FANDOM

Kevesen tudnak A Pince létezéséről, nyilvánvaló okok miatt mind a Shinigami Nőegylet, mind az 5. osztag beavatott tagjai igyekeznek titokban tartani eme Pokolnál is borzasztóbb hely létezését. Ugyan a különböző, rémhírként terjedő legendáknak hitelt senki sem tud adni, a kósza pletykák a valóságot fedik, A Pince valóban létezik.
Az 5. osztag fogdájából, valamint a konyhából is nyílik egy-egy őrökkel valamint kidou csapdákkal védett bejárat. A sötét folyosószakaszok végén egy egész börtönkomplexum rajzolódik ki, a rothadó tetemek és krumplihéjak aromájának egyvelege a halál szagával párosul. A legszerencsétlenebb férfiak (akiket különböző bűnök miatt hurcoltak a táborba, például szexuális zaklatás, vagy a Shinigami Férfiegylet némelyik akció közben túszul ejtett foglya) egy alig két és fél méter hosszú, levehetetlen láncra kötve találják magukat. Általában az újoncok is ide kerülnek, hogy megtanulják, milyen is errefelé a rend. Az ő feladatuk naphosszat körbe-körbe sétálni és a nehéz szerkezetet (a láncok vége is erre csatlakozik) működtetni ezáltal. Ez biztosítja a konyha áramellátását ugyanis, a befektetett energia működteti a különböző konyhai szerkezeteket.
Az állandó fülledtségről egy kazán gondoskodik, ahová a jó munkásemberek (a hierarchiában már eggyel feljebb álnak az előbbi csoporttól) a szenet pakolják, így biztosítva az 5. osztag tagjainak kényelmét, fűtés, vízforralás meg egyebek. A hierarchia következő lépcsőfoka a Hagymaszeletelők Cellája. Ugyan megerőltető fizikai munkát már nem kell végezniük, több évre, akár évszázadra is arra vannak kárhoztatva, hogy Kohaku kedvenc Tupperwarés szerkentyűjével hagymákat aprítsanak, ami így mindenki kedvenc szakácsának főztjébe kerül. Még jobban járnak azonban azok, akik már krumplit is hámozhatnak, és akiknek már a zöldségek aprítása a feladata.
A ranglétra legmagadabb fokán az Elit van, akiknek feladatát egyedül Kohaku ismeri (Akane retteg rákérdezni arra, hogy mit csinálnak az üstök körül). Az Elit tagjainak személyiségeit már annyira eltorzította a több évszázados rabszolgamunka, hogy mazochistákká változtak, gonoszságuk határtalan, lényegébe véve azonban első sorban irányíthtó bábuk a Nagyasszony személyének kezében. Ők egy különálló, szigorúan őrzött teremben kotyvasztják az üstök felett a különböző alkímiai vegyületeket, melyek - a többségük - Kohaku főztjébe csepegtetve függőséget okoznak azoknak, akik esznek belőle.
Ostorokkal felfegyverkezett, kiképzett és agymosott őrök figyelik a munka kimenetelét, akik kegyetlenül lecsapnak a rendbontókra és a lustákra. Étel nincs, a kis közösség a feleslegessé vált krumplihéjakkal és egyéb maradékokból táplálkoznak. Fürdési lehetősége csak az Elitnek van, ők még vizet is kapnak a Nagylelkű Kohakutól. Menekülési lehetőség szintén nincs.
A Pincében lévő foglyok ereje legyengítve köszönhetően a területet védő mágiának, ami megakadályozza mind a fizikai, mind a démonmágiával történő rendbontás és elkeseredett szabadulási kísérletek lehetőségét. A mágia ugyanakkor a beavatott tagokra (Ueshima Kohaku, Akiyama Akane, némelyik őr és a Nőegylet beavatott tagjai) nem vonatkozik.