FANDOM

Clarie Toshihiko
Clarie
Kanji 俊彦クラリエ
Adatok
Született ismeretlen (valamikor a 19. században)
Faj Módosított lélek
Nem
Magasság 167 cm
Súly 49 kg
Hajszín fekete (eredetileg zöld)
Szemszín smaragdzöld
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek rocker stílus,
erős smink,
világító zöld szemek
Politikai hovatartozás
Foglalkozás helyettes-shinigami
Partner Mizushima Takeo
Yamasaki Shizuka
Korábbi partner(ek) Chizuki Maya
Hana Akamoto
Kagami Ai
Személyes információk
Családi állapot kapcsolatban (párja Sukkecu Eiji)
Rokonok Kurotsuchi Mayuri (teremtő)
Különleges képességek
Képesség gyorsaság
testalkatához képest magas fizikai erő
Zanpakutō
Shikai Sukēru és Burēdo

Clarie Toshihiko a 3. osztag 4. tisztje, helyettes shinigami, valójában pedig egy módosított lélek. Keleten nevét Toshihiko Clarie-ként használják (átírással: 俊彦クラリエ).

Megjelenés, személyiség:Szerkesztés

Források:Szerkesztés

Kinézet:
Character theme song:
Battle theme song:

Clarie nem mondhatni túl magas lánynak. Átlagos magasságához (kb. 167 cm) vékony testalkat társul (kb. 49 kg). Festett, fekete, rövid haja van, melynek köszönhetően remekül kihangsúlyozza smaragdzöld szemeit. Frizuráját szereti variálni, legtöbbször pillanatnyi öltözékéhez igazítja. Általában erős sminket használ, stílusát tekintve pedig a laza, rock hatású ruhákat hordja előszeretettel. Imádja a magas szárú csizmákat, magassarkúkat, valamint kedveli a koptatott, illetve szaggatott felsőket, nadrágokat.
A kemény külsőt viszont tökéletesen egyensúlyozza folyton mosolygós arca, és vidám természete. Csak fáradalmas küzdelmek után lehet teljesen kiborítani. Ha már nem bírja cérnával, akkor nem ordibál, csak hangosabban nyilvánul meg, s helyette tárgyakat vág földhöz, vagy az előtte terpeszkedő berendezési bútorokba rúg bele. Miután megnyugszik, égő ábrázattal kezd bele a takarításba. Szívesen járkál az osztag kertjében késő este, valamint előszeretettel fekszik órákig a tetőn lustálkodva, szájában egy cigarettaszállal. Imádja a felhőket figyelni, ezért rengeteg fényképet készít telefonja segítségével ezekről a természeti csodákról. Kedvenc ételei közé tartozik az onigiri, az okonomiyaki, valamint a halételek, melyeket szívesen készít el otthonában is. Mikor nincs szolgálatban, a legtöbb idejét vagy a hálókörletben tölti, vagy éjszakák évadján a kertben. Clarie leginkább az átlagos japán tinédzserekhez lehetne hasonlítani, annyi különbséggel, hogy kötelességei vannak, és minden nap szembesülnie kell a szigorú szabályzattal, mely Seireiteiben szinte szent írás. Szereti a zenét, elvetemült pillanataiban külföldi számokat énekelget, és hobbijai közé tartozik a takarítás, az evés, valamint az olvasás. Imád minden ételt pálcikák segítségével megenni, ezért legtöbbször olyan ennivalót készít magának, melyeket könnyebben tud elfogyasztani ezzel a módszerrel. Egyik legkedvesebb barátja a hullámos papagája, ’Melody’, akinek neve ne tévesszen meg senkit, ugyanis hímnemű! Nevét gyönyörű hangjáról kapta, amivel szinte megbabonázta Clarie-t egy karakurai ámokfutásakor. Ott az állatkereskedésben pedig úgy döntött a kis kék madárkát magával fogja vinni abban reménykedve, kedves kapitánya és hadnagya el fogja tűrni a folytonos csicsergést. Viszont aztán a lányt pozitív csalódások érték, ugyanis Melody igazán jól nevelt papagájnak bizonyosult; napközben énekel és játszadozik, éjjel pedig nagyokat bóbiskol. Clarie egész nap képes lenne elnézegetni, és csodálni a kis állatkát, főleg akkor, mikor kiengedi a kalitkából, és az ágyán egy véletlen dallamot kezd el énekelni neki. Egy idő után aztán úgy határozott, jól jönne Melody-nak egy játszótárs, ezért tervezi, vesz mellé egy tengerimalacot. Egyelőre még nem nyílt alkalma arra, hogy eljusson a kisállat kereskedésbe.

