FANDOM

Draeil
Draeil
Adatok
Született ismeretlen
Kor ismeretlen
Faj Fegyver
Nem férfi
Magasság 170 cm
Súly ismeretlen
Hajszín fekete
Szemszín borostyán
Bőrszín erősen kreolos
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Ninurta-Ra’im-Zerim
Korábbi hovatartozás Kali
Foglalkozás Fegyver
Korábbi foglalkozás A Pandavan fivérek felesége
Partner Ninurta-Ra’im-Zerim

Komoki Daniel Hiroto (Namru)
Sharur
Ushum

Korábbi partner(ek) Pandavan fivérek
Személyes információk
Családi állapot Folyamatban
Rokonok Darmiék
Különleges képességek
Képesség Víz-jég

Kinézet: Szerkesztés

  • Ember alakjában: 170 centi magas, fekete hajú, erősen kreol bőrű, borostyán szín szemű férfi.
  • Lény formája: egy fekete színű farkas lény
  • Fegyver alakja: egy bárd

Jellem: Szerkesztés

Kis lobbanékony, harcias jellem. Ami a szívén az a száján típus. Néha, heves vérmérsékletének hála, kifejezetten meggondolatlan. Nem mindig számol tettei következményeivel.

Történet Szerkesztés

Előző életei: Szerkesztés

Shymala istennő, Dharma isten feleségének, Bharati, Vayu feleségének, Shachi, Indra isten feleségének, Usha, Aswinsh feleségének, és Parvati, Shiva feleségének az összetett avatárja. (Ez annyit jelent, hogy nem közvetlenül ezekként a személyekként született meg, majd újra, hanem ezeknek a személyeknek a képviseletében élt, és ezeknek a személyeknek a jó barátja volt előző életeiben)

Következő formája Vedavati, Lakshmi istennő avatárja. Az apja Vishnu~nak szánt feleségül, ezért sok erős uralkodót, és szentet visszautasított, amiért Sambhu király megölte őt is, és a feleségét is.  Ravana megtalálta Vedavatit, aki szülei halála után ugyanúgy meditált az önfegyelem, és a tisztaság érdekébe, hogy elnyerje Vishnu szerelmét. Raavan Lanka uralkodója is meditáció közben bukkant rá. A démoni lényt lenyűgözte Vedavati szépsége, és magának akarta. A többszörös határozott visszautasításra megragadta a nő haját, tisztátalanná téve ezzel őt. Vedavati levágta a haját, és a démoni lény szeme láttára, önként sétált a lángok közé. Halálakor nem volt hajlandó megátkozni  Ravana  rakshasa~t, hisz az nem fért volna össze a tisztasági fogadalmával, de megígérte, hogy egy másik életében visszatér, és a pusztulását okozza. 

Harmadik formája Damayanti volt, Vidarbha Királyság hercegnője, akinek földöntúli szépségét látva az anyja eldöntötte, hogy istenhez, és nem földi halandóhoz fogja a lányát hozzáadni. A választás Indra~ra esett, aki el is küldte az egyik lúdját, a menyegzőre hívással, ám a lúd viharba keveredett, és Nala királyságában kellett neki leszállnia, megsérülve. Nala király ápolásának hála, felépült, ám a lúd eddigre már megszerette a királyt, és úgy döntött, hogy a hercegnőnek Nala királyhoz kellene inkább hozzámennie. Így a menyegzői meghívás helyett, amikor a hercegnőhöz ért, Nala királyról mesélt neki. A hercegnő annak rendje és módja szerint, bele is szeretett a jóképű és fiatal királyba. Mikor Indra megtudta, hogy Nala is szerelmes lett a hercegnőbe, figyelmeztette, hogy lépjen vissza, ám a király nem volt erre hajlandó. Azonban Indra rájött, hogy el kell inkább érnie, hogy Damayanti bele szeressen, és feledje el Nala királyt. Így mikor Nala király leánykérőbe ment, Damayanti két Nala királlyal találta szembe magát. Indra is felvette a király alakját, és úgy érkezett meg. Akkor gerjedt igazán éktelen haragra, amikor Damayanti még így is szerelmét, és nem őt választotta. Dühét rászabadította a szerelmespárra, és megtámadta a királyságukat Narvar~t. Hari, Vishnu egyik formája, aki végig segítette a hercegnőt, elszökteti őket Indra haragja elől.

