FANDOM

Demothy Neyen
Hopi-ava
Kanji デモシー・ネイェン
Adatok
Született 2889.02.01.
Kor -872
Faj Fullbringer
Nem férfi
Magasság 150 cm
Súly 41 kg
Hajszín fekete
Szemszín fekete, vörös
Bőrszín kreol
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek extrém külseje
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Karakura Town
Karakura High School
Foglalkozás futár
harmadéves diák
Partner Hoshi Tomomi
Hoshi Ryohei
Hoshi Sen Nozomi
Hoshi Kazumi
Masachika Ryuutarou
Atamagahen Haseru Hidari
Ninurta-Ra’im-Zerim
Személyes információk
Családi állapot kapcsolatban
(Hoshi Ryohei)
Rokonok Kateri Neyen (anya)
Yahto Neyen (apa)
Aylen Neyen (nővér)
Különleges képességek
Fullbring Sonic boom (Hangrobbanás)

Demothy Neyen (japánul デモシー・ネイェン, vagy nyugatiasan Neyen Demothy) becenevén Hopi a Karakura High School harmadéves diákja, időutazó, futár a jövőből, cyborg és fullbringer.

Hat éves korában aktivizálódó képessége miatt extrém külsővel veri a sors. Teste mesterséges úton megállt a növekedésben. Külsőre sem öregszik a megszokott ütemben.
Képessége feltámadásakor gyakorlatilag meghalt. Akkora sokkot kapott szervezete, hogy azonnal leállt. Agya csodával határos módon működött, de kénytelenek voltak leválasztani a virtuális világról, hogy egyáltalán újra lehessen éleszteni. A rendszer tartotta mesterségesen életben, míg kiért a segítség.
A jövőbeli, fejlett génsebészet ellenére, mindössze egy tizenhat éves fizikai adottságaival rendelkezik. Szervezete kímélése végett lelassították fejlődését. Olyan ütemben engedik a nanobot-ok változni, hogy az ne jelentsen plusz terhet. Teste vázát ugyanis fém adja. A csontokat különleges fémötvözet alkotja, melyre élő szövet került. Egész testét mesterséges úton teremtették. Saját ütemben fejlődik, azonban a változásokat speciális nanobot-ok ügyelik. Lassítják, gyorsítják a folyamatot, mivel a mesterséges szervezete lassabban változik. Működése egyik hátulütője, hogy a nanobot-ok kapacitása véges. Extra terheléstől - sok futás, vagy a képessége használata - lemerülnek. Elektromos úton feltölthetőek, vagy hosszabb alvással önmagukat töltik fel.
Jobb füle mögött apró csatlakozó van elrejtve. Erőteljesebb nyomásra a bemeneti nyílást védő lap felpattan. A csatlakozón keresztül közvetlenül elérhető Hopi agya és a testét működtető rendszer. A felcsatlakozást érzékeli, de nem jár fájdalommal. Öntudatánál marad. Nem zavarja saját agyi és testi működését.
A gépes rendszert tűzfal védi. Kéretlen felcsatlakozás alkalmával Hopi működése leáll. A számítógépet azonnal lekapcsolja magát, hogy ne lehessen adatot kinyerni belőle.
Külseje egyik alapvonását, fekete-vörös szemeit, szintén hat évesen zsebelte be. Az üzemzavar eredményeként elvesztette látását. Megpróbált a virtuális világon, tehát elektromos rendszeren belül fénysebességet elérni. Azonban míg teste fizikális térben, addig tudata másik valóságban lebegett, így a képessége, csak fejben aktivizálódott, tehát ténylegesen a rendszer hálózati csápjai között próbált barangolni. Megmozdulása azonban visszahatott fizikai testére. Kiégette érzékszerveit. Speciális nanobot-jai normalizálták mindegyiket, kivéve látását. Hopi nem lát színeket, csupán, ha felkapcsolódik a rendszerre. Ennek azaz oka, hogy elveszett az agy és test közötti színérzékelési kód. A gépek nem foglalkoztak a színérzékelés helyreállításával.