Története:Szerkesztés

Születése:Szerkesztés

Gyak

Fejlesztések alatt.

Mint minden más módosított lélek, ő is ugyan olyan volt. Egy apró, zöld kis golyó, mely arra várt, hogy valódi testbe kerülhessen. A fejlesztések után ő is hatalmas tartályba került, mint társai. Az idő telt, múlt, a többi kapszula lassan fogyatkozni kezdett, majd legvégül csak egy maroknyian maradtak. Véletlenszerűen esett rá a választás. Egy nap, az újabb kísérleteknek köszönhetően kikerült a tartályból. Furcsa, hátborzongató vizsgálatok vették kezdetét, majd pár hét leforgása után egy elkülönített tartályba helyezték a kis kapszulát. Sokáig nem vették elő, szinte már biztos volt, hogy megsemmisítik. A híresztelések viszont tévesek voltak, majd ismételten kísérletekre vitték azt a tartályt, melynek alján a zöld gyöngyszem nagyságú lélek ringatózott. A megsemmisítés helyett egy élettelen emberi test várta. A furcsa, napokig tartó műtét végén aztán az eljárás sikeresnek látszódott. Az ébresztés után az összefoltozott kislányt egy karanténszerű kórterembe fektették, és 24 órás megfigyelés vette kezdetét. A beavatkozás azonban nem volt tökéletes, ugyanis a műtét során a módosított lélek elvesztette addigi tudását, és képességeit, ezért sokáig úgy tűnt valóban megsemmisítésre kerül a sor. A kórlapokkal rohangászó doktorok és sebészek közül azonban egy merész vállalkozó elvállalta, hogy megtanítja újból mindenre a lényt, amire csak szüksége lehet a túléléshez. Az apró lány rendkívül gyors léptekkel vette az elé kerülő problémákat, 4 év alatt elsajátította mindazt, amit egy valódi ember 10-12 év alatt tanul meg. A megfigyelések nem maradtak annyiban, s mivel feltűnt másoknak is a hihetetlen fejlődése, ezért újabb kísérletek alá vetették. A borzalmas, és nagy valószínűséggel hatalmas fájdalmakkal járó műtétek, illetve beavatkozások maradandó lelki sérüléseket okoztak az akkor már érző lánynak. Időbe telt mire kikövetkeztették, sokkal lassabban öregszik, mint egy ember, ezért olyan operációkat is végrehajtottak, melyek tükrözték, milyennek is kellene lennie, egy ilyen tudás mellett.
Mod

Tökéletesre fejlesztve.

Női testet alkotva neki ismét sokáig kórterembe zárva, bekötözve küzdött hajszálon függő életéért. Miután felgyógyult a testi sérülésekből, már csak a lelkét kellett befoltozni, melyre nagy hatást gyakorolt az idősödő nő, kit leginkább édesanyjának tekinthetett. Egy erős anya-lánya kötelék kialakulása után aztán sokáig elkülönítve kellett élniük. A lelket fizikai fájdalmak alá vetették, majd kialakították a kellő erőt számára. Fáradalmas, és még fájdalmasabb gyakorlatok, valamint tesztek után végül kellő gyorsaságra tett szert, illetve törékeny testalkatához képest magas fizikai erőre. Egy intenzív év után aztán valami megtört benne, egyre gyengébb és lassúbbá vált, melyre nem volt más magyarázat, mint lelki kimerültség. Hiányzott édesanyja, és nem látta már értelmét annak, hogy tovább küzdjön életéért. Nem akarták elveszteni első talán legtökéletesebbre fejlesztett módosított lelküket, ezért jóváhagyták, hogy hónapokig tartó regenerációra küldjék, és láthassa a kutatónőt. A kimerült lányt látva viszont az orvos nem bírta tovább. Egy tervet kieszelve végül megszöktette a kutatóintézetből a lányt, kit menekülése közepette ’Clarie’-nek nevezett el. Így tehát Clarie-nek nem maradt mása, mint édesanyjától kapott neve és az a keveset takaró, fehér hacuka, melyet minden álló nap viselnie kellett…

