FANDOM

Fran Lechuza
Fran
Kanji フラン・レクーザ
Adatok
Kor 113
Faj Arrancar
Nem férfi
Magasság 187 cm
Súly 80 kg
Hajszín szürke
Szemszín sárga
Bőrszín fehér
Vércsoport A
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Foglalkozás Eliana del Barros Fracciónja
64. Arrancar
Partner Eliana del Barros
Személyes információk
Zanpakutō
Resurrección Búho Plumado

Fran Lechuza (フラン・レクーザ Furan Rekūza) a 64. arrancar és Eliana del Barros fracciónja.

Kinézet, JellemSzerkesztés

Frankinez

TörténetSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

Ojo de buho (A bagoly szeme): A technika használója a baglyok szemét kapja meg, így képes lesz baglyokat idézni vagy irányítani. Az idézett lények ereje, száma és mérete a használó erejétől függ. Ezek a baglyok alkalmasok üzenetet továbbítására, ugyanis egyikük képes beszélni, emellett éles karmaik vannak és akár egy időre fel is tudják tartóztatni az ellenfelet. Legerősebb támadásuk viszont, amikor az összes megidézett bagoly elkezd erősen csapdosni a szárnyaikkal és egy kisebb forgószelet tudnak ezzel megidézni, ami Hueco Mundo sivatagában különösen hatásos, mivel a homok is belekeveredik és homokvihar lesz belőle.

ResurreciónSzerkesztés

FranZanpu

Búho Plumado (梟 (ブホープルーマド), Buhō Purūmado; Spanyol Tollas Bagoly, Japán Bagoly): A zanpakutou normál alakban egy teljesen hétköznapi katana. Szinte az egész kard fekete színű, itt-ott piros beütéssel/árnyalattal.

Ulular (ウルラル, Huhogás): A zanpakutou életlen felét a szájba véve, Fran képes kisebb hanghullámokat gerjeszteni. Ezeket lehet arra használni, hogy a felé közeledő támadásba küldi Fran, hogy az korábban felrobbanjon, minthogy elérné őt, tehát úgymond védekező technika. Resurreción alakban már nincs szüksége a kardjára ennek a technikának a használatához és így már képes arra is jó hallásának köszönhetően, hogy felmérje a terepet a hangok segítségével. Ezzel akár az illúziókon is át tud látni.
FranParResu
  • Parcial Resurrección (パルシアル・レスレクシオン, Részleges Resurrección): Parancsszava a Kabatte (庇って, Vedd a szárnyad alá). Aktiváláskor Fran zanpakutouja elkezd bagolytollakra bomlani, csak egy kis tőr méretű kardot hátrahagyva, jelezve, hogy még nincs teljesen feloldva. Ezután a tollak Fran karjain kezdenek el összegyűlni.
  • Contorno (コントルノー, Kontúrtoll): Fran képessége, amivel kedvére irányítani tudja a tollait. Használatuk közben a tollakat élessé vagy keménnyé tudja tenni Fran.
  • Remeras (レメラス, Evezőtoll): Éles tollzáport zúdít az ellenfélre.
  • Timoneras (テモネラス, Kormánytoll): A tollak egy kard alakjába állnak össze és hasonlóan lehet használni, mint egy igazit.
  • Coberteras (コべルテラス, Fedőtoll): A tollak szorosan egymáshoz tapadva egy védőfalat képeznek.
Franresu
  • Resurrección: Parancsszava a Yajire (野次れ, Huhogj). Kiengedett alakjában bagolyszárnyai nőnek, amivel képes a repülésre és lábai karmokká alakulnak. Ha szükséges, akár a kezét is át tudja alakítani, de kezdetben megmarad az emberi keze, hogy tudja használni az oldalán lévő kardot. Bagolyszárnyai miatt képes a hangtalan repülésre, így elég jól tud meglepetésszerűen támadni.
  • Puerto (プエルト, Szelelőakna): Fran a szárnyai segítségével képes léghullámokat küldeni ellenfeleire. A technika másik használatakor, amikor szárnyaival visszafelé csapkod, képes semlegesíteni a tiszta szél alapú technikákat.
  • Nube (ヌベ, Felhő): Egy nagyobb levegővétel után Fran képes egy felhőszerű anyagot kifújni a szájából, amit ha egy területen belül szétterít, képes megzavarni mások reiatsu érzékelését, így még tökéletesebbé téve az eddig meglévő meglepetésszerű támadását.