Következő formája Sita. Ebben az életében beteljesedett Vedavati életcélja. Rama feleségeként Vishnu asszonya lehetett (Rama Vishnu reinkarnációja) Egyik útjuk során Ravan elrabolta Sita~t, és fogva tartotta egy évig. Ám az asszony újfent visszautasította a rakshasha~t. Férje, Rama ahogy szembesült vele, a vadászatról visszatérve, hogy Sita eltűnt, érte indult. Megtámadta Lanka~t, és kiszabadította a feleségét. Miután megszabadult Sita, tűzszertartáson kellett átesnie, hogy bizonyítsa, megőrizte az ártatlanságát Ravana rakshasha~tól. Ezek után visszamentek a királyságukba. Rama szerette feleségét, ám a népének egy része nem hitt Sita~ban, és megszólták Rama~t, amiért visszafogadta annak ellenére, hogy egy évig másik férfi hajlékába (börtönébe) élt. Rama engedett a nyomásnak, és elküldte a feleségét magától, aki akkor már állapotos volt. Valmiki, egy költő fogadta be az asszonyt, és segített neki világra hozni ikerfiait, Kusha~t és Lava~t. Valmiki megtanította a fiúknak a szüleik történetéről írt művét, amit aztán a fiúk elénekeltek vándormuzsikusokként. Az énekük apjuk Rama király fülébe is eljutott, aki magához hívatta őket, hogy meghallgassa. Mint kiderült, az énekük minden szava igaz volt. Miután Rama a fiaiban Sita~ra ismert, magához hívatta feleségét, aki annyit mondott, hogy a „Föld nyíljon meg alatta, ha ártatlan” . Ekkor a Föld megnyílt, Bhumi, Sita édesanyja megjelent, és magával vitte a leányát. Sita~ként többet senki nem láthatta. Rama mélységesen meggyászolta feleségét.  

Ötödik formája pedig maga Draupadi volt. 

Draupadi Szerkesztés

Drupada, Prishata király fia, és Drona együtt tanultak Drona édesapjánál. Olyan jó barátokká váltak, hogy Drupada megígérte Drona~nak, hogy amikor király lesz, neki adja a fél királyságát. Amíg Drupada király lett apja halálát követően, Drona szegénysorba jutott, mikor édesapja, és tanítója meghalt. Mikor nem volt képes ellátni a saját fiát, Drona felkereste egykori barátját, emlékezve annak ígéretére. Nem a fél királyságát akarta, csak egy kis segítséget, hogy el tudja a fiát tartani. Ám Drupada ekkor már nem volt hajlandó vele érdemben tárgyalni, nem hogy az ígéretére nem emlékezett, de koldusnak hívta. Drona nem szólt egyelőre semmit.

Drona később munkát talált Bhishma szolgálatában, mint tanító. A fiait, és harcosokat kellett neki kiképeznie. Miután a  Kaurava fivérek, és a Pandava fivérek képzése befejeződött, azt kérte tőlük, mint a tanítójuk, hogy rabolják el Drupada~t, és vigyék kötélen elé. A fiúk, mivel valamennyien kiemelkedő harcosok voltak, teljesítették is a kérését.  Drona kiszabadította az elé hurcolt, összekötözött Drupada~t, ám most már igényt tartott, sőt elvette a királysága felét.

Drupada bosszút esküdött magában ezért. Ám azt tudta, hogy ő maga már túl idős, hogy bosszút állhasson személyesen, ahogy a három fia, Shikhandi, Satyajit és Vikra sem voltak elég tehetségesek.  Így megkérte Yaja bölcset, akinek Upayaja (testvére) segítkezett, hogy készítsenek áldozatot. Két áldozatot készítettek. A Putrakameshti rituálé (fiú gyermekért végzett szertartás) közben megjelent egy felnőtt fiú, teljes páncélzatban, kimagasló hadi és harci tudás birtokában, az első áldozatnál a tűzből. Drishtadyumna aki azért született, hogy bosszút álljon Drona~n. Illetőleg egy felnőtt lány, Draupadi, díszesen felöltözve, a második áldozatnál. Draupadi szépsége párját nem találta, és édesen finom lótusz illata messziről érződött.

Évekkel később Draupada egy svayamvara~t rendezett, egy versenyt, ahol a győztes elnyerhette a lánya, Draupadi kezét. Persze csak a legmagasabb kasztból versenyezhettek a lány kezéért. Karna is részt vett ezen a versenyen, ahogy az őt Pandava fivér is, igaz ők álruhában. (Brahminoknak öltöztek) Első körben Karna teljesítette a feladatot, amit más nem tudott, ám Draupadi őt visszautasította, a származására hivatkozva. Karna után Arjuna volt még az, aki kiállta a próbát (a Pandava fivérek egyike, Indra fia). Viszont mikor hazavitte Draupadit, mint feleségét, kinek elnyerte a kezét, Kunti, nem tudva mi volt a nyeremény, közölte a fiaival, hogy igazságosan osztozzanak bármi is volt a tétje ennek a versenynek. Megfogadták az anyjuk parancsát, és mind az öten elvették Draupadit.

