FANDOM

Amewa Ruriko
Ruriko
Adatok
Született február 10.
Kor 14 év
Faj Ember
Nem
Magasság 146 cm
Súly 40 kg
Hajszín vörös
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek Egyenes fufruja
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek Világa
Személyes információk
Rokonok Nagisa Sachiko (féltestvére)
Különleges képességek
Képesség Érzelemmanipuláció

Amewa Ruriko a Karakura High School diákja, Naruki City lakosa, valamint Nagisa Sachiko testvére.

Tizennégy éves, félig ázsiai, félig amerikai lány. Megjelenésében fiatal kora ellenére is döbbenetesen figyel a tökéletességre. Szeret jól öltözködni, kifejezetten a csinos, lányosabb darabokat részesíti előnyben. Minden apróságra ügyel, minden részletre odafigyel. Annak ellenére, hogy imádja megjelenését különböző kiegészítőkkel feldobni, odafigyel arra, hogy mindezt ne vigye túlzásba, ne legyen giccses.
Hosszú, egyenes szálú, vörös hajú tinédzser lány, fufruját szálegyenesen vágatja. Magassága inkább az átlagos japán lányokéval egyezik, igaz, még növésben van. Hatalmas, kék szemei vannak, alapjába véve jó megjelenésű. Egyetlen dolog azonban szinte állandó, ugyanis nagyon ritkán mosolyog. Jellemileg is jóval komolyabb, sőt, depressziósabb, nem csupán kortársaihoz, de még a felnőttekhez képest is. Már nem gyermekként gondolkodik, a gyermeki szórakozásokban pedig ritkán leli örömét.
Cukorbetegsége miatt az édességek iránti lázból is kimarad, azonban nem különösebben bántja a dolog. Rendkívül tudatos az élet minden területén, például a táplálkozásban, valamint a tanulásban is. Egyértelmű jelei mutatkoznak, hogy karrierista nőszemély válik belőle, azonban az álomszakmája ennek ellenére nem egy nagy cég vezetése, ő ugyanis fogorvos szeretne lenni. Ugyan még messze jár az egyetemtől, eddig minden jel arra mutat, hogy jó esélyekkel fog bekerülni az orvosira.
Kissé magányos alkat. Ugyan mindig nagyon tisztelettudó mindenkivel, nehezen nyit mások felé, s tulajdonképpen nem is meri ezt megtenni. Egyedül nővéréhez ragaszkodik, már-már betegesen féltékeny mindenkire, aki szeretetet kap tőle. Különösen igaz ez Nishimura Ichiroura, akit Hentai-sannak nevezett el. Jelenlegi egyik legnagyobb vágya likvidálni őt Sachi~nee-san életéből, ehhez pedig bármilyen eszközt képes felhasználni. Akadnak gyerekes próbálkozások is arra, hogy valami butaságba mártsa bele őt, de komoly, halálos fenyegetéssel is döbbentette már meg az éhenkórász újságírót. Általában pedig könnyező bociszemekkel éri el, hogy Sachi~nee-san az ő pártját fogja, és őt babusgassa. Súlyos szeretethiányos, ez pedig meglepően jó színészi képességeivel veszélyesnek bizonyul.

