FANDOM

Kamilia Yumi
Kamill-chan
Kanji 弓 カミリア
Adatok
Született 1988. 02. 21.
Kor 25
Faj Ember
Nem
Magasság 168 cm
Súly 39 kg
Hajszín (jelenleg) fekete
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek Hayashi és Tsa Nyomozóiroda‏
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Karakura Town
Foglalkozás modell,
irodista
Partner Hayashi Yuuta
Korábbi partner(ek) Irusi Tedeko
Touma Vance McCay
Személyes információk
Rokonok Bellerose Catherine (anya, halott)
Yumi Katashi (apa, halott)
Yumi Adam (báty???)
Különleges képességek
Képesség látja a szellemeket,
youkai-mester (képesség kidolgozás alatt...)

Kamilia Yumi (keleten Yumi Kamilia, kanjikkal 弓 カミリア), Karakura Town üdvöskéje, közismert modell. Félvér nő, leszármazottai japánok és franciák voltak.

Megjelenés, személyiség:Szerkesztés

Külső megjelenésre egy átlagos magasságú, nagyon vékony, húszas éveiben járó nő. Természetes szőke, jelenleg festett fekete. Sötét hajszíne miatt tengerkék szemei szinte világítanak. Ritkán hordja kiengedve, általában lófarokba vagy kontyba köti. Csak bemutatók vagy fotózások alkalmával variálják. Nem szeret vele túl sokat vesződni napközben. Bőrszíne világos, hamvas. Öltözködésére nőies stílus a jellemző. Munkában elegáns, szabadidejében lezserebb, de ízléses holmikat hord. Kedvenc ruhadarabjai közé tartoznak a francia szabású kosztümök, szoknyák, és kisruhák. Szereti a csipkét, fodrot, masnikat és gyöngyöket. Ezüst ékszereket hord, kövekkel díszítve. Megjelenésénél igyekszik nem túlzásokba esni. Egyszerű, mégis divatos összeállításokban jelenik meg. Magas sarkút hord, csak és kizárólag akkor visel lapos talpút, ha a szabadlevegőn tölti idejét.
Legjellemzőbb tulajdonságai: érzelmes, együttérző, könnyen befolyásolható. Önzetlen, mindenkin segítene, aki rászorul, sőt önfeláldozó. Családszerető és társaságkedvelő. Bár többnyire igyekszik a háttérben maradni, csak akkor érzi jól magát, ha nagy nyüzsgés van körülötte. Nehezen jön indulatba, de ha felbosszantják, nehezen csillapodik le. Könnyen be lehet csapni, mert minden embert jónak tart. Igazából álomvilágban él, ahol mindenki szép, és kedves, ezért sokszor bajba sodródik. Ennek ellenére tartósan nem tud senkire sem haragudni. Nincsenek esküdt ellenségei, vagy kellemetlen ismerősei. Többször tartja magát hibásnak a történtek miatt, mintha egyszer azt állítaná, környezete produkálta a problémát. Kínos pillanataiban képes magyarázkodni, amitől saját magát égeti be. Sokszor hangoztatott mondatkezdése: "De félre ne értsd,...". Kevés önbizalma van, ezért igényli, ha véleményt mondanak. Kell neki a plusz löket, hogy magabiztosabban végezze a dolgát. Elhatározásai előtt sokat töri a fejét a legjobb megoldáson. Tétovázik, habozik, nehezen jut egyről a kettőre. Vannak elképzelései, de legtöbbször szívére hallgat.
Szabadidejében igyekszik változatosan élni. Szeret kirándulni, lovagolni, áruházakba járni, illetve kávézókban elfogyasztani egy-egy süteményt vagy kávét. Egy hatalmas villában él, közel a karakurai erdőhöz. Ez a környék kiesik a város nyüzsgő forgatagából, aminek Kamill-chan nagyon örül. Ha nyugalomra vágyik, csak hazamegy, és másnap újult erővel tér vissza a sürgő-forgó központba. Otthonában egy kisebb személyzet könnyíti életét, mely egy inasból, és egy házvezetőnőből áll. Az idős inas áll hozzá a legközelebb, hiszen a férfi már akkor a villában szolgált, mikor még Kamill pici gyerek volt. Személyzeten kívül, a lány háziállatokkal is osztozkodik a kényelmen. 3 perzsamacskája van és egy fekete arab telivér lova. Hajlamos arra, könnyen bedepressziózzon. Ennek elkerülése érdekében mindig keres magának valami elfoglaltságot.

