FANDOM

Hoshi Riku
Niina jyunbei-girls side story3-20b
Kanji 星 陸
Adatok
Született 1981.03.05.
Kor 36 év
Faj Ember
Nem férfi
Magasság 183 cm
Súly 71 kg
Hajszín világosbarna
Szemszín ezüstös kék
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek brother complex
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa; Dánia, Kolding
Korábbi hovatartozás Oszaka, Tokió, Karakura Town; Spanyolország, Madrid
Foglalkozás profi kézilabdás
Partner KIF Kolding Kobenhavn
Korábbi partner(ek) Balonmano Atlético de Madrid (Atlético Madrid)
Személyes információk
Családi állapot vőlegény
Rokonok Nakajima Himeko (anya)
Hoshi Ryohei (apa)
Umi (öcskös)
Hoshi Naomi (unokahugi)
Fernanda Ángela Castillo (menyasszony)
Ricardo Hoshi Castillo (fia)
Hoshi Tomomi (távrokon)
Hoshi Ryohei (távrokon)
Hoshi Sen Nozomi (távrokon)
Különleges képességek
Képesség gyors sejtregeneráció

Hoshi Riku (星 陸, nyugatiasan Riku Hoshi) Dániában élő profi kézilabdás, ember és Umi imádott bátyusa.

Gyakorlatilag Umi hat évvel később. Le se tagadhatnák rokonok. Ugyanúgy mosolyognak, gesztikulálnak, viccelődnek. Kiköpött mása öcskösének, így azt a remek genetikát is örökölte, fiatalabbnak látszik koránál. Kölyökképűnek számít harmincas éveihez mérten. Testvéréhez képest egyedül magasságban, szemszínben és testalkatban tér el. Riku édesanyjuk ezüstösen csillogó kék szemeit örökölte és Umi-val ellentétben nem hódol a hajfestés művészetének. Fül alá érő, világosbarna, összevissza bozontos haját gyakran tűzi fel csatokkal, hajpánttal, vagy fogja össze hajgumival. Nem szereti, ha kószáló tincsei zavarják látását, de fodrászhoz, csak muszájból megy. A hajvasalót és egyéb női holmit messzire kerüli. Örül a fésülködés fáradalmairól nem felejtkezik el.
Alkoholmámoros egyetemi éjszaka óta nyelv piercing-je van, amit nem reklámoz túlzottan. Többnyire észrevétlen, csak akkor tűnhet fel, amikor idegességében játszadozni kezd vele. Szintén ezeknek az éveknek köszönheti tetoválásait. Egyetemi csapattal közös fogadás értelmében, amerikai zászlót és győzelmi serleget lobogtató bikát (csapat kabalája) tetováltatott derekára a bajnokság megnyerésének évszámával, melyből három lett. Erről szintén bölcsen hallgat. Első, felnőtt, nemzetközi játékokon zajló válogatottsága örömére jobb vállára tetováltatta az olimpiai öt karikát.
Bal lábszára kész heglabirintus - combján öt centis varrat heg van még gyerekkorából, térdkalácsát kétszer csavarozták, sípcsontját titánlemezzel pótolták, bokáját egyszer csavarozták, valamint szalagpótláson is túlesett már -. Jobb ujjai közül szinte mindegyiket eltörte már és csuklója sem egyszer volt begipszelve. Edzéseket és meccseket követően gyakran beragasztgatott ujjakkal mászkál, mert sikeresen leamortizálta őket. Ebből mondhatni divatot generált. Végtelen színű, számú, mintájú, anyagú tapaszai vannak és táskájában kész elsősegély láda pihen.
