FANDOM

Itt találhatóak a 12. osztag fejlesztései és egyéb technikák, köztük a 4. osztag által használtak.

12. osztag fejlesztéseiSzerkesztés

EredetiSzerkesztés

A 12. osztag fejlesztései
Név Leírás Kép
Hojiku-Zai (補肉剤, Húsfoltozó szérum) Ez a Kurotsuchi Mayuri által feltalált zöldes színű folyadék képes regenerálni akár egy elvesztett végtagot is néhány másodperc alatt a sérülés helyére injekciózva. Használata erős fájdalommal jár. Egy adag kétszeri használatra elegendő. Hojiku Zai
Keitaiyou Gigai (携帯用義骸, Felfújható Póttest) Ez az Urahara Kisuke által feltalált póttest remekül használható harcban csaliként. Felfújása után önálló életre kel, ám roppantul nehéz irányítani, és ha találatot kap, egyszerűen kipukkad. Keitaiyou-Gigai
Reiatsu-elrejtő Köpeny Az Urahara Kisuke által feltalált sötét, csuklyás köpeny képes teljesen elrejteni használója lélekenergiáját, aki így akár kidou használata nélkül is rejtve tud maradni. Azonban a démonmágiával ellentétben vizuális rejteket nem nyújt. Reiatsu elrejtő
Anti-Hierro Páncél Végtagokra csatolható fehér színű páncélzat, mely elég erős ahhoz, hogy segítségével át lehessen ütni egy arrancar hierróján. Az eszköz emellett megóvja az érintett testrészt a sérülésektől, még akkor is, ha maga a páncél összetörik közben. Urahara Kisuke találmánya. Anti Hierro
Anti-Arrancar Akna Egy Kurotsuchi Mayuri által feltalált taposóakna, mely ha arrancar lélekenergiát érzékel a közelében, hatalmas detonáció kíséretében felrobban. A pusztító ereje képes súlyosan megsebesíteni egy espada-szintű arrancart is, feltéve ha az nem használja a resurrecciónját.

KitaláltSzerkesztés

A 12. osztag fejlesztései
Japán Név Magyar Név Leírás
Juuniji hikaku benjo Éjféli bőrruha Egy fekete színű, magasított nyakkal rendelkező kezes - lábas ruha, mely tapad a testre. Növeli az alany mozgásának könnyedségét, és olyan kisugárzással bír, mely csökkenti a sebezhetőséget- kisebb ellenállást fejt ki a közelgő penge hatására. Ez a 2. osztag egyenruhája.
Mikakedaoshi eri Megtévesztő nyakpánt A 12. osztag által kifejleszett, inkább felszerelésnek mondható dolog, amit ha az ember a nyakára tesz, akkor a hollowokéhoz hasonló lélekenergiát fog árasztani magából. A megfigyelő küldetéseken részt vevő tisztek biztonsága ihlette.
Narau hari Követő tűk Apró, szinte észrevehetetlen szerkezetek, amelyekkel meg lehet jelölni bármilyen élő organizmust. Reagál az alany lélekenergiájára, és ezt felhasználva küld jeleket, amiket egy speciális radar vesz. Csak az emberi világ és Soul Society között működik teljesen, hisz' Hueco Mundoba még nem sikerült átjárót nyitni.
Iremono Gyűjtő edény Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
Seikei papetto Élő bábú A tanoncok segítésére alkalmas eszköz. Ez a bábu vissza is támad, így ha nem találnak maguknak ellenfelet, akkor tudnak gyakorolni. Nagyon kezdő shinigamik első küldetésén elterelésnek is használhatják, hiszen egy csapkodó bábú megzavarhatja az ellent, míg a shinigami lesújt.
Suji anpurifaia Izomnövelő Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le.
Kidou Ampu Kidou Erősítő Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat.
Shunpo Ampu Shunpo Erősítő A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.

4. osztag felszereléseSzerkesztés

A 4. osztag felszerelései
Név Leírás Kép
Shinten Egy kis üvegcse zöld folyadék, amiből ha egy cseppet is rácseppentünk valakire, aki kevés lélekenergiával rendelkezik, elveszti az emlékezetét. Akkor érdemes használnia egy 4. osztagosnak, ha egy súlyosan sérült beteg nem akar nyugton maradni. Shinten-
Kou Tsukare Gan (Fáradság elleni tabletta) [1] Egy fehér pirula, vörös koponyával, ami képes felélénkíteni a fáradt testet. Legyen ez egy kemény edzéstől, harctól vagy a 4. osztagosokra kirótt munkák egyikétől, ez a tabletta néhány perc alatt elfeledteti velünk a fáradságot. Pill-
* A név saját, általunk kitalált.

4. osztag technikáiSzerkesztés

A 4. osztag által használt technikák
Saját, általunk kitalált technikák
Japán Név Magyar Név Leírás
Neonranpu Gurabu Neonfényű Kesztyű A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neon zölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák.
Meimei Kamen Láthatatlan Álca A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken.
Washiboushi Sasszem A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye.
Shikenhou Elemzés Azt hiszem, ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy aranyszínű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi.
Kaisou Rangsor Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni, mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől függően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani.
Kara Burok Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni.
Nabiku Ágy Lebegtető Ágy Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen súlytalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható.
Gouka Boppatsu Fénykitörés Magas szintű gyógyító technika, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több személyt is meg lehessen egy időben gyógyítani. Használatához két személy kell. Lényege, hogy a technika használója és társa egy fénylő lánccal a gerincükből kiindulva összekapcsolódnak. (A magasabb lélekenergiával rendelkező egyén lesz az adó és a kisebb a közvetítő.) Ezt követően mindkettejük kezében megjelenik egy fénylő kréta, mellyel le kell rajzolni egy kört az áldozatok körül. Ez a kör maximum 10 méteres lehet. Amint a kör elkészül és a használó társával együtt beáll a közepére megindul a gyógyítás (fénylő felizzás a körsugarán belül), ami azzal jár, hogy az adó hatalmas lélekenergiát szabadít fel. A közvetítő ügyel arra, hogy ennek továbbítása egyenletes legyen. Minél magasabb az adó, vagyis a használó lélekenergiája, annál nagyobb mértékű a tömeggyógyítás. Ennek a technikának a használata rendkívül veszélyes, hiszen ha megzavarják a folyamatot, illetve a reiatsuáramoltatás nem egyenletes, akkor a körön belül gyógyítás helyett detonáció zajlik le.

Egyéb technikákSzerkesztés

Egyéb technikák
Név Leírás Kép
Konsou (魂葬, Lélektemetés) Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe. Konsou-
Shunkou (瞬閧, Villámcsapás) A Hakuda és a Kidou keveréke, egy nagyon nehezen elsajátítható, de nagyon fejlett technika. A használója képes a kidout a teste köré vonni és szabadon irányítani azt, és ezzel erősebbé tenni az ütéseit és rúgásait. A képesség segítségével akár egy kidou-pajzsot is lehet a test köré vonni, mellyel akár puszta kézzel is meg lehet állítani egy pengét anélkül, hogy az a bőrfelülethez érne, és így sérülést okozna. Shunko
Hanki (反鬼, Ellentét Démon) Olyan shunkou technika, mely a másik kidou alapú támadásainak erejét teljes egészében nullázza, ha ugyanakkora szellemi energiát használnak hozzá, mint a támadáshoz. Hanki

ReferenciaSzerkesztés

  1. Saját, általunk kitalált név

NavigációSzerkesztés