Tetoválásai a szállítói évek alatt kerültek bőrére. Geometriai formákba vésett kódok. Nanobot-ok programozásába építették, így akármilyen felszíni sérülés éri, bőrével együtt visszakerül. Funkciójukat tekintve: belépőkártyák. Szabad átjárást tettek lehetővé a különböző lázadó és szállító bázisok között. A tetoválások mindegyik bázis aktuális belépési kódját tartalmazzák. A kódolás változásával a tetoválások formája is változott, vagy a bázis megszűnésével eltűnt.
Elvileg a pubertás kor elején tart, így sokat ingadozik hangulata. Lobbanékony természete következtében sokat vitázik, duzzog és zsörtölődik. Általában nem bontakozik ki tényleges értelmi szintje, mert a sok csipkelődéssel teljesen elnyomja. Gyorsan tudja pörgetni eszét. Könnyen átlátja a helyzeteket és javasol megoldást. Kiváló a fotografikus memóriája, elég valamit egyszer látnia, utána bármikor vissza tud rá emlékezni. Könnyen tanul a memóriachip-je bővítése nélkül. Bármilyen műszaki tárgyat szétszerel, összerak, vagy kedve szerint átépít.
Általában hanyag és végtelenül lusta. Az iskolában többnyire csendben fetreng a padon. Halálosan unja az órákat. Teheti tudóspalánta magazinokat lapoz, vagy kicsike ketyeréket szerel. Nem szeret másokkal ismerkedni, így szünetekben az udvaron, vagy a teremben dekkol. Beszélgetést nem kezdeményez, de válaszol, ha kérdeznek tőle. Nem szereti a magas embereket. Felerősítik benne a kisebbségi komplexust. Pillanatokon belül ki lehet hozni sodrából, amikor magasságával heccelik. A vele azonos magasságú, esetleg alacsony embereknek könnyebben megnyílik. Kedvenc elfoglaltsága a lógás. Szívesen kóborol a városban, ahol különböző műszaki boltokat és szervizeket keres fel.
Ősellensége a rendrakás. Mindent szanaszét hagy. Szobája kész mütyür, játék, szerszám és vezeték temető. Sokat ügyködik a négy fal között, főként este. Általában elfelejtkezik az időről.
Érdeklődését nehéz felkelteni, de ha sikerül roppant lelkes hallgatósággá válik. Tányér szemű, csillámló chibi-vé változik, amikor szívének kedves témák kerülnek terítékre. Ezek közé tartozik a röplabda.
Öltözködésére a teljes káosz jellemző. Nem érti a divat lényegét. Számára a ruha egy anyag, ami véd a természet viszontagságaitól. Nem látja benne az esztétikai értéket. Általában azt veszi fel, ami először a kezébe akad, vagy, amit Momi chan a fejéhez vág. Magától nem szeret vásárolni.

ForrásokSzerkesztés

  • Kinézet: Uta - Tokyo ghoul
  • Életben való megjelenés: Go Ayano
  • Character theme song: Stephen Swartz -- Bullet Train (Feat. Joni Fatora)
  • Battle theme song: -

ÉrdekességekSzerkesztés

Becenév: Hopi
Születési hely: ismeretlen
Kedvenc étel: gumicukor
Kedvenc ital: citromos sör
Szerencseszám: 20
Kedvenc film: Minden, amiben robotok vannak
Kedvenc szám: Minden, ami dubstep
Kedvenc állat: francia bulldog
Hobbi: XXI. századi kütyük gyűjtése, műszaki cikkek szétszerelése, új dolgok összerakása, lego-ból robot építése
Munkahely: modell ügynökségek
Foglalkozás: fotómodell