CikkKAM

Magazinban publikált fotója.

Források:Szerkesztés

Életben való megjelenés: Min Hyo Rin
Szinkronhang: Hikasa Yoko

Érdekességek:Szerkesztés

Becenév: Kamill chan
Születési hely: Japán, Tokyo
Állandó lakcím: Japán, Tokyo, Karakura Town, 1. kerület, Minamikawase
Példakép: Audrey Hepburn
Kedvenc étel: párolt rizs rákkal és szósszal
Kedvenc ital: gyümölcsteák
Kedvenc énekes: Eric Clapton, Gary Barlow
Kedvenc táncos: Natalia Bessmertnova
Kedvenc dal: Shontelle - Impossible
Kedvenc parfüm: L'EAU DE MISSHA
Kedvenc állat: Arab telivér
Kedvenc divatmárka: Gucci

Történet:Szerkesztés

Születése előtti események (röviden):Szerkesztés

Szulok

A kis Kamill-chan szüleivel

Édesanyja, Bellerose Catherine, francia, édesapja, Yumi Katashi, japán származású volt. A nő tizenéves korában került a híres Cirque Du Soliell társulathoz, mint légtornász. Bejárta az egész világot, és az idők folyamán a cirkusz üdvöskéjévé nőtte ki magát. Idősebb korában ismerkedett össze Kamill édesapjával, a kemény külsejű, ám annál romantikusabb természetű japán üzletemberrel. Kapcsolatuk egy óriási rózsacsokorban lapuló, apró üdvözlőkártyával kezdődött. Az írói vénákkal megáldott férfi végül magába bolondította a magányos nőt, aki kiöregedvén állásából a karjaiba vetette magát. Katashi őseitől Karakura Townban egy birtokot örökölt, ahova kisebb kacsalábon forgó villát építtetett. Feljegyzések szerint mindezzel szerelmének, Catherine-nek akart kedveskedni. A férfi szem előtt tartotta felesége hovatartozását, ezért a villát francia reneszánsz stílusban tervezte meg kettejük részére. Hosszas udvarlás után 4 évig éltek együtt, megházasodtak, majd együttlétük 5. évében megszületett egyetlen kislányuk, akit Kamiliának neveztek el.

Kisgyermekkor:Szerkesztés

Kamill-chan mindkét szülői ágon a kedvenc volt. Különleges, aranyos arcú kisbabaként látta meg a napvilágot egy tokiói kórházban. Miután hazakerült édesanyjával a villába, mindenki azon szorgoskodott, hogy a szülőknek és a csecsemőnek a legnagyobb kényelmet biztosítsák. Legfőképp az inasuk, Fujimoto Isamu-san foglalkozott a legtöbbet a lábadozó nővel, és a cseperedő kislánnyal. Az ott dolgozók körében ő volt az, aki a leginkább bizalmába férkőzött a Yumi családnak. Hasonlóképp kölcsönös volt a helyzet. Miután az édesanya 3 év kihagyás után dolgozni kezdett a városban, nyugodt szívvel bízta Isamu-sanra a lányát. Az édesapa is kivette részét a család életében, azonban többet kellett dolgoznia, hogy fent tudja tartani a család anyagi biztonságát.
Babakamill

Kisbabaként.