Ruházatot illetően a lazább, sportosabb darabokat részesíti előnyben. Gyakran flangál bemelegítőkben, pólókban, trikókban, mezekben, bővebb szárú nadrágokban. Kifejezetten szereti a baseball sapkákat. Kiforrt ízlése nincs. Mindent felvesz, ami megtetszik neki. Szereti a csillagos és Patrick mintás cuccokat – elsősorban imádott öcsköse bosszantása végett -, sőt testvére legutóbbi alakítása óta az Alízos dolgokat is gyűjti. Hóbortjának köszönhetően néha elég röhejesen tud festeni. Nem, mintha zavarná. Lustább napjain, egyszerűen felveszi csapata hivatalos logóval ellátott ruháit.
Riku általában egy kedves, nyílt, őszinte, könnyen barátkozó, konfliktuskerülő, biztonságkedvelő, hagyományokat tisztelő, vidám, mosolygós, népszerű srác. Szereti a veszélyes sportokat. Egyfajta adrenalin megszállottnak nevezhető. Imád videojátékokon lógni, vagy örökmozgó személyiségéhez hűen különböző sportokat kipróbálni. Testvéréhez hasonlóan szeret másokról gondoskodni, de azok hibáira is felhívja a figyelmet. Kiegyensúlyozott viselkedése akkor változik meg, ha öccsével történik valami. Ilyenkor vérszomjas tigrisként védi, bármire képes érte. Ha sírni látja öcsikéjét, általában mészáros hangulat tör rá, hogy megölhesse azt a személyt, aki bántotta.
Nagyon szoros testvéri szeretet fűzi Umi-hoz. Kiskorától kezdve apja helyett apja volt. Emiatt kölcsönösen megbíznak egymásban. Órák hosszán át képes türelmesen hallgatni öcsikéje problémáit, amiken igyekszik tanácsokkal segíteni. Természetesen tud testvére szexuális orientáltságáról és semmi problémája nincs vele. Számára az a legfontosabb boldognak lássa. Ettől függetlenül öcsköse potenciális jelöltjeit kötelező program bemutatni neki. Áldása és kedves fenyegetése nélkül nem lehet kapcsolata tesókájának.
Egy szem tesójától mindent elvisel, kivéve, ha őt kezdi becézni. Falra mászik rokona hello kitty mániájától, de azzal nyugtatja lelkét, mindenkinek kell egy hobbi. Umi-t röviden Ika-chan-nak hívja. Mai napig képtelen rávenni megjegyezze művésznevét, amiért Nacchan folyamatosan lecseszi. Testvérét állandóan pitiszkálja, manapság azon okból, költözzön kisebb házba meg tegye le végre a cigit.
Tesója együttesének tagjait sokra tartja. Sky-t nagyra becsüli, mert helyette is vigyáz öcsikéjére. Középiskola óta Jin chan-nak nevezi. Ahányszor meglátja, mindig elkezd egy üveget, vázát, kancsót dörzsölni. Szereti azzal cukkolni ő a lámpás szelleme. Titkon reméli mellette köt ki öcsikéje. A banda másik tagját, Rii-t, röviden Chi chan-ként – csicsa, nem véletlenXD - emlegeti. Látatlanul fúj rá. Legszívesebben agyondöfné egy matador tőrével, - tudja, hogy Umi reménytelenül bele van zúgva-, de mint énekesre és üzletemberre felnéz. Igazából nincs vele különösebb baja. Az alkohol, csajozási és bulizási szokásai ellenére nagyon is kedveli.

TörténetSzerkesztés

Friss házaspár első csemetéjeként látta meg a napvilágot. Alig huszonéves szülők fogadták, akik nagy szeretettel nevelgették. Tanársegédként dolgozó édesanyja félbe hagyta művészeti tanulmányait és otthon maradt vele. Édesapja, mindössze ekkor jutott túl második egyetemi éve derekán, emiatt sok nehézséggel néztek szembe. Pici családnak nem volt nagyobb anyagi tartaléka, csak amit családjaiktól kaptak és addigi diákmunkájukkal összekapargattak. Ennek ellenére, Ryohei nem engedte mellékállást vállaljon felesége. Maga keresett munkát az iskola mellett. Idő közben sikerül bekerülnie a helyi tv-hez gyakornokként. Tehetségét hamar felfedezték és rövidesen állandó sportkommentátori munkát kapott. Pénzügyi helyzetük ennek köszönhetően viszonylag rendeződött.
