FANDOM

Egyéb kasztba tartozó (Ember, Különleges karakter, Quincy, Bounto, Módosított lélek) karakterek fegyverhasználatának összehasonlítása. A shinigamik zanjutsujával felel meg.
Megjegyzések:

  • A quincyk fegyverhasználat képzettsége azt mutatja meg, milyen pontosan tudnak célozni a nyilakkal és milyen képzettek az íj használatában.

HasználókSzerkesztés

Fegyverhasználat mesterekSzerkesztés

A fegyverhasználat mestereinek mind erejük, mind technikájuk kiemelkedő. Stílusuk nem csak lenyűgöző, hanem egyben rendkívül hatásos is. Őket mondhatjuk az Emberek Világa legjobb fegyverhasználóinak.
Képzettség minimuma: 20 pont

Gyakorlott fegyverhasználókSzerkesztés

Gyakorlott fegyverhasználóként már elég sok harci tapasztalattal rendelkeznek, hogy megfelelően tudták használni fegyverüket. Fejlődésük közepén vannak, ahonnan már csak egy nagyobb ugrásra van szükségük, hogy mesterekké váljanak.
Képzettség minimuma: 11 pont

Képzett fegyverhasználókSzerkesztés

A képzett fegyverhasználók már rendelkeznek némi tapasztalattal, így elég jól értenek fegyverük forgatásához. Bár még nem érték el egy átlagos shinigami vagy arrancar szintjét, jó úton haladnak, hogy elérjék azt a szintet.
Képzettség minimuma: 6 pont

Vannak, akik közel vannak e szint eléréséhez, de még egyy lépéssel le vannak maradva.
Képzettség minimuma: 4 pont

NavigációSzerkesztés