Egy nyári szünet alkalmával figyelt fel Catherine kislánya tehetségére, mikor Kamill-chan egy szezonzáró kerti partin táncolni kezdett az élőzenekar játékára. Mindezek után édesanyja folyton azon ügyeskedett, hogy lányát a legjobb balettiskolákba járassa. Kamill 4 éves korában kezdett bele, első tánciskoláját Tokióban végezte el, 6 évesen. Utazgatások ellenére az édesanya nagy örömmel kísérte kislányát, aki minden jel szerint élvezte, amit csinált. Még ezen a nyáron történt, hogy Kamill-chan egy reggel hangos, csecsemőordításra riadt fel. Álmoskásan húzta maga után pici takaróját, mikor meglátta édesanyját, kezében egy apró kisbabával. Az édesapja az asszony vállát simogatta, és könnyes szemekkel mosolygott az új jövevényre. A látottak után a kislány összezavarodott, és kisgyerekes féltékenység tört rá. Szipogva duzzogott az ágya közepén egy álló napig, senkivel nem volt hajlandó beszélni. A nagy duzzogása közepette végül estére elnyomta az álom. Másnap, mintha kicserélték volna, kicsattanó boldogsággal szaladt oda szüleihez, hogy megnézhesse, megölelgethesse kistestvérét. Szülei meghökkenve figyelték. Igyekeztek a kislánynak a tudtára adni, hogy nem született testvére. Azonban Kamill-chan hajthatatlan volt; szentül állította, hogy előző nap látta a kisöccsét. A szülők tehetetlenek voltak, nem tudták kezelni a helyzetet. A győzködések kudarcot vallottak, így végül mindent a kislány fantáziájára hagytak. A későbbiekben azonban ez a képzelgés óriási méreteket öltött.
Ennek ellenére semmi nem változott a család életében. A kislány ugyanúgy járta tovább az iskolákat, és gyakorolta a balettozást. Az egyetlen változás a család életében, a képzelet szülte kistestvér volt. A napok úgy teltek el, hogy a szülők próbálták figyelmen kívül hagyni Kamill problémáját. A kislány kérésére étkezésekkor a kisöccsének is terítettek, két kisgyermeknek ágyaztak meg éjszakára, és játékokból is úgy vásároltak, mintha fiúgyermek is lakna velük. Ezt az állapotot hosszú évekig tűrték, azonban egy vacsorázást megelőzően ismét megpróbáltak lányukkal beszélni. A szőke kislány ekkor volt 12 éves. 6 éven keresztül úgy tettek a szülei, mintha létezne Yumi Adam. Kamill az évek folyamán nevet, kinézetet és küllemet is gyártott képzeletbeli kistestvérének. Voltak közös titkaik, kedvenc játékaik, és hasonló tulajdonságaik. Egy este viszont nem volt Kamill-chan mellett megterítve. A két szülő alig tudta megfogalmazni gondolatait. Nem találták a megfelelő szavakat, képtelenek voltak észhez téríteni veszendőben lévő kislányukat. Az édesanya hiába mutatott meg közös fotókat, vagy hivatalos iratokat, a kislány egyszerűen figyelmen kívül hagyta. Végül a beszélgetés egy eddig sosem tapasztalt, szörnyű veszekedésbe csapott át. Az apa mérgében a földhöz vágta poharát és elviharzott. Kamill-chanban egy világ dőlt össze. Mindezek után napokig sírt, és gubbasztott a szobájában.
Egyedüli látogatója Adam volt, a kisöccse, aki eleinte csak jobb kedvre akarta testvérkéjét deríteni. A napok teltével olyan dolgokat beszélt a lánynak, amiktől Kamill egyre jobban megrémült. Adam arra buzdította, hogy szökjenek el együtt, mert ezek az emberek valójában nem is az igazi szüleik. A kislány egyszerűen nem akart hinni a fülének. Olyan mérges lett az öccsére, hogy üvöltözni kezdte, többé nem akarja látni. A civakodás után Adam magára hagyta, így pedig a kislány egyre szomorúbbá vált. Fel sem tűnt neki, hogy szülei sem keresik. Akkoriban azt gondolta, biztos nagyon mérgesek rá. Már épp azon szorgoskodott, hogy erőt vesz magán, és elbotorkál bocsánatot kérni, mikor a folyosó parkettáján lépések hangjára kapta fel fejét. Maga sem tudta miért, de ijedtében az ágya alá bújt. Gyorsan el is felejtkezett arról, miért is rejtőzködik valójában. Jobban lekötötte az, hogy megtalálta néhány játékát, amiket már rég óta keresett. A nagy szórakozás közepette azonban sikeresen elaludt az ágy alatt. Csak arra riadt fel, mikor inasuk torka szakadtából ordítja a nevét.
A kislány a rémisztő üvöltés miatt félálomban sírt föl, hatalmas szerencséjére. Így menekült meg a biztos haláltól. A sírásra berontott a szobába az idős inas, és kiszedte az ágy alól a megrémült lányt. A lehető leggyorsabban rohant ki a villából, amely szinte a háta mögött hullott darabokra. Kamill-chan a könnyektől, és a csípős füsttől törülgette a szemét, miközben azt látta, hogy az egész élete odaveszett; a játékai, a ruhái, és a családja. Nincs többé anya, se apa, se öcsi. A villa papírként égett. Ez volt az a sorsdöntő fordulat az életében, amit sosem tudott feldolgozni. Mindenre pontosan emlékszik, álmaiban sokszor visszatér az a délután. Tinédzser koráig keveset beszélt, kórosan lefogyott. Az utolsó reményt életben maradt ismerőse, az idős Isamu-san adta neki. Ha nem állt volna mellette, talán Kamill sem élne.