Riku a helyi általános iskola sport tagozatára járt, akár édesapja. Szülei nem erőltették a sportolást, Riku magától találta ki híresség lesz. Tanulásban nem jeleskedett és kifejezetten kedvenc tantárgya sem volt. Közepes tanulónak számított, aki többször került büntetésbe, mert elaludt órán, vagy a tornateremben lézengést jobb elfoglaltságnak találta tankönyv forgatásánál. Gyakran látogatta meg az igazgatóit lógásai miatt és sok dorgálást kapott édesapjától, szenteljen több időt tanulásra. Persze a szép szóra nem hallgatott. Úgy határozott ő teljesítményével fogja kivívni mások elismerését és hagyja fenébe az okosodást. Arra áldozta minden szabad és önkényesen szabaddá tett idejét legjobb sportoló válhasson belőle. Eljárt futni, részt vett különböző sport klubok edzésein, valamint sorra kérte ki torna tanárok véleményét, mire kéne figyelnie.
Kicsiként még nem volt pontos elképzelése, melyik labdajátékot szeretné hivatásának választani. Sorra ment az évek alatt, szinte az összes létező variáción. Játszott kosarat, röplabdát, teniszt, jégkorongot, még golfban is tett kísérletet. Kézilabdával, későbbi szerelmével, tízévesen kötött örök életre szóló szerződést. Édesapja vitte el válogatásra, ahol kezdőket toboroztak az iskolai csapatba. Elegendő volt egyetlen percet pályán töltenie, rögtön széles vigyorral rohant apjához és közölte vele lelkesen, megtalálta, ezt akarja csinálni. Ryohei nem szólt egyetlen szót sem, csak visszaküldte a pályára. Amíg fia élvezte a válogatással járó megpróbáltatásokat szépen aláírta szülői beleegyezését, így otthon már úgy robbanhatott anyukája ölébe, teljes körű tagja a kézilabda csapatnak. Boldogan mesélte el mi minden történt vele és óriási terveket vázolt fel, hogyan fog meccseket, bajnokságokat nyerni. Szülei látva, mennyire lelkes, elhatározták támogatni fogják sport megszállott fiúkat.
Nagy szerelme beköszöntét megelőzően, még újabb testvérrel gazdagodott családja. Hat éves korában született meg öccse, Umi. A sírós, törékeny és félős kisfiút első perctől kezdve nagyon szerette. Kilenc hónapon keresztül szövögette terveit, hova fogja vinni és mennyi mindent fog vele csinálni. Nagyon remélte együtt sportolhatnak majd és megtaníthatja néhány fogásra. Umi pár hónapos korában, miután elkapott valamilyen betegséget és az egész család egy emberként aggodalmaskodott érte, kijelentette mindig vigyázni fog rá, ne lehessen többet ennyire rosszul. Fogadalmát szigorúan betartotta. Akármilyen elfoglalt volt kicsiny álma megvalósításával, folyton szakított időt picike öcsikéjére. Nem okozott számára problémát elvigye magával futni, vagy tanulás mellett vigyázzon rá. Igyekezett anyukájuknak segíteni, több ideje maradhasson és élvezte a csöppséggel töltött időt. Egyáltalán nem bánta a kicsi sokkal gyengébb, mint társai, mert élénken érdeklődött minden bugyuta ötlete iránt. Remekül megtalálta vele a közös hangot.
