FANDOM

Arliva Quenthel Suwun
Quenthel1
Adatok
Született május 24.
Kor 82 év
Faj Shinigami
Nem
Magasság 150 cm
Súly 45 kg
Hajszín lila
rózsaszín
Szemszín fekete
sárga
Bőrszín fehér
Vércsoport AB
Különleges ismertetőjegyek kifejezéstelen, üres szemek
deviáns viselkedés
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás tiszt
Partner Matetsaku Miyoko
Mizushima Takeo
Korábbi partner(ek) Matetsaku Kai
Személyes információk
Rokonok Verashu Suwun (nővére)
Eras Vanthor (nővére)
Matetsaku Kai (sógora)
Matetsaku Miyoko (unokahúga)
Carl Heller (volt vőlegénye)
Zanpakutō
Shikai Kamaitachi
Bankai még nem érte el

Arliva Quenthel Suwun a 11. osztag tisztje.

150 cm-éhez 45 kg-os súly társul. Akárcsak nővére, vékony, törékeny testalkattal rendelkezik – bár utóbbi inkább csak a látszat, ugyanis testalkatától függetlenül képes hatalmas erőt belevinni ütéseibe. Lilás-rózsaszínes hajszínárnyalatát hajfestékkel érte el, s gyakran fogja össze kétoldalt tincseit. Nagy rajongója a viktoriánus goth stílusirányzatnak, szívesen visel fűzőket és csipkéket. Különleges ismertetőjele szemszíne, mely teljesen fekete - időnként kontaktlencse által még javít is szemei rémisztő kinézetén.
Ugyan japán mértékkel szép arca van, szemei, stílusa és néha túlzásba vitt sminke inkább ijesztő, groteszk külsőt kölcsönöz neki, valamit le se tagadhatja, hogy vannak európai ősei is. A hajfesték általi hajszínkülönbség ellenére sem tudná letagadni rokoni kapcsolatát Verashu Suwunnal (valamint Eras Vanthorral).
Agresszív, deviáns, kemény kritikus; komplexusai bőven akadnak. Arrogáns, felvágták a nyelvét és sosem tudja, mikor lenne jobb befogni. Nehezen dolgozik csapatmunkában, hiszen mindig saját magát emeli mások felé. Önző, kapzsi és még harc esetén is magának akarja a legtöbb és legerősebb ellenfeleket, csak hogy ezután elmondhassa magáról ezen érdemeit. Ha pedig valami nm úgy sül el, ahogyan kéne, egyből másokban kezdi el keresni a hibát. Hiúságánál talán csak büszkesége nagyobb; ha tudja, hogy nem neki van igaza, akkor sem vallaná be. Elkényeztetettnek azonban nem nevezhető, ugyanis mindent megtesz céljai elérése érdekében. Élvezetet lel a harcban, egyfajta feszültség levezetőként is szolgál az esetében.
Nővérével szemben kicsit úgy viselkedik, mintha ő lenne az idősebb, akinek vigyáznia kell a húgra, ugyanis alapjába véve összeszedettebb, határozottabb és céltudatosabb nála. Életcélja legyőzni a 11. osztag kapitányát, Matetsaku Kait, azonban nem a rangjára fáj a foga, személyes célok vezérlik.
Kevesen tudnak róla, de egy igazi geek rejtőzött el benne. Első sorban az amerikai sci-fik rajongója (Farscape, Mátrix, Star Trek, Alien, Equilibrium, stb.), de otakusága a mangákat illetően is megjelenik (Weekly Shounen, Abara, Fire Candy, Dogs, Bara mangák). Gyakran szövegel és hasonlítgat össze mindenkit kedvenc vagy utált karaktereivel és gyakorta száll el, ha a hobbyjáról van szó.

TörténeteSzerkesztés

Emberi életeSzerkesztés

1927. tavaszán látta meg a napvilágot. Nővére csendes, magába forduló volt, ő viszont vele ellentétben sokkal nyitottabb, barátkozóbb - valamint agresszívebb - volt. Mint minden testvér, köztük is megvolt az a fajta rivalizáció, mely során próbálják bebizonyítani a másiknak, hogy mennyivel jobbak a másiknál, a féltékenységből adódó konfliktusok mindennaposak voltak, de alapjába véve szerették egymást a maguk módján és próbáltak ott segíteni a másiknak, ahol kell, amennyiben a segítségüket kérték.
A háború alatt apjuk elvesztette a lábait, így nekik kellett gondoskodni róla. Fiatalon fel kellett nőnie, nővérével ellentétben nem kergetett lehetetlen álmokat, egyszerű és biztonságos életet szeretett volna. Minderre a háború végett nem volt lehetősége. Ugyan Vera sikeresen elkerült a fővárosba egyetemre, neki 12-13 évesen abba kellett hagynia az iskolát, hogy anyjának segíthessen az anyagiakban. A konzervgyárakat tölténygyárakká alakították, s munkát kellett vállalnia. Természetesen kora miatt többen lenézték, megvetették, azonban nem volt lehetősége tovább tanulni, a háború diktálta az új szabályokat. Hamar elvesztette naivitását az emberiséggel kapcsolatban, utálta a háborút, mely erre az életmódra kárhoztatta. Nézeteiben a nála néhány évvel idősebb Matetsaku Hiroujival osztozott, aki az egyetlen felemelő társaságot nyújtotta neki a továbbiakban.
A barátságból szerelem lett; apja és anyja is kedvelte Hiroujit, valamint Quenthel is hamar összhangot talált Hirouji anyjával. Ugyanez apjáról, valamint bátyjáról, Matetsaku Kairól nem mondható el; mindennaposak voltak a verekedésbe torkolló veszekedések a két fivér között, a hazugságokon pedig hiába látott át, ha nem tehetett érte semmit. Kai valódi foglalkozása - ugyanis bérgyilkos volt - csak még mélyebbre taszította a családot. Quenthel nem tudott arról, hogy ugyan csak "balesetből", de Kai ölte meg nővérét - akkor, amikor azt hitte, élete végre rendeződni fog, hiszen szerelme megkérte kezét.
Halálát közvetetten ugyan, de a fivér ügyletei okozták, ugyanis egy ilyen foglalkozásban mindig ott lehet a bosszú lehetősége. Számukra egy-egy élet elvétele semmit sem jelent, ha ezzel céljukat érik, és nem foglalkoznak azzal sem, ha egy-egy ember csak rosszkor van rossz helyen.

