FANDOM

Flavia nella Sinestesia
Kikuchi.Makoto.full.1626128
Adatok
Született 1944. március 27.
Kor 69
Faj Arrancar
Nem
Magasság 170 cm
Súly 60 kg
Hajszín szürkés-fekete
Szemszín acélkék
Bőrszín fehér
Vércsoport 0+
Különleges ismertetőjegyek széles mosoly, bal szeménél két rúna (Othila, Thurisaz)
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Korábbi hovatartozás Amerika
Foglalkozás 3. Espada
Kegytárgy reallokációs szakember
Korábbi foglalkozás 63. Arrancar

Desmond Phellera fracciónja

Partner Ivela nella Sinestesia

Wolloh Del Desierto
Dalarea Cortéz

Korábbi partner(ek) Desmond Phellera
Eliana del Barros
Ronan J. Phellera
Személyes információk
Rokonok Desmond Phellera (fogadott apa)

Ivela nella Sinestesia (fogadott nővér)
Eliana del Barros (fogadott testvér)
Ronan J. Phellera (fogadott öcs)

Zanpakutō
Resurrección Lokje la Insidiosa

Flavia nella Sinestesia a 3. Espada, és Ivela nella Sinestesia fogadott testvére.

KinézetSzerkesztés

Flavia első látásra eléggé fiús külsővel van megáldva, azonban újdonsült egyenruhája sokkal egyértelműbbé teszi, hogy melyik nem tagja. Uniformisa fűzős felsőből áll, hátán palást, mely nyakánál van rögzítve, ez takarja a bal lapockáján lévő hármas számot, melyet tulajdonképpen a felső ruházata láthatóan hagy. Ruhája alsó része egy rövid szoknyából áll, azonban aktív mozgása miatt egy testhez álló nadrággal van megtoldva alatta, hogy ne elkerülje a kellemetlen szituációkat. Mindehhez egy hosszú szárú, térdig érő csizmát visel.
Flavia arcmintája régebben a mosómedvéknél elterjedt tolvajmaszk minta volt, azonban espada válását követően ezt felváltotta a bal szeménél két apróbb, elegánsabb minta. Szeme alsó sarkán, kicsit ferdén az Othila olvasható, míg a felső részénél, rendezetlen haja miatt általában félig-meddig takarásban pedig a Thurisaz.
Hollow maszkja helye, alakja nem változott semmit, továbbra is homloka közepén húzódik egy apró csíkban. Illetve a lidérc lyuk továbbra is alhasánál található, picit jobbra.
S mint már említve volt, haja általában rendezetlen, szürkés-fekete színű, feje búbján pedig két tincs, mint az antenna, az ég felé áll; tépett frufruja el van választva, picit aránytalanul, de két oldalra van igazítva. Hajához illő, ugyan a nőknél nem igazán jellemző acélkék színű szemei vannak.
Flavia magasnak mondható a maga 170 centiével, melyhez vékony testalkattal rendelkezik az izgágasága okán, bár a sok mozgástól némi nőknél elegáns izom látható rajta.

JellemSzerkesztés

Flavia kleptomániás. Bármit meglát, megtetszik neki, ő már gondolkodás nélkül rakja is el. Azonban furfangos, ha netán rajtakapják, ő hidegvérrel, teljes őszinteséggel hivatkozik arra, hogy ő igenis csak „találta” az adott dolgot. Nem szereti visszaszolgáltatni a dolgokat, igazán nehéz szituáció számára, szinte már látványosan törik miatta össze a szíve, bár nem minden esetben mondható ez el. Van, amikor csak szórakozásból visszaadja az eredeti tulajdonosnak az értékeit csak, hogy még egyszer megszerezhesse őket. Ebből kifolyólag ravaszság is lapul kobakjában, amit nem csak kellemetlen szokásában szokott kihasználni, szinte az a fő lételeme. A kézzel fogható tárgyak mellett gyakran kincsként tekint mások jellemvonására, élete fennmaradásához szükséges dolgokra (pl.: arrancarok esetében a hollow maszk), melyek szintén felkerülnek a kívánság listájára, melyet idővel meg szeretne szerezni magának, apró gyűjteményébe.
A nemleges válasz tőle általános, még arra is így felel, amit megcsinál, mintha nem ismerné a helyeslő jelzőket. Illetve született színész, örömmel ringat másokat téves valóságban és egészen rátermetten szövögeti a szálakat. Flaviánál sosem lehet tudni, hogy mikor mond igazat, vagy mikor hazudik, ugyanis nagyon gyakran még ő maga is elhiszi, amit állít, tulajdonképpen nem ismeri a „hazug” kifejezést.
Resurrecciónján kívül is nagyon gyakran mutat olyan jellemvonásokat, melyek nem mondhatók a sajátjának, mások viselkedéséből, szokásaiból kreatívan merít. Bár ebben az állapotban nevezhető inkább utánzásnak, mintsem feloldott erejében, ahol egészen élethűnek is mondható a legtöbb alakítása. Legfőképpen Räv, elődje jellemét, vagy emberi életéből egykori mesterének tulajdonságait tudja visszaadni, és nem is habozik ezt kihasználni. Flavia tulajdonképpen ármányokat ármányokra halmoz szemrebbenés nélkül.
Flaviáról kevesen tudják, azonban rendkívül könyörtelen, arcáról szinte lemoshatatlan vidám mosolya, kivéve ha előadása megköveteli a más mimikákat. De ezzel a negatív tulajdonságával képes ártani másoknak úgy, hogy közben boldogan nézi végig a másik szenvedését.