Sportban mutatott kezdeti lelkesedése sem csillapodott. Célirányosan kitartott tervei mellett. Középiskolást eleve úgy választott, ahol erős kézilabda csapat van. Mindent a sportnak áldozott fel. Legjobb akart lenni. Nem számított mibe kerül, mindent feltett egyetlen lapra és úgy festett bejönnek számításai. Állandó tagja volt csapatának. Sok dicséretet kapott. Középiskolai egyesületéhez már eleve ajánlással került. Meglepő módon állandó posztja még nem volt. Több helyen bevethetőnek bizonyult. Végül maga döntött a bal szélső helyénél, mivel sok japán együttesben ebből hiány volt. Nagyobb esélyét látta profi szerződésnek, ha innen indul. Határozatát követően gyakorolt és gyakorolt legjobb lehessen a szélsők között. Kitartó munkája gyümölcse, pedig tizenhat éves korában kopogtatott be az ajtón. Cserediák programot hirdettek meg iskolájában. Eredetileg kizárólag tanulmányi ösztöndíjat kínáltak fel, ám edzője, tanárai, osztályfőnöke közbenjárásának köszönhetően sikerült előbb az igazgatóval, majd az amerikai iskolával megegyezésre jutniuk, bevegyék programjukba. Ezután már csak szülei beleegyezése hiányzott. Ryohei rábízta a végső döntést, mennyire érzi úgy helyt tudna állna teljesen idegen világban, míg édesanyja nyelvkönyv vételével biztatta, minél hamarabb vágjon bele.
Megfogadva a tanácsokat végül csomagolás mellett döntött. Az egyetlen visszatartó erő keservesen síró öccse volt, akit nagyon nehezére esett egyedül hagynia. Tudta mennyire elveszett az őt piszkáló iskola társai között. Legszívesebben feldobta volna maga mellé a gépre, de remélte a picike fiúnak sikerül végre talpra állnia, ha nem lesz vele állandóan. Indulása előtt, azért megkérte szüleit nagyon figyeljenek rá, valószínűleg emiatt döntött a három főre fogyatkozó család a költözés mellett. Nem sokkal amerikai landolása után a Hoshi család felköltözött Tokióba. Édesapja jobb vállalati kilátások, Umi-val kapcsolatos problémák miatt úgy döntött, sokkal nagyobb esélyek várnak rájuk. Feleségét is rábeszélte, folytassa tovább tanulmányait és végre csinálja azt, amit mindig szeretett volna. Nagy reményekkel vágtak bele a központi zsongásba.
Beilleszkedése nem ment zökkenő mentesen. Nehezen szokott hozzá a teljesen eltérő mentalitáshoz és a nyelvi problémák is végletekig nehezítették mindennapjait. Első hónapokban semmi másra nem koncentrált csak arra, sikerüljön beilleszkednie a helyi sport klubba. Nem érdekelte a légkör, vagy a többiek véleménye, egyedül a teljesítmény elvárás foglalkoztatta. Meg akart felelni, hiszen továbbra is ragaszkodott elvéhez, tehetségével vívja ki a neki járó elismerést. Ennél fogva az első éve meglehetősen siralmasan telt. Alig beszélgetett, ismerkedett osztálytársaival és tanulmányi átlaga is siralmasan alakult. Közel járt hozzá kitegyék szűrét a programból, ezért a második félévre összekapta magát. Nem akart hazamenni, több esélyt látott odakint. Belevetette magát a nyelvbe és kedvesen segédkező osztálytársaival felvéve a kapcsolatot dolgozott rajta, ne csak a pályán produkáljon megfelelő értékeket. Szorgalmas munkájával, kivívta újabb ajánlatot tegyen számára az iskola. Felajánlották félig támogatják tanulmányait és odakint érettségizhet le. Nagyon nagy kiugrásnak érezte a lehetőséget, de komoly anyagi megterhelést jelentett volna szüleinek, ha kint marad. Persze mindkét érintett egyöntetűen bólintottak rá az ajánlatra. Családnak igen csak komoly érvágást jelentett ez a határozat, amiről nagyrészt semmit sem tudott. Szinte teljesen kimaradt az otthon zajló eseményekből. Csúsztatottan értesült minden fontosabb történésről. Zavartalanul élte életét, miközben otthon egymást érték az események.
