FANDOM

Kamioka-ház
Cimer
Adatok
Alapító(k) Kamioka Mizuki
Családfő Kamioka Rosa
Kapcsolatok

A Kamioka-ház egy Soul Societyben található független nemesi család. Gazdaságilag stabil lábon áll. Ellenséges viszonyban egyik családdal sem áll.

TörténeteSzerkesztés

A Kamioka-ház születése szorosan összefügg Kamioka Mizuki tiszt életével. Ez a nő körülbelül 2250 évvel ezelőtt született Soul Societyben két hétköznapi tiszt egyetlen gyermekeként. Már kisgyermekként megmutatkozott nem csekély lélekenergiája valamint átlagon felüli képességei. Mikor elérte a megfelelő életkort a szülei beíratták a Lélektovábbképző Akadémiára. Akadémiai évei során egy évfolyamba, valamint egy csapatba került Shunsui Kyōraku-val és Jūshirō Ukitake-val. Mind a két akkor még akadémiai tanulóval szoros barátságot kötött. Az akadémiai évek után, míg a két férfi Genryūsai Shigekuni Yamamoto főkapitány szárnyai alatt kapitányi rangra tettek szert, addig Mizuki a saját karrierjét építette a második járőrosztag keretein belül. Évek leforgása alatt képességeinek hála rengeteg küldetést teljesített sikeresen. Lassan pedig rá ragadt a nevének a jelentése a „Gyönyörű Hold”. Azért kapta ezt a megnevezést, mivel minden áldozatát éjjel végezte ki, így az utolsó dolog amit láthatott az a hold volt. Sok év és fejlődés után sikerült elnyernie sok nemesi ház tiszteletét, többek között a Shihouin házét is. Ennek a végeredménye pedig az lett, hogy a Kamioka-klánt beajánlották a többi nemesnél is, így emelkedett a család köznemesi rangra és szolgálta a Shihouin-házat a Fon-házhoz hasonlóan. Szinte ezer éves vezetés után Kamioka Mizuki elhunyt egy küldetés során. Ez nagy veszteséget jelentett a Kamioka-ház számára, hisz a többi nemesi család kapva az alkalmon rögtön megpróbálta rátenni a kezét. Mielőtt viszont a ház beolvadhatott valamelyik másik családba és véglegesen eltűnt volna egy fiatalember jelent meg a vezetői posztban, név szerint Kamioka Ryuunosuke. Mizuki és férjének, Mizushima Hayato, gyermeke volt, valamint az első osztag tisztje. Megjelenése, valamint gyors és precíz akciói évek múltán a család sikeresen magának tudhatta a független nemesi címet. A történetek szerint több nemesi család is megpróbálta eltenni láb alól, viszont az anyjához hasonló nagyságú erejének fényében a bérgyilkos akciók rendre kudarcba fulladtak. Azok a bérgyilkosok akik élve visszatértek mind azt mesélték, hogy a férfit egy sárkány védi. Az évek múlásával a férfi megnősült, elvette a Hashimoto család egyetlen lányát Kasumit, akitől később két gyereke Kimiko és Hiraku született. Ötszáz év vezetés után lányára Kimikora szállt át a vezetői cím, mivel ő örökölte az apjának a génjeit (a fekete hajat), míg Hiraku az anyja génjeit örökölte (a fehér hajat), így ezzel egy időben a ház feloszlott egy mellék és egy fő házra. Ugyanakkor a Kamioka-ház ismét szorosabb kapcsolatba került a Shihouin-házzal, mivel Kimiko is a 2. osztag tisztje volt. A Shihouin-ház ekkor utasítást adott, hogy a Kamioka Mizuki által hátrahagyott két nagy erejű ereklyét azonnali hatállyal el kell rejteni. Ennek a teljesítésének az érdekében Kimiko megépíttette a birtok alá a katakomba rendszert aminek a végén elrejtette a két ereklyét, majd ezeket a katakombákat egy hatalmas ajtóval zárta el. Ugyanakkor megalapította a „Minotaurosu” névre hallgató testőrcsapatot aminek a katakombák és a család tagjainak a védelme volt. A csapat a nevét a híres mitológiai lényről a Minotauruszról kapta, mivel mind edzett férfiak voltak, fejükön egy bika fejéhez hasonlító maszk volt, elijesztés céljára, valamint mindnyájan hatalmas harci fejszéket használtak. Kifejezetten jó testőrök voltak mind egy szálig a képzésnek hála. 250 év vezetés után kénytelen volt átadni a vezetői posztot, de mivel fia még túl fiatal volt (gyermek), hogy átvehesse ezt a tisztséget ezért a mellékházból került ki az újabb vezető Kamioka Keiko személyében. Az ő nevéhez egyedül a „Minotaurosu” feloszatása kapcsolódik, hogy mi okból tette ezt az ismeretlen, viszont az tény, hogy ezután többen is megpróbálták elrabolni a katakombákban rejtett ereklyéket, de azok közül akik oda mentek senki sem tért vissza. Százötven év után a család vezetése újra a főház egyik tagjára szállt át, Kamioka Makotora. Az alatt a kétszázötven év alatt, mialatt a családot vezette hihetetlen diplomáciai készségének hála megszilárdította a család helyzetét és a többi családdal és a főnemesi családokkal kapcsolatos viszonyát is. Leginkább a Shihouin és a Kagami családdal való szövetségkötésére büszke, valamint a Kagami-ház akkori vezetőjével való baráti kapcsolatára. Végül nyugdíjba vonult. A ház vezetését fiára ruházta át, ő pedig tanító lett a Lélektovábbképző Akadémián. Fia, Raito, mindössze egy évig vezette a családot. Ez alatt ismerkedett meg Rosaval, majd feleségül is vette. Korai halála súlyos sebet ejtett a családon, hisz nem volt utóda, de Makoto javaslatára Rosat tették meg a család hetedik vezetőjévé.

A család tagjaiSzerkesztés

Csaladfa

Kamioka Rosa - jelenlegi és egyben a család hetedik vezetője;

Korábbi vezetőkSzerkesztés

  • Kamioka Mizuki - a család "megalapítója" és első vezetője;
  • Kamioka Ryuunosuke - Kamioka Mizuki és Mizushima Hayato fia, a család második vezetője és megmentője;
  • Kamioka Kimiko - Kamioka Ryuunosuke és Hashimoto Kasumi lánya, a család harmadik vezetője;
  • Kamioka Keiko - Kamioka Hiraku lánya, a mellékház tagja és a család negyedik vezetője;
  • Kamioka Makoto - Kamioka Kimiko és Kato Gorou fia, a család ötödik vezetője;
  • Kamioka Raito - Kamioka Makoto fia, a család hatodik vezetője;

Más családtagokSzerkesztés

  • Mizushima Hayato - Kamioka Mizuki férje és Kamioka Ryuunosuke apja;
  • Hashimoto Kasumi - Kamioka Ryuunosuke felesége, Kamioka Kimiko és Kamioka Hiraku anyja;