Szállítók szabályzataSzerkesztés

1. Csomag: nem olvasod el, nem nézed meg, nem bontod ki.
2. Feladó és címzett: Kódok. Nem beszélsz velük, nem kérdezel utánuk, nem jegyzel meg semmit velük kapcsolatban.
3. Feladat: Szállító sosem tudja, milyen fontos csomagot kézbesít és mennyire fontos személynek továbbítja.
4. Útvonal: Legrövidebb! Veszélyt úgy se tudod kikerülni.
5. Tetoválások: Belépési kódok. A bőr pigmentrétegébe kódolták, így a droidok nem észlelik. Minél több van a szállítón, annál több lázadó bázisba engedélyezett a belépése. Kódok változásával a tetoválások formái is módosulnak. Erről a csapatnak kell gondoskodnia.
6. Különleges igények: Szállítónak mindent kötelessége továbbítani. Nem utasíthatja vissza a megbízó kérését.
7. Emlékek: Belépést követően törlésre, vagy zárolásra kerül az addigi élete. Maga a belépő határoz melyik lehetőséget választja. Biztonsági előírás, hogy a droidok ne jussanak extra információkhoz.
8. Önmegsemmisítő: Minden szállító bio chip-je megsemmisíthető. Az elfogott szállító életének külsőleg, bármely lázadó bázisból véget lehet vetni.
9. Elveszett csomag: Megkeresni! Élete árán is biztonságba kell helyezni.
10. Kapcsolatok: Nincsenek! Szállító nem tart fenn baráti, családi kapcsolatot. Futó kalandok megengedettek.

Rendszer információSzerkesztés

  • Virtuális azonosító: Demothy 3366
  • Nickname: Lameha
  • Kód: LA526342TX
  • Csoport: Kele (Fecske)
  • Vezető: Shilah Chante
  • Közvetlen felettes: Shilah Chante
  • Munkakör: Futár
  • Beosztás: Sürgősségi kézbesítő - D33/23584ZE (Kizárólag a vezetőnek felelős futár)
  • Terület: NA (korlátlan)

Lázadó csapat leírásaSzerkesztés

Név: Laana (sárgák)
Létszám: 8 cyborg

  • Századparancsnok: Zero (mérnök)
  • Hadnagy: Hao (elektroműszerész)
  • Őrmester: Basile (programozó)
  • Tizedes: Thales (rádiós)
  • Zászlós: Hekaté (fényezés), Nilda (aerodinamika), Hopi (műszaki szaki)

Belső feladatok:

  • Szerviz: Hao irányításával üzemeltetett mecha sarok, ahol a szerelési munkálatokat végezte Nilda-val és Hopi-val. Nilda intézte a műszerek tervezését. Hao segített az elektronika beszerelésében. Hopi-ra maradt a kaszni összeszerelése.
  • Fényezés: Hekaté készítette a csapat egyedi festését, fényezését és segített a mecha-k tökéletes formára csiszolásában. Általában Basile-lal és Nilda-val dolgozott össze, de gyakran rúgdalta Hopi-t, ha nem tetszett neki valami.
  • Programozás: Basile készítette a mecha-k, biztonsági rendszer és mindenféle elektronikai rendszer programozását. Illetve segített a tervezésben.
  • Közvetítő: Thales volt a vezérkarral és bázis irányításával közvetlen kapcsolatban. Rajta keresztül érkeztek a parancsok és vele lehetett kéréseket intézni a főnökséghez.

Besorolás: Felderítő szállítás

  • Leírás: Felszíni utak figyelése és róluk készült adatok továbbítása. Emellett sürgősségi szállítás. Fontos információk kézbesítése.
  • Követelmény: Öt évvel korábban estek át az utolsó memóriazároláson. A teljes életüket lefedték, illetve azokat az adatokat, amire a saját és a lázadók érdekében jobb, ha nem emlékeznek.
  • Rutin vizsgálat: Hetente egyszer orvosi vizsgálaton vesznek részt, ahol ellenőrzik, hogy rendesen működik a rendszerük. Megkapják a programfrissítéseket és zárolnak a memóriájukból, ha szükségesnek ítélték.
  • Felszerelés: Egyedi szállító eszközök, amiket közösen terveztek és építettek.
  • Ruha: Hajszálvékony, fekete, rugalmas anyag, ami szinte teljesen feltapad a bőrükre. Mindegyikük saját képességének és igényének megfelelően alakította tovább. Apró tárgyban hordozzák, melyet mindig maguknál hordanak - fülbevaló, gyűrű, nyaklánc, övcsat, gomb -.
  • Színek rangok alapján:
    • Zero - padlizsán lila
    • Hao - ezüst
    • Basile - neon zöld
    • Thales - okkersárga
    • Hekaté - téglavörös
    • Nilda - szivárvány összes színe
    • Hopi - királykék