Bujdosó élet:Szerkesztés

Nem tudta merre tart, csak minél messzebbre akart kerülni a kutatóintézettől. Legszívesebben csak bosszút állt volna az egészen, viszont belátta, sokat köszönhetett nekik. Ezért inkább úgy határozott minél messzebb próbál beleolvadni a való élet adta környezetbe. Rukongaiba való kerüléséről nincsenek pontos adatok, legnagyobb valószínűsége, hogy egy csavargó vezette az egyik kisebb faluba. A vándorlása közben végül ráakadt egy kedves családra, akik örömmel maguk közé fogadták. felvéve az ők hétköznapjainak monotonitását aztán egy nap váratlan dolog történt. Mikor Clarie kezében egy maréknyi pénzzel igyekezett a falu szívébe, hogy a piacon összevásároljon, hatalmas robajra lett figyelmes. Egy nagyobb termetű hollow tört be a faluba, hatalmas pusztítást hagyva maga mögött. A lány menedékbe húzódott, majd várta, hogy egy arra tévedő shinigami kiűzze, vagy eltörölje a föld felszínéről a bestiát, ám annak se híre, se hamva nem volt a környéken. A kutatóintézetben töltött fájdalmas évek folyamán sok mesét hallott ezekről a shinigamikról, aztán találkozhatott is eggyel közülük; a család édesapja valamikor ilyen beosztásban szolgált. S mivel volt egy kis fogalma a dologgal kapcsolatosan, ezért nem akart belefolyni az eseményekbe. Jobbnak vélte, ha ugyan úgy tesz, mint a lakosok, és nem kelt feltűnést. Viszont a falu épületei rohamosan hulltak darabokra, akár a kártyavárak, ezért nagy lélegzetet véve kirohant a nyílt, poros utcára, aztán kezei közé vette az irányítást. Jól jött az a tudás, amit a bezárt, hosszú hónapok alatt sajátíthatott el. Gyorsasága, és nagy erejének hála pedig hamarosan földre terítette a szörnyeteget. A lélektemetést, és a többi problémát pedig meghagyta az addigra odasereglő shinigamiknak... vagyis csak akarta. Ugyanis egy balszerencsés véletlennek köszönhető, hogy Clarie betekintést nyerhetett a shinigamik elszigetelt, varázslatos életébe. Az éppen távozni készülő shinigami után eredt -puszta kíváncsiságból- s egy megbotlásnak tudható be, hogy belekerült az átjáróba. Seireitei furcsa világába érve pedig azt sem tudta, mi tévő legyen. Mivel a kapu olyan hirtelen bezárult, mint ahogy az átrepítette, ezért visszamenni is képtelen lett volna. Megdöbbenve látta maga előtt a sok egyforma öltözékű lelket, s mivel ő nem úgy nézett ki, mint a többi, ezért üldözőbe vették, de gyorsasága révén sikeresen megszökött előlük. Egy ideig egy elhagyatott helyen bujdokolt, míg egy kedves női shinigami fel nem fedezte. Clarie elmesélte az eddigi eseményeket, amelyre a nő úgy határozott, hogy segít neki, és egy alibit szerez számára. Adott egy családnevet a leányzónak, és shinigami tanoncnak öltöztette. Elmondott minden fontos információt, amire szüksége lehet majd, s egyenesen az Akadémiára irányította...

Akadémiai évek:Szerkesztés

Mivel nem rendelkezett akkora lélekenergiával, mint az átlagos, fiatal shinigami tanoncok, ezért kétszeres erőbedobással kellett gyakorolnia a küzdőtereken, valamint dupla óraszámban magolta a tanulnivalókat. A kitartó munka végül meghozta gyümölcsét, egy erős közepes képében, amely már azért is lenyűgöző, mert módosított lélekként képes volt hozni azt a szintet, melyet valódi shinigamiktól megköveteltek! Újabb információkra éhes elméje pedig nem akart nyugodni.
Clahollow

A záróvizsga.