Serdülőkor:Szerkesztés

Kamilia sötét, keserves gondolatokkal kezdte meg a középiskolát, ahol semmi kellemes élményben nem volt része. Egyetlen örökösként minden vagyon rászállt, azonban pénzét még nem kezelhette. Így rábízták ezt a dolgot Isamu-sanra, akit a lány nagyapjaként tisztelt, szeretett. Megbízott benne, és ugyan képtelen volt kimutatni érzéseit, valóban fontos volt a számára. Az idős férfi elintézte Kamillnak az elit iskolát, melyet Tokióban végzett el. Azonban a lány kezelhetetlen volt. Sokszor kimaradozott, nem viselte az iskola uniformisát, és sosem tanult. Már az első tanítási nap kezdetekor megbotránkoztatta az iskola tanulóit, tanárait – Kamill talpig feketében vonult végig a folyosón, hófehérre alapozott arccal és fekete sminkkel. Arcán nem mutatkoztak érzelmek, tekintete üveges, lelke üres volt.
Tinikamill

Lázadó, sötét tinédzserkor

A szidalmak leperegtek róla, nem volt, ami meghatotta. Hiába vette figyelembe az igazgatóság, hogy nehéz időkön megy keresztül, a tiszteletlen viselkedést nem tűrték. Isamu-sant egy nap behívták az iskolába, hogy részt vegyen egy alapos beszélgetésen. A lány folyamatosan hazudozott az idős férfiank, aki naivan minden egyes szavát elhitte. Csupán apai jó szándék vezérelte, mikor aznap délután felelősségre vonta a lányt. A veszekedés után Kamill összedobálta kevés holmiját, és elszökött az apró házból, ahol ketten éltek. A lány nem jutott messzire, csak a villa romjáig. Egész nap a valaha pompában tündöklő épület porait figyelte, és mélyen magába nézett. A családjára gondolt, akik szeretettel és bizalommal nevelték. A sírás fojtogatta, mikor tudatosult benne, nem erre nevelték szülei. Az idő alatt, amíg a romoknál tartózkodott, rádöbbentette az igazságra. Erőt kell vennie magán, és tovább küzdeni. Olyanná akart válni, mint amilyenné szülei tették volna: büszke, szorgalmas és kitartó nővé lenni.