Történet: A lázadók körében kísérleti program futott, ahol cyborg-okat akartak katonai feladatokra alkalmazni. Gépvárosba bejutás és kémkedés lett volna az elsődleges feladatuk. A gépi testet, azonban sokkal nehezebben hangolták az emberi elméhez, mint gondolták. A kemény katonai kiképzést és mentális terhelést rosszul viselték. A programozások sokszor kudarcba fulladtak. A cyborgok gyakran megőrültek és az emberekre támadtak. Emiatt a vezérkar befagyasztotta a programot. A megmaradt borg-okat leselejtezték.
A csoport nyolc tagja is ebből a programból került ki. A bázis vezetője vállalta, hogy elkülönítetten tovább folytatja a projektet, persze szigorú előírásoknak megfelelően. A vezérkar kérésére zárolták a túlélők memóriáját és folyamatos megfigyelés alatt tartották a csoport minden egyes tagját.
Hopi a lázadók sorába tizenkét évesen került. Lázadó toborzás alkalmával az egészségügyi vizsgálaton kibukott, hogy egész teste ismeretlen fém anyagból készült. Tartottak tőle, hogy kém, de a számkivetettek egyik tagja megvédte, hogy kivettek belőle minden érzékelőt – gépek jeladóit - ezért nem lőtték agyon a helyszínen. Elszállították a kiképző telepre kihallgatásra. Felet börtönben és négy évet fegyházban töltött, mivel az átvilágítás kimutatta, hogy valóban gépek szerelték össze a testét, de az agya teljesen emberi.
Számtalan vizsgálatnak vetették alá, hogy igazolják ártatlanságát, valamint megfejtsék a testét üzemeltető gépi rendszert. Keresték a programozása kulcsát, de nem jártak eredménnyel. Nem találtak rejtett kódolást. A vizsgálatok eredménye az lett, hogy a mechanikus végtagokon kívül nem piszkáltak az agyához.
A jelentés ellenére nem bíztak benne, ezért beosztották az akkoriban folyó cyborg kísérleti programba, hogy minél inkább szem előtt legyen. A kiképzéseket meglepően jól viselte. Fizikai terheléssel a gépi teste könnyen boldogult. Agya pedig nem tiltakozott a finom programozás ellen. A kiképzés így mindössze hat évet vett igénybe. Gyorsasága miatt a felszíni felderítő egységekhez került, akik a kommandónak segédkeztek a gépvárost és elővárosokat érő rajtaütésekben.
Huszonegy évet húzott le katonaként különböző beosztásokban és feladatkörökben, míg a vezérkar úgy nem döntött leselejtezi a cyborg-okat. Eredményei miatt megúszta a sorsát és beadták a bázis szerelőhangárjába segédrobotnak. Itt mindössze néhány hónapot töltött, mivel Shilah saját szakállára újraindította programját. A tervekkel személyesen kereste meg Hopi-t. Részletesen ismertette a vezérkar kérését és az új feladatkörét. A memóriazárolás nem nyerte el tetszését, de beleegyezett. Egyedül annyit kért, had tarthassa meg a dögcéduláját, amibe minden további nélkül beleegyeztek.
A csapata maradék hét tagjával, azután találkozott, hogy zárolták az emlékeit. Teljesen elszeparált hangárt és ruhákat kaptak. Mindössze egymással találkoztak, így hamar csapattá kovácsolódtak, akik együtt dolgoztak egymásért.
Kölcsönös megállapodás született közöttük, ami értelmében vadidegennek nem adják ki a csapatot. Mindannyian azt a mesét tartották, hogy egyedül élnek és egyedül dolgoznak.