Karrierje remek mederben csordogált. Lehetőséget kapott egyetemi csapat edzésein való részvételre. Ha kiemelkedő teljesítményt nyújtott, beválogathatták idő előtt az egyetemre. Nem kétséges ezt a célt tűzte ki magának és sikeresen teljesítette. Tizenhét évesen már a sporttagozat legújabb üdvöskéjeként lépett a kézilabda csapat termébe. Tanulmányait több-kevesebb sikerrel végezte. Szerencsére sportban mutatott tehetségével mindig felhúzta átlagát, így még némi zsebpénzhez is jutott.
Az elkövetkezendő három év folyamatos meccsre járásokkal, bajnokságon való részvétellel, vizsgákon való átbukdácsolással telt. Egyetemi bajnokságban ennél sikeresebb nem lehetett volna. Első évi kispados szerepét, már második évében állandó tagra cserélte és zsinórban három éven át hódították el a trófeát. Minden a lehető legnagyobb rendben volt. Egyre nagyobb figyelmet vívott ki profi csapatok körében és egyre jobban fontolta átteszi székhelyét Európába. Épp ezen nagyszabású tervéről akart beszámolni, amikor öcsikéje sírva közölte vele szülei válni készülnek. Hír teljesen váratlanul érte. Abban a hitben volt, minden a legnagyobb rendben van náluk. Azt sem tudta mit kezdjen ezzel a fejleménnyel.
Rengeteg kérdés fogalmazódott meg benne és mindre azonnal választ akart kapni. Magából kikelve beszélt édesapjával, miről hallgattak előtte az évek alatt. Erősen fontolgatta hazautazik, mert egyszerűen nem tudta eldönteni kinek és mit higgyen el. Saját szemével akarta látni mi folyik odahaza. Tervéről édesanyja beszélte le. Kedvesen megkérte maradjon ahol van, tegye azt, amit a legjobban szeret és megígérte azonnal szólnak, ha valami történik. Hívás után pár héttel derült ki Himeko-ról gyógyíthatatlan beteg. Riku úgy érezte két szék között padlóra fog esni. Szíve hazahúzta családjához. Mindennél jobban szeretett volna mellettük lenni. Sport, viszont USA-ban tartotta, ahol egyre nagyobb esélye volt arra, végre profi szerződéshez juthasson az iskola befejezését követően. Végső kétségbeesésében, nem tehetett mást, mint beteg édesanyjához fordult. Először fordult velő elő tanácstalanságában sírva fakadt. Elképzelése sem volt milyen lépés lenne helyes, ebben a helyzetben. Szörnyen hiányzott családja. Mellettük akart lenni a nehéz időkben. Félt elveszti őket, hiszen arra sem vették a fáradtságot időben értesítsék fontos hírekről. Azaz érzése volt mindenből kimarad, már nem tartozik a családhoz. Másrészt bűntudat környékezte. Vele minden rendben volt, szinte állandóan vigyoroghatott jó kedvében, míg odahaza minden a feje tetejére állt és érezte nem mondják el neki az összes részletet. Szét akart szakadni, ebben a sötét tapogatózásban, de hű maradt édesanyja ígéretéhez.
Friss diplomásként gondolt egy merészet és átköltözött Spanyolországban. Másodosztályú csapatnál kapott lehetőséget, ami az ő tapasztalataival kész csodának számított. Első éve főként a szoktatással telt. Néhány meccsen hosszabb-rövidebb ideig játéklehetőséget kapott, de sokszor kispadig sem jutott el. Őszintén szólva nem bánta. Miután megérkezett egyik bajnoki meccse lefújásával a telefonhívás édesanyja haláláról, egyszerűen nem tudta hetekig összeszedni magát. Szétesett. Teljesen megzuhanva sírt és arra se volt képes egyértelműen közölje el tud e menni a temetésre vagy sem. Végül utazásra szánta magát. Hosszú idő után először szembesült vele, micsoda hadi állapotok vannak otthon. Öccse zűrzavaros éveiről egyáltalán nem tudott. Soha életében nem tért még úgy ki hitéből, mint aznap. Teli torokból üvöltözött édesapjával. Négy napos tartózkodása semmi mással nem telt, csak azzal szünet nélkül veszekedtek egymással. Annyira elvette idejét az évek alatt felgyűlt mérge kiadása, szinte teljesen kiment fejéből leüljön beszélgetni öcskösével. Lényegében úgy volt otthon, alig váltott vele két szót. Emiatt hibáztatta magát, miután kapta az újabb kellemes hírt, Umi idegösszeomlást kapott. Mindent megtett, minél hamarabb pontot tehessen az egyre jobban széthulló családi perpatvar végére. Legelső alkalommal gépre pattant és végre leült beszélgetni testvérével.
