FANDOM

Anselm Eberhard Lindhorst
Ansi
Adatok
Született 01.08
Kor 18
Faj Quincy
Nem Férfi
Magasság 184 cm
Súly 76 kg
Hajszín barna
Szemszín zöldeskék
Bőrszín fehér
Vércsoport A
Különleges ismertetőjegyek szemüveg
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Wandenreich
Karakura High School
Quincy
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás Dojochou
Tanuló
Személyes információk
Rokonok Elizabeth Maria Lindhorst - anyja
Eberhard Lindhorst - apja (halott)

Anselm Eberhard Lindhorst az osztrák Bécsből költözött Karakurába, hogy ott tanulhasson harcművészetet. Jelenleg Mestere, Iburame Shin'ichi halála után magára veszi Mestere felelősségeit, és miközben vezeti a karakurai Shinsekai Dojot, az odajáró quincyket is képzi.

Kinézet Szerkesztés

Hogy is fogalmazzak… Anselm egy igazán tetszetős fiatalember. Teste kellően izmos, és vonzónak is mondható. A száznyolcvannégy centiméter magasságával igazán nem volt kitűnő Ausztriában, ám ahogy Japánba költözött, hirtelen az évfolyam legmagasabbika lett. Közepesen hosszú barna haja van, és éppen ezért nem kifejezetten üt el az átlagtól. Legalább ez segíti a beilleszkedését Karakura-chou-ban. Zöldeskék szeme kifejezetten jól lát még a sötétben is, edzéseiken gyakran sötétséget csináltak, hogy erre edzhessenek.

Ansi quincy ruha

Fehér quincy ruha

Ruházatot illetően nem hord különösebb ruhákat mint a sima köznapi farmert, pólót, ingeket, pulóvereket, és cipőket. Edzéshez gi-t hord, és hozzá a megfelelő felszereléseket. Csuklyát nem használ, kényelmetlen, és kitakarja a perifériákat. Bal csuklóján quincy karkötő lóg, rajta a megfelelő kereszttel. Ezt sosem veszi le, mindig az apja jut róla eszébe. Ha úgymond quincyskedik, akkor egy fehér ruhát hord. Iskolában Karakura High School egyenruhájában megy, de egy Seele Schneider-t mindig visz magával, eshetőségre. Szemüvege ismerettségi körében egy elég fontos külső-, és személyiségjegyévé vált.

Jellem Szerkesztés

Tiszta szívű, jellemes ifjú. Nem szereti a kihágásokat, nem szereti az óramulasztást, és nem szeret feleselni. Sőt, nem is tudja elképzelni ezeknek a létezését. A parancs az feltétlen. Nem képes felfogni a szabályszegők gondolkodását, és ezért nem is szokott velük foglalkozni. Minimális esély van rá, hogy ha valami ütközik a nézeteivel, hogy mégis ellentmond valakinek, de ez nem gyakori. Mondhatni dojoban nőtt fel, úgyhogy neki a fegyelem és a figyelem a két alapelv. Szobája is tükrözi ezt, mint minden más, ami körül veszi, sőt, még az öltözködése is: rend van mindenhol. Vallásra shintoista, de annyira nem követi a hitet. Újévkor eljár szentélyhez, de nem érzi kötelességének, vagy felelősségének ezt.

Minden eddig felsorolt jellemzője ellenére nem egy szívtelen rideg személyról beszélünk. Anselm számára nagyon fontos a családja, legalábbis a megmaradt része, azaz Liz, az édesanyja. A család után jönnek barátai, akikből ugyan kevés van, de ők igen fontosak számára, és attól tart, hogy akármikor elveszítheti őket. Meleg szívű, szorgalamas, kedves, és persze, mint említettem, tisztelettudó. Beillik az általánosan elfogadott diáktanács sztereotípiának legtöbb formájába.

Ezeken felül még egy fontos megemlítendő személyiségjegye van, ami ugyan sokak számára meglepő lehet, de Anselmnek teljesen természetesen jön, ez pedig a plüssök, bolyhos teremtmények, illetve nagyon aranyos "dolgok" imádata. Elveszt minden harci morált, minden koncentrációs képességét, illetve a személyiségének úgy kilencven százalékát, ha valami ilyesmit talál. Ez talán a legnagyobb gyengesége.

TörténetSzerkesztés

Bécs-Karakura táv Szerkesztés

Anselm tizennyolc évvel ezelőtt született Bécsben, Ausztriában, Elizabeth és Eberhard Lindhorst egyetlen fiaként. Apja születése után otthagyta a családot, és a fiút édesanyja nevelte egyedül tizenöt éven keresztül. Anselm Bécsben elkezdett harcművészetet tanulni, ninjutsut, illetve kenjutsut. A ninjutsu életében elég meghatározó volt, de amíg nem költözött japánba eléggé csapongó életet élt. Ez nem azt jelenti, hogy nem foglalkozott semmi mással, csak nem tartotta be feltétlenül az elő írt határokat. Ezen Iburame Shin'ichi mester változtatott, miután Anselm egy bécsi látogatása alkalmával kihívta egy "erődemonstrációra". Ez nem jelent sokat, csak az erőkülönbséget méri föl, de Anselm nem értette meg a jelentőségét ennek a kihívásnak. Iburame ignorálta Anselm felkérését, és folytatta az edzést. Egy magyarázatában kitért egy erős fegyverre, amiről idővel kiderült, hogy ez valójában a tisztelet. Ezután a Mester kiment a teremből, amire meglepődve, és szégyenkezve Anselm is utána rohant, bocsánatot kért, és könyörgött, hogy hadd menjen el a Mesterrel japánba.