MegjegyzésSzerkesztés

Azok a képességek, technikák, amik a bleach.frpg.hu oldalon nincsenek elfogadva, addig nincsenek érvényben sem a fórum játékterén!

TörténetSzerkesztés

Egész családja a lázadók sorát erősítette. Mindannyian szállítók voltak a Kele csoportban. Édesanyja, Kateri Neyen elsősorban üzeneteket közvetített a rendszer berkein belül. Ügynökként tevékenykedett a virtuális társadalom szigorúan ellenőrzött világában. Információkat szerzett programokról és azokat továbbította a lázadóknak. Édesapja, Yahto Neyen külsős szállítóként tevékenykedett. Nővére, Aylen Neyen már a rendszer fennhatóságán kívül fogant és nevelkedett. Sosem lépett fel a virtuális világba, így adat sincs létezéséről. Mire öccse megfonat betöltötte tizennegyedik életévét. Javában folyt kiképzése, hogy szülei segítségére lehessen.
Demothy kései, be nem tervezett gyerekként köszöntött be a zűrös család életébe. Szülei nem örültek érkezésének, mert lányukat is nehezen tudták nyugodt körülmények hiányában felnevelni. Abban sem lehettek biztosak nem szenvedett maradandó károsodást magzatként. Kateri-t a terhesség korai szakaszában elfogták. Nem emlékezett a vallatás körülményeire, de meg volt róla győződve fura anyagokat fecskendeztek szervezetébe. Látható sérülést és idegen organizmust nem mutattak ki szervezetében, azonban néhány héttel az esetet követően, fura tünetek ütköztek ki rajta. Az akkori nanobot-ok nem bírtak el az ismeretlen eredetű fertőzéssel. Mindössze annyit tudtak kimutatni a magzatot is megfertőzte.
Édesanyja állapotát amennyire lehetett stabilizálták a terhesség idejére. Maga a szülés zökkenőmentesen lezajlott. Az újszülött szervezetében nem találtak végzetes rendellenességet, pusztán lappangó elváltozásra bukkantak. Az orvosi gárda mindössze hordozónak könyvelte el. Édesapja nem volt ennyire optimista. A legrosszabbtól tartott. Féltette a fiát és egyre betegebb feleségét. Határozott, méghozzá úgy, hogy mindkettőjüket a lehető legbiztonságosabb közegbe helyezi vissza. Megmozgatott minden követ rendszer által elfogadható személyazonosságot kapjanak. Belépő kártyával zsebükben gond nélkül felcsatlakoztatták mindkettőjüket a virtuális világra. Édesanyja három évvel később halt meg.