A hétvége lezajlása után, a hétfőt úgy kezdte, akár egy átlagos diák; egyenruhában, összekötött hajjal és smink nélküli üde, mosolygós arccal. Mindenki csodájára járt Kamill váratlan változásának. Ennek hatására többen kezdtek barátkozni vele, és gördülékenyebben vette az akadályokat. Elkezdte szeretni a tanulást, és a tornaórákat, bár a tánchoz nem mert visszatérni. Attól félt, ha felsérti a régmúlt sebeit, újból magával rántja a sötétség. Furcsa, egyedi önkifejezéséről nem mondott le. Kközépiskola utolsó évében végigsétált Harajuku utcáján, ahol megismerkedett a gótikus lolita stílussal. Több sem kellett neki, hogy ruhásszekrényét vadabbnál vadabb holmikkal tömje meg. Délután, az óráival végezve, alig várta, hogy felhúzhassa magára szaggatott harisnyáját, rikító pink szoknyáját, és csipkés, fekete felsőjét. Imádta meghökkenteni az embereket. Jól érezte magát a bőrében, önbizalma fokozatosan megerősödött. Be akarta bizonyítani, hogy nem tudnak neki fájdalmat okozni. A középiskolás éveiben az utolsó 2 évét zárta kiváltképp jó eredményekkel. Érettségiét megszerezte, elballagott, majd nyári szünetében elkezdte tervezni távolabbi céljait. A lista elején sorakozott az egyetem, valamint a villa újjáépítése...

Felnőttkor:Szerkesztés

Hosszas keresés után ismételten Tokióban talált rá a Tōkyō Haiyū Torēningu to Tansusukūru-ra, azaz a Tokiói Színészképző és Tánciskolára. Kamill ezekben az időkben híres színésznővé akart válni. A táncolásról elfelejtkezett, és lemondott róla. Hajthatatlan vágyat érzett az iránt, hogy híressé váljon. Nem tudta miként érhetné el célját, de lelkesedését semmi és senki nem tudta letörni. A felvételiket megfelelően elvégezte, de a színészképzőre nem tudott bejutni. Elhajtották azzal az indokkal, hogy túl karakteres arca van. Nem tudta feldolgozni, miért nem felel meg a követelményeknek. Sokáig érezte magát rosszul azért, mert félvérként született. Végül lemondott erről az elképzeléséről, majd rá 1 évre felvételizett filozófia tanszékre. Jobban élvezte, mint először gondolta. Szárnyalhatott, és olyan témákba is beleáshatta magát, amik lényegében már kiskora óta foglalkoztatták – milyen erő hajtja előre az embereket, mi az élet értelme, és mit kell tennünk, hogy elérjük céljainkat. Diplomaosztó közeledtével egyre szorgalmasabbá vált. Beadandóit sosem sikerült befejeznie, ugyanis Isamu-san állapota rohamosan romlani kezdett. Kamill észre sem vette, hogy szeretett "nagyapja" fölött eljárt az idő...
21 éves korára újabb problémákkal kellett megküzdenie. A betegeskedő Isamu-sannal megbeszélte, hogy belefog a villa újjáépítésébe. Az idős férfi nem volt ellenére a dolognak, azonban figyelmeztette Kamill-t, hogy sok emléket rejtenek a romok, amikre talán még nincsen felkészülve. A lányt nem érdekelte. Újra akarta kezdeni. Azt akarta, hogy hasonló, talán szebb fényben ragyogjon a villa, melyben annyi szeretetet kapott. Így szerette volna kamatoztatni azt a sok jót, amit Isamu-san adott neki. Minden vágya volt, hogy a legyengült férfi a megfelelő pompában töltse el idejét az utolsó napjáig. Az építkezések még azon a nyáron megkezdődtek, és rohamos léptekkel haladtak. Kamill fiatal kora ellenére ügyesen bánt a pénzzel, körültekintő volt és jó üzletekbe kezdett. A munkálatok közben pályázott az akkor megalapuló, Hayashi Yuuta által vezetett Magánnyomozói Iroda asszisztensi pozíciójára. Egy hét múlva levélben értesítették, hogy jövő héttől meg is kezdheti ottani munkáját. Pár év múlva a villa elkészült. Isamu-san halála a villa befejezte után 2 évvel következett be. Kamill tudta, de nehezen ment neki, hogy szembenézzen vele. A temetésén mégsem tudott sírni. Fájdalma sokkal nagyobb volt annál, hogy könnyeket tudjon hullatni. Azóta minden évben ellátogat a sírhoz, és imádkozik.

