FANDOM

Asahi Shinjirou
Junnie
Kanji 旭 信治労
Adatok
Született 1993. 01. 10.
Kor 24
Faj Fullbringer
Nem férfi
Magasság 192 cm
Súly 85 kg
Hajszín fekete
Szemszín bal rikító zöldes-sárga, jobb élénk kék
Bőrszín kreol
Vércsoport A
Különleges ismertetőjegyek yakuza tetoválása
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Karakura Town
Foglalkozás bártulajdonos, drogkereskedő, embercsempész
Partner Justin Awesome (pincér)
Rui Wong (host)
Sachiaru Teruo (host)
Atamagahen Haseru Hidari
Hoshi Ryohei (házi orvos)
Demothy Neyen (leszármazott)
Hwangbo Min ki
Léi shēng
Személyes információk
Családi állapot elvált
Rokonok Tamura Shuichi (apa)
Okabe Eriko (anya)
Tamura Kazuki (báty)
Azuma (Tamura) Misako (nővér)
Különleges képességek
Fullbring Aurora (Sarki fény)

Asahi Shinjirou (旭 信治労, nyugatiasan Shinjirou Asahi), eredeti nevén Tamura Jun (田村 順, Jun Tamura) vagy becenevén Hasuki-shi a Karakura Town-ban üzemelő Trinity nightclub bárhálózat vezetője, fő állású yakuza és fullbringer.

Elég langaléta típus széles vállaival és keskeny derekával. Viszonylag vékony, nem kifejezetten izmos. Félhosszú, éjfekete haja van, melyet nem szokása kelleténél jobban ápolgatni. Bőrszíne kicsivel sötétebb az átlagosnál. Születési rendellenességnek köszönhetően felemás színűek szemei. Bal fele rikító sárgás-zöld színű, míg a jobb élénk kék színben pompázik. Erről a különös ismertetőjeléről kapta becenevét. Igaz, ő nem büszke rá. Amikor teheti, napszemüveg mögé rejtőzik. Nem kedveli, ha az emberek megbámulják. Mellkasa bal oldalát és felkarját sárkány tetoválás borítja, mely az évek teltével biztosan gyarapodni fog. Választott tetoválása a négy mágikus állat egyikét ábrázolja. Lung a kínai sárkány van rajta, ki a legfőbb bölcsesség, halhatatlanság és gyógyító erő birtokosa. Testét ezen felül több heg szeli keresztül. Legszembetűnőbb sérülése egy golyó ütötte lyuk, közvetlen szíve alatt.
Napközben szeret lezser, már-már igénytelen férfi lenni. Fejére kapucnis pulcsit kanyarít. Haját hanyag mozdulatokkal felköti, bemelegítő nadrágot, vagy szakadtabb farmert húz és sportcipőt, vagy csatos bakancsot rángat lábára. Egyedül éjszaka ad magára. Munkahelyén mindennek tökéletesnek kell lennie. Általában hófehér inget, hajszálcsíkos, fekete öltönyt visel, családi címerrel ellátott mandzsetta gombokkal. Néhány órára véresen komoly, tiszteletet parancsoló vezetővé változik, hogy másnap délután újfent nem törődöm naplopóként heverészhessen. Képessége miatt, szeret biztosra menni. Gyakran visel kesztyűket.
Korához képest túlságosan komoly. Nem szeret szórakozni, bulizni. Csajozni egyenesen utál. Életében az első számú helyet munkája foglalja el. Természetét tekintve nyugodt, általában nem érdekli semmi, ritkán emeli fel hangját, gyakran morog, motyog orra alatt, kedveli a csendet és igényli a kiegyensúlyozott környezetet. Beszédstílusa nem hasonlít kifinomult üzletemberéhez. Érződik rajta, törekvése ellenére még sokat kell tanulnia vérbeli vezető válhasson belőle. Egyfajta egészségtelen munkamániában szenved. Remek diplomáciai képességei vannak, jól tudja kihasználni a helyzeteket, viszonylag könnyedén megoldja a felmerülő problémákat és erős benne a megfelelni akarás. Szeretne elismerésre és tiszteletre méltó vezetővé válni.
Kivételes alkalmakban szakad nála el a türelem cérnaszála. Igazán felbosszantják, ijesztő méreteket ölt haragja. Tőr, zúz, másokra is fenyegetést jelent. Vérszomjas vadállat lesz belőle. Ehhez nagyban hozzájárul kábítószer függősége. Ahogy ürül szervezetéből a bevett nyugtatók, fájdalomcsillapítók, egyéb készítmények hatása, úgy lesz percről percre agresszívabb. Lényegében kiszámíthatatlan ingadozik hangulata.
Erőltetett és magánéletét feláldozó életvitele miatt nagy szüksége van, néhanapján kikapcsolódhasson. Elsősorban magányosan szeret a négy fal között rejtvényt fejteni, vagy heverészni ágyában. Nem hajlandó kommunikálni, nincs kedve házon kívül bóklászni, kirándulni, várost nézni, kizárólag a quan yin féle meditációt használja. Tv műsorokat nem szereti, interneten se szokása böngészni. Valamit szeretne nézni, inkább kerít neki tetsző dvd-t. Kizárólag akkor használja a technikai eszközöket, amikor feltétlen szükséges. Telefonját, amikor úgy határoz vége munkaidejének, nemes egyszerűséggel kikapcsolja. Rendkívül makacs, akaratos és irányító típus tud lenni, ha veszi rá a fáradtságot. Valami zavarja, kényszeresen próbálja megoldani. Jelleme egyetlen paradoxonja a magánytól való félelme. Nem szeret egyedül lenni, de huzamosabb ideig emberek között sem érzi jól magát. Sokat ad a bizalomra. Legszívesebben azokkal van, akikhez valamilyen szinten ragaszkodik, barátnak tekinti őket.
Alkoholt ki nem állhatja. Üzlettársai kedvéért egy-egy pohárral legurít. Dohányzást gyűlöli. Rosszul van a cigaretta, szivar füstjétől. Egyetlen visszatérő szenvedélye a drog utáni sóvárgás. Munkahelyi ártalomnak tekinthető jól ismeri a könnyű drogok világát, melynek köszönhetően függőségben szenved.

