FANDOM

Ōtoribashi Ame
Ame wiki
Kanji 鳳橋 雨
Adatok
Született 1997. november 09.
Kor 17
Faj Shinigami
Nem
Magasság 167 cm
Súly N/A
Hajszín rozsdabarna
Szemszín zöldeskék
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek szeplős arc
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás Karakura High School diákja
Partner Kimito Misa

Hoshi Ryohei
Yamauchi Ayumu
Hashimoto Chouko

Személyes információk
Rokonok Ōtoribashi Rōjūrō (édesapja)

Natsuhiro Koyori († - édesanyja)

Zanpakutō
Shikai Uso-Inari

Ōtoribashi Ame (鳳橋 雨, nyugatiasan Ame Ōtoribashi) Ōtoribashi Rōjūrō vaizard, a 3. osztag ex-kapitányának és Natsuhiro Koyori dezertőr halálisten gyermeke. Jelenleg édesapjával él a Vaizardok búvóhelyén a Karakura High School végzős diákjaként. Ame nem tudja magáról, hogy shinigami, állítása szerint teljesen normális, ezért köszöni szépen  nem kér a túlvilági maszlagból, ő az újjászületésben hisz.

MegjelenésSzerkesztés

Aménak majdhogynem hátközépig érő, rendkívül hullámos, rozsdabarna színű haja van. Frizuráját általában vállain átvetve, két fonatba rendezve hordja, hogy ne szerteszét álljon. Frufruja egyetlenül van szétválasztva és arca két oldalára igazítva, hogy ne szemei előtt éktelenkedjenek a kósza hajtincsek. Szemei zöldeskék színben pompáznak (inkább zöld árnyalatba hajlóak), elevenül csillognak. Orcáját, illetve kis mértékben orrát is szeplők borítják, mely rendkívül szembetűnő a megjelenésében.
167 cm magas, mely átlagosnak tekinthető a mai fiatalok köreiben. Ő tökéletesen meg van vele elégedve, a konyhában pont tökéletes számára, ráadásul különleges alkalmakkor még magassarkút is felhúzhat. Alkata vékonynak mondható, ámbár súlyát sosem köti mások orrára, sőt egyenesen felháborodik, ha felmerül holmi beszédtémaként. Számára roppant érzékeny pont a testtömeg kérdése, elképzelhető, hogy van egy-két súlyfeleslege, de az édességről nem képes lemondani csak azért, hogy megszabaduljon tőle. Mindenesetre ezt hét pecsétes titokként őrzi ezt az információt, még a hozzá közelállók sem állnak eme aprócska dolog tudatában. 
Ame, ha nem az iskolai uniformisát viseli, rendkívül változatos ruhatárából bátran váltogatja össze ruhaneműit. Természetesen a jó ízlés határain belül, nincs ízlésficama, így mindig összeillenek a darabok, amelyeket magára ölt. Ruhái főleg a „legyen kényelmes, de azért jól nézzen ki” – kategóriába tartoznak. Nem szeret a szépségért szenvedni, még ha muszáj, akkor sem. Így gyakran visel szoknyákat, bő ruhákat vagy testhezálló cicanadrágokat.   

SzemélyiségSzerkesztés

Ame változó korszaka közepén igencsak sok fejtörést képes okozni környezetének. Nem az érzelmek embere, nehezen fejezi ki érzésvilágát, legtöbbször az ellenkezőjét produkálja annak, amit eredetileg szeretne. Emiatt gyakran mond olyat, amit nem gondol végig, amellyel másokat könnyedén megbánthat egy-egy barátkozás alkalmával, vagy csak akkor, ha próbál kedves lenni valakivel. Ennek oka a beszélgetések során rajta úrrálevő szorongás. Képes rástresszelni és gondolatban már azt is elképzelni, hogy az illető, akivel éppen, hogy csak beszédbe elegyedett, bizonyosan gyűlölni fogja, mert például nincs bélyeggyűjteménye. Eme negatív tulajdonsága miatt képes olyanokat is a másik fejéhez vágni, amin az adott illető fejében valószínűleg meg sem fordult. Emiatt a barátkozási nehézsége miatt gyakran kohol hazugságokat, amikor görcsösen próbál kapaszkodni egy-egy kapcsolatba. Ebből kifolyólag számtalan kellemetlen helyzetet okoz magának, melyeket nem győz megmagyarázni vagy éppen babusgatni, hogy senki se jöjjön rá az igazságra.
Ame mondhatni átlagosan teljesít az iskolában, megvannak az erősségei és a gyengeségei egyaránt. Főleg az elméleti témakörökben jeleskedik leginkább. Remekül boldogul a humán tantárgyakkal és a reáltárgyak többségével. Nehézségei akadnak a nyelvekkel és az informatikával, mégis ez nem gátolja meg a tanulásban, példás szorgalomra törekszik. A sportban úgy-ahogy megállja a helyét. Ő maga sportklubokba is jár, szeret mozogni, ha olyan a feladat, amit szívesen csinál. Nagy tervei vannak a nagybetűs életben és igen nagy gonddal van arra, hogy minél eredményesebb legyen, még akkor is, ha ebben magánéleti problémái sokszor gátolják.
Különösen fontosak számára a részletek, már egy apró pletykán is képes megrendülni, bár ezt tökéletes módon leplezi, de lélekben képes napokig, ha nem hetedik vesződni emiatt. Főleg akkor, ha nem tisztázott, kiről is volt szó (ha ő róla, egyenesen gombákat növeszt a sarokban). Nagyon rosszul viseli a kritikát. S mivel minden apróságra igyekszik odafigyelni, legyen az a mindennapi dolog vagy megjelenés része, precizitásra való törekvését gyakran viszi túlzásba. Emiatt alkalomadtán odafigyelés nélkül másra is ráerőszakol olyan dolgokat, amiket az illető talán nem is akar.
Naivan hisz a világháló oldalain, televízióban vagy a reklámlapokban hirdetett kütyük hasznosságában, illetve a magazinokba cikket írt, tapasztalt emberek tanácsaiban (főleg ételtippek terén). Ezekkel próbálja könnyíteni az életét, mindent megrendel és kipróbál, ha arról van szó, nem számít számára, hogy csupán üzleti PR fogás az egész és többségében semmi haszna sincs a kütyüknek vagy nem különbek más, olcsóbb társaiknál.
Ame ódzkodik a mitikus dolgoktól, próbál nem foglalkozni velük és humbugként felfogni őket. Ennek oka az, hogy látja a túlvilági dolgokat. Gyermekkorában többször ütközött emiatt problémába édesanyja halálát követően, így azóta igyekszik nem foglalkozni ezzel és elhitetni magával, hogy már pedig kísértetek nem léteznek máshol, csak a mesékben. Emiatt nem hiszi el, hogy ő úgynevezett halálisten, még annak ellenére sem, hogy lélekölőkardjának a szelleme már felvette vele a kapcsolatot álmain keresztül, hogy istápolhassa őt.