Még nyáron történt, hogy összeismerkedett későbbi barátjával, Irusi Tedekoval. Az építkezésre rohanó lány hatalmas bajba keveredett. A metrón utazott, mikor a szerelvény nemes egyszerűséggel nagy robaj kíséretében felborult.
Kamillujsag

A 2013-as, WOMAN c. magazinban való szereplése.

Senki nem értett semmit, a vonaton utazók közül csak Kamill látta a szörnyeteget – megfagyott a levegő, és a szilánkos ablaküvegben megpillantott egy lidércet. Életében először találkozott ezzel a lénnyel. Lassan elfogatta, hogy életének itt vége szakad, mikor a semmiből előkerült egy fekete ruhás férfi, aki könnyed mozdulattal szelte ketté a bestiát. A férfi csak egy pillanatra nézett a lány szemébe, majd amilyen gyorsan ott termett, olyan gyorsan el is tűnt. Ettől a perctől pedig Kamill nem bírt leállni a kutatással. Mi sem volt egyszerűbb, mint a főnök szekrényéből kicsenni a titkosított mappákat. Így ismerkedett meg a hollowk, és a shinigamik életével. Meseszerűségének ellenére egy percig sem kételkedett a létezésükben. Életét sok különleges eset tarkította, ezért hitt a soroknak. Ilyen tudás birtokában folyton folyvást azon a környéken lebzselt, ahol a baleset történt. Abban reménykedett, ha kitartóan keresi, majd ismét összefut ezzel a különös fickóval. Kitartásának köszönhetően ismét találkoztak. Csípős természete mágnesként vonzotta magához a lányt. Kapcsolatuk körülbelül 2 évig tartott.

