FANDOM

Hierro (鋼皮 (イエロ, iero), "Vas" spanyolul, "Acélbőr" japánul) az Arrancarok "acélkemény bőre". Valójában a szellemi energiájuk a bőrükre feszülve, mely olyan erős, hogy látszólag, puszta kézzel képesek visszaverni egy szabadon engedett Zanpakutot is. Természetesen, erősebb Arrancarnak erősebb "bőre" van.

Kitalált technikákSzerkesztés

  • Piel de Serpiente (Kígyóbőr): A hierro egyfajta továbbfejlesztése; célja ugyanúgy az, hogy ne tudják megsebezni a technika alkalmazóját, a reiatsu így pikkelyekként veszi fel a formáját a használó teste körül. Ugyan nagy mennyiségű energiát emészt fel a technika használata, egy komolyabb harcban mindenképp kifizetődő, hiszen így szinte lehetetlen megsebezni a használót – ugyanis így az arrancar bőre szinte áthatolhatatlan. A technika 10-50 percig tartható fent (reiatsu függő), resurrecciónban is használható.

HasználókSzerkesztés

Hierro mesterekSzerkesztés

A mester szintű hierro használó arrancaroknak van a legkeményebb bőrük. Már-már szinte áthatolhatatlan hierrojuk, még egy kapitány is nehezen birkózik meg a hierropáncél tönkretevésével, akár egy bankai támadást is kibír.
Képzettség minimuma: 17 pont

Gyakorlott hierro használókSzerkesztés

A gyakorlott használók már a hadnagyok ellen is fel tudják venni a harcot és csak minimális sérülést szereznek be. A kapitányok viszont már könnyedén tudnak nekik sérülést okozni.
Képzettség minimuma: 11 pont

Képzett hierro használókSzerkesztés

A képzett használóknak már elég kemény a bőrük, hogy egy átlagos erősségű shinigamival való találkozás után egy karcolás nélkül távozzon. Még van mit erősödnie hierro terén, mivel egy átlagosnál erősebb ellenfél ellen már nincs olyan könnyű dolga.
Képzettség minimuma: 6 pont

NavigációSzerkesztés