FANDOM

Fuuryoumaru (封霊丸, magyarul Lepecsételt Lélek) egy Zanpakutou szellem, aki Mizushima Hyousukehoz tartozik.

MegjelenésSzerkesztés

Fuuryoumaru

Fuuryoumaru kinézete zanpakutou szellemként

Mozgásra kígyószerű alsótestét használja, melyet narancssárgás-vöröses minták tarkítanak. Testének ezen adottsága miatt nem különösebben képes gyors helyváltoztatásra, ám egyensúlyából igen nehezen lehet kibillenteni. Felsőteste emberi, ám bőre száraz és páncélszerű, mint egy hüllő pikkejei. Díszes szamuráj páncélrt hord, mely szabadon hagyja mellkasát. Fején szintén díszes sisak van, mely teljesen elfedi az arcát, csupán az időnkénti sziszegő hang és a sisak hátulján kilátszó szarvak miatt lehet következtetni, hogy arca nem éppen emberi. Két kardot hord magával, egy hullámvonalakkal gazdagon diszített pengéjű katanát, illetve egy átlagosabb külsejű wakizashit.

Fuuryoumaru shinigami

Fuuryoumaru shinigamiként, ahogyan az Univerzális Invertáció küldetésben megjelenik

Még akkor is fentebbi alakjában jelenik meg, ha megidézik a belső világából, teljesen emberi alakban csak speciális körülmények között mutatkozik. Kinézete ekkor egy magas, szikár férfira hasonlít hosszú, ősz szakállal és hajjal, melyet copfba fogva visel. Ilyenkor maszkot nem visel, de szemei természetellenesen élénk, aranysárga fénnyel ragyognak. Viselete hasonló a shinigamikához, azonban fekete shitagi felett fehér kosodét hord, vörös hakamát és egy ujjatlan, vörös haorit. Ebben az esetben is két kardot visel, egy katanát és egy wakizashit.

SzemélyiségSzerkesztés

Nyomokban igen hasonlít gazdája jellemére, ám nála sokkal komorabb. Nagyon fegyelmezett és szigorú jellem, a humor és hülyéskedés semmilyen formáját nem tűri. Sohasem hátrál meg, a veszéllyel a félelem minden hiánya nélkül néz szembe. Mindig az előtte álló feladatra összpontosít. Rendkívül makacs és parancsolgató, kinek szent meggyőződése, hogy mindig helyesen cselekszik és másoknak is meg akarja mondani, mit tegyenek. Az egyetlen személy, akinek szavára valamennyire is hallgat és hajlandó tanácsai szerint cselekedni az Hyousuke.

Belső világSzerkesztés

Fuuryoumaru inner world

Fuuryoumaru belső világa

Látszatra Belső világa egy látszólag végtelennek tűnő ösvény, melynek két oldalát befelé görbülő oszlopok szegélyezik és bármelyik irányba is induljon el az illető, mintha sosem érne a végére. Egy narancs színben pompázó nap mindig azonos magasságban járja körül a látóhatárt, nem messze a horizonttól. Sugarai néha délibábot vetnek az ösvényt övező sivatagos látképre. Valójában az oszlopok egy hatalmas kígyó bordái, melynek csontváza saját farkába harapva fekszik feltekeredve és mágia görbíti el a teret, így alakítva a kört végtelen egyenessé.

Képzettségek, képességekSzerkesztés

Sokkal ügyesebb kardforgató, mint gazdája. Mozgékonyásgbeli hiányosságát két kardjának pontos és hatásos védelmével ellensúlyozza. Kidout jellemzően nem használ, azonban van gyakorlata a varázslatok terén. Zanpakutou formájának shikai képességeit állandó jelleggel képes használni, így környezetét a felépítő lélekrészecskék színében látja, illetve illúziókon és egyéb rejtő mágiákon is átlát. Shikai alakjától eltérően nem képes sarokpontok letételével idegen reiatsu ellenes erőteret teremteni, a képesség aktiválásához szükséges rúnák helyette kígyószerű farkán fénylenek fel, ezáltal képes immúnissá válni a reiatsu alapú támadásokra. Részletesebben lásd itt.

ZanpakutouSzerkesztés

Az Univerzális Invertáció küldetésben megjelenve korábbi képességei helyett, a megcserélődés miatt szokásos katanája helyén egy szürke markolatú zanpakutout hord keresztvasán futatsudomoe mintával.

Shikai: Az aktiválás elmondása után egy vörös gunbai alakját veszi fel, melynek végéről pamacsban végződő kötelek lógnak le. Egyaránt használható tompa fegyverként támadásra és pajzsként is.
  • Natsui kesshin: Passzív képesség, mely a shikai aktiválása után azonnal megkezdi működését, azonban a hatás nem azonnali. Az aktiválástól való idő elteltével arányosan a legyező felülete tapinthatóan forróbb lesz, még nem már szemmel láthatóan vörösen izzik. A képesség kiteljesedésekor a fegyver lángba borul. A tűz miatt fáklyának is használható sötétben való tájékozódásra vagy dolgok meggyújtására.
  • Nichinen: Ez a technika nem használható egészen addig, még a Natsui kesshin el nem érte végső szintjét. Ekkor a használó képessé válhat a legyező egy adott pontjából forró plazma kilövellésére, mely napkitörésekre emlékeztető módon jön létre és a gyengébb, hollow szintű lényeket nyom nélkül elporlasztja és komoly égési sérüléseket képes okozni az erősebb ellenfeleknek is, amennyiben nem tudnak időben kitérni vagy semlegesíteni valamilyen egyéb technikával. A képesség használata után a fegyver teljesen lemerül és elveszti a Natsui kesshin adta bónuszt, így a töltődési folyamat elölről kezdődik.