TörténetSzerkesztés

KapcsolatokSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

  • Zanjutsu:
  • Hakuda:
  • Kidou: 
  • Shunpou:
  • Zanpakutou:

ZanpakutouSzerkesztés

Uso–Inari (嘘–稲荷; Hazug róka) illúzió alapú lélekölőkard alap formája egy átlagos katana, melynek tokja és markolata is hófehér színben pompázik. Keresztvasa szabálytalan formájú, ebbe apró virágmotívumok vannak belegravírozva. A tokon található barnás színű szalag elég hosszú ahhoz, hogy akár háton is hordható legyen a fegyver. A kard markolatát záró fémet is hasonló virágminták díszítik, mint amilyenek a keresztvason is vannak. A markolatot borító anyag alatt egy kilencfarkú róka rajza húzódik, melyet a rombusz formájú réseken keresztül lehet kivenni, amik megszakítják a kard fogó részét borító szalag folytonosságát.

  • Shikai: Damase, Uso-Inari! (だませ, 嘘–稲荷; Verd át, Hazug róka!) parancsszóra aktiválódik.

A lélekölőkard kinézete nem esik át különösebb változáson. Hossza, mérete, színe ugyanaz marad, mint feloldatlan állapotában. Egyedül a penge fémje vesz fel egy fehéresebb színt és az eredetileg egyenesen ívelt penge enyhén hullámos lesz.
Nagyobb változás a shikai aktiválásával Amén látszik. Ő ugyanis ezüstös-fehér színben játszó lélekenergiája által fején egy pár rókafület és mögötte kilenc rókafarkat kap, amit reiatsuja formáz meg, majd materializálódik ennek köszönhetően kézzel fogható tagokként. Ezzel vetíti ki magát lélekölőkardja lelke a Belső Világon kívül. Ilyenkor Ame komolyabb összeköttetésben van zanpakutoujának szellemével, könnyebben kommunikál vele (nem kell hozzá meditálnia), viszont ez bizonyos szinten rontja is teljesítményét, hiszen aktuális kapcsolatuktól függ, hogy éppen a sárga földig szidja a róka, avagy égig magasztalja képességeit. A lélek általában negatív temperamentummal nyilvánul meg ugyanis a kritikáit hasznosabbnak ítéli a szép szavaknál.

  • Technikák:
  • Kitsunenomen (きつねのめん; A róka maszkja): Ame a parancsszó elhangzása követően, ezzel a technikájával képes egy látott dolog alakját magára ölteni. A forma, mellyé átváltozik, megköveteli, hogy úgy is viselkedjen (például.: egy kő esetében nem képes mozogni). Ugyanakkor ez nem tökéletes alakváltás, hanem a zanpakutou segítségével végrehajtott, emiatt valódi alakja látszódik a tükörképén, illetve az árnyékán is. Mindemellett arca árulkodó módon „rókaszerű” marad. Tehát a szemfülesek könnyedén kiszúrhatják helyzetét. A technika érvénybelépése egyszerű, gyors folyamat. Zanpakutouja pengéje lélekenergiává bomlik szét, mely beborítja Ame testét. Ez a burok láttatja a felvett álcát a külvilágban. Ame, ha a felvett alakban lebukik, azonnal visszaváltozik emberi alakjába.

Zanpakutou szellemeSzerkesztés

  • Uso-Inari

    Uso-Inari

    Neve:
    Uso-Inari (Hazug róka)
  • Nem: Férfi
  • Kialakulása: