FANDOM

Kitai Panjī
Panji
Kanji 期待 パンジー
Adatok
Született 1897.08.14. (1991.03.01.)
Kor 115 (21)
Faj Oni/Okenaida
Nem férfi
Magasság 157 cm
Súly 41 kg
Hajszín platinaszőke
Szemszín gesztenyebarna
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek nőies arc, öltözködés
Politikai hovatartozás
Hovatartozás emberek világa, Karakura Town
Korábbi hovatartozás Emberek világa, Yokohama
Foglalkozás műsorvezető
Partner Daemon Nagai
Korábbi partner(ek) A Bea[S]ty PoP! rádió munkatársai
Személyes információk
Rokonok Kyushu Hotaka (Oni apa), Arashi Kaitei (Okenaida anya)
Különleges képességek
Képesség Szülei révén víz és szél elem ötvözése. A természet erőforrásaiból szerzi erejét.

Kitai Panjī Karakura Town-ban élő műsorvezető. Egy Oni és egy Okenaida eltitkolt gyermeke, akit származása miatt a Földre taszítottak, hogy beolvadjon az emberek világába. Nimfa édesanyja jóvoltából nőies kinézetet örökölt, amivel rajongók százait képes elkápráztatni.

Megjelenés, személyiség:Szerkesztés

Külső tulajdonságok: világosszőke, vállig érő haj, frufruval, melyet változatosan hord; divatos öltözék, kedveli a meghökkentő színeket, ékszereket, kiegészítőket; fehér bőr; nőies arc; gömbölyded arcforma és telt ajkak; igen vékony testalkat; lakkozott körmök; kedves tekintet – lényegében egy piperkőc kisfiú.

Belső tulajdonságok: kedves, bájos viselkedés, szórakozott, kissé tiszteletlen, gyerekes, szeretetéhes, igényli a figyelmet, emberszerető, ebből adódóan rendkívül naiv és hiszékeny, maximalista, megtéveszthető, találékony, lobbanékony, könnyen esik szerelembe.

Horoszkóp: Kakas (kínai), Halak
Tűz, Yin – A tűz-kakas jellemzője: különleges életkedv, indulatai nagy hullámokban törnek rá, hamar dühbe gurul, így csúnyán megbántja a környezetében lévőket, független, önálló, ha teheti, a kötelesség alól kibújik, nem bírja a bírálatokat, de a tanácsokat legtöbbször megfogadja.
Halak víz eleműek - gazdag fantáziájú, együttérző, befolyásolható és alkalmazkodó jellem. Menekül minden korlátozottság, minden szembesülés ellen, legszívesebben végig álmodozná az életét, ezért a mindennapokkal és a gyakorlati élettel komoly nehézségei vannak. Gyakran előre megérzi az eseményeket. Hajlamos illúziókba ringatni magát, akár az önbecsapás szintjéig is. Kitűnő zenei érzéke lehet. A konfliktusokat inkább kerüli, mert nehezen tudja megvédeni magát. Áldozatkész jellem, a szeretteiért mindent megtenne.

