FANDOM

Kaminari-ház
Kaminari-ház1
Adatok
Családfő Kaminari Rosui Taka
Ismert tagok Kaminari Miyuki
Shibata Yui (szolgáló)
Shibata Ayako (szolgáló)
Hovatartozás Semleges - Soul Society
Feladatkör Eltörölt ház
Kapcsolatok

A Kaminari nemesi család történelmi áttekintő Szerkesztés

350 ezelőttig Jelentős befolyással rendelkező nemesi család A Nemesi család megbukik, a jelenlegi családfőt kivégzik. A Kaminarik az emberek világába költöznek át, hátrahagyva nemesi jogaikat, addigi kapcsolataikat. A család az emberek világában kezd el élni, s nem sokkal később egy esper család csatlakozik hozzájuk mint szolgáló családház.
40 ezelőttig látszólagosan átlagos életet élnek, mint egy gazdag család. Ekkor éri őket támadás. Mindkét család teljes kiirtásának céljával érkezett egy "nem is létező" shinigami haderő. Az összecsapás után túlélőről nincs hír egyik oldalon sem.

A szolgáló családból hárman, a Kaminari családból egy túlélő van, elmenekültek egy másik "dimenzióba". A legifjabb Kaminari ugyan életét vesztette, de a lelke rukongai-ba került a megsemmisülés helyett. Taka (a legifjabb Kaminari, aki már emberként született, ahogy a nővére is <az egyetlen túlélő>) ~20 évet él le Rukongai-ban, majd bekerül a shinigami akadémiára. A neve feltűnésétől kezdve a 46ok tanácsa figyelemmel kíséri. Megerősítést nyer származása, ám viselkedése, mentalitása miatt nem jelent fenyegetést, így míg hűséges saját erőként tekintenek rá.
Újabb 5-6 év telt el, a halottnak hitt Taka találkozik a szolgáló család túlélőivel, akik nem fedik fel magukat az emlékezetét vesztett ifjú úr előtt. Négy év elteltével Taka visszatér a shinigamik világába, ahol azonban mindössze négy hónap telt el. Ezzel egy időben Miyukinak Taka nővére értesül öccséről, és helyzetéről.

A Kaminarikról: Szerkesztés

A színpad függönye mögött az emberek világában folytatták családi hagyományaikat, nem hagyták el nézőpontjukat és céljaikat. Saját magukra fegyverként tekintettek, így kísérletekkel, kemény kiképzéssel próbálták elérni a legnagyobb erőt. Eme kísérletek és erők miatt jelentettek veszélyt más nemesi családokra és a 46ok tanácsára is. A család ereje villám alapú, bizonyos kísérleteknek köszönhetően generációról generációra növekedett a harci potenciáljuk, és élesedett ki az elektromos affinitásuk. Azonban ez az életmód nem volt mellékhatásmentes. Örökletes defekt volt az erejük instabilitása, melyet egy nem tökéletes "gyógyszerrel" korrigáltak, ezzel megakadályozva, hogy az eleinte viharos szél, majd később orkánként tomboló erejük saját magukat tépje szét. Ugyanígy mindegyikükben megvolt "az a bizonyos harci láz", hatalmuk növekedésével nem csak erejük vált instabilabbá, hanem könnyebben is kapta el őket a gépszíj, és kezdtek tombolni a csata hevében. Az esper család (mely az emberi világban a Kaminarik alárendeltje lett) különleges ereje élethosszukban rejlett. Hatalmas életerővel rendelkeztek, és képesek voltak elsajátítani azt a technikát, mellyel életerejüket befolyásolhatták, felhalmozásával lassíthatták öregedésüket, pazarlásukkal hatalmas erőlöketet szerezhettek. (Ez utóbbit legvégső esetben használták, amolyan tiltott technika volt, melyet csak az idősebbek tanulhattak.)

Politikai beállítottság:Szerkesztés

Kaminari (Rosui) Taka – Seireitei hű Shinigami
Kaminari Miyuki – Semleges fél, ember vendég Seireitei-ben
Shibata Yui – Semleges fél Miyuki és Taka "szolgálója"
Shibata Ayako – Semleges fél Miyuki és Taka "szolgálója" Yui testvére

Egyedi technikákSzerkesztés

Japán név: Ten no Rakurai 天の落雷
Magyar név: Mennyei villám
Típusa: kidou
Idézése:Hasítsd ketté az eget,
és zúzd össze a földet!
Taszítsd le trónjukról az isteneket,
s hangod törje meg a hallgatás csendjét!
Kaminari t 1
Hatása: Elnyel egy bizonyos mennyiségű elektromosságot, mely maximuma a kidou képességponttal megegyező erejű lehet. Aktív technika, így megidézése után folyamatosan fenntartható, későbbiekben kipótolható az elnyelt mennyiség, de nem haladhatja meg a maximumot (tehát nem nyelhető el vele ész nélkül minden villám alapú dolog). A gyorsaságot, érzékelést, feldolgozást másfélszeresére növeli, s a fizikai erőkifejtést maximumát is valamennyire megnöveli.
A technika szabad szemmel is látható, a használójának bőre kékes fényben dereng, és folyamatosan cikáznak rajta az apróbb kisülések.
Korlátindex: kidou 12
Árindex: 2500 Ryou

Japán név: Reisei 冷静
Magyar név:nyugalom, higgadtság:
Típusa: kidou
Hatása: A használó nyugalmat hoz létre belső energiájában, így érezhetően javítja a lélekenergia használatát igénylő technikák stabilitását.
Korlátindex: kidou 10
Árindex: 500 Ryou