Töviről hegyire áthámozták magukat az éveken. Nem mondhatná felhőtlenül örült a hallottaknak, főleg, mert csak ennyi idő teltével szerzett róluk tudomást, de sokkal jobban megkönnyebbült végre szemtől szembe értesült róluk. Annak örült a legjobban, öcsköse nem zárkózott el tőle. Hálás volt érte, nem haragszik rá ennyi ideig mellőzte. Hihetetlen erővel mardosta lelki ismerete teljesen kilépett a család kötelékeiből. Abban a pillanatban megfogadta többet nem hagyja magára. Felajánlotta menjen vele Spanyolországba, de Umi nem volt rá hajlandó. Nyugodtabb lett volna lelke, ha közelében tudhatja magához, de nem vehette rá arra, amit nem szeretett volna. Végül öcsköse meggyőzte minden rendben lesz vele és hívni fogja, amint bajba kerül. Persze ezt a szövegelést már nagyon jól ismerte, ezért innentől fogva nem bízta a véletlenre. Kötelezővé tette naponta egyszer beszéljenek telefonon, majd későbbiek folyamán neten chat-eljenek, végül skype-on értekezzenek. Azt sem hagyta, teljesen egy szál maga maradjon a világban. Nyitott neki egy bankszámlát és minden hónapban küldött rá pénzt. Arra pedig egyenesen tanárainál érdeklődött rendesen teljesít az órákon. Kissé nehezen sikerült összehoznia az időeltolódás miatt a sok hívást, vagy email-t, de az számított testvére, végre leérettségizzen. Nagyon jól tudta mennyire nincs terve a jövőt illetően, ezért teljes vállszélességgel támogatta, miután felvetette megpróbálkozna a zeneművészeti főiskolával. Lelkesen biztatta és kissé megorrolt rá, hogy az anyagiakra hivatkozva utasította vissza. Elfogadta, nem akar tőle vagy apjuktól kérni tandíjra, de azért próbálta rábeszélni, igyekezzen rá spórolni, mert ha egyszer felvették, még egyszer bejuthat. Idő közben, pedig saját karrierjében is történtek változások. Másfél éves franciaországi kitérő után, áthelyezte székhelyét Hollandiába. Végre első osztályú csapatban kapott lehetőséget.