Pan-chan a kakas évében született, melynek „hála” nincs egyszerű élete. Állandó konfrontálódásokban van része, folyton kakaskodik. Főbb jellemzői a bátorsága, magabiztossága és kíméletlen őszintesége. Nem bírja elviselni, ha mellőzve van, ettől képes akár depresszióssá válni. Mindig talál rá módot, hogy a figyelem rá irányuljon. Megjelenésével, beszédével elbűvöli a környezetét, azonban magabiztos külseje mögött rengeteg félénkség, és határozatlanság húzódik meg. Egy szorgalmas, valamint életvidám ember hírében áll. Mindez azonban csak egy álarc: nem akarja, hogy környezete tudomására jusson valós érzései. Éltető erejét az őt csodálókból, a közönségből, és a tanácsadásaiból szerzi. Ez a megoszló életvitel sokszor az őrületbe tudja kergetni, azonban jógával minden ismét helyreáll. Imád mozogni, utazni, valamint szeret felkapott helyeken megjelenni. Az italok terén válogatós, leginkább színes, krémes, látványos koktélokat fogyaszt. Egy napját sem tudja úgy elütni, hogy ne csempésszen bele valami különlegeset; lehet az egy extrém ruha, vagy egy érdekes szórakozás. Imád fotózkodni, főleg a környezetében lévőkkel, legyen az illető barát, munkatárs, vagy esetleg egy rajongó. Napról napra frissülő blogját színesíti furcsa, vicces, beállított fotóival.
Ellentmondást nem tűrő személyisége szinte megsértve érzi magát, ha nem adnak neki igazat. Képtelen elfogadni, hogyha keresztülhúzzák számításait, ezért könyörtelen kritikával, vagy sértő szemrehányásokkal illeti munkatársait. Mikor ismét helyreáll a rend, és Pan-chan elméje kitisztul, ugyanolyan lelkesedéssel és örömmel végzi a dolgát, mint a vihar előtt. A szerencse általában nem hullik az ölébe, így nehéz, emberpróbáló akadályokon, problémákon kell átküzdenie magát. Sosincs, hogy előszörre sikerüljön neki valami. Éppen ezért többször félbe hagyja kudarcba fulladó dolgait, azonban egy pihentető alvás után újult erővel nekivág eltervezett ötleteinek.
Rengeteget olvas, a tudását többfelé igyekszik kitágítani. Főbb olvasnivalói közé tartoznak a különbféle, külföldi divatmagazinok, és elsősorban a nőknek szánt újságok. Ezen kívül sci-fi regényeket, valamint love storykat részesíti előnyben. Kedveli a filmeket, hasonló témákban. Rengeteget jár mozikba, ahol a lehető legnagyobb beleéléssel, csodálattal nézi végig a kiszemelt műsorokat. Zenei stílusát tekintve az electro, pop, és a diszkó zenék különbféle ötvözését kedveli. Sűrűn tombol bárokban, diszkókban, vagy zenés szórakozóhelyeken. Szörnyű, nyávogós hangja ellenére él-hal a karaoke bárokért, főleg, ha megcsillogtathatja énekhangját. Ennek következtében sok pezsgő, vagy koktél legurul az ő és barátai torkán, így gyorsan képes lerészegedni. Ekkor előbújik belőle a levakarhatatlan vakarcs, aki bárhol, bármilyen helyzetben képes flörtölni, nemtől és kortól függetlenül.
Éppen ezért (és kakas jegye miatt) tüzes és hamar lángra lobban, akár egy-egy kedves szótól, vagy szép mosolytól. Kedvét leli abban, ha elcsavarhatja kiszemeltje fejét, viszont a szerelemében megjelenik a csapodárság és az érvényesülési vágy is egyaránt. Maróan gúnyos szeretteivel, legtöbbször azokat bántja meg a legjobban, akiket nagyon szeret. Kacifántos párválasztásai miatt sosem leli meg a megfelelő társat maga mellé. Égbe rúgó elvárásait kevesen képesek átugrani, így sokszor magányos, és tündérmesékbe vágyódó gondolkodása folyton csak hátráltatja józan ítélő képességét. Ha kiszemeltjében rátalál egy ellenszenvesebb tulajdonságra, képtelen szemet hunyni felette, így a szakítás, vagy a kapcsolat megszakítása brutális, többnyire lelkiismeret furdalás mentes. Amilyen gyorsan képes belezúgni valakibe, olyan gyorsasággal laposodnak el érzelmei is. Azonban be nem teljesedő szerelmei miatt képes a padlóra kerülni. A legtöbb ilyen plátói szerelme hosszú-hosszú ideig is elhúzódhat, így még nehezebben tud maga mellé megfelelő partnert állítani. Lényegében szereti, ha szingli, de csapongó érzelmi hullámaiban sokszor vágyódik valakihez.

Források:Szerkesztés

Kinézet: Ren, a Nu'est együttes egyik tagja.
Szinkronhang: Suzuki Yuto

Egyéb információk:Szerkesztés

Foglalkozás: Műsorvezető – jelenleg itt: NTV (Nippon Television Network Corporation 日本テレビ放送網株式会社) szerződés kezdete: 2012., szerződés lejárta: 2014. (frissítés 2 évente) Műsora(i): Bananaポップ!! (Banana Poppu!! – zenei vetélkedő), D☆NL (Dance☆NightLife – Japán klubok, bárok, és diszkók bemutatása), Gossips about Celebs (szórakoztató műsor meghívott hírességekkel)

Előző munkahelye(i): Bea[S]ty PoP! Radio (Always fresh and new Japanese and Korean pop music) 2006. – 2007., Orange Sunrise Bar hivatalos Dee Jay-e 2008. – 2010.

