FANDOM

Ezt a küldetést Ayasegawa Yumichika mesélte le a fórumon.

RésztvevőkSzerkesztés

TörténetSzerkesztés

A Soutaichou egy pokollepkében értesítette, hogy küldetésre szeretné küldeni, de Shiratori nem szeretett volna egyedül menni, ezért megkérte a Főkapitányt, hogy Hajimét is jelölje ki a küldetésre. A találkozó hely a déli kapunál volt, ahonnan leggyorsabban odaérhettek a legutolsó eset helyszínére. Feladatuk volt, hogy kiderítsék, ki támadja Rukongai házait és sebesíti meg a kiküldött shinigamikat.

YKaito

Az elkövető

A találkozóhelyen Hajime a szokásos beszólásaival köszöntötte apját, mielőtt nekikezdtek volna a nyomozásnak. A helyszínen nem találtak semmilyen nyomot és a szomszédtól sem tudtak meg sok dolgot a tettessel kapcsolatban. Szerencséjükre az elkövető éppen ebben az időben csapott le újból, így nem kellett tovább keresniük. Egyből elkezdik üldözni és egy rövid kergetőzés után bakudouik segítségével sikerül is megállítani az üldözöttet.

A foglyul ejtett viszont nem marad sokáig ebben az állapotban, egy kis pihenő után leszedi magáról a kidou köteleket és egyik technikájának köszönhetően feltartóztatja egy időre üldözőit. Piros gázszerű anyag száll fel köpenye alól, amitől az áldozatok ellenséget kezdenek látni az először megpillantott dologban vagy személyben. Shiratori esetében ez egy oszlop volt, míg Hajime pont őt szemelte ki magának. Szerencsére ebben az állapotban nem tudtak nagy kárt tenni a környezetben vagy egymásban, mivel a technika erről is gondoskodott. Néhány perc múlva elmúlt a hatás és a menekülő után tudtak indulni.

Sikerült is bemérniük a lélekenergiáját, ami egy elhagyatott házba mutatott, ezért ők is csapdába akarták őt csalni. A csapda bár kész volt, a célpont nem tervezte, hogy csapdádba esik, így amikor Hajime csalogatni akarta, egyik fiolájának köszönhetően egy forgószelet kavart, amivel kirepítette Hajimét a falon, de szerencséjére apjára esett, így nem ütötte meg magát. Amíg viszont kimásztak a törmelék alól, az üldözöttnek volt elég ideje, hogy újra meglógjon és azúttal arról is gondoskodott, hogy lélekenergiáját se tudják követni.

Shiratori és Hajime, ezért visszafelé vette az irányt, de amint beértek Seireteibe, egy 4. osztagos tiszt kérte segítségüket sürgősen. A 4. osztagot a kapitánya távollétében megtámadták és nagy a felfordulás, ezért minden gyógyításra képes shinigamit iderendeltek, hogy segédkezzenek. Shiratori itt is maradt segédkezni, míg Hajimét elküldte a könyvtárba, hogy utána nézzen néhány dolognak.

A nap további részében mindketten a maguk dolgát tették, Shiratori a 4. osztagnál segédkezett, Hajime pedig a könyvtárban kutakodott, míg le nem szállt az este és nyugovóra nem tértek. Hajime nagyon komolyan vette feladatát, ezért sok adatlapot nézett át a könyvtárban és ott helyben aludt el. Shiratori reggel gyorsan akart végezni a 4. osztagban teendőivel, hogy utána tudjon menni segíteni Hajimének, de nem minden úgy alakult, ahogy tervezte.