ElőtörténetSzerkesztés

Az emberi életSzerkesztés

Flavia Amerika vadnyugatán élt, szüleit hamar elvesztette, mióta eszét tudja egy tolvaj banda pártfogása alatt töltötte idejét, s tanult tőlük. Mindent, ami a túléléshez szükséges volt akkor, mely csupa-csupa rossz dolgokból (lopás, csalás, hazugság) állt. Persze gyerekfejjel mindezt nem tudhatta, ő csupán követte őket, hiszen mindez kellett ahhoz, hogy megélje egyáltalán a következő napot. Egy nap azonban, amikor vezetőjük egyik ellenlábasát lepték meg egy rajtaütésükkel kiderült, hogy az illetőt túlontúl alábecsülték, melynek eredménye végzetük lett. Ő volt az egyetlen aki életben maradt, s a társai halála egyáltalán nem rettentette el az idegentől, kit ahogy látott küzdeni, nyomban csodálójává vált. Talán fiatal korának köszönhetően úszhatta meg épségben a dolgot, azonban nem is igazán törődött miértjével. Onnantól kezdve ez az ember vette szárnyai alá, s nevelte, illetve kezdte tanítani a harcművészetre, amit űzött: a Saolin kung fu-ra. Ekkor ismerkedhetett meg eme harcművészetben használt állatstílusokkal is, miről részletesebben tudakozódott mesterétől. Neki köszönhetően tudta meg, hogy az ő jelleme, s mozdulatai alapján a leginkább rá hasonlító állat, mely kísérhetné a harcművészet elsajátításában alapkőként az nem más, mint a mosómedve. Ez az információ szinte egy pecsét volt számára a jövőjét tekintve.

A hollow lét kezdeteSzerkesztés

753623

Shui-mester

Shui-mester meglehetősen ügyes tanítványnak tartotta a furcsa szokásai ellenére is, mely a kleptomániájában merült ki. Egyszerűen kényszeres volt számára a gyűjtögetés, mely a végzete is lett egyben. Ugyanis 18 életévéhez közelítve egy éjjelen a tónál, melynél sokszor gyakorolt mesterével egy hollow bukkant fel. Homályosan látta, de még ez sem hátráltatta meg abban, hogy megszerezze a fakón látott csontmaszkot, mely a szörny arcán volt. A hollow, érzékelve reiatsuját, jó falatnak gondolva ette meg őt. Hiba volt, mivel jómaga nagyobb akaraterejének köszönhetően - melyet vágyaiból merített - hamar át tudta venni a tudat uralását. Így lett belőle hollow, s így szerezte meg a régóta áhított dolgot, amire évek óta igazán vágyott... mestere csodás eleganciáját.

Gillian léte teljesen átlagos volt, csupán enni akart, s találni, új, érdekes dolgokat, mely a tudata kiteljesedéséig, illetve teste felerősödéséig vezetett, így hamar adjuchas alakban járhatta Hueco Mundo kietlen sivatagát. Roppantul nosztalgikus volt számára a szituáció, s egyre inkább vágyott egy újabb kincs megtalálására, mely akkora mértékű, mint amilyen volt mestere eleganciája volt. Kívánsága pedig hamarabb teljesült, mint azt hitte. Igaz, három halálisten formájában testesült meg, melyre kissé húzta is a száját, azonban az egyikük tudott mutatni neki valami igazán érdekeset, mely elnyerte tetszését. A lila kristály, azaz a hogyoku, hamar a szívébe zárta magát, s ha nem is hálából vagy kényszerből, de emiatt csatlakozott a három shinigamihoz, hogy egy napon megszerezhesse a csodálatos ékkővet.

