FANDOM

A Fullbringerek (完現術者 (フルブリンガー, Furuburingā) olyan emberek, akiknek az édesanyjuk túlélt egy lidérctámadást, a hollow erejének lenyomata pedig ott maradt az anyában, aki végül ezt az erőt átörökítette a születendő gyermekébe. A képességük eredete miatt reiatsujuk egy lidércére hasonlít.
Erejük sajátossága, hogy a tárgyak lelkét és ezáltal tulajdonságait képesek manipulálni változatos módokon, így például megnövelhetik az aszfalt ruganyosságát, hogy magasabbra ugorjanak, vagy parancsolhatják azt a folyadéknak, hogy lebegjen a szájukba.

Ezen emberek képességének, a fullbringnek egy olyan tárgy a fókusza, amelyet az erő birtokosa különösen közel érez magához valamilyen oknál fogva, a képesség maga pedig többnyire kapcsolódik magához a tárgyhoz. Más kasztok képességeitől eltérően a fullbring nem képes tovább fejlődni, miután a képesség elnyerte a végleges formáját, azonban a használójának el kell érnie egy bizonyos szintet, mielőtt ereje felett teljes uralmat szerezhet. Amíg a fullbring tökéletlen, azaz nem fejlődik ki teljesen, addig a formája is kicsit más, valamint az erejének is csak töredékét lehet használni. A képesség végleges alakjának elnyerése heves energiakitöréssel jár, mely károsíthatja a használó testét is, éppen ezért a folyamatot felügyelnie kell valakinek, aki meggátolja, hogy a robbanásban megsérüljön a fullbringer.