FANDOM

Akabeni Mizuki
Mizumiko
Adatok
Született május 31.
Kor 23
Faj Quincy
Nem
Magasság 157 cm
Hajszín fekete
Szemszín kékeslila
Bőrszín hófehér
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek Világa
Foglalkozás Miko - Tsukatani shrine
Egyetemista
Mangacafé pincérnő
Korábbi foglalkozás Diák
Partner Hayashi Aoi
Atamagahen Haseru Hidari
Tachibana Satoru
Aikawa Chiyo
Amane Fusako Miyu
Személyes információk
Rokonok Hayashi Aoi - távoli rokona
Atamagahen Haseru Hidari - távoli rokona
Yamane Iwao Shun - távoli rokona
Különleges képességek
Képesség Quincy képességek

Akabeni Mizuki a Tsukatani Shrine jelenlegi egyetlen mikoja, Hayashi Aoi és Atamagahen Haseru Hidari távoli rokona. Templomi elfoglaltságai mellett egyetemi hallgató, és mellékállásban egy mangacafé pincérnője.

KinézetSzerkesztés

Átlagos testalkattal, és mintegy 157 cm-es testmagassággal megáldott leányzó. Hófehér bőrétől elütnek sötét szemei és egyenes szálú, fekete hajzuhataga, melyet hol kibontva, hol valamilyen oknál fogva egy fehér vagy vörös szalaggal összekötve visel. Frizuráját kizárólag ezzel a két színnel hajlandó díszíteni, iskola melletti munkéja révén, hogy hitelességet kölcsönözzön imázsának. Mivel egy shinto templomban, egyik távolabbi „rokonánál” él és dolgozik főállásban, így odahaza a hagyományos miko öltözetet részesíti előnyben. Ezen kívül szinte csak hétköznapi, átlagosnak mondható ruhákban látni, mivel másodállásának egyenruháját egyáltalán nem kedveli. Ízlésvilágát főként a sötét ruhadarabok elégítik ki, melyek között időnként előfordul egy-egy élénkebb zöld vagy kék árnyalatú holmi is – a rózsaszíntől és egyéb túl lányos árnyalatoktól viszolyog, legalábbis ha neki kellene viselnie. Különösen kedveli a bőr és bőrhatású dolgokat, illetve a testre simuló farmereket. Szoknyában ritkán látni önszántából, azt a viseletet leginkább a munkakörülmények miatt, vagy egy rokona unszolására hajlandó felvenni.

JellemSzerkesztés

Nyugodt, hűvös lány, ugyanakkor rendkívül anyagias. Minden körülmények között azt szemléli, hogyan jöhetne ki legjobban pénzügyileg, ezért is van két állása az egyetemi tanulmányai mellett. Mindent ehhez igazít, és igyekszik jó marketinget találni a templomnak, ahol él is.
Többnyire csendesen szemléli a világot, mely miatt néha akár álmatagnak is tűnhet, pedig valójában csak elkalandozik egy teljesen oda nem illő téma irányába, mert valamilyen részletről az jutott eszébe. Nehezen billenthető ki a nyugalmából, még egy lidérc-támadás kellős közepén is képes higgadt maradni – és persze elővenni a talizmános dobozkáját, hogy árulja a menekülő embereknek a templom portékáját. A shinto vallás egyes vonásaihoz nem csak a miko-imázs, hanem saját maga miatt is ragaszkodik. Az általa látott különös jelenségeket, mint a shinigamik, hollowok, ezekkel tudja csak magyarázni, mivel senki nem tanította meg, hogyan is működnek a természetfeletti dolgok. Voltaképpen ez egyfajta nyugtatás is saját maga számára, amelyben stabilitást talál.
Az egy pillanatig sem mondható el róla, hogy csendessége és nyugalma karótnyelt magatartással párosulna. Nincs ellene a szórakozásnak, és ha ehhez megfelelő partnert talál, örömmel részt is vesz mindenféle programban. Múltja miatt nincs túl sok barátja, meglévő kapcsolatait épp ezért megbecsüli, szívesen van velük szabadidejében. Amennyiben unatkozik, mindenféle pótcselekvéssel igyekszik elűzni, általában valamilyen édesség fogyasztásával. Ez a szokás annyira hozzánőtt, hogy a tanulást, családi számlák könyvelését, vagy az egyszerű tévénézést sem képes kibírni nassolnivaló nélkül.

TörténetSzerkesztés

[Hamarosan]

KépességekSzerkesztés

TechnikákSzerkesztés

ÍjhasználatSzerkesztés

Dreifachspalt
A kilőtt nyílvessző a célponthoz közel érve váratlanul felvillan és háromfelé válik, meglepetést szolgáltatva az áldozatnak. Különösen hasznos, ha az ellenfél megpróbál kitérni, hiszen a szétváló nyilak egyike könnyen eltalálhatja. A nyíl megidézéshez azonban kell egy kis idő, hogy elég erős legyen, hiszen ha a lövedék túl gyenge, szétváláskor egyszerűen szétesik.
Ijhasználat: 2 pont

Reiatsu kezelésSzerkesztés

Engai - Elfedés
Egyfajta láthatatlanná tévő technika. Kis koncentrációt igényel, így amíg a használó mozdulatlan, de csakis addig, képes láthatatlanná válni. Ha megmozdul, a technika semmivé foszlik, nem igényel nagy képzettséget, azonban könnyen kiszúrható.
Reiatsu képzettség: 1 pont

Tama - Gömb
Talán a legalapvetőbb reiatsu-kezelési gyakorlat, mellyel használója egy egyszerű, tenyérnyi energiagömböt hozhat létre a kezében, majd azt ellenfele felé hajíthatja. Ereje megfelel egy erősebb ütésnek.
Reiatsu képzettség: 1 pont

Seishuku dougi - Néma intés
A technika használatához csak egy ügyes kézmozdulatra van szükség; a használó az ujjával legyint egyet a célpont torkára célozva, aki siker esetén ideiglenesen elveszti a hangját, ugyanis ezzel a használó szó szerint belé fojtja a szót. Támadásokat lehet vele megelőzni, hiszen így egy shinigami például nem tudja kimondani a megfelelő kidou nevét. Minél képzettebb a használó, annál tovább tart. Egy pont képzettség esetén egy percig tart, kettőnél két percig, satöbbi. Ezzel csak azon technikák megtörténését lehet megakadályozni, amikhez ki kell mondani a megidézendő képesség nevét. A néma idézés továbbra is működik, valamint azok a technikák is, amikhez nincs szükséges verbális idézéshez.
Reiatsu képzettség: 2 pont

Reiatsu souzou - Reiatsu átadás
Ez a technika a legtöbb gyógyító technikához képest sokkal gyorsabban hat, bár egy igazán súlyos sérülés kezelésére nem alkalmas. A quincyk és a shinigamik gyógyító technikáival ellentétben azonban saját reiatsujukat áramoltatják a sérültbe, ami így gyógyítani kezdik őket. Hátránya így adott: ahogy gyógyul a páciens, a doktornak annál kevesebb ereje marad. Ez természetesen pihenéssel visszatöltődik.
Reiatsu képzettség: 3 pont

FelszerelésSzerkesztés

  • Quincy kereszt – ezüst karkötő dísze
  • Démonűző cetlik – miko hivatás miatt
  • Különböző méretű és feliratú talizmánok, sose lehet tudni alapon

KapcsolataiSzerkesztés

[...]

JátékokSzerkesztés

[...]