ÉbredésSzerkesztés

Hat éves korában hagyta el a rendszert. Képessége térítette észhez, elég fájdalmas módon. Lényegében megpörkölődött az elektromos kisüléstől. A rendszer teremtette világ és valóság között zavar keletkezett, így tudata semmit sem tompított a fájdalmon. Pontosan úgy érezte az egész testét belülről szétégető fájdalmat, ahogy az végbement. Másodpercekkel később hatalmas feketeség fogadta. Agya csodával határos módon, viszonylagos sértetlenséggel átvészelte a pusztítást. A rendszer automatikusan életben tartotta szétroncsolódott teste ellenére, míg kiérkeztek a robot egységek.
Gyakorlatilag teljesen megsemmisült teste miatt kénytelenek voltak leválasztani a rendszerről. Új testet kellett adniuk az agynak, amit ott nem tehettek meg. Elszállították az élesztő városba, ami a gépek világában az "ember-szervizt" jelentette. Abban az óriási, szigorúan ellenőrzött városban készítették és szerelték az embereket, akiket felkapcsolhattak a rendszerre.
A gépek, ha máshoz nem is, gyors, hatékony munkához kitűnően értettek. Napok alatt kovácsoltak neki új testet. A rendszerbe viszont nem engedhették tesztelés nélkül. Visszaszállították a városba, ahol egyszerűen felébresztették a mesterséges kómából. Tervezet alapján fizikai képességeit élet-halál harccal mérték volna fel. Szabadon eresztik pár napra a droidoktól hemzsegő városban, miközben folyamatosan mérik szervezete reakcióit. A befolyó adatokból megállapítják szükséges további óvintézkedés, vagy haladéktalanul visszaállítható a rendszerbe.
Nulla előismerettel halálra rémült, miután rengeteg mechanikus szerkezettel találta szembe magát. A körülötte sürgő-forgó robotok gondoskodtak testéről. Megkapta a kellő izom és csonterősítő anyagokat, hogy lábra tudjon állni. Megkapta a testét regeneráló nanobot-okat. Beültették bőre alá kis hatósugarú jeladóját, majd újabb robotok bukkantak fel, akik közölték vele: fusson. Halálra rémült, összezavarodott, naiv gyerekként rögtön engedelmeskedett. Sírva futott. Céltalanul bolyongott, amíg a lábai bírták.
Attól a naptól kezdve élt benne a zsigeri kényszer, meneküljön, ha veszélybe kerül. Hiába zárolták emlékeit az ösztönös parancs megmaradt. Akármikor került bajba, nem próbált ellenállást tanúsítani. Borzasztó félelem uralkodott el rajta. Lefagyasztotta agyát a rettegés és egyszerűen menekült, ahogy csak bírt.

HajszaSzerkesztés

Elengedését követően a droidok nem hagytak neki nyugtot. A bőre alá ültetett jeladó folyamatosan küldte a helyzetjelzéseket. Állandóan nyomában lihegtek a robotok. Gyerekként szörnyen megviselte az értelmetlen hajsza. Éhezett, állandóan rettegett és borzasztóan magányos volt. Hiányzott neki a virtuális világban megismert társaság. Nem értette hova került. Miért nem lát színeket, élőlényeket, fákat, vagy járműveket. Nem hasonlított a romos, élettelen, színtelen táj az addig megszokott városhoz. Kétségbe volt esve és nem tudta mit tehetne. Sokat sírt, kiáltozott, kutakodott emberek után. Próbált társaságot keresni.
Rövid idő alatt rájött a jeladót ki tudja játszani, ha kellő távolságba kerül a droidoktól, ezért iparkodott mindig időben elfutni. Ebben gyakran segített képessége, melyet egyre magabiztosabban használt. Az átmeneti rosszullétek ellenére könnyedén ráérzett, miként fordíthatja javára gyorsaságát.
Magányos bolyongásának rossz lépés vetett véget. Sikeres belepottyant egy szellőző aknába. Szerencséjére jó kora zsákkupacra pottyant, amikben egykor ruhák lehettek. Ijedtségen és néhány zöld folton kívül nagyobb baja nem esett. Miután felkászálódott, hatalmas csatornarendszer tárult szemei elé. Veszteni valója nem akadt és a droidoktól hemzsegő felszín sem hiányzott számára, így elindult felfedezni az óriási labirintust.
Hetekkel később találtak rá az egyik lenti kitaszított emberekből álló közösség gyerekei. Csatornában laktak azok a hozzá hasonló haszontalan emberek, akiket valamiért eleresztett a rendszer, hogy később befoghasson. Örült a társaságnak és végre beszélhetett, ehetett, játszhatott és ismerkedhetett. Jól érezte magát a táborban, annak ellenére a droidoktól itt sem lehetett nyugtuk. Folyton támadás érte a menekülteket. Leselejtezett, ártalmatlan doridokat eresztettek szabadon, amikkel a gyerekek szerettek játszani. A rozsdás fémkasznik azonnal jelet küldtek, ha embert észleltek. A felszínen cirkáló droidok pedig akcióba lendültek. Rárontottak az emberekre, akik ezek után szétszéledtek a csatornahálózatban. Demothy is sokszor veszett el a tábor tagjaitól. Rövidebb hosszabb ideig bóklászott, de mindig visszatalált hozzájuk.
Élete akkor változott meg, amikor tizenhárom éves korában toborzók érkeztek a táborba. Magukkal vittek mindenkit, aki csatlakozni akart az ellenálláshoz. Nem különösebben értette a lázadás értelmét, hiszen sok kusza folt volt agyában a világ helyzetével kapcsolatban. Annyi azonban világos volt számára, hogy ezek az emberek küzdöttek a robotok ellen. Gyűlölte a masinákat, úgyhogy lesz, ami lesz alapon beállt a jelentkezők sorába. Ezután közölték vele az elkeserítő hírt, hogy gyenge fizikuma nem teszi lehetővé a kemény katona létet, de gyorsaságával még segíthet. Átirányították a szállítók kiképző bázisára, ahol zárolták emlékeit, végre megszabadították a szétpiszkált jeladójától és száma alapján visszakeresték személyazonosságát. Szabályok értelmében nem kapott felvilágosítást nevéről, vagy családjáról. Mindössze annyit tudott a csoportba, ahová kihelyezték szintén tartózkodott egy Neyen vezetéknevű nő. Néha elgondolkozott rajta felkeresi, de eszébe jutott a szabály, hogy ne tartson fenn kapcsolatot más emberekkel, főként lázadókkal és szállítókkal ne.

