FANDOM

Amatsuji Shinobu
Shino-ava
Adatok
Faj Shinigami
Nem férfi
Hajszín hófehér
Szemszín ametiszt lila
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek szemkötő
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Karakura Town
Foglalkozás 11. osztag tisztje
Partner Aikawa Chiyo
Mizushima Shuuichi
Személyes információk
Rokonok Mizushima Shuuichi (fogadott apu)
Mizushima Juunichi (fogadott öcsi)
Amatsuji Youko (fogadott anyu)
Zanpakutō
Shikai Hohoemi Anya

Amatsuji Shinobu (天辻 信夫, vagy nyugatiasan Shinobu Amatsuji) egykori profi tornász, Mizushima Shuuichi fogadott fia, testőr és shinigami a 11. osztagban.

MegjelenésSzerkesztés

Családja örököseként négy dolog biztos volt vele kapcsolatban. Kis mértékben fog öregedni, magas lesz, mint a legtöbb férfi a klánban, fehér haja és lila színű szemei lesznek. Ezek közül mindegyik helytállónak bizonyult. Némileg ugyan az átlag magasság alatt van és szeme sem olyan mély lila, mint őseié, azonban az öregedés tekintetében teljesen Amatsuji. Az elmúlt kétszáz év alatt összesen tíz évet öregedett, miután átkerült az Emberek Világába, de azóta semmi hatása nincs rá az idő múlásának.
Külsejével nincs különösebb problémája. Kedveli fehér haját, bár édesapja kedvéért megpróbálták párszor befesteni. A kísérletek mindig kudarccal zárultak. Élénk vörös szín helyett rikító rózsaszínre fogta be tincseit. Kis ideig megtartotta a színt, mert Shuu örült a félsikernek, de miután visszatért Seireitei-be, engedte lekopjon.
Élete legnagyobb hibájának fél szeme elvesztését tartja. Kíváncsi gyerekként rossz helyen kotnyeleskedett. Szülei épp mérgekkel kísérleteztek. Addig hajolgatott a forró üst fölé, míg sikeresen magára csapta a főzetet. Édesanyja gyorsan reagált és hála tapasztalatának nem vesztette életét. Butaságáért így is komoly árat fizetett. Azonnali segítség ellenére sem tudták megmenteni bal szemét. Emellett a forró folyadéktól apró hegek keletkeztek arcán. Mára szerencsére alig észlelhetőek, de miattuk nem szeret sokat napon tartózkodni, mert bőre barnulásával a hegek körvonalai élénkebbek lesznek.
Tornász múltja miatt meglehetősen nyúlánk, szálkás testfelépítésű. Tökéletes egészségnek örvend. Büszke rugalmasságára, hajlékonyságára, kiváló egyensúlyérzékére és állóképességére. Fájdalomküszöbe sem alacsony, hiszen gyakran feszegették határait az izmait kínzó előadásokkal. Sokszor előfordult, hogy nem akadt ideje kiheverni kisebb húzódásokat, vagy zúzódásokat, vagy sikeresen rásérült egy rossz mozdulattal.
Önmagát szürke kis egérnek, átlagos srácnak tartja. Ez megmutatkozik hétköznapi viseletében is. Kerüli harsány, kirívó színeket, óriási mintákat. Az egyszerűségre törekszik. Általában hosszú ujjú felsőket, vagy kötött pulóvereket visel. Lezser, de passzosabb, pasztell színű nadrágokat választ hozzá. Farmert ritkán vesz fel, ha még is a sztreccs anyagra szavaz. Az olyan holmikat szereti, amikben könnyedén mozoghat. Ha pedig sétára, hivatalos megjelenésre, vagy szimplán városnézésre indul, akkor mindig ingbe, mellénybe és vászonnadrágba bújik. Cipőben kényelmes bokacsizmákat és félcipőket részesíti előnyben. Nem ragaszkodik a márkás sportcipőkhöz. Gyakorlásra általában úgy is kibújik a lábbelijéből.
Edzéseken sem jelenik meg a tipikus feszes torna dresszekben. Tökéletesen el van egy lengébb felsőben és hosszú bemelegítő nadrágban. Cipőt nem hord. Maximum kéz- és lábfejére teker rugalmas pólyát, de többnyire szabadon hagyja végtagjait. A híres balettcipőket csak akkor viseli, ha kifejezetten kötélen gyakorol.
Szolgálatban nem hordja az előírt shinigami egyenruhát. Engedélyt kért kapitányától, Aikawa Chiyo-tól, hogy a számára sokkal kényelmesebb testőrségi ruhában lehessen. Ezt még a szülei viselték kétszáz évvel ezelőtt, tehát nem a mai szabványoknak felelt meg, de saját képessége miatt praktikusabbnak érzi, mint a széles, nehéz anyagú hakama-t.

