FANDOM

Fon Miho
Miho 3
Kanji 美帆
Adatok
Született 1958. július 2.
Kor 56
Faj Shinigami
Nem
Magasság 156
Súly 45
Hajszín fekete
Szemszín rózsaszín
Bőrszín viszonylag világos
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek a normálisnál nagyobb
jobb felső szemfog
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Onmitsukidou
Fon-ház
Korábbi hovatartozás Lélektovábbképző Akadémia
Foglalkozás börtönőr a Féregbolyban
Korábbi foglalkozás Akadémiai tanuló
Partner Fon Seiran
Fon Kaito
Személyes információk
Rokonok Fon Kaito (nagybácsi)
Soifon (nagynéni)
Fon Seiran (nagybácsi)
Zanpakutō
Shikai Haribatta

Fon Miho a 2. osztag 8.tisztje, a Féregboly börtönőre, a Fon-ház tagja.

Személyiség, megjelenésSzerkesztés

Miho kicsit olyan, mintha kettős személyisége lenne. A hétköznapokban kedves, jókedvű, de kicsit visszahúzódó fiatal lány, aki imádja a könyveket, a zenét, a színjátszást, a szép ruhákat, és folyamatosan ugratja a testvéreit. Küldetéseken, harcok közben viszont teljesen kifejezéstelen arccal, látszólag érzelem nélkül teszi a dolgát, ha kell, kegyetlen, a szavai pedig hidegek. Ez azért alakult ki nála, hogy elválassza a munkát a magánéletétől, és ez ne tegye gyengévé, illetve ne változzon meg komolyan a küldetésen átéltek miatt.

Miho, ha lehetséges, kerüli az erőszakot, és próbál a lehető legkevésbé kegyetlen, szigorú lenni, békés megoldást keresni, vagy kedves, jóságos oktató lenni. Jóindulatú mindenkivel, próbálja mindenkinek a pozitív oldalát nézni, végtelenül türelmes mindenkivel. Ennek ellenére, szeret viccelődni másokkal, ugratni őket, amíg azzal nem bántja őket.

Magával szemben végtelenül maximalista, mindenáron el akarja érni a célját: ő akar lenni a generációja Soifonja, éppen ezért mindig próbálja magát javítani abban, amiben úgy véli, hogy nem elég jó. Emiatt elég sokat edz, de éppen úgy fejleszti magát szituációgyakorlatokkal, amikor elképzel egy helyzetet, és megoldást keres rá. Kiemelkedően jó a megfigyelőképessége, és anyjának köszönhetően nagyon ügyesen színészkedik, ha kell.

Nagyon fontos neki a családja, mindig őket helyezi előre, ha tesz valamit, soha nem ártana nekik sehogyan. Bár nem szokta hangoztatni a vezetéknevét, hogy ne a rokonai alapján ítéljék meg, nagyon büszke rá, hogy a Fon családba tartozik, szinte az összes példaképe a családjából származik.

Negatív tulajdonsága, hogy elég fiúsan tud néha viselkedni, és nem ragad rá túlzottan az etikett, ami elég feltűnő nemesi körökben. Emellett, elég kishitű saját magával, mint nővel szemben, nehezen barátkozik, különösen a másik nem képviselőivel. Párkapcsolatok terén tapasztalatlan, és kifejezetten sebezhető és naiv. Bár nem vallja be magának sem, elég szégyenlős.

Nagyon szeret olvasni, különösen a családja múltjáról és az Emberek világáról, amit nagyon érdekesnek talál. Évente kétszer vagy háromszor színdarabokban szerepel, amiket az anyja csinál, családi körbe, ő pedig nagyon szeret színészkedni, különösen, mióta rájött, hogy ezt az Onmitsukidouban is hasznosíthatja. Szeret teázni, és úszni. Mióta megismerte a zanpakutoját, az üvegfújás is hobbija lett, nagyon ügyesen, és gyorsan csinálja. Ő szórakozásnak tekinti az edzést vagy a harcmozdulatok gyakorlását is. A kisebbik bátyját gyakran támadja meg lesből.