Konkrétan sosem mondták ki egymásnak azokat a szerelmes szavakat, csak egymás mellett éltek, ragaszkodtak, érezték összetartoznak. Különböző helyekre jártak, szórakoztató és bosszantó helyzeteket éltek át. Viharos kapcsolatuk ellenére, volt mit köszönnie Irusinak: az ő noszogatására tette le álarcát, és mutatta meg a nagyvilágnak fekete paróka alá rejtett, szőke tincseit, élénk, kontaktlencsék mögé bújtatott kék szemeit, és csinos, női alakját. Teljesen új külsőt kölcsönzött magának, olyat, amellyel jobban elfogadta a társaság. Rádöbbent, hogy nővé érett, és szép lassan a bábból valódi, gyönyörű pillangóvá alakul. Ha a rusi nem lett volna, akkor nem fűződik szorosabbá barátsága a volt munkatársával, Matsushita Hoshikoval. Hasonló véletlennek köszönhető, hogy ismeretségre tett szert az akkor alakuló, Devil Smile együttes alapító tagjaival, Nagano Nobuval, Kei Grossal és Justin Awesomemal. Egy éjszaka alkalmával futottak össze egymással a zenészek, mikor Kamill párjával, Irusi-val ellátogatott a Red Dragon Karaoke Barba. A rögtönzött bandaalapítás témája szinte kitöltötte az egész éjszakájukat, ami azzal záródott, már együtt alkotnak egy bandát. Kamill besózva kísérte figyelemmel az eseményeket, és minden erejével Irusi-t támogatta. Azonban a férfinak nemesebb feladatai támadtak. Ráadásul egyre ritkábban találkoztak egymással, majd végül közös megegyezés alapján szakítottak. Később viszont örömmel hallotta a híreket, az ördögi zenekar nem adta fel működését, és új énekest kerítve, szorgalmasan dolgoznak egy bemutatkozó albumon.
Hosszú ideig nem volt komoly kapcsolata Kamill-nak. Unalmasnak induló shoppingoláson vett részt, mikor az egyik kirakat előtt hosszas ácsingózása közben feleszmélt arra, hasonló csodálattal bámulja egy férfi a ruhadarabot, amit Kamill magának nézett ki. Az események pedig ezután sorban pörögtek – kiderült, hogy neves divattervezőhöz van szerencséje, így megszeppenve hallgatta végig Touma Vance McCay monológját arról, a kirakatban lévő ruhát, mintha csak a lányra tervezték volna. Ezek után pedig, mintha Kamill-chan egy előre megírt forgatókönyvet lapozgatott volna, úgy vált egyik napról a másikra modellé. Az utolsó együtt töltött percükig hálás volt, hiszen Touma jóvoltából lett az, ami a mai napig: elismert modell.
Emlékezetes, boldog, és csodás napokat éltek át együtt, mindig volt valami apropó, ami bearanyozta a lány napjait. Együtt tervezgettek, ötleteket osztottak meg egymással, és munkájukat közösen oldották meg. Lényegében egymásért dolgoztak. Touma ruhakölteményei Kamill egzotikus kinézetén ragyogtak, és beragyogták a színpadokat. Másfél évre rá hamarosan magán megbízásokat is kapott, idővel egyre többet. Kamill-chan legvadabb álmában sem gondolta volna, hogy külsejével fog biztosítani magának megélhetést. Több mint 1 évig volt együtt Toumaval, azonban lassacskán elhidegültek egymástól, nagy valószínűséggel a munkahajszolásuk miatt. Egyre kevesebb időt töltöttek kettesben, aztán egy nap szakítottak. Kamill sokáig emésztette elválásukat. Szerelmét csak az idő múlása tudta gyógyítani. Nem gondolta volna, hogy mindezek után egyéjszakás kalandba sodorja magát...

Jelenkor:Szerkesztés

Jótékonysági aukción vett részt, mint beugró modell. Csak annyi dolga volt, hogy egy méregdrága estélyi ruhában álljon ki a színpadra, míg elárverezik a ruhakölteményt. Mindezek lezajlása után valami harapnivaló után nézett, mikor kényelmetlen helyzetben összekeveredett egy szőke, smaragdzöld tekintetű, sármos férfival, akit csak Daemon Nagaiként ismerhetett meg. Kamill mai napig nem tudott rájönni arra, ugyan mi vonzotta az egyébként utálatos, szurkapiszka természetű figurában. Rettegett attól, hogy egyedül marad, ezért belement a játékba, és az éjszakát is vele töltötte. Kamill tudta jól, egyszeri volt találkozásuk, de nem akart foglalkozni a következményekkel. Naiv volt, de jól esett neki, legalább egy estére fontos volt valakinek. Reggel ébredés után Kamill rápillantott hideg tenyerére. Daemon-nak már csak hűlt helyét találta. Az esze számolt ezzel, de a szíve mintha meghasadt volna. Ettől a naptól számítva borzalmasan retteg a csalódástól. Fél a férfiaktól és nem tud bennük megbízni.
Parti

A Midori-partin.