Arrancarrá válás rögös útjánSzerkesztés

Nem volt könnyű falat számára eme második emberszerű élete. Hamar haragosokra talált, amiért gyűjtögető életmódját itt is folytatta akárcsak emberi életében. Mindent magáénak akart tudni, ami igazán elnyerte a tetszését. S egy ilyen akciója során futott össze névadójával, akiben az oly' rég áhítozott különlegességet lelte meg; hasonlót akár volt mester eleganciája, mégis valamiben más volt, valamiben kimagaslóbb, mely megfogta őt. Több időt akart tölteni mellette, a kedvében járni, hogy minél többször láthassa őt abban az állapotban újra és újra, miképpen először is volt szerencséje látni két szemével. Így az idő során az eddigi száma mellé, melyként ismert volt Las Noches térségében, kapott mellé egy nevet is, s ennek köszönhetően felfrissülve kezdett bele, boldogan arrancar léte további folytatásába.

Lelkes élete során az árnyidők mégis megviselték. Vezetőik elvesztése terrorként érte, amiért a küzdelem során a hogyoku is odaveszett. Gyűlölte emiatt a triót, kiket előtte vakmerően, megbízva bennük követett. S még inkább utálta magát, amiért hagyta csak úgy kicsúszni markából a lila szín kristályt, hogy nem tudta megszerezni mielőtt elveszhetett volna végleg. Csalódottsága egészen addig a pillanatig tartott, míg meg nem látta Desmond Phellerát, kinek ékszere hasonló csodaként kapott helyet elméjében, akár a hogyoku. Magának akarta tudni, s hogy el is érje célját, igyekezett a segunda espada közelébe kerülni ennek érdekében.
Így került Desmond Phellera fracciónjai közé ő és testvére Ivela egyaránt. S Las Noches második legmagasabb tornyában pedig külön odú lett biztosítva számára és drága kincseinek, ahol gond nélkül gyűjtögethette értékeit, a számára megtetsző dolgokat, azonban azok száma is nőtt, kik egyelőre elérhetetlenek voltak számára.
Flavia az elsők között csatlakozott Desmondhoz, s ott ismerte meg, a mai napra más kisöccsének fogadott Ronan J. Phellerat, illetve Eliana del Barrost kint szintén testvéreként kezel a fiatal öccsének fogadott Ronan miatt. Emiatt vált Flavia szemében az egész 2. torony egy nagy családdá, melytől képtelen elszakadni.

A térkép nyomában...Szerkesztés

Folyamatban...

A megtalált Espada rangSzerkesztés

Flavia Räv la Luzal vívott csatáját követően nyerte el az espada rangot. Az amúgy labilis tudattal rendelkező Trest könnyedén legyőzte, ki a szétszórt tudata miatt még ráadásnak le is nézte Flaviát. Nem alkalmazta resurrecciónját ellene. Flavia pedig ahelyett, hogy csak végzett volna vele, szórakozott még a földre került rangban fölötte állóval, majd magába szívta az espada erejét, lévén igazán finom falatnak minősült a reiatsuját tekintve. De ezzel egy tudatbéli harcot kellett levívnia, mint Räv, mint pedig azzal a kósza személyiséggel, kin az egykori espadán kifogott. Flavia furfangos volt, kihasználta tudását és megvárta, míg Räv és az ismeretlen tudat megmérkőznek, hogy aztán a meggyengült győztesen felülkerekedjen. Terve sikerrel is járt, ugyan pár hetet magába foglalt, mire eluralkodhatott a „nyertes” tudaton.
Las Nochesben nem tűnt fel hiánya, ha csak az értékeiket gyakran elvesztő arrancarokat nem számítjuk, kik bizonyára meglepődhettek, hogy kincseiket pár hétig nem vesztették el. Flavia személyiségében ment végbe apró, kevésbé szembetűnő változás, illetve képességében, ami a két másik személyiség miatt alakult át. A legszembetűnőbb változás a külsején ment végbe, s nem csak az öltözködési stílusában, hanem a bal lapockáján fellelhető hármas szám, illetve az arcán lévő minta átalakulása is ide tartozik.

