FANDOM

Hwang Sun Hi
Sunny
Kanji 황 순희
Adatok
Született 1990. 03. 14.
Kor 22
Faj Quincy
Nem
Magasság 151 cm
Súly 39 kg
Hajszín barna
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek tűsarkú
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Karakura Town
Tokyo Media Center (TMC)
Korábbi hovatartozás Dél-Korea, Szöul
Foglalkozás profi táncos
koreográfus
modell
menedzser
Partner Seoung Yong Sook
Rii
Személyes információk
Rokonok Hwang Jun su (apa)
Jong Yun Hee (anya)
Hwang Jin Sang (bátyus)
Hwang Jung Hee (öcskös)
Különleges képességek
Képesség egyelőre nincs

Hwang Sun Hi (황 순희, vagy nyugatiasan Sun Hi Hwang, becenevén Sunny) Dél-Koreában született Quincy, profi táncos, koreográfus, Tokyo Media Center (TMC) munkatársa és Seoung Yong Sook menedzsere.

Átlagos ázsiai lánynak tűnik. Hosszú, általában sötétbarna haja van. Szemei szintén barnák. Bőre meglehetősen fehér, néhol szeplős, emiatt kerüli az erős napfényt. Testalkatra vékony, alacsony, igazi törékeny, darázsderekú virágszál. Táncos múltjának köszönhetően meglehetősen hajlékony, gyors mozgású, kiválók reflexei és remek állóképessége. Sérült bal térde miatt hosszú távon nem bírja a terhelést, de mozgása még mindig kifogástalan.
Öltözékére visszafogott elegancia jellemző. Felelősségteljes üzletasszonyként többségében szoknyát, inget, magas sarkú cipőket hord. Edzőteremben és hétköznapok alkalmával tornacipőbe, valamint bemelegítőbe bújik. Kedvenc színe nincs. Bármit hajlandó felvenni, ami kicsit is megtetszik neki. Magára adó nőként szereti a kiegészítőket. Imád mindenféle nyakláncot, fülbevalót, karkötőt, sálat, vagy gyűrűt magára aggatni. Szívesen tölti idejét bevásárló központok kirakatainak szemlélésével. Folyamatosan bővíti táska ás magassarkú gyűjteményét. Néhanap elkapja krónikus lábtyű mániája, amikor töménytelen mennyiséget válogat össze.
Jól mutatja jellemét szakmai berkekben elterjedt gúnyneve. Mindenki törtető csodabogárnak hívja. Fiatal kora ellenére igazi vasöklű vezető. Vidékies temperamentumát tartva, válogatás nélkül osztja ki munkatársait. Külföldi származásából eredő nyelvi nehézségei egyetlen percre sem hozzák zavarba. Fennakadás nélkül káromkodik anyanyelvén, vagy szolgáltat komikus jelenetet, idegesen felcsattanva gubancolódik bele egy-egy japán kifejezésbe. Feszültsége levezetésére, sajátos módszerrel él. Papírlapokat szaggat szét apró darabokra, dobozos üdítőket, műanyag poharakat nyom össze homlokán és bikaként fújtatva vonul el pöfékelni.
Dolgozó emberként határozott, törtető, kitartó, céltudatos, követelőző, sziklaszilárd irányító. Véleményét sosem rejti véka alá. Kifejezetten nyers modorral ordítja le környezetét, elsősorban munkatársait. Kertelés nélkül elmondja, ha valamit ellenszenvesnek vél. Dicséretet ritkán oszt, nehogy elbízzák magukat célpontjai. Táncosaival szemben magasak elvárásai. Nincs pihenés, míg elégedettséggel nem tölti el teljesítményük. Nála nem létezik nyolc órás munkaidő. Elereszti füle mellett a kifogásokat, miért késtek, mulasztottak próbát. Tökéletes teljesítményt akar látni, ezért gyakran hajtja végkimerülésig csoportját. Cserébe minden tőle telhetőt megtesz, szuper sztárokat csinálhasson belőlük. Lelkiismeretes főnök és kőkemény tárgyaló fél. Kedvező ajánlat kicsikarásáig nem tágít. Fáradhatatlanul járja a cégeket és magyarázza le a csillagokat is, szerződést kaphasson. Nap huszonnégy órájából huszonhaton keresztül dolgozik. Többnyire késő estig marad irodájában.
Hétköznapok során elveszik kicsiny világában. Egész életét átszövi a tánc. Ha kimozdul, általában táncos estéken jelenik meg. Élvez mindent, ami ritmussal kapcsolatos. Szabad perceiben fülében hangosan bömbölő zenét hallgat. Klasszikus zenétől elektro vonulatig minden szerepel repertoárjában. Esténként vaníliás karikát majszolva videókat, filmeket, táncos darabokat néz. Lazításként néha kibont egy üveg vörös bort. Imádja a csípős, tűzokádó sárkányt lepipáló erősségű ételeket. Liter számra fogyasztja a bivalyerős kávét. Mindig lovacskás szemkötőben alszik. Teljes csendet követel maga körül éjszakánként. Valami, netán valaki fel merészeli ébreszteni, jobb, ha fut. Stressz levezetéseként szeret elvonulni új koreográfiát készíteni. Inspiráció végett különböző festményeket, szobrokat, művészeti kiállításokat böngész. Sokat rója a város utcáit, vagy néz végig amatőr táncos összecsapásokat.
Általában szigorú, morcos arckifejezéssel közlekedik. Folyton valamilyen szerződésen, fellépésen, reklámfilm szervezésen kattog agya. Ha sikerül pozitív visszajelzést kapni madarat lehet vele fogatni. Boldogságtól lebegve andalog, arcán széles mosoly díszeleg. Ellenkező esetben tűsarkút kezébe kapva viharzik végig az épületben. Sötét aurát árasztva magából dünnyög anyanyelvén és dob meg minden vele kötekedni merészelő személyt lábbelijével.

ÉrdekességekSzerkesztés

Sunhi

Sunny magazinban megjelent képe

Becenév: Sunny (gyerekkorában mosolygós kislánynak nevezték és imádta a nap sárga színt)
Születési hely: Dél-Korea, Yeongnam, Busan
Állandó lakcím: Japán, Tokió, Karakura Town
Kedvenc étel: minden, ami csípős
Kedvenc ital: édes, vörös bor
Kedvenc énekes: nincs
Kedvenc táncos: Loïe Fuller
Kedvenc dal: Shinee - Lucifer
Szerencse szám: 14
Kedvenc parfüm: Versace
Kedvenc állat: sziámi harcos hal
Kedvenc divatmárka: Prada

Munkahely: POPcorp (2012- ), NTV (2012 – 2014), Di@mond Modell Agency (2012 – 2014), dTd (Dance Till Death corp.) (2011 - )
Műsor: Catwalk című táncos tehetségkutató tv műsor beugró zsűrije, koreográfusa, vendégelőadója (2013)

ForrásokSzerkesztés

Kinézet, Szinkronhang: Shin Min Ah
Anime kinézet: -
Character theme song: Cascada - Evacuate the dancefloor
Battle theme song: JYJ - Mission

Szeret: Ízesített cigi; vörös, édes bor; irdatlanul csípős ételek; kávé; vaníliás karika, zene; Cirque du Soleil; tűsarkuk; táskák; ékszerek és kiegészítők; szoknyák; shoppingolás
Nem szeret: japán nyelv; értetlen emberek; vaku; riporterek; stúdiók padlóján tekergőző kábel rengeteg; befuccsolt koreográfia; hibázó táncos; Yong Sook stílusa