Műsorairól, közreműködéseiről: Bananaポップ!! – Három tagból álló csapatként lehet jelentkezni a műsorba. A vetélkedő különbféle felépítésű zenei kvízekből tevődik össze. A legtöbb pontszámot összegyűjtő csapat főnyereménye általában egy sportautó, vagy nyaralás külföldön.
D☆NL – A műsor betekintést nyújt a legfelkapottabb buli helyszínekről, tudósítást ad fontos eseményekről, rendezvényekről. Diszkók esetében szórakozásra vágyó fiatalokkal készít rövid interjút, valamint ismert deejay-k keverőpultjából konferál fel friss mixeket.
Gossips about Celebs – fő műsora, szombat esténként, 18:00-ás kezdettel 2 órán keresztül élvezhetik, és ismerhetik meg a televíziónézők kedvenceiket. Felröppenő pletykákat beszélnek ki jelenlétükben, valamint szórakoztató feladatokban kell részt venniük. Azok a celebek, akik megbuknak a feladatok során, a következő műsorban ismét szerepelni fognak.

Hobbi: tánc, sport, televízió, zene, internet, bulik/partik, magazinok/divatlapok, mangák, külföldi celebek életének nyomon követése, szervezés, divat/trend, fotózás, gasztronómia
Kedvenc idolok: Lady Gaga, Nicki Minaj
Kedvenc együttesek: SNSD, 4minute, Secret, Bigbang…
Egyéb: szereti a Disney meséket, háziállata egy pomerániai kölyökkutya, szabadidejében crossdressing-el, tiszteletlensége abban nyilvánul meg, minden számára kedves embert „chan” jelzővel illet.
Állandó lakhely: Nyugat Tokió, Karakura Town, 5. kerület – Tsubakidai, Rōzupuromunādo III/E.

Történet:Szerkesztés

Az 1800-as években történt, hogy szerelembe esett egy Oni és egy Okenaida. A Meiji restauráció idején egyre jobban megoszlottá vált az emberek életfelfogása. Betört a szigetország csendes, törvénytisztelő, és hagyományőrző világába a Nyugat életstílusa. Ebből kifolyólag rengeteg ellentét született, két táborra osztotta fel a népet: a konzervatívokéra és az új irányzat eltökélt lázadóira. Számtalan zavargást okozott a hirtelen felbukkanó új tan, melynek kiirtására tett kísérletek elbuktak. Elkötelezett papok igyekeztek csírájában elfojtani a járványként terjedő életvitelt. A folyamatos csatározások miatt tömérdek falu égett porrá és tűnt el, mintha sosem létezett volna. Megyék formálódtak át, az ország hatalmas csatatérré alakult. A tűrhetetlen állapot leküzdése érdekében a szerzetesek összeültek, és hosszas tárgyalásba kezdtek. Voltak közöttük olyanok, akik kapcsolatot tudtak létesíteni a természetfeletti erőkkel bíró, misztikus lényekkel.
Panchanszulei

Pan-chan szülei.

Jobb ötlet híján végül beleegyeztek a korántsem veszélytelen tervbe. Egy kései nyári délutánra esett a választás, mikor az Aranytemplomban imádkozva megidézték a megye egyik legerősebb Oni-ját, akit Kyushu Hotaka-nak neveztek. Kegyetlen és rémes lénynek ismerték, mindenki félt erejétől. Miután megidézték, sötétség szállt a templom környékére. Óriási viharfelhőn utazott, ahonnan le sem szállt mindaddig, míg lábai elé nem borult a teremben tartózkodók mindegyike. Mérges ordítása néhány pillanatra megsüketítette a szerzeteseket, de aztán könyörögve bocsánatáért felvázolták számára a kérésüket. Maguk mellé akarták állítani Kyushu Hotaka-t, annak reményében, visszaállítja a régi állapotot. Az Oni kizárólag fizetség mellett egyezett bele a felkérésbe. Viszont nem pénzre vagy más, számára jelentéktelen emberi holmiban kérte, hanem emberi áldozatban. Vágyott egy nőre, akit magáénak tudhat. Miután Kyushu Hotaka elvégezte rá szabott feladatát, a szerzetesek összegyűjtötték neki a megye legszebb fiatal nőit, de a nagyhatalmú Oni elégedetlen volt velük. Másra vágyott, egy olyan nőre, aki szépségével és kisugárzásával teljesen elkápráztatja. A kétségbeesett szerzetesek végül úgy döntöttek megosztják a fenséges lénnyel titkukat; azt tanácsolták neki, maradjon a Földön és járja körbe az óceán partjait. Mikor a szerzeteseknek áldásra volt szükségük, kivándoroltak oda, annak reményében felfigyelnek rájuk az óceánok őrzői, az Okenaidák. Az Oni kíváncsi volt, ezért emberi alakot öltött. Így történt, hogy Kyushu Hotaka és Arashi Kaitei élete összefonódott. Az Oni-t teljesen elcsábította a nimfa, aki annak ellenére, jól tudta, milyen lénnyel van dolga, engedett az érzéseinek. Titkos románcuk gyümölcseként végül megszületett Kyushu Natsu, 1897.08.14.-én, a partvidéken, Yokohama közelében. Szülei biztonságban akarták tudni, ezért visszatértek az Onik világába, a felhők fölé, és ott éltek körülbelül 70 évig. Botrányos szerelmüket azonban nem tudták a végsőkig titokban tartani, hiába bujkáltak. Törvénytelen gyermekükre halál várt. Kyusu Hotaka ellenszegült az ősi törvényeknek, addig Arashi Kaitei elmenekült az Onik világából Natsu-val. Végül a kisgyermek erejét lekorlátozta, majd Yokohama városában a sorsára hagyta. Arashi Kaitei reménykedett benne, az emberi lények gondját fogják viselni. További információk nem maradtak fent Natsu szüleit illetően. Vannak, akik úgy tartották meghaltak szerelmükért, mások pedig úgy hiszik, még mindig élnek valahol a Felhők világában.

A kis Natsu élete korántsem alakult könnyen. Csecsemő korában nevelőszülőkhöz került, akik elnevezték Panjī-nak, árvasága miatt. Néhány évig a Kitai családban élt, azonban az idős házaspár megbetegedése után árvaházba helyezte. Az évek folyamán semmi jelét nem mutatta, különleges lény lenne.
Pankicsi

Pan-chan kisgyermekként.

Ugyanúgy fejlődött és tanult, mint az emberek gyerekei. Egyetlen jellemvonásából kifolyólag viszont mindenki furcsállta; kisfiú volt, de megtévesztően lányos kinézete sokszor okozott fejfájást a nevelőtanárainak. Árvaházban töltött évei alatt túlnyomórészt kislányokkal volt körülvéve, nevelői is nőkből álltak, ezért sosem tapasztalhatta maga előtt a férfi képet. Szüleit nem ismerte, a házban pedig megosztott volt a figyelem. Kétségek között élt, és nem tudta, melyik nemhez tartozhat valójában. Életében a fordulópont akkor következett be, mikor azt tapasztalta, hogy a mellette élő kislányokból, fiatal felnőttek váltak, ő pedig egy napot sem öregedett. Hullámzó hangulatait csínytevésekkel, és gyakori rosszalkodásaival vezette le, mely végül arra vezetett, többször is áthelyezzék. Ennek köszönhetően sosem jöttek rá, hogy lassabban öregszik, mint az emberi lények. Lassan kialakult jelleme, majd egy éjszaka arra jutott, megunta a nyomorúságos árvaházak kopott, szürke hálószobáit, ezért fogta kevés holmiját, és megszökött. Még nem tudta merre tart, de reményteljesen járta a nagyvárosokat. Vándorlásának első szakasza nem kecsegtette túl sok pozitív élménnyel, azonban gyorsan tanult. Az évek múltán rá kellett jönnie arra, nem maradhat sokáig egy városban, különben rájönnek titkára. Nem akarta kitudódjon ijesztően lassan öregszik. 2000-ben került Tokióba, Japán legzsúfoltabb nagyvárosába. Úgy döntött itt próbál szerencsét. A neonreklámok és modern vívmányok világában Panjī lelkesen tanult. Élvezte a pezsgő életet maga körül, beleolvadt az átlagos japán tinédzserek közé.