Szinte alig bírta ki, hogy végre a bizottság elé álljon, és megidézze kardjai szellemét. A hosszas, és fáradalmas küzdőtéri edzések után már meg sem kottyant neki, hogy egy mindent eldöntő ütközetben előhívja zanpakutouk lelkét, kit Sukēru-nak és Burēdo-nak nevezett. Egy elég szívós hollowt kapott ellenfélnek a küzdőtéren, s szinte már úgy látszott eddigi szerencséje lassan, de biztosan el fogja hagyni. Kimerülten feküdt el végül az avarban, mikor elhajított kardjai a fűszálak között felizzottak. Szinte hívogatták Clarie-t, hogy muszáj talpra állnia. Egy utolsó nagy levegőt véve aztán felrugaszkodott, kezei közé fogta a markolatokat, aztán maga elé téve, lehunyt szemekkel elsuttogta a parancsszót: Atakku! A shikai előhívása ugyan ezen az eldugott, dzsungelszerű téren lett megrendezve, egy sokkal erősebb ellenféllel. Furcsa módon ez az idézés sokkal könnyebben ment számára, mint az, felfedezze kardjai kilétét. A záróvizsgák után pedig továbbra sem lengette lábait a semmibe, hanem minél többet beszélgetett, és gyakorolt újdonsült társaival és barátaival Sukēru-val és Burēdo-val. Miután sikeres vizsgát tett, önszorgalomból több kidout is elsajátított, s bár még tudása gyerekcipőben jár, kevés módosított lélek mondhatja el magáról, megtanult annyit, amennyit egy átlagos shinigaminak is tudnia kell! Amikor végre kezei között tudhatta a jóváhagyott okiratokat, derűs mosollyal inthetett búcsút az Akadémiának, s eddigi életének. Úgy érezte itt valami lezárult, majd fellapozott egy új könyvet, hogy valami újat alkothasson egy szebb, és jobb élet képében...

Kezdő shinigami évek:Szerkesztés

A szekrény tetején ékeskedő, frissen íródott dokumentumot maga mögött tudva vágott bele az igazi shinigami életbe. Pontosan nem volt róla sejtése, vajon mikor fogják a 46-ok Tanácsa elé vinni, amiért egész Seireitei-nek hazudott kilétéről, ezért egy idő után nagy szorongások közepette kellett járnia-kelnie az osztagokon belül. Figyelve minden egyes utcát vagy útelágazást várta azt, amire sosem lehet lelkileg felkészülni; vajon mikor fogják megtámadni, és nyomban a helyszínen megölni? Ilyen bizonytalanságban teltek el napjai, addig amíg nem találkozott a 3. osztag hadnagyával, nevezetesen Hana Akamoto-val. A nő olyan pozitív kisugárzással bírt, amely annyi bátorságot idézett elő belőle, hogy akár már képes volt maga mellett is kiállni. Ezekben az időkben pedig nagy szó volt, hiszen a környezetében élő tisztek, akiktől inkább segítséget várt csak egyfolytában rajta töltötték ki minden ingerüket.
Claei

Az első kávé?

Sokszor volt viccnek vagy olcsó tréfának alanya, melyeket egy idő után Clarie kezdett nagyon megelégelni. Sosem volt megelégedve külsejével, zavarta hosszú, élénkzöld haja, valamint átlagos, egyszerű öltözködése, ezért egy nap úgy döntött a tükör elé áll, elővett egy ollót, majd heves vagdosás végén kialakított egy igen rövid frizurát. A későbbiekben pedig beszerzett egy fekete hajfestéket is, és egy kis smink segítségével olyanná válhatott, amilyenné mindig is akart. Ehhez a vagány külsőhöz pedig jól jött volna jellembeli változás is, mely sokkal nehezebbnek tűnt, mint azt gondolta volna. Végül ebbe a szerepbe is beletanult, és a napokban már inkább régi énjét furcsállja, hogy vajon hogyan volt képes úgy végigküzdeni azokat a fárasztó napokat... A hatalmas, és merész változásokat követő napokban kerültek ki az osztag folyosóira a hirdetmények, melyek meghívásra késztettek a Fesztiválra. Mivel bővelkedett érdekes, és izgalmas programokban, ezért Clarie úgy határozott sétál egy kört a helyszínen. Felöltve magára ünnepi kimonóját vett magához egy szütyőbe valamennyi pénzt, s az éjszakai fergetegbe bele is vágott. Így történt, hogy egy igencsak furcsa, és vicces véletlennek köszönhető, hogy megismerhette szívének legkedvesebb shinigamiját, Sukkecu Eiji-t. A nagy tömegben masírozva a figyelmetlenségük miatt ütköztek egymásnak, majd a lány elvesztve egyensúlyát a földön kötött ki. A kínos jelenetet aztán az értetlenkedő férfi jól elterelte, aztán a továbbiakban már együttes erővel járták körbe a Fesztivált.

