FANDOM

Fon Kouhei
Fonkouhei
Adatok
Született március 25.
Kor 120
Faj Shinigami
Nem férfi
Magasság 188 cm
Súly 65 kg
Hajszín Fekete
Szemszín Szürkéskék
Bőrszín Fehér
Vércsoport A
Különleges ismertetőjegyek Egész testén elhelyezkedő égési sérülések
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Nibantai, Onmitsukidou
Foglalkozás tiszt
Személyes információk
Rokonok Soifon, Fon Seiran
Fon Kaito (eltűnt személy)
Zanpakutō
Shikai Shoe gojishin! (Mutasd magad!)

Fon Kouhei, egy a Gotei 13-ban szolgáló halálistenek közül, a Nibantai (2. osztag) tisztje és a Fon-ház tagja.

Megjelenés Szerkesztés

Haja koromfekete melyet kócosan szokott viselni és állandóan szürkéskék szemei elég lóg egy-két elszabadult tincs. Bőre hófehér a kómában eltöltött időnek köszönhetően, hiszen egy teremben volt elzárva, nem érte egy deka napfény sem. Magasságával sok ember tekintetét magára tereli, ugyanis közel 190 centiméter magas ez által elég sokszor kilóg a sorból. Mindemellett vékonysága is szembetűnő ugyanis izomzata elgyengült, teste összeesett, inkább szálkás testalkatú. Öltözködésében szereti a kényelmes, puha anyagból készült, lenge ruhákat illetve az Éjféli bőrruhát is szereti, de az-az egyetlen testre simuló ruhanemű, amit hajlandó hordani.   Általában kihúzza magát, és a magasba emeli fejét séta közben. Léptei könnyedek és hang nélküliek, ez berögzült a mindennapjaiba.

Testének túlnyomó részéről elégett a bőr, csak egy két helyen tudták megmenteni. Rühelli, hogy ilyen, de szerencsére a 12. Osztagnak köszönhetően probléma nélkül tud járkálni az emberek között, de ez csak napi 12 órán keresztül lehetséges, ugyanis a kis ketyere nem bír többet.

Személyiség Szerkesztés

Jelleme sokkal szórakoztatóbb, mint a külleme. Nagy nehezen valamennyire sikerült elfogadni kinézetét ezért is képes vele viccelődni olyan formában, hogy ijesztgeti az embereket.  Alapjáraton egy kedves, kötelességtudó, tisztességes és hűséges ember. Érződik rajta, hogy kiskorától keményen nevelték és érződik a beszédstílusán is, hogy nemesi származású. Ha megbízzák egy feladattal hiba nélkül igyekszik véghez vinni és nem felesel. Azonban szabad perceiben mintha kicserélnék. Beszédes, könnyen ismerkedik és szeret is ismerkedni. Szeret beszélgetni is és keresi az emberek társaságát, soha nem akar egyedül lenni. Szeret sokat nevetni és emlékeket gyártani ha már egyenlőre a régi emlékeire nem emlékszik. Mélyen tiszteli a családját és a Shihouin családot is. Megszállott macska imádó. 

Története Szerkesztés

Képesség Szerkesztés

Képzett hakuda használó: Családi hátterének köszönhetően kisgyermekkora óta edz erre a képzettségre, hogy megfelelő testőr legyen belőle.

Képzett shunpo használó: Mivel a végtagjaival jól bánik nélkülözhetetlen számára a gyorsaság ezért ezt a képzettségét is próbálja a legjobbra fejleszteni.

Zanpakutou Szerkesztés

EGYENLŐRE NEM KÉPES HASZNÁLNI AZ EMLÉKHIÁNY MIATT!

NEVE: Denkou Kemono  (Villámló fenevad)

TÍPUSA: villám

KINÉZETE: 

~ alap külalak: Egy díszítés nélküli katana amelyet mindig a hátára kötve hord.

~shikai külalak: Miután elhangzik a shikai parancsszava a kard aranysárgán kezd el világítani majd egy nagyobb villanás kíséretében eltűnik. Azonban nem csak ennyi ugyanis mivel nem tudja az Őt körülvevő elektromos készülékekből elvenni az áramot és külön nem is tud létrehozni a lélekölője elektromossággá alakul ilyenkor amely Kouhei körül kisebb-nagyobb kisülések formájában látható. Vagy legalábbis az ellenfél számára ez látszódik ugyanis a lélekölő egy aranyból készült pecsétgyűrűvé változik, amely jobb kezének gyűrűsujján helyezkedik el.

Támadásai Szerkesztés

Denkou Sashijou (Villámcsapás): Kouhei kitartja előre a kezét és egy cikázó villámlövedéket lő az ellenfelére.
Hatása: Lezsibbasztja az eltalált testrészt, végtagot ez által nehezebbé téve a védekezést, támadást vagy esetleg a mozgást.. Az erősebb ellenfelek csak sok-sok apró tűszúrást éreznek fél percig, de nem okoz nagyobb gondot. A hatóideje ennek fél kör és minden zanpura tett 1pont után adódik hozzá fél kör mindig.

Denkou Shishi (Villámló Végtagok): Kouhei az ökle és a lábfejei elé gyűjti a villámokat, és a következő ütései és rúgásai ez által erősebbek lesznek.
Hatása: Az ütések, illetve a rúgások, ha célba érnek akkor stimulálják az érintett izomcsoportot. Ez annyit tesz ki, hogy olyan szinten befeszíti az adott izmot, hogy nem tudja rendesen használni az ellenfél. Jelenleg ennek a hatóideje 1 kör azonban minden zanpura tett második pont után adódik hozzá plusz egy kör. A hatóidő lejárta után fokozatosan engedd ki az izom és izomlázra emlékeztető fájdalom maradt utána, de ugyan úgy tudja utána használni, mint azelőtt. Az erősebb ellenfelek csak egy kisebb szúrást éreznek az izmukban mintha egy tűt szúrtak volna bele.