Lázadók szállítójaSzerkesztés

Munkájában nagyon szófogadónak számított. Szigorúan betartotta a szállítók törvényeit. Sosem nézett a csomagokba. Sosem beszélgetett a feladóval, vagy címzettel. Mindig elmenekült a csomaggal, ha veszélyt érzett. Nem ápolt kapcsolatokat. Nem voltak barátai. Nem időzött a lázadó bázisokon. Nem trécselt a katonákkal. Nem járt el szórakozni. Általában ideje se volt lazítani. Gyorsasága miatt nagy távokra küldték. A legtávolabb eső lázadó bázisok között ingázott. Folyamatosan hurcolta a szállítmányokat, üzeneteket, kódokat, masinákat. Ha még is akadt ideje, akkor általában szerelt. Valamiért ráragadt minden rozsdás droidot szétszereljen, mintha keresne benne valamit - jeladó -.

KépességekSzerkesztés

Fegyverhasználat: Nem szereti és nem is tudja használni a fegyvereket.
Pusztakezes harc: Fém csontváza miatt erőteljesebb ütést ki tud osztani. Valamilyen oknál fogva a kobakját veti be, ha szükséges. Talán a magassága miatt...
Lélekmanipulálás: Elengedhetetlen képességéhez. Viszonylag könnyen fejlődő képessége.
Bringer light: Nincs. Különleges képessége gyakorlatilag kiváltja a helyváltoztató képességét.
Fullbring: Képessége alfája és omegája. Ebben a legerősebb.

PontozásSzerkesztés

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Fegyveres harc - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pusztakezes harc - - - - - - - - -
Lélekmanipuláció - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bringer light - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fullbring - - - -

FullbringSzerkesztés

  • Név: Sonic boom (Hangrobbanás)
  • Típus: hang – levegő lelkének életre hívása
  • Aktivizálás: rágondol és teste végrehajtja az utasítást
  • Képességet előhívó tárgy: Hangvilla formájú fülbevaló
  • Fajta: gyorsaság
  • Leírás: Képes a testében lévő részecskéket olyan gyorsan mozgatni, hogy jelentősen csökken teste súrlódási ellenállása. Alkalmassá válik átlagosnál nagyobb sebességgel közlekedni. Az izmaira fókuszált lélekenergiának köszönhetően tovább növelheti a tempót, mely a képessége csúcsán áttöri a hangsebességet is.
  • Kiegészítő felszerelés: Ruhája motoros bőrruhákra hasonlít. A súrlódási ellenállás növelése végett teljesen testéhez tapad és speciális fémszálas anyagból készült. A képesség segítésére irányul, mivel a részecskék ugrás alkalmával eltávolodnak egymástól, de a súrolási ellenállás következtében elektromos feszültség keletkezik, ami mágnesként fogja őket össze, így teste visszaáll eredeti állapotába. A ruha fém részecskéi vezetik a keletkező elektromos töltést, így akadályozva, hogy teste részecskéi szétessenek. Emellett testét speciális fémből készült piercing-ek borítják, hogy az ugrások alkalmával elősegítsék a részecskék megfelelő helyre történő visszaállását.