SzemélyiségSzerkesztés

Shinobu-ruha

Shinobu szolgálati ruhája

Csendes, szófogadó, engedelmes fiú. Kétszázötven éve ellenére jobban hasonlít egy jól nevelt tinédzserre, mint önálló felnőttre. Sokat ad a felnőttek, mentora (Aikawa Chiyo), édesapja (Mizushima Shuuichi), fogadott bátyja (Akira kun) és fogadott édesanyja (Amatsuji Youko) szavára. Igyekszik megfelelni környezetének. Szeretne maximálisan teljesíteni munkájában. Kiváló testőrré és shinigami-vá akar válni, ezért próbálja pótolni elmaradását a mérgek terén. Sokat kérdez Akira kun-tól, illetve Youko san-tól. Szorgalmasan jelen van az osztag és kapitánya által tartott edzéseken. Keresi az összhangot testőr és halálisten kötelességei között. Próbál mindig a helyzethez mérten mindenkinek teljesíteni a kérését, de továbbra is elsődleges célja, hogy édesapját biztonságban tudhassa. Görcsösen ragaszkodik hozzá, mert őt tekinti egyetlen rokonának.
Seireitei-be visszatértével, persze fény derült rá sokkal többen veszik körbe, mint álmában hitte. Nagyon pozitívan csalódott, mert rengetegen segítenek neki. Tartott tőle az Amatsuji klán miként fogadja váratlan felbukkanását, de Youko san igazi vérmes anyukaként védi. Borzalmasan hálás ezért a kedvességért és figyelmességért. Mindent megtesz igyekezetével visszafizesse a szeretetet, amit kap.
Nem régen szerzett arról is tudomást van egy öccse. Szeretné óvni és hasznos tanácsokkal ellátni a lázadó korát élő Mizushima Juunichi-t. Felbukkanása extra löketet adott neki, hogy még többet tanuljon. Példamutató bátyja szeretne lenni, aki tudásban és ügyességben egyaránt is segítségére lehet.
Idejét ennél fogva szinte teljesen leköti a tanulás. Ha nem elméleti, akkor gyakorlati szinten fejleszti képességeit. Nyughatatlan, talán kissé munkamániás. A lazítás fogalmát nem ismeri. Nem szokott otthon lazítani olvasással, vagy filmezéssel. Szabadidejében kirándul, próbálja felfedezni a Lelkek világának ismeretlen zugait. Kíváncsi mennyit és hogyan változott a világ, míg távol volt.

ForrásokSzerkesztés

Kinézet: Kaneki Ken - Tokyou Ghoul
Életben való megjelenés: -
Szinkronhang: -
Character theme song: Thirty seconds to Mars - Up in the air
Battle theme song: Thirty seconds to Mars - This is war

ÉrdekességekSzerkesztés

Becenév: Shino, No chan, Bubu
Kedvenc étel: olasz tésztaételek
Kedvenc ital: gyömbéres, citromos, mentás limonádé
Kedvenc szám: 10
Kedvenc szín: fekete
Kedvenc állat: pingvin
Hobbi: kirándulás, túrázás, magas helyekre mászás

TörténetSzerkesztés

Soooon....

KépességSzerkesztés

Rejtőzködés: Képessége miatt könnyebben marad észrevétlen az árnyékban. Gyenge camuflage technika.
Mozgás: Képessége miatt léptei nesztelek. Tornász foglalkozása következtében, pedig hajlékony, könnyed mozgása és kiváló egyensúlyérzékkel rendelkezik.
Zanjutsu: Nem járt sem Lélektovábbképző Akadémiára, sem bármilyen harcművészeti oktatásra. Kifejezetten esetlen fegyvere használatában.
Hakuda: Legnagyobb erőssége. Sportoló múltja és Shuuichi tanítása következtében remekül bánik testével, bár erő tekintetében komoly hiányosságai vannak.
Kidō használata: Teljesen ismeretlen előtte. Egyetlen idézést sem ismer.
Shunpo: Nem ismeri.
Zanpakutō: Shikai fegyverét nem tudja használni, de Anya-val szoros kapcsolatot ápol. Zanpakutō lelke minden bajtól óvni próbálja. Ha azt érzékeli Shino megijed fekete köddel vonja be és elviszi a veszély közeléből.

ZanpakutōSzerkesztés

Shinocchi-zanpu

Anya elzárt alakja

Név: Anya (暗夜, Sötét éj)
Fajta: árnyék
Kinézet: Alap állapotában mindkét alkarját beborító bőrszíj. A szíjakat gondosan takarja egyenruhájával. Illetve a tökéletes fedés érdekében fáslival tekeri körbe mindkét alkarját. A vért alatt sin fut, mely középső ujjaihoz van erősítve. Ha erőteljesen megrántja: húsz centiméteres penge csúszik ki belőle. A pengék akár teljesen ki is húzhatóak, vagy egyszerűen előre tolhatóak.

  • Shikai: Hohoemi! (微笑み, Mosolyogj!) parancsot követően a fegyver alapja megmarad. A bőrszíjak takarásában azonban nem pengék, hanem két méter hosszúságú fém korbács van feltekerve. A fegyvert szintén középső ujjával hozza működésbe. Első rántásra teljesen kicsúszik. Egymás után két rántásra a korbács végén háromszög formájú kampó bújik elő. Ha hosszan rántja meg ujját a korbács egész hosszán öt centiméteres keresztpengék jelennek meg. (Az mozdulatok ismétlésével visszavonhatóak a támadások)
  • Támadások: A meglepetés erejére építkezik képességével, így az általa használt árnyék technika is ezt hivatott fokozni. Első szinten az ellenfele bénítását szolgálják. A fegyvere, teste vagy közvetetten a teste – például saját árnyékával egy faághoz ér - árnyékával elért test lelassul.
    • Hakubo (薄暮, Alkonyat): Megnyújtja saját, vagy az ellenfele árnyékát, amire rátekeredhet sajátjával. Átmenetileg akadályozza, vagy lassítja ellenfele mozgását.
    • Yoake (夜明, Pirkadat): Fegyvere beleolvad az árnyékokba, így nem látható merről érkezik, vagy mikor van aktivizálva. Képes pár száz méteren belül tájékozódni az árnyékok segítségével. Fel tudja mérni a környezetét – terepviszonyok, élőlények száma -.