Ezekben az időkben:Szerkesztés

Mindennapjait a 4. tisztként való elvégezendő feladatok töltik ki, vagy éppen Eiji pátyolgatása. Ugyanis karakurai ámokfutásuk után, mely a vérbankból való lopás fedőnevet viseli megfogadta, hogy nem csak lelki társként akar megfelelni, hanem elsősorban tanítómesterévé is akar válni. Olyan erős kötelék alakult ki közte és az éretlen shinigami között, melyet az a felejthetetlen fesztiváli, valóra vált álom pecsételt meg végleg. Hiszen Eiji is azon kevesek közé tartozik, akik képesek voltak valamiféle kedves szót, esetleg szeretetet táplálni irányába. Ezeket az embereket pedig felsőbbrendű előnyben részesíti, s ha kell akár meg is halna értük. Tehát hadnagya mellett rengeteg időt -amennyit csak tud- a kék hajú, aranysárgán izzó szemű fiúra szentel, hogy ketten minél több dolgot fedezhessenek fel, megannyi izgalmas emléket gyártva ezzel kettejüknek.

Képességek:Szerkesztés

- gyorsaság
- testalkatához képest hatalmas fizikai erő
- テレポート(Terepōto): valójában csak öt másodpercre képes megállítani az időt, és ez a technika teljes koncentrációt igényel. Előnye, hogy shunpo alkalmazásával együtt képes nagyobb távolságokat megtenni. Hátránya, hogy megmaradó ereje a felére csökken.
- キック(Kikku): egy rúgástechnika, mely általában a végtagokra irányul. Előnye, hogyha a végtag középpontját találja el, akár képes azt eltörni.
- 圧制(Assei): a magyar megfelelője Vasököl. Lélekenergiát képes koncentrálni bal, vagy jobb kezébe úgy, hogy körmeit belemélyeszti saját tenyerébe, kisebb vérzést előidézve. A fájdalom fokozásaképpen gyűlik elegendő erő karjaiba, mellyel aztán képes a földbe ütni az ellenfelet.

Shinigami képesség(ek):Szerkesztés

Nijiiro Kemuri
Magyar név: Szivárványszínű füst
Leírás: Kis üveggolyó méretű gömbökben lévő anyag, melyeket ha földhöz vágnak és széttörnek, a szivárvány színeiben tündöklő füst száll fel belőlük a levegőbe. Ez az anyag olyannyira sűrű, hogy nem lehet benne kibontakozni, emellett a belégzése sem ajánlatos, mert kábító hatással rendelkezik. Kitűnően alkalmazható elterelés gyanánt.

Zanpakutō(k):Szerkesztés

Clakatana

Katanák kinézete.

Sukēru (スケール) és Burēdo (ブレード ) alap állapotukban egy-egy zöld markolatú katana, melyek keresztvasán kígyók találhatók. A pengéken karcolt kígyók kúsznak végig. Sukēru kardhüvelye fekete, míg Burēdo-é zöld, pikkelymintás.

Shikai: megidézése az Utsu Dokuja (Támadj, mérges kígyó!) elhangzásával történik. A pengéken lévő viperák vörösen izzani kezdenek, szemeik zölden világítanak, s így a kardok lelkeit előhívva hatalmas -méreg alapú- pusztításokat végeznek (sav permetezése vagy mérgező gázok keltése).

Zanpakutō(k) lelke(i):Szerkesztés

név: Sukēru
Sukeru

Sukēru kinézete.

neme: férfi
kinézet: rövid, szőke haj; zöld, világító szemek; mindkét kezén fekete kesztyűt visel; obijára kardot köt
Sukēru egy fiatal férfiként jelenik meg, aki bölcs gondolataival árasztja el a csatamezőt. Ravasz, ám lépéseit a megfontoltság jellemzi. Ezért elég lassú, hiszen minden egyes csapás között nagy szüneteket tart, hogy tökéletes támadást tudjon indítani Clarie óhaja szerint. Érzéseit nem különösebben fedi fel, de szinte biztos hogy nem közömbös számára a másik kardlélek, Burēdo. A két szellem folytonos incselkedésétől szokott nyüzsögni Clarie nappalija, és egész otthona.