A hónapok teltek, Kamill pedig hozzászokott az egyedülléthez. Lekötötte magát a munkával, a fotózásokkal, és a puccos partikon való részvételekkel. Egy esti internetezése során figyelt fel a körlevélre, melyben ő is hivatalos volt a gazdag, híres Tsukatani-ház születésnapi bulijára. Tsukatani Midori partit rendezett, ahova a lány is meghívták. Hosszas fejtörő után végül rászánta magát, hogy elmenjen. Lesz, ami lesz alapon kontyolta fel másnap este a haját, majd bújt bele a hófehér alkalmi ruhájába, és retiküljével kezében elindult a partiba. Kissé kellemetlenül indult az ünnepség első fele, leginkább a baráti társaság hiánya miatt. Ismert, furcsa társaság verődött össze, és koktélozott, mikor a színpad környékén gyülekező fiú együttes tagjait megpillantotta. Nem hitt a szemének, milyen társaságba keveredett. Az már csak hab volt a torán, mikor szórakoztató karaoke műsorba kezdtek. A FaTal erroR! csapatát erősítő srácok közül két tag, Midori invitálására a színpadon brillírozott, és látszólag jól érezték magukat. A rögtönzött műsort Kamill a hátsó sorokban kísérte figyelemmel, mikor arra kapta fel fejét, hogy az egyik énekes felé néz. Sokáig csak véletlennel magyarázta a dolgot, majd aztán az előtte igen intenzíven integető, visítozó kebelcsodára fogta az egészet. Szinte biztos volt abban, hogy a másik nőre szegeződik a fiatal férfi tekintete. Hiába helyezkedett kicsit arrébb, a fiú jól láthatóan figyelte mozgását. Erről meggyőződve hihetetlen zavarba jött. Tapssal zárt előadásuk után pedig olyan gyorsasággal tűnt el a két svédasztal között, hogy egy ninja is megirigyelhette volna. Zavarának betetőzése volt, mikor az előbbi híresség a nyomába eredt, és társalogni kezdett vele. Lényegében Kamill azt sem tudta, hogyan illendő egy ilyen személlyel beszélni. Torao Sorajin-t egy eszes, kedves, illedelmes férfiként ismerte meg. Még a mai napig rosszul érzi magát Kamill, amiért nehezen tudott feloldódni a társaságában. Sky-nak köszönhető, hogy ottmaradt a partin. Hangulatán sokat dobott, szóba álltak vele, és nem azért, mert megsajnálták, hanem érdekelték.

Célok, álmok:Szerkesztés

Eddig elért célok:Szerkesztés

- I. helyezett lett 7 évesen, a megyei táncbajnokságon, balett kategóriában
- I. helyezett lett 8 évesen, az Országos Táncversenyen, csoportos előadásban, balett kategóriában
- dobogós helyezések kisebb, városi táncversenyeken, szólóban és csoportosan

Folyamatban lévő cél(ok):Szerkesztés

- Felkutatni, és bosszút állni családja gyilkosán; Kamill a nyomozóirodában rengeteg anyagot szedett össze különféle gyilkossági esetekből, és azonosíthatatlan eredetű nyomokból, tárgyakból, de egyelőre nem jut egyről a kettőre.
- Újból elkezdeni a táncolást; egy merész lépés ahhoz, hogy szembenézhessen sötét múltjával.
- Lemenni a villa pincéjébe; az egyetlen helyiség, amely nem veszett oda a tűzben, Kamill még nem érez magában annyi erőt, hogy megvívja csatáját a múlttal szemben.

Képességek:Szerkesztés

Youkai-mesterSzerkesztés

(képesség újratervezés alatt, folyamatban, részletek hamarosan…)

Idézetek:Szerkesztés

- „Lényegében minden embernek akad valami az életében, amivel nem szívesen dicsekszik.”
- „Én egyszer elhatároztam, hogy modell leszek. És az lettem.”
- „Nem mindig van szükségem erős férfikézre. Amely átkarol, vagy végigsimít arcomon. De ha tényleg kell, akkor az nagyon!”
- „Elég sokszínű maszkot húzok arcom elé a modellkedéssel.”