Miho az édesanyja rózsaszín szemeit örökölte, amik többnyire vidáman csillognak. A teste többi része- legalábbis, az ő véleménye szerint- nem túl szép, de azt még ő is elismeri, hogy gyönyörű szemei vannak. A bőre viszonylag világos, bár elég sok időt tölt a napon, úgyhogy van színe. Viszonylag alacsony és vékony, de elég izmos a sok edzésnek köszönhetően. A mellei viszonylag kicsik, és az egyik szemfoga túl nagy, úgyhogy nem tartja magát vonzónak. A haját próbálja hasonlóan hordani, mint Soifon, de gyakran kócos. Naponta kétszer-háromszor is zuhanyozik, és sokat ad a higiéniájára, úgyhogy ebből a szempontból mindig kifogástalan, de parfümöt csak akkor használ, ha egészen biztosan nem lesz aznap olyan dolga, amikor hátrány lehet, hogy kiszagolhatják.

A shinigami egyenruhájának bőbb ruhaujjai vannak, mint az átlag, és csak könyékig tartanak, alatta egy lila színű nadrágot és felsőt visel, ami bőrből van. Ez a nyakát és a kézfejét is befedi, a háta viszont ki van vágva. Gyakran viseli az Onmitsukidou fekete kezes-lábasát is, illetve a Shihouin testőrség egyenruháját. Általában a zanpakutoját úgy hordja, mint a nénikéje, a derekán, hátul, vízszintesen, testőrségben hagyományosan a bal oldalán, hogy gyorsan elő tudja húzni. A szandál helyett fekete cipőket visel.

TörténetSzerkesztés

MúltSzerkesztés

Miho a Fon-ház mellékágába született, Fon Kenta harmadik gyermekeként. Gyerekkorától kezdve képezték rá, hogy majd el tudja látni a feladatát, és mindig kiváló tanítványnak bizonyult. Különösen kiemelkedő volt pusztakezes harcban, amiben már egészen kiskorában túlszárnyalta az egyik bátyját. Egészen korán eldöntötte, olyan akar lenni, mint a nagynénje, Soifon.

Gyerekkorában folyamatosan edzeni, gyakorolni akart, hogy minél gyorsabban váljon olyanná, mint a példaképe, nem igazán érdekelték a lányos dolgok, amiket csak édesanyja kedvéért volt hajlandó csinálni. Csak akkor kezdte érdekelni más is, amikor megtanult olvasni, innentől kezdve érdekelte a családja története, és az Emberek világa. Mivel rájött, hogy hasznos lehet a céljaihoz, különösebb kérlelés nélkül hajlandó volt kiskorától részt venni az anyja színdarabjaiban, akinek azonban nem sikerült belé nemesi viselkedésformákat nevelnie.

Miho 50 éves korában került a shinigami Akadémiára, ahol jó eredményeket produkált shunpoban és zanjutsuban, hakudában pedig annyira jó volt, hogy egy bemutató mérkőzésen viszonylag könnyen legyőzte a hakuda tanárt. A kidou, és az elméleti tárgyak többsége viszont nem ment neki jól, kifejezetten felbosszantotta magát a magoláson, különösen, ha nem sikerült elsőre, amit csinálni akart.

Viszonylag későn került kapcsolatba a zanpakutojával, egy éjjelen találta magát a belső világában, teljesen meztelenül. Sokáig azt hitte, hogy a rokonsága valamiféle próba elé állította, de végül rájött, hogy összement, és kicsúszott a ruhájából, a belső világa pedig egy teljesen átlagos kert, csak rovarméretekben nézve.