Draupadi

Draupadi

Draupadi hűséges felesége volt, mint az öt fivérnek, ám a fivérek sem vihettek másik feleséget a palotába ő mellé. (Még úgy sem, hogy volt nekik másik feleségeik, kénytelenek voltak utazni hozzájuk) Egy gyermeket szült minden férjének. Aktívan belefolyt a férjei ügyeibe. Koránt sem volt az a behódoló feleség. Látszódott rajta, hogy tűzből született, és erős akarattal.  Amikor Yudhishthira elkockázta, igen csak számon kérte a férjén, hogy mit művelt. És a végén ő szerezte vissza a férjei becsületét. Olyan félelmetes átkokat kezdett szórni az őt elnyerő királyra, és háza népére, hogy a király inkább kijelentette, hogy teljesíti három kívánságát. A férjei rangjait, és földjeit kérte vissza, a harmadik kívánsággal pedig nem élt, magának nem kért semmit.

Mindezek ellenére nem bízott egyik férjében sem. Nem álltak ki érte, nem torolták meg, ha valaki megsértette őt. Ráadásul szíve egy olyan személyhez vitte volna, aki az ellenség táborát erősítette, sőt egyenesen vezette. Holott ő tényleg méltó lett volna a kezére. (Karna)

Erős akaratú asszony volt, ám volt egy könyörületes, és együtt érző oldala is. Rengeteget szenvedett maga is. A sokszor inkompetens férjei oldalán, egy manipulatív baráttal (Krishna). Elvesztette a gyermekeit a háborúban. Száműzetésbe kellett vonulnia a férjei miatt, ezért a gyermekeit addig sem nevelhette rendesen, míg éltek. Többször hagyták a Pandavan fivérek, hogy mások nyilvánosan megalázzák őt. Sokat szenvedett, de erős, és együtt érző asszony is volt egy személyben.

Az életüket a háborúval és utána leélve, utolsó útjuk a Sumeru hegyre vezetett, ami a mennybe juttatta volna őket. A hegyvidékes úton, a Himaláján keresztül gyalog indultak el. Elsőként Draupadi bukott el az úton, majd születési sorrendben visszafele a fivérek, Yudhishthira a legidősebb, Dharma fia kivételével, ő eljutott Sumeru hegyére.

Mikor Draupadi elbukott az úton, Káli vette magához. Nála lakott egészen addig, míg Darmi el nem ment érte, hogy a fegyverének kérje. Mikor meghallotta, hogy Karna közbenjárásának köszönheti, hogy Ninurta megjelent, egyből igent mondott a kérésre. Így született meg Atreia~n, egy farkas falkában, ám ezúttal fiú alakban. 

Draeil Szerkesztés

Isz. e. 2985~ben születik meg Wepwawet farkas isten, és egy farkas alakváltó asszony fiaként. A Draeil nevet kapta születésekor. Testvéreihez és fegyvertársaihoz hasonlóan ő is két családban nevelkedik, ugyanis Darmiék is szüleikként szeretik, és foglalkoznak vele, ahogy tényleges szülei is féltő szeretettel nevelgették. Tüzes, lobbanékony természete, ahogy erős jelleme most is viszonylag korán megmutatkozott, főleg tigon bátyjával szemben. Igazi testvérekként, Sharur előszeretettel bosszantja Draeil~t, aki viszont egyből hangol a bátyjára. Viszont ha a testvére valamiért épp nem hergeli, akkor maga megy oda, mert valami baj lehet! Ugyanúgy, ahogy más sem bánthatja, még verbálisan sem a testvéreit, mert egyből harciasan kiáll értük.

Namru Draeil

Namruval, egészen kicsi korától kezdve igazán különös viszonyt ápolt. Még járni sem igazán tudott, már utána mászott, őt kereste. Kedvenc helye volt, Apái ölében ücsörgés mellett, ha Namru vette fel, vagy oda kucorodhatott hozzá, netalán megsimogatta a haját.  

Ushum pedig valamennyiüknek a felnőtt, gondoskodó nővérke volt. Őt egyöntetűen mind a három fiú szerette.

Draeil nagyon sokáig nem emlékezett az előző életére. Míg Namru viszonylag hamar felidézte korábbi életeit, ő már teljesen felnőttként, sőt, évezredekkel a háta mögött kezdett csak emlékezni. Addig a boldog tudatlanság éveit élte. Élvezte az utazásokat, amiket a családjával tettek, lelkesen tanult új kultúrákban, ismert meg embereket. A gyakorlati tanulást mindig is előrébb helyezte az elméletinél. Gyorsan barátkozott, könnyen megszerették az emberek, ha közéjük keveredett, míg Apja tanult.

Draeil-0

A változás akkor kezdődött, amikor (minden valószínűség szerint Ishtar jóvoltából) elkezdett emlékezni korábbi életeire. Az emlékei zavarosak, összefüggéstelenek voltak. És ezt, az ármányos perszóna ki is használta. Elérte, hogy Draeil hozzá forduljon segítségért, a családja helyett, ahogy azt is, hogy elárulja őket. Mikor Namru Draeil után ment, Ishtar parancsára a farkaska kénytelen volt megölni a testvérét. Majd ezután Ishtar, hogy ne csak bűbájjal irányítsa, magához kötötte Draeil~t, miközben megátkozta Darmore~t, és a hozzá tartozókat. Draeil-Draupadi~t pedig magával vitte.