NaraH

Nara Hiroyuki

Hajime a könyvtárban ébredt fel, előtte még mindig ki volt nyitva az Akadémiai tanulók adatlapjai. Mivel még csak most ébredt fel és nem akart egyből ezzel foglalkozni, ezért becsukta volna, de megpillantotta Nara Hiroyuki nevét, akinek ugyanaz volt a vezetékneve, mint apjának, ezért beleolvasott az adatlapba. Ezzel meg is találta azt, amin elindulhat, bár nem volt benne biztos, ezért Shiratorit nem értesítette, hanem maga akart utána járni. Hajimének volt kiindulási pontja is, ezért a Rukongai felé vette az utat, ahol meg is találta a keresett személyt és a korábbi lelket.
Shiratorinak hirtelen rég elfeledett emlékei villantak be a törmelékek takarítása közben a 4. osztagban. Felismerte hol is játszódott az emlék, ezért a helyszínre sietett, ahol szinte maga előtt látta az egész emléket. Ezután érezte meg Hajime lélekenergiáját a közelben az előző napi lélekével együtt. Shiratori oda is ment, ahol a lélekenergiákat érezte és találkozott halottnak hitt bátyjával.

Naratestvér

A két testvér újra találkozik

Miután mind a négyen egy helyen voltak, kezdetét is vette a harc. Hajime vs. Kaito és Shiratori vs. Hiroyuki. A két testvér maradtak egy helyben, míg Hajime és Kaito más helyet kerestek a harcukhoz. Mindkét helyen kezdetét vette a harc, ugyan a két testvér újra találkozásuk miatt váltott egymással néhány szót, hiszen Shiratori tudni akarta, hogy bátyjának, mik a tervei. Mindketten a saját igazukban hittek, ezért elkerülhetetlen volt a harc.
A másik oldalon előbb elkezdődött a harc, hiszen Hajime egyből neki kezdett a támadásnak, de ellenfele se adta könnyen magát. Az egyszerű lélekben úgy tűnt Hajime megfelelő ellenfélre talált, hiszen több támadását is ki tudta kerülni és szinte oda-vissza küldték egymásra a támadásokat.

Shiratori a harc kezdete előtt szerezte a vágást a homlokára, ami a mai napig megvan és a bátyjára emlékezteti. A harc elsőre kiegyenlítettnek tűnt, míg Shiratori támadásai erősebbek, addig Hiroyukié sokkal precízebbek voltak. A küzdelem alatt Shiratori visszaemlékezett elfelejtett múltjára és próbálta megmenteni a bátyját, de ő nem akarta hagyni magát. Shiratori nem akarta bántani a Hiroyukit, de veszélyben érezte magát a másik shikaia miatt, ezért neki is komolyabban kellett harcolnia. Miután megfejtette a shikai képességét, Shiratori megtudta, hogy bátyja testében egy parazita hollow lakozik, aki miatt gyorsan regenerálódnak a sérülései. Erre is kitalált Shiratori egy megoldást, hogy átvágja testvérén azt a két pontot, ami a reiatsu használtért felelős, amivel így már képtelen volt tovább harcolni. Viszont ezután még nem volt vége, Hiroyuki inkább öngyilkos lett, mint hogy így keljen tovább élnie.
Hajimének eközben egy Shizune illúzióval kellett szembenéznie, amit végül sikerült eltüntetnie a lélekenergiájával és sarokba szorítania Kaitot, aki erre saját vérével elkevert fiolát ivott meg, amitől egy szörnyeteggé változott. Hajimének így már egy kicsit meggyűlt vele a baja, de logikus gondolkozásának köszönhetően sikerült legyőznie ellenfelét. Végül pedig megadni neki a nyugalmat kardjával, de Hajime is súlyosan meg volt sérülve, ezért ezután össze is esett.

Shiratori közben pokollepkét küldött a 4. osztagnak, hogy küldjenek gyógyítókat, bár addigra bátyja már meghalt. Viszont Hajime is ellátásra szorult, így rá fordították teljes figyelmüket. Shiratori saját lábán ment be a 4. osztaghoz és bár csak két napig kellett bent maradnia, további napokon is elment meglátogatni Hajimét, aki nagy segítség volt számára az elmúlt eseményekben.