Bleach Szerepjáték Wiki
Advertisement

Egyéb kasztba tartozó (Ember, Különleges karakter, Quincy, Bounto, Módosított lélek) karakterek fegyverhasználatának összehasonlítása. A shinigamik zanjutsujával felel meg.
Megjegyzések:

  • A quincyk fegyverhasználat képzettsége azt mutatja meg, milyen pontosan tudnak célozni a nyilakkal és milyen képzettek az íj használatában.

Használók[]

Fegyverhasználat mesterek[]

A fegyverhasználat mestereinek mind erejük, mind technikájuk kiemelkedő. Stílusuk nem csak lenyűgöző, hanem egyben rendkívül hatásos is. Őket mondhatjuk az Emberek Világa legjobb fegyverhasználóinak.
Képzettség minimuma: 20 pont

Gyakorlott fegyverhasználók[]

Gyakorlott fegyverhasználóként már elég sok harci tapasztalattal rendelkeznek, hogy megfelelően tudták használni fegyverüket. Fejlődésük közepén vannak, ahonnan már csak egy nagyobb ugrásra van szükségük, hogy mesterekké váljanak.
Képzettség minimuma: 11 pont

Képzett fegyverhasználók[]

A képzett fegyverhasználók már rendelkeznek némi tapasztalattal, így elég jól értenek fegyverük forgatásához. Bár még nem érték el egy átlagos shinigami vagy arrancar szintjét, jó úton haladnak, hogy elérjék azt a szintet.
Képzettség minimuma: 6 pont
PanjiK
Kitai Panji

Vannak, akik közel vannak e szint eléréséhez, de még egyy lépéssel le vannak maradva.
Képzettség minimuma: 4 pont

Navigáció[]

Advertisement