Klubja ereje meg sem közelítette az európai porondot uraló dán, svéd, spanyol együttesek szintjét. Ennél fogva nem kérdéses az lett a cél, valamelyik vezető csapathoz sikerüljön bejutnia. Szaporodó sérülések mellett is kitartóan tartotta célját. Újabb két éve szinte teljesen kiesett a sok rehabnak köszönhetően. Csapata nem akarta túlerőltetni, nehogy idő előtt kényszerüljön nyugdíjaztatásra, amiért az idők távlatából visszatekintve szörnyen hálás. Ha akkor nem kímélik ez a bokasérülése újra és újra kiújult volna, míg be nem dobja szervezete a kulcsot. Sok kihagyás játékára is kihatott. Attól kezdve nagyjából bevethetőnek minősült kölcsön adták egy másik együttesnek. Két évet húzott le vendégmunkásként a svéd élvonal középmezőnyt erősítő csapatában. Remekül érezte magát a kisebbnek számító együttesnél, aminek köszönhetően remek teljesítményt nyújtott az idényben. Fő klubja ennek hatására váratlanul visszahívta. Egy év kispadon töltött szenvedésre ítélte, majd félév aktív kezdésre. Ez a szereplés már pont elég lendületet adott neki, újfent bizonyítsa kiváló szélső. Játéklehetőségeihez mérten nagyszerű idényt produkált és az új szezonba állandó kezdőként csapott bele. Összesen fél évet húzott le, amikor szerződést ajánlott érte az Atletico Madrid. Klubja némi anyagi kakaskodást követően, végül túladott rajta. Onnantól fogva, pedig alap tagja a spanyol együttesnek. Végre úgy érzi megtalálta helyét és innen szeretne visszavonulni. Azt egyelőre nem tudja mikor teszi meg és mihez kezd. Általában azt válaszolja erre a kérdésre, hogy kézilabda edző lesz. Nagy valószínűséggel ennél a lehetőségnél fog maradni.
Jelenlegi kedvesével és menyasszonyával, Fernanda Ángela Castillo-val, Spanyolországba költözködése után néhány héttel találkozott. Hivatalos szponzor partin találkoztak először, de egyikük sem volt elragadtatva a másiktól. Kapcsolatuk akkor mélyült el, amikor összetalálkoztak egy motogp versenyen és kiderült azonos a pilótának szurkolnak mindketten. Közös szurkolásból, végül randi, majd párkapcsolat lett. Fernanda remekül kezeli a meglehetősen kicsapongó, éretlen viselkedését és igazi spanyolos temperamentummal tartja sakkban szórakozott kedvesét. A páros olyan szinten kiegészíti egymást, Riku történelmi pillanatnak számító módon 2012-ben megkérte kedvese kezét. Esküvőt szándékosan nem tűztek ki, mert Fernanda azt merészelte mondani, csak akkor tart esküvőt, ha megnyerik az olimpiát. Erre nem került sor, szórakozott vőlegény, pedig szándékosan nem hozza fel a dolgot, még, ha lassan esedékes is lenne. Novemberben derült ki a páros gyermeket, méghozzá kisfiút vár. A spanyol rokonság már nagy erőkkel ostromolja őket, mikor lesznek szívesek egybe kötni életüket, ám a kedves menyasszony már addig nem hajlandó oltár elé állni, míg vissza nem nyeri alakját. Ennél fogva Riku kénytelen hallgatni az elégedetlenkedő szülői morgolódásokat.

EgyébSzerkesztés

  • Sportösztöndíjjal az Egyesült Államokban diplomázott.
  • 2013-ig az Atletico Madrid csapatában kézilabdázott.
  • Jelenleg Dániában folytatja profi pályafutását.
  • Posztját tekintve jobb szélsőként játszik.
  • Ő tanította Umi-t angolul – amerikai – és próbálja a spanyol nyelvvel is összebarátkoztatni, kevés sikerrel.
  • Párkapcsolati téren büszke vőlegény. 2015-re tervezik az esküvőt.
  • Fia 2013.04.18-án született Madridban és a Ricardo nevet kapta. Az indok egyszerű. Gyereket Rico-nak lehet becézni, aminek hangzása hasonlít a Riku-ra.
  • Jelenleg nagy erőkkel fűzi testvérét, próbálják ki a bungee jumping-ot.
  • Szintén szereti a motorokat, bár ő jobban kedveli a cross motorokat és quad-okat.
  • Sose ad alkoholt, energiaitalt és koffeint Umi kezébe.
  • Csapattársait teljes gőzzel fertőzi a j-pop-al és FaTal erroR!-ral.
  • Szobatársai - viccből - állandóan szerelmes üzeneteket küldözgetnek Umi-nak.
  • Amikor skype-on társalog testvérével az egész csapat mögötte tolong és hallgatózik, még ha egy kukkot se értenek.