Képesség...Szerkesztés

  • Zanapkuto: alap kinézete egy egyszerű katana. Fekete a tokja, illetve a markolata is, ezt azonban feldobja az kevés szín, mely a fehér rombusz alakú sormintában merül ki. Ezüst, kerek keresztvasának a felszínén egy mosómedve ábrázata tekeredik. A markolat végén egy apró kör van, melyre fel van kötve egy szerencsetalizmán (kínai pénzérmékből egy kisebb füzér), mely a „gazdagság energiáját élénkíti” a kínai hiedelem szerint.
  • Resurrección kívüli „képessége”: mások utánzása bizonyos alapokra épül. Mint akárcsak a mosómedvék, ő maga is könnyedén tanul el új dolgokat. Így kerül terítékre a kedvelt jellemutánzása mellett eme „különleges képessége”, amit nem bravúros parancsszóval tud aktiválni, hanem csupán pontos odafigyelésének a műve. Ugyanis ennek segítségével képes mások hangját vagy egy látott mozdulatsort leutánozni. A mozdulatnál, ha párszor látja, már ugyan úgy el tudja ismételni. Igaz, első próbálkozásainál mindig felbukkan valami hiba, amit a mozzanat többszörös elismétlésével tud csak kiküszöbölni, azonban viszonylag könnyen elsajátítja azt. A hang esetében több gyakorlásra van szüksége, pontosabban szólva többször kell hallania az adott személyt beszélni, hogy korrektül tudja alakítani az adott hanglejtést. Viszont itt is életbe lép az, hogy csak azokat képes tökéletesen elsajátítani, ami neki is megtetszik. Mert ami nem jön be neki, azzal már alapból mínuszokkal indul és nem is lesz pontos az elsajátított hang vagy mozdulat. (Postokban nyomot kell hagyni az adott mozdulat vagy hang elsajátítására, mielőtt végérvényesen ki lenne jelentve, hogy ezt már tudja.)
  • Képzetlen fegyverhasználó: a karddal nem bánik olyan jól, mint ökleivel. Mint életében, inkább a pusztakezes harcmodorra specializálódik, a fegyverrel folytatott harccal már akkor is meg volt a maga baja, ráadásul csak némi bevezetést kapott belőle. Így ha tökéletes ügyességgel forgatni nem is tudja, de legalább annyit konyít hozzá, miképpen kell előhúzni és eltenni úgy, hogy ne essen baja tőle, azonban egy kard x kard elleni küzdelemben egy szempillantás alatt talajra kényszerülne.
  • Képzett pusztakezes harcos: mint az imént említve lett a kézzel való pofozkodásokban inkább helytál, mint a pengével folytatott küzdelmekben. Harcstílusa a Saolin kung fu, melyet még életében sajátított el, s mostanra már tovább fejlesztette tudását belőle, ugyan van még mit tanulnia.
  • Képzett hollow képesség használó: különleges érzéke van a reiatsuval kapcsolatos technikák alkalmazásához. Szereti szórakozásképpen is alkalmazni őket, nem csupán küzdelmekkor fegyver gyanánt. A játékossága egyéni cerojában is megmutatkozik, mely focilabdaként generálódik jobb lábánál, s nem kilőni kell, hanem elrúgni a célpont irányába. Hatása a normál ceroéval egyenlő.
  • Sonido: gyorsasága átlagos, mégis fejlődőképes benne, hiszen egyes dolog megszerzése után elég gyakran előfordult, hogy sietve kell távoznia a helyszínről, nehogy elvegyék tőle a talált tárgya(ka)t.

Ressurreción...Szerkesztés

  • Neve: Mapache – Mosómedve
  • Parancsa: Nusume, Mapache! – Lopj, Mosómedve!
  • Részletek:

Aktiválás után fegyvere eltűnik és külsőleg egy fél humanoid – fél mosómedve alakját veszi fel. Haja hosszabb lesz, térdig ér neki ebben a formában. Fülei, a mögöttük felbukkanó csontképződmény miatt hegyes lesz, akárcsak egy mosómedvének. Öltözéke megmarad, csupán annyiban változik, hogy nyakától, az egész mellkasát szőrös fehéres – szürke színű dús prém fedi be, mely jobb karjára is ráhúzódik, egészen alkarjának közepéig tartva. Körmei meghosszabbodnak, egész tenyerét, illetve alkarjai alsó részét kesztyűhöz hasonlatos csontréteg képződik. Ehhez hasonló csontszerű anyag jön létre cipőjének a szárára is, mely térdéig húzódik fel. Mindemellett csatlakozik megváltozott külsejéhez a mosómedvék csíkos farka, mely neki is generálódik egy, annyi eltéréssel, hogy az övé csontból van. Fegyvertelenségét a mosómedvék tulajdonságaival kompenzálja, mely gyorsasága, illetve a jobb egyensúlyára koncentrálódik. Fás területen helyzeti előnyét tudja kihasználni remek sebességű fáramászásával. Illetve ressurreciónja a fegyver nélküli állapotát igyekszik javítani azzal, hogy elősegíti pusztakezes harci ügyességét, mely a kezén és lábán lévő csontszerű anyagok erőteljesebb ütéséből származik. Támadásra akár csontfarkát is bevetheti. Ressurreción belüli eget rengető különleges támadása nincs. Azonban aktiválását követően pusztakezes harc képzettségére négy ressurreción pontonként kap egy bónuszt, továbbá sonidojára, ahova három ressurreción pontonként nyer egy bónuszt. A bónusz pontok csak a ressurreción használata alatt érvényesek!