Miho zanpakuto lelke, egy üvegházban élő, apró tücsök nem a lány erejére volt kíváncsi, az ereje megosztásáért cserébe inkább az eszét és a jellemét tette próbára. Végül sikerült neki elsajátítania a shikai szintet, nem tökéletesen, de megbízhatóan, és viszonylag sokat használja a zanpakutoját, amivel jó kapcsolata alakult ki.

56 évesen, a gyakorlati vizsgán megtámadta őket egy hollow, és súlyosan megsebesítette az egyik társát, mielőtt ő megölte, azután pedig segítséget hozott a társainak. Egyedül a kidouból nyújtott teljesítménye nem volt jónak nevezhető, de végül gond nélkül átengedték az Akadémián. A képességei, és a személyes ambíciói alapján az Onmitsukidouba osztották be, ahol a 8. tiszt lett, és az Internálási egységhez került.

KépességekSzerkesztés

Nagy Lélekenergia: Miho reiatsuja egy kicsit magasabb, mint egy átlagos shinigamijé.

Zanjutsu: Miho nem tartozik a legjobb kardforgatók közé, elsősorban kiegészítésként használja a kardját a hakuda mozdulatok mellett. Általában fordítva, a pengét hátrafelé fordítva használja, de van gyakorlata a hagyományos kendo-ban is.

Képzett hakuda: Miho harcstílusa a könnyed, gyors, akrobatikus mozdulatokra, kitérésre és pontosságra épít. A rúgásai és az ütései nem kiemelkedően erősek, de pontosan oda talál be, ahová akar, és rendkívül sokféle, különböző trükköt fel tud használni hozzá, hogy ezt a hiányosságát ellensúlyozza. Mivel az izomzata a teste súlyához képest kifejezetten erős, erőlködés nélkül tud kézen állni, és képes magát akár fél kézzel is felhúzni, ha szükséges.

Orgyilkos: Miho a Fon-klán és az Onmitsukidou tagja, rendkívül képzett orgyilkos, aki egyetlen hang nélkül mozog, ha akar, tökéletesen el tud tűnni a kíváncsi tekintetek elől, és akár a jól védett helyekre is be tud jutni észrevétlenül. Remek megfigyelőképessége van, úgyhogy könnyen kiszúrja a nála képzetlenebb orgyilkosokat.

Képzett shunpo: Bár nem olyan gyors, mint a legtöbb Onmitsukidou-s, egy átlagos shinigaminál jóval képzettebb villámtáncban.

Kidou: Miho nagy gyengepontja a démonmágia, a varázslatai nem erősek, és elég keveset ismer, de amit ismer, biztonsággal tudja használni, főleg a többi képessége kiegészítéseként. Alacsony szinten, de érzékeli a lélekenergiát.

Zanpakuto: Haribatta (Üvegtücsök) Alapállapotban egy egyenes pengéjű nindzsakard, négyzet alakú tsubával.

Parancs: Gojishin (Törd össze magad)

Hariuta (Üvegdal): Miho ezzel a képességgel képes tárgyakat formálni az üvegből, mind abból, ami a zanpakutoja volt, mind az igazi üvegből. Az üveg törhetősége azon múlik, hogy mennyire mély a használó kapcsolata a zanpakutoval. Harc közben dobható pengéket, illetve hosszú, vékony pengéket szokott csinálni, ez utóbbiakba könnyen belefuthat egy óvatlan ellenfél. Szórakozás céljából, ezzel a képességgel szokott szobrászkodni.

Harishinzou (Üvegszív): Miho kezében egy üvegszilánk rózsaszínné változik, a többi pedig örvényleni kezd körülötte, olyan sebességgel, hogy könnyedén darabokra vágnak egy hollowot vagy shinigamit. A halálosan örvénylő gömb elkészítése bizonyos időt vesz igénybe, de utána Miho képes lesz az akaratával mozgatni. A gömb megsemmisül, az üvegszilánkok pedig szétrepülnek minden irányba, ha a rózsaszín üvegszilánk eltörik.