Egy évig tanult Anselm Iburamétól, mind harcművészetet, mind kultúrát, és nyelvet. Az első fél év végen, tizenhatodik születésnapján Anselm egy érdekes vendéget kap, aki nem más, mint a tizenhat éve eltűnt apja. Elmondja neki, hogy ő valójában ki is, és rábízza saját quincy keresztjét. Természetesen ennyi év távlatából ez Anselmnek nem igazán tetszik, ez nem meglepő. Visszautasítja az ajánlatot, és magára hagyja az apját, aki ezek után elmegy a dojoból. Ezután Anselm rájön, hogy hibát követett el, és elindul apja után, aki akkorra már halott volt. Egy quincy kivégezte az utcán, akit utána Anselm végzett ki egy bokkennel.

Az első évnek, és egyben az utolsónak is tragikus vége lett. Iburame Shin'ichi sajnálatos módon meghalt majdnem másfél évvel első találkozásuk után. Ebben az időben valamilyen szinten felkészítette a fiút a quincy létre, hiszen mint kiderült utólag, ő is az volt. Miután a Mester meghalt, Anselm vette át a karakurai Shinsekai Dojot.

Lövöldözés Tsubakidaiban Szerkesztés

Plüsi

Nem sokkal mestere halála után, talán csak néhány hónappal, osztálytársai meghívták Anselmet a helyi vidámparkba, mivel úgy festett, hogy nem igazán élvezi az életet. Miután a vidámparkba ért, osztálytársait nem találta. Ki tudja? Lehet, hogy becsapták, de az is lehet, hogy máskor mentek. Minden esetre Anselm ott maradt, és egy céllövöldében próbált megszerezni egy varázslatos plüsit. Ennek a megszerzésében egy arrajáró, bizonyos Vinzent Feuerstein segített. A feladat csupán egy pisztollyal célbalövés volt, amihez szerencsére Vinzent értett. Így végül sikerült megszerezni a plüsst.

Egy új kapu Szerkesztés

Esti vadászat a mellékutcákban. Természetesen lidérc vadászatról beszélünk. Egyik lidérc legyőzése alkalmából Anselm találkozott Murasaki Shōkoval. Tőle Anselm megismert egy szervezetet, aminek a lány is része volt, ez pedig nem más, mint a Daitenshi. A lánytól megkapott minden szükséges segítséget a szervezeti csatlakozáshoz, és elment őket meglátogatni utána.

A Precíz és a Szertelen Szerkesztés

Az egész egy szerencsétlen lánnyal kezdődött, aki képes volt arra, hogy elejtsen egy adag könyvet, és ne is vegye észre. Mindez egy ebédszünet alkalmával. Ekkor volt szerencséje Anselmnek Amarilla Bianchihoz. Együtt töltötték az ebédszünetnél hosszabbnak tűnő időszakot, és sokat beszélgettek. Kiderült például, hogy mindketten quincyk. Amarilla ezen felül megígérte Anselmnek, hogy egyszer elmegy egy edzésére, Anselm meg megígérte, hogy elmennek együtt az íjászklubba.

Az új képkockák Szerkesztés

Új osztálytárs érkezett a második évfolyamba, az illető Toa Konorama. Egy csendes lány, aki nem igazán csinál semmit. Soha. Szeret enni. Beszélgettek röviden Anselmmel, amíg be nem csöngettek.

A család japánban Szerkesztés

Másfél év után Elizabeth, Anselm anyja megjelenik japánban, és végre összeköltöznek fiával, újra. Csak ezúttal nem Ausztriában, hanem Karakura Townban.

Ennyit a testnevelésről Szerkesztés

Egy rosszul repülő labda és egy lerepülő kereszt miatt Anselm megismerhette Loreley Wagnert, aki Anselm nagy meglepetésére fele annyira sem volt kedves, mint amennyire remélte. Legalább elkísérte a gyengélkedőig.

Lidércfogócska Szerkesztés

Egy őrült Hollow megtámadott egy kisebb csoport quincyt, akiknek nagyrésze ismerte is egymást. Ez volt a második alkalom, hogy Anselm találkozhatott Amarillával, és Vinzenttel. És volt alkalma megismerni egy idegtépő őrültet, Kane Shinzout. Semafort végül nagyjából sikerült legyőzni, de senki sem élvezte a győzelmet, mert csak elfutott a lidércünk.

Kutatómunka Szerkesztés

Uruwashi Yui a világ legidegesítőbb személye, aki még ráadásul nem is hétköznapi ember, hanem valami, amit Anselm nem is ismer. Szerencsére ő is meg akarja látogatni a dojot.

Díszvacsora Köhlernél Szerkesztés

Anselm, és a Semaforelleni bagázs nagy része megint összekerült, csak ezúttal vacsorázni. Egy másik quincynél. Mint utólag kiderült ez az illető egy bizonyos Wandenreich tagja, ami valamiféle szektának tűnik Anselm szemében. De ennek ellenére csatlakozik a soraikhoz, mert veszélyes ellenségeknek tűnnek. Vajon Anselm tényleg követni fogja őket, vagy információkat fog gyűjteni?