ForrásokSzerkesztés

Avataralany: Daomu - Killing Zhan
Character theme song: Sleep walker - Ai no tabi; Quasimodo - One possibility
Battle theme song: 8eit- Boost

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Becenév: Hasuki shi, főnök, Junchi, Junni
  • Kedvenc étel: kimchi
  • Kedvenc ital: frissen facsart narancslé
  • Kedvenc szám: 9999999
  • Kedvenc szín: fehér
  • Kedvenc parfüm: Hugo Boss - boss home
  • Háziállat: Panda nevű szibériai huszki
  • Kedvenc állat: kutyák
  • Hobbi: rejtvényfejtés

TörténetSzerkesztés

KépességSzerkesztés

  • Beceneve másik hozománya a szibériai husky-ra jellemző remek állóképesség. Emberekhez képest kiváló szaglása, hallása és látása. Viszonylag sokáig bírja szusszal a futkározást, hajtást, pihenés nélküli pörgést. Kevés az alvásigénye. Megelégszik négy-öt óra heverészéssel, főként napközben. Éjszaka aktív, mely életvitelének is köszönhető. Kutya vadászösztönéből következik, ha valakitől szeretne megszabadulni, addig nem nyugszik, míg el nem éri célját. Szeret hallgatni ösztönös megérzéseire.
  • Taekwondo-zik gyerekkora óta. Jó pár éve leragadt a vörös övnél. Harcművészeti képzettségét gyakran kamatoztatja munkája során.

PontozásSzerkesztés

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Fegyveres harc - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pusztakezes harc
Lélekmanipulálás - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bringer light - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fullbring - - - -

Különleges képességSzerkesztés

  • Aurora (Sarki fény)
    • Tárgy: Vízcsepp alakú, hegyi kristállyal díszített ezüst karkötő. Édesanyjától kapta, miután bányatóba esett és először lépett működésbe képessége. Ezt követően lett ereje fókusza a kicsike ékszer. Neve az áttetsző kövön megtörő fénytől és nem annak típusától származik.
    • Típus: manipuláció
    • Elem: víz
    • Fajta: fagyasztás
    • Irányítás: első szinten szükséges a fizikai kontaktus, másodiktól kezdődően gondolati úton történik
    • Képességet kiváltó érzelem: víz elem révén a félelem, mely ebben az esetben az árulás képében testesült meg. Jéghez hasonlóan közönyösséget, ridegséget sugároz, egyfajta távolságot kíván tartani az emberekkel szemben. Nem akar érzelmileg másokhoz kötődni, mert tart a csalódástól.
    • Leírás: Eredetileg mindent képes megfagyasztani, amiben víz található. A fagyasztás mértéke függ a tárgy, vagy emberi test által tartalmazott mennyiségtől. Tárgyfagyasztásnál természetesen nő az anyag keménysége, ember esetében drasztikusan csökken a test hőmérséklete. Azonban megfelelő erősségű ütés révén az anyag merevsége miatt növekszik törékenysége. Előnyére válik a párás levegő, harmatos reggel, köd, esős napok, szökőkutak, illetve természetes vízforrások, mint tavak, patakok, folyók, vízesések. A folyadékot különböző formában képes jegesíteni, ezáltal kisebb fegyvereket teremthet magának, vagy falat emelhet, védekezés céljából.
    • Pontozás:
      • - Első szinten: kizárólag víz fagyasztása, alakítása
      • - Második szinten: egyéb folyadékok és folyadékot tartalmazó tárgyak/ testek fagyasztása