Buredo

Burēdo kinézete.

név: Burēdo
neme:
kinézet: fekete, hosszú, kontyba fogott haj, mely színes csattal és csillogó tűkkel van díszítve; sötét szemek; rövid, szürke, virágos kimonót visel
Burēdo onnan kapta nevét, hogy a két szellem közül ő az, aki Clarie sötét oldalát rejtegeti. Míg Sukēru-ra a megfontoltság a jellemző, addig Burēdo a teljesen kifordított énje. Csalfa, pimasz, és lekezelő az ellenféllel szemben. Szeret a saját feje után menni, és alig tiszteli gazdáját, ami elég sok fejfájást okozott már a fiatal lánynak. Ha olyan kedve támad, akkor képes akár a csata kellős közepén incselkedni az értetlenkedő, szőke szellemifjonccal.

Belső világ:Szerkesztés

Clabe

A belső világ képe.

Lényegében ezt a világot két részre lehetne osztani; Shikei-shū kanbō no tani (死刑囚監房の谷 - Siralomvölgy) és Raijingusan no kyōkai (ライジングサンの教会 – Felkelő Nap temploma). Míg Burēdo a völgyben él, addig a hegycsúcson a legnagyobb templomban tölti hétköznapjait Sukēru. Amikor Clarie el akar jutni valahová ebben a belső világban, azt csakis a Siralomvölgyön keresztül intézheti, ugyanis csak ez az egyetlen egy út vezet a hegyoromig. A barlangba jutva ismét szembesülnie kell azokkal az emlékekkel, melyeket a kutatóintézetben szerzett, s ezen Burēdo sem szeret szépíteni; minden gonoszságával azon van, hogy Clarie-t végre rávegye arra, hogy bosszút álljon mindazokon, akik miatt szenvednie kellett. Így ezért csak igen stabil lelkiállapottal szabad túrára szánnia a fejét, ugyanis ez a köztes dimenzió az őrületbe is tudná kergetni. Ám azonban ha összeroppanás mentesen átjutott a barlangon, és hiánytalanul felvéste tenyerébe azokat a szerelmes üzeneteket, melyet Burēdo Sukēru-nak címzett, egy fáradságos lépcsőmászás után elérkezik Sukēru birodalmába. Ez egy igen kiegyensúlyozott, kellemes környezet, ahol általában Clarie Sukēru segítségét kérve ismét megtalálhatja lelki nyugalmát. A nehézségek dacára azért szeret sok időt eltölteni, hiszen itt valóban szabadjára engedheti gondolatait.

Idézetek:Szerkesztés

  • [a Toshihiko névre]: Nem én választottam ezt a nevet...
  • Tudod, Eiji, vért a vérbankokban szokás nagy mennyiségben találni. A kórházakba meg úgy kerül oda, hogy a vérszállító kiviszi az adott intézménynek. Nos nem tudom, melyik a rosszabb… vérbankból, vagy kórházból lopni…
  • Sukkecu Eiji-nek: Szerintem te menj be a főbejáraton, és keress egy információs pultot. Tudod, az olyan, mint egy íróasztal, és mögötte egy aranyos bácsi vagy néni áll. Kezdj el neki magyarázni valamit, addig én pedig beszökök a raktárba… vagy hova…
  • Jövő év karácsonyig senki ne keressen… elmentem havat lapátolni Afganisztánba…
  • Szerencséd van, mert szerintem ez jó lesz r... Szent ég, Eiji! Az alsógatyát nem kellett volna!!
  • Mondd csak, Eiji… tudod mi az, hogy „szerelem”?
  • És most pedig ülnek egymással szemben, és a lány... a lány pedig a fiúnak mesél... arról mesél, hogy mit is jelent valójában a ’szeretni’. És... a szeretni valójában nem más, mint az, mikor úgy érzed, szomorú vagy, ha nincs melletted a másik... és boldog, ha itt van előtted, és akár a világot adnád neki, csak hogy ne hagyjon magadra egy pillanatra sem...
  • Épp erről adok lelkifröccsöt neked már mi óta! A szeretet nem szenvedés, hanem boldogság! Öröm, jó, mámor, kéj! Érted? Az pozitív dolog, vágod? Olyan, mint amikor kétpofára tömöd magadba a kedvenc kajádat, vagy a vért vagy... bármit, amit valamennyire is csipázol! Áh, miért teszel tönkre?!
  • Az ott az én ágyam. Te a kanapén alszol, rendben? Nagyon remélem nem félsz egyedül…