FANDOM

Ichinose Sakurako Rin
Sakurakorin02
Kanji 一瀬 桜子 凛
Adatok
Született 1992. 12. 12.
Kor 20
Faj Quincy
Nem
Magasság 167 cm
Súly 63 kg
Hajszín csokoládébarna
Szemszín mogyoróbarna
Bőrszín fehér
Vércsoport A-
Különleges ismertetőjegyek rózsaszínre festett haj; szem
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek Világa; Karakura Town
Korábbi hovatartozás Japán, Osaka
Foglalkozás egyetemista, zenei producer
Partner Shuichi
Himeji Himeko
Személyes információk
Rokonok Ichinose Tooma (apa)
Yokozawa Sakura (anya)
Ichinose Masamune (báty)
Ichinose Shouta (öcs)
Himeji Himeko (unokahúg)
Különleges képességek
Képesség normál quincy képesség

Ichinose Sakurako Rin (一瀬 桜子 凛, nyugatiasan Rin Sakurako Ichinose), Karakura Townban él együtt unokatestvérével: Himeji Himekoval, ahol zenei producernek tanul az egyetemen, gyakorlatra a POPcorp létesítménybe jár.

MegjelenésSzerkesztés

Hosszú rózsaszín haja van a modern hajfestékeknek köszönhetően, illetve mindehhez kontaktlencse mesterkedésével szintén ugyanilyen színű szeme. Hajzuhatagát általában bontva hordja, nem szokta sehogy sem felfogni, pedig gyakorta próbálkozik vele. Kivéve, ha az ideje nem engedi meg a különböző bravúros frizurák alakítgatását. Valójában csokoládébarna színű haja és mogyoróbarna szeme van, teljesen átlagos, mely okán valahogy ki akart tűnni a többi ember közül, ezért folyamodott a modern hajfestés és kontaktlencse alkalmazásához.
167 cm magas, alakja átlagos, mégis súlya szigorúan titkosított adat. Szívesen visel szoknyát az iskolai uniformisok emlékei okán, bár igyekszik követni a divatot, ami igen kellemetlen szokása, így évente cseréli ruhatárát, megáldva jó pár, talán még nem is használt öltözékkel unokahúgát. Ez roppantul érzékeny téma számára, sosem venne fel barna cipőt, kék nadrághoz, azonban rózsaszínt, rózsaszínnel bármikor, imádott színét bárhol, bármikor, bármely mennyiségben képes magára ölteni.

SzemélyiségSzerkesztés

Egy lelkes, életvidám személyiség, néha rossz napjain stresszelve a jövőjét illetően, hatalmas türelemmel megáldva. Őszinte, véleményét nyíltan hangoztatja, szereti a társaságot, néha eléggé keménykezű tud lenni. Eléggé furcsa szokásai közé tartozik a mindenféle tárgynak, élőlénynek való névadás, ami valaha az ő birtokába került. Nincs a szobájában olyan dolog, ami nem lenne megáldva valamiféle találó névvel. Ebből eredően van – állítása szerint – egy mostoha ikertestvére, akit Shuichinak hívnak, általában erre a fiktív rokonra fogja rá az elkövetett hibáit.
Családi örökségként jómaga is topa, de nem olyan mértékkel, mint unokahúga, azonban ahol el lehet esni, ott biztos fejre áll, főleg ha előtte figyelmeztetik az esetleges veszélyről. Kellemetlen szokása kompromittáló helyzetbe hozni másokat. Nem a pontosság híve, eléggé elengedi magát nem csak a ház, de még az iskola körül is, gyakran késik el határidős befizetéseknél, szakdolgozatok megírásánál. Szelektív memóriájának köszönhetően gyakran feledkezik meg – főleg – a fontos – vagy kevésbé fontos – dolgokról, melyet apai ágról volt szerencséje – vagy inkább szerencsétlenségére? – örökölni.
Jelenlegi munkája és az iskola körül minden rossz szokása ellenére igyekszik nagy odaadással végezni feladatait. Tényleg célja nagy sikereket elérni önmagától, akárcsak a család nagyobbik részének, még ha nem is a pontosság híve és gyakran el is késik a munkahelyről vagy a főiskola óráiról. Képességét csak a legszorultabb helyzetekkor alkalmazza, de ő komolyabban nem hajkurássza a lidérceket.
Szabadidejében ugyan szokott gyakorolni, amiért kedvelt hobbijává vált az íjászat, háromhetente hétvégenként haza is látogat emiatt szülővárosába, hogy részt vegyen régi tanodájában az aznapi gyakorlatokon. Imádja a kosárlabdát és, hogy alakját rendben tartsa minden héten ellátogat konditerembe.
Imádja a teknősbékákat imádatukat gyűjtögetésben is kifejezi, nem egy plüssfigurája, kerámiája, egyéb csecsebecséje van róluk, amit hetente gyarapít.