ShinigamikéntSzerkesztés

Néhány hetes bolyongás után találta meg egy shinigami és küldte át Soul Societybe.

KüldetéseiSzerkesztés

Véres memoárSzerkesztés

[hamarosan]

KépességekSzerkesztés

  • Zanjutsu: Quenthel első számú erőssége; az Akadémiába kerülése után egyből egyértelmű volt tehetsége a kardforgatás terén. Holott még mindig van mit tanulnia, nagy meglepetésben részesül az, aki alábecsüli őt.
  • Hakuda: Testalkata ellenére képes igen erős ütést belevinni egy-egy támadásba, a hakuda alapfogásait pedig ismeri, bár mesterévé sosem vált eme harcstílusnak.
  • Shunpo: Villámtáncban nem kiemelkedő; mint minden shinigmi, tudja használni, ám teljesen átlagos shunpo használónak nevezhető.
  • Kidou: Démonmágia ismerete pocsék, éppen ezért nem is használ semmiféle kidout harc közben.
  • Felszerelések: Gyenge kidou ismeretét a 12. osztagtól beszerzett tárgyakkal helyettesíti. Főleg erőnövelő hatású találmányokat használ, amivel saját magát erősíti fel, még ha ideiglenesen is.

ZanpakutoSzerkesztés

  • Neve: Kamaitachi 鎌鼬
  • Fajtája: Levegő
  • Shikai: Moushidete, Kamaitachi! (Gyere elő, Kamaitachi!)

Hosszú, fém karmokká változik, amik Quenthel ujjaira vannak erősítve. A fegyver főleg gyorsaságra és ügyességre alapoz, amivel a használója bőven meg van áldva. A fegyvert halvány, lilás derengés veszi körül. A fegyver - nevének jelentéséből kiindulva - shikaiban háromféle támadásra alapoz, azonban ebből Quenthel még csak kettőt ismer. A legenda szerint a menyétfivérek (nem röhögni) közül az első letaszítja az embert a lábairól, a második megkarmolja, megsebesíti őt, a harmadik pedig azonnal be is gyógyítja, az utazó pedig, akivel ez megtörténik, nem emlékszik belőle semmire, ugyanis olyan gyorsan történik az egész. A három fivér háromféle "támadása" ugyan már ismert Quenthel előtt, a harmadik képesség mibenléte egyenlőre rejtély.

  • Levegőbe mért csapással a szeleket képes irányítani, megidézni, ezáltal megsebesítve ellenfelét, egyszerűen arrébb söpörve azt, vagy épp a környezetében lévő fákat, tárgyakat mozgásra bírni és irányítani. Ugyanakkor a levegő rezgései felett is uralma van, ezáltal az ellenfelét gyötrő fájdalmakkal kínozhatja, kibillentheti egyensúlyérzékéből, a gyengébb ellenfeleket pedig össze is roppanthatja.
  • Képes kiszívni az oxigént egy adott nagyságú területről, mintha vákuumba zárná az ellenfeleit, hogy egyszerűen megfulladjanak. Az erősebb vagy ugyanolyan erős ellenfelek természetesen kiszabadulhatnak a csapdából.

IdézetekSzerkesztés

  • Nagyon nem zavartatom magam, míg végigmaskírozok az utcákon serényen falva egy anpant, amit még Hajszakáll és Tuberkulózis büféjéből szerváltam.
  • A hercegnő természetesen megint elfelejti, hogy nem kisállat kereskedésbe jöttünk neki cicámajmot venni.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A karakter avataralanyát a Shiki című manga és anime egyik szereplőjé, Shimizu Megumi szolgáltatja. A karakter személyiségét illetően is rengeteget merítettem az avataralanyából, bár ez nem feltétlnül észrevehető, hiszen Arliva és Megumi jellemben egyáltalán nem hasonlítanak egymásra.
  • Kevesen tudnak róla, de egy igazi geek rejtőzött el benne. Első sorban az amerikai sci-fik rajongója (Farscape, Mátrix, Star Trek, Alien, Equilibrium, X-akták, stb.), de otakusága a mangákat illetően is megjelenik (Weekly Shounen, Abara, Fire Candy, Dogs, bara mangák). Gyakran szövegel és hasonlítgat össze mindenkit kedvenc vagy utált karaktereivel és gyakorta száll el, ha a hobbyjáról van szó.