FANDOM

Kagami-ház
Il fullxfull.411868695 bn2b
Adatok
Alapító(k) Kagami Akiyoshi
Családfő Kagami Ai
Ismert tagok Kagami Ritsu
Kagami Kanata
Kagami Eisuke
Hida Tetsuya (titkár)
Feladatkör Diplomácia, Nemesi gyűlések lebonyolítói
Kapcsolatok
Familiáris Miyazaki-ház
Tamachi- ház

A Kagami-klán az egyik legrégebbi főnemesi ház Soul Society történetében. Tagjai kimagasló diplomáciai készségükről lettek ismertek, ennek köszönhetik, hogy a ranglétrán - alapításuk után - elég hamar egyre magasabbra jutottak. Körülbelül 1200 évvel ezelőtt emelkedtek főnemesi rangra, köszönhetően az azóta legendássá vált 11. családfő, Kagami Kouhei munkásságának, aki a klán történetének leghosszabb ideig vezető pozícióban lévő tagja volt.
Kagami Kohuei munkássága alatt a Kagami-ház nagyjából 900 éve kizárólagos jogot szerzett a főnemesi gyűlések és a főbb össznemesi gyűlések levezetésére . Mindemellett diplomáciai műveleteik is híressé váltak háborúk idején. Lévén a Kagami-ház csupán laza összeköttetésekkel rendelkezett a Gotei 13-mal, így legtöbb vezetője évszázadokig családfői pozícióban tudott maradni, szemben az olyan családokkal, mint a Kuchiki vagy a Shihouin, akiknek vezetői sokszor kapitányi magasságokba emelkedtek, és így több veszélyforrásnak voltak kitéve. Jelenleg a számláló 18-nál jár, Kagami Ai mindössze a harmadik női családfő, és egyben a család történelmében legnagyobb rangokat elérő shinigami is. A család testőrsége kimagasló kidou-használatban, legtöbbjük egykoron a Kidoushuuban szolgált, de a Kagamiknak jó összeköttetése van a 3. osztaggal is. A család minden hivatalos tagjának kötelező viselnie egy nyakláncot, melyen a klán címere van. A családfőt egy különleges, rubintos anyaggal szőtt, kláncímerrel ellátott Obi különíti el.

Ismert tagokSzerkesztés

  • Kagami Ritsu (NJK) - Kagami Ryuuji és Kagami Kanata lánya, aki mindenidők legfiatalabb családfői pozícióját tudhatja maga mögött. A Kagami-ház 17. feje volt, egészen addig, míg betegsége okán vissza nem lépett nővére javára. Munkássága alatt meglehetősen liberális nézeteket vallott, s sok idejétmúlt tradíción szeretett volna változtatni. Jelenleg a birtokon él, mint visszavonult shinigami és nemes.
  • Kagami Ryuuji (NJK) - 16. családfő, aki nem volt soha shinigami. Erős kezű, határozott vezető volt, megingathatatlan elvekkel és konzervatív személyiséggel, ám betegsége idejekorán ágyhoz szögezte, melybe bele is halt. Eszméi a klánon belül erős vonulatot képviselnek mind a mai napig, nem mindenki nézte jó szemmel Ritsu tevékenykedését.
  • Kagami Kanata (NJK) - Kagami Ryuuji felesége, a 3. osztag ex-kapitánya (Ai után), jelenleg a Lélektovábbképző Akadémia zanpakuto tréningere. Hosszú ideig szolgált az Emberek Világában, onnan visszatérve emelkedett kapitányi rangra, majdan alkalmatlansága okán visszalépett. Melegszívű, törődő, kedves nő, finom viselkedéséről lerí arisztokrata származása.
  • Kagami Ai - Kagami Kanata törvénytelen lánya, egy nagyjából 85 évvel ezelőtti tiltott szerelem gyümölcse. Létezését Kanata sikeresen eltitkolta a család elől, míg egy nap Ai sikeresen fel nem fedte Ritsu előtt az igazságot. Ritsu, az örökletes betegsége miatt lemondott családfői rangjáról, így a pozíció Aira szállt (Ryouuji végrendelete szerint); a ház tagjai mindezt vegyes érzésekkel fogadták. Ai a számos Goteiben betöltött szerepe okán a Kagami-ház történelmében legnagyobb rangokat elérő shinigami. Jelenleg a 3. osztag kapitánya. 
  • Kagami Eisuke - Kagami Kouhei öccse, aki egy fontos küldetése nyomán évszázadokig eltűnt shinigaminak titulálták. Hosszas bonyodalom és rejtélyekkel teli múltjából kiderül, hogy ő Ai vérszerinti apja. Eisuke minek után visszatér Soul Societybe, a család közös megegyezés alapján a tradíciókat tiszteletben tartva tárt karokkal fogadják. Habár a Kagami-háznál foglalja el jogos helyét, mégis inkább gyermekei azok akikkel törődni akar a maga módján. Éppen ezért szorványozza a Tamachi- féle házasságot.