ÉleteSzerkesztés

Nem beszél sokat múltjáról, lévén Sachikon és Akira-kunon kívül minden rokonát elvesztette.
Képességéről nem tudott semmit, pedig már egészen fiatalon is hihetetlen dolgokat ért el. Amikor nagyon kicsi volt, egyszerűen elkényeztették. Mindenki, aki körülötte volt, úgy érezte, hogy muszáj neki mindent megadnia. Vagyonos család voltak, így nem okozott mindez nekik problémát. Ennek ellenére senkinek sem tűnt fel a Rurikohoz való ragaszkodás már-már beteges mivolta.
Mire megkezdte az iskolát, tudat alatti képessége vészesen fejlett volt. A fő probléma azonban, hogy a képesség zabolátlan természete miatt a lány pillanatnyi érzelmei irányították azt. Alapjába véve szerette mindannyiukat, de pillanatnyi harag természetes módon minden gyermekben, s általánosságba véve emberben is van, amikor nem úgy megy valami, ahogyan ő azt elképzelte. Példának okáért hét évesen nem kaphatott meg egy gyönyörű babát, hiszen szülei úgy vélték, már így is nagyon el van kényeztetve. Akkor és ott éppen nagyon haragudott rájuk.
A tragédiák sorozata hihetetlen módon követte családját. Először csupán a cselédjükről kaptak halálhírt, aki éppen azon a napon véletlenül kidobta a lány egyik kedvenc játékát, valamint az unikornisára is rálépett. A sorozatos balszerencsétlenségek pedig folytatódtak. A karácsonyi vacsorákon évről évre kevesebben voltak.
Egy nyáron kedvenc nagyanyjánál, Himawari néninél nyaralt vidéki telkén. Nagyon szeretett nála lenni, hiszen ő mindig megengedte, hogy azt csináljon, amit akarjon. Bár magát a vidéki életet unalmasnak vélte, a levegőváltozás mindig is jót tett a lánynak. Történt az egyik ilyen nyáron, hogy Himawari néni süteményt sütött a hamarosan érkező vendégeknek. Ugyan Ruriko betegségével már tisztában voltak, a lány még nem tudott arról, hogy neki már nem szabadna ilyeneket enni. Emellett pedig a sütemények szigorúan a vendégeknek készültek, így Himawari néni érthető módon lekiabálta a lány fejét, hogy nem vehet a süteményből.
Erre Ruriko nagyon megharagudott. Haragosan sírva futott el onnan. Néhány óra múlva azonban már bánta a dolgot. Nagyanyja ugyanis, amikor vizet akart felhozni a kútból, „véletlenül” beleesett, és szörnyet halt. Vagy talán ő maga ugrott bele ismeretlen érzelmek behatása alatt. Ruriko mai napig bánja, hogy az utolsó szó, amit mondott neki, az „Utállak” volt.
Az ehhez hasonló, sorozatos balesetek miatt szinte mindegyik rokona meghalt. Még legjobb barátnőjét is elvesztette egy buszbalesetben, miután ő első lett a körzeti matekversenyen, Ruriko pedig csak a második.
Apja megölte anyját is, a börtönben pedig öngyilkos lett. Gyámként a még élő nagyszülőkhöz adták, azonban nem érezte ott jól magát. Kétséges, hogy a nagyszülők kezdték sejteni, hogy Ruriko az oka családjuk gyakorlatilag lemészárlásáról, vagy pedig a lány tudat alatt használt képessége az, ami miatt utálták, sőt, egyenesen gyűlölték őt.
Végül egy nap, a magániskolából (ahol pszichológus is foglalkozott vele) felhívta egyetlen élő rokonát (Akira-kun, az unokatestvére ugyanis az egyik bent lakásos intézet foglya, vagyis páciense lett), Sachi~nee-sant, hogy utál ott lenni. Féltestvére hősként sietett segítségére, s elvitte őt a „gonosz nagyszülők ármányos karmai közül”.
Naruki Citybe költözött, iskolába azonban Karakurába jár. Érkezését egy vidámparki kirándulással ünnepelték meg, itt pedig szomszédját, Nishimura Ichirout is megismerte. Kezdet kezdetétől fogva utálja, amiért éppen annyi, vagy talán még több figyelmet kap Sachikotól, mint ő, ezért fejébe vette, hogy eltünteti őt nővére életéből. Talán ennek köszönhető, hogy tudat alatt tudatosítja képességének használatát.

KépességeSzerkesztés

  • Neve: Ismeretlen
  • Típusa: Mentális
  • Leírása: Ruriko empata. Képes befolyásolni mások érzelmeit. Képességét nem direkt, hanem tudat alatt használja. A képesség létéről tulajdonképpen fogalma sincs. Ahhoz, hogy képessége működjön, egy-egy bizonyos érzelemskálán kell mozgatnia a kívánt hatást. Például ahhoz, hogy azt akarja, hogy valaki szeresse őt, az alanynak legalább kedvelnie kell őt, vagy szimpáziát éreznie iránta. Ha valaki nem szereti a spenótot, nem tudja megoldani az ellenkezőjét. Gyűlöletet például úgy fakaszthat, ha az alany éppen mérges valamiért. Ez két alanyon is működik, el tudja érni, hogy meggyűlöljék egymást, ha egyébként jóban is vannak. Azonban ennek feltétele, hogy az adott pillanatban valamilyen negatív érzelem legyen köztük, például veszekedjenek valamin.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A karakter egy asztali karimból lett átalakítva.
  • A IV. BSML Sakkmester, valamint Sweet Sixteen alkategóriákban negyedik helyezést ért el.
  • Avataralanya Maria Akizuki.