A biztonsági intézkedésekre azért volt szükség, hogy tágíthassák az ugrások hosszát, valamint számát. Továbbá, minimálisra kívánták csökkenteni a teljes szétesés lehetőségét.

  • Képesség elősegítése: Cyborg testét szándékosan úgy tervezték, hogy képességét tökéletesen ki tudja aknázni. Ennek megfelelően az élő szövetek alá fém vázat helyeztek. Tehát csontjait fém helyettesíti. A csere eredménye, hogy súlyához és magasságához mérten nehezebb tárgyat képes mozgatni, ütései erősebbek és nem könnyű eltörni csontjait, mivel nincsenek.
Képes átmenetileg semmisé tenni a gravitáció szabályait. Néhány másodpercre tud repülni, ami inkább hosszabb szökkenésekre hasonlít. Tud a víz felszínén közlekedni. Gyorsasága által tud futni egy merőleges falon akár függőleges, akár vízszintes irányban.
  • Technikák:
    • Sky rocket (Ugró bomba): A Volley (Röpte) technika alkalmazása nélkül sebessége pillanatokra nő drasztikus mértékben, mivel környezete légellenállása nem csökken. A súrlódási ellenállás csökkentével a testére ható, immáron többszörösére nőtt erő meglöki, vagyis maximális sebességgel képes 1,5-2 métert megtenni. Ennél nagyobb távolságot nem képes „ugrani”, illetve irányát és sikerét befolyásolják a tereptárgyak. Ha megadott zónán belül fal található, akkor könnyedén felkenődhet rá.
    • Volley (Röpte): Láthatatlan átjárót épít maga köré. Tekergőző, vagy épp nyílegyenes alagútra hasonlít, amiben villámgyorsan közlekedhet. A járat lélekenergiájából táplálkozik, ezért mérete jelentősen növekszik, vagy csökken erejétől függően. Alap állapotban 100 méteres kifutó pálya, mely minden 500 lélekenergia pontot követően növekszik 10 méterrel. Ebben a járatban zavartalanul mozog, mivel a tér légellenállást minimálisra csökkenti. Fordított arányosság értelmében, ezzel maximálisra növekszik sebessége.
      • 1. szint – Sky rocket (Ugró bomba) használata.
      • 2. szint – hangsebesség –Volley (Röpte) használata. Tud futni merőleges falakon függőleges és vízszintes irányban. Könnyedén közlekedik a víz felszínén.
      • 3. szint – szuperszonikus sebesség - Képes a támadásokat ellövés pillanatában kikerülni, akár meg is előzni őket.

FelszerelésSzerkesztés

  • LaRa: Nokia telefonba épített mini számítógép. Általában tervezésben nyújt segítséget. Kellemes női hangon beszél, ha a speaker funkció be van kapcsolva. Használható jeladóként, adatok tárolására, rádióhullámú jelek zavarására, interneten fellelhető adatok letöltésére, valamint a beépített lézer scaner-rel tárgyak, személyek adatainak lekérdezésére különböző adatbázisokból. Az analizáló képessége miatt gyors számításokat tud végezni a bemásolt tárgyakról, így könnyíti Hopi munkáját a műszaki méréseknél.
  • Kachina (Lélek): Titánötvözetből készült közlekedési eszköz. Kétkerekű mechára hasonlít. Funkciója, hogy tovább gyorsítsa Demothy-t. A fémekben még gyorsabban terjed a hang, tehát vákuumként erősíti fel a képességét. (+ 3 pontot ad) Mindezek mellett védelmet nyújt a küldöncnek, valamint a kisebb-nagyobb furfangosan elhelyezett reteszekben több tucat csomag fér el.