Kisebb munkái után végül 2006-ban felfigyelt egy apróhirdetésre, miben frissen induló rádióadóhoz kerestek munkatársat. Magabiztosan jelent meg a válogatón, ahol kisfiús hangjával elnyerte a stáb tetszését. A nehézkes kezdés után, 1 év alatt a Bea[S]ty PoP! kedvelt rádiócsatornává nőtte ki magát, ahol a leghallgatottabb rovat Panjī éjszakai mixei voltak. Megcsillogtatva zenei rátermettségét fokozatosan kapott felkéréseket különböző szórakozóhelyeken, mint fellépő lemezlovas. 2008-ban felhagyott a rádiózással, és elkerült az Orange Sunrise Bar-hoz, hivatalos Dee Jay-ként. 2010-ig a szórakozóhelynél dolgozott, közben pedig azon munkálkodott kiderítse, honnan származhat. Egyre kíváncsibbá vált, nem bírt tovább tudatlanul élni. Az év végén teljesen belemerült a kutatásokba, 2 évig nem volt jelentősebb munkája. Szétzilált idegrendszerétől sokszor került őrület közeli állapotba. Ilyen helyzetekben mindig ellátogatott a partvidékekre. Az egyetlen környezet, ahol Panjī képes volt újult erővel venni az akadályokat. Mikor visszatért Yokohama-ba, rádöbbent a táj sokkal ismerősebb, mint gondolná. Szép fokozatosan visszajöttek emlékei szüleiről, férfiú korára pedig teljesen feloszlott láthatatlan pecsétje. A hirtelen feltámadt erejét sokáig nem tudta rendesen kezelni, ezért 2012-ig az emberektől elszigetelődve élt. Hasonló lelkesedéssel tért vissza Tokióba, de békés, tanulással töltött idejében teljesen elszokott a nagyváros nyüzsgésétől. Úgy döntött tovább áll, és egy kisebb, de annál kellemesebb város felé veszi az irányt. Így esett a választás Karakura Town-ra.
Mindenképp tovább akarta vinni a média vonulatát, ezért meghallgatásra ment a Nippon Television Network Corporation által meghirdetett szereplőválogatására. Egy rövid reklámfilmtől várt nagy csodákat, viszont a stáb azonnal elutasította. Elkeseredve gondolta, talán nem is neki való a rivaldafény, mikor kapott a reklámnál egy sokkal jobb ajánlatot. Az év tavaszán újrainduló Bananaポップ!! műsorvezetőjének állították. Ezek után Panjī-nak csak alá kellett írnia az NTV-nél 2 évre szóló szerződését. A cég életébe teljesen belerázódott, ami különösebb erőfeszítést nem igényelt számára. Született tehetségként vezette a műsort, később még két programban láthatták viszont különleges, elképesztő kinézetét. Pár hónap alatt rengeteg követője akadt, akiket kislányos küllemével vette le lábaikról. A gyorsan jött hírnévtől kissé megszeppenve érezte magát, nehezen fogadja el, ennyi ember követi nyomon munkásságát. Óriási profitot termelve a cégnek, folytonos műsorvezetőjévé vált mindhárom adásnak. Remekül forgatja a szavakat, mindenkit képes meglepni merész, meghökkentő kérdéseivel. Keresett közszereplővé nőtte ki magát, akit mindenki egy életrevaló, vidám és fáradhatatlan személyként ismerhet.

Élete azonban nem folyhat zavartalanul. Tisztában van vele, bármikor nyomára akadhatnak ellenségei, az Onik katonái, ezért sokszor bújik álruhába. Zavart identitása miatt előnyben részesíti a női ruhákat, tokiói állomásozása idejében pedig rászokott a crossdressing-elésre. Shibuya utcáinak példáját követve, Karakura Town-ban kamatoztatja jelmezes tudását. Ennek ellenére a megnyerő, tündéri külső mögött zavart, nyugtalan belső rejtőzik. Az emberi lényekhez képest dupláját megélte, volt alkalma megtapasztalni a világ változását. Ő csak az adott kor emberei közé akar beilleszkedni. Célja, hogy elfogadtassa magát a társadalommal

Különleges képessége:Szerkesztés

Szülei révén víz és szél elem ötvözése. A természet erőforrásaiból szerzi erejét.

Mizu no mu sekitsuidōbutsu - 水の無脊椎動物 (Vízgerinc):
A technikának hála, Panjī képes folyékony anyagokból erős kötésű, szilárd halmazállapotú eszközöket kreálni. A folyadékból harcra alkalmas rudat, vagy kanabo-t alkot, annak függvényében, mennyi víz áll rendelkezésére. Minden egyes csapás után az eszköz térfogata csökken.

Sasayaku - ささやく (Suttogás):
Cérnaszál vékony ködsáv, melynek segítségével képes fogságba ejteni ellenségeit. Ha nem zavarják, a technikát 10 percig folyamatosan fenntartja. (Szintenként plusz 5 perc)

PontozásSzerkesztés

hamarosan kiagyalom xD...