FANDOM

Komoki Daniel Hiroto
Red.Lancer155
Kanji 子喪気 ダーニアル 大翔
Adatok
Született 1991. 12. 09.
Kor 26
Faj Módosított lélek
Nem férfi
Magasság 183cm
Súly 52kg
Hajszín hófehér
Szemszín tengerkék
Bőrszín hófehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek madaras tetoválásai
Politikai hovatartozás
Hovatartozás emberek világa
Karakura Town
Tokyo Media Center (TMC)
Foglalkozás fegyver
Partner Ninurta-Ra’im-Zerim
Hwang Sun Hi
Kitai Panjī
Seoung Yong Sook
Daemon Nagai
Személyes információk
Rokonok Dr. Jeremy Komoki(apa)
Dr. Nomura Chikako(anya)
Ninurta-Ra’im-Zerim (fegyver mestere)
Sharur (fogadott bátyus, fegyver társ)
Draeil (fogadott öcsi, fegyver társ)
Ushum (fogadott nővér)
Különleges képességek
Képesség Seishimbyou (精神病, elmebaj)

Komoki Daniel Hiroto (japánul 子喪気 ダーニアル 大翔, vagy nyugatiasan Hiroto Daniel Komoki, született nevén Karna, fegyver nevén Namru és Suhgurim) a Tokyo Media Center (TMC) szerződött alkalmazottja, díszlettervező, módosított lélek és Ninurta-Ra’im-Zerim fegyvere.

Két orvos tökéletesnek szánt gyermeke. Arra született a kétségbe esett házaspár vágyott és megálmodott gyermekének szerepét betölthesse. Ennek megfelelően személyisége és kinézete szülei igényeihez lett alakítva. Jelleme természetesen az évek során változott, de lényegében mások alkották meg.
Szülei különleges gyermeket szerettek volna, aki külsejében sem számít átlagosnak. Mindketten imádták a madarakat, azok között is a hattyú szerelmesei voltak. Rajongásukból született Hiroto sápadt megjelenése. Pótteste hófehér bőrt, fehér, hosszabb, tépett hajat és tengerkék szemeket kapott. Magasságát száznyolcvanhárom centiméterben maximalizálták, amit fejlődés alatt álló tinédzserként teljesített. Hirtelen nyúlt meg és ezt súlya nem követte elég fürgén. Piszkafa vékonyságúvá vált, amit mai napig tart.
Utóbbi két évben sok monitor és lapok feletti görnyedés eredményeként Rövidlátó lett. Kénytelen munkahelyén szemüveget viselni, ugyanis a kontaktlencsét nem bírja hordani. Emellett nagy erőkkel hódol szenvedélyének a színes madár tetoválások gyűjtésének. Kifejezetten nem kedveli fakó színét. Rikító mintákkal fedi le, minél élettel telibbnek látszódjon. Gyűjteményét valószínűleg addig bővíti, míg tetőtől talpig beborítják. Jelenleg három nagyobb tetoválása van. Egész hátát beteríti egy óriási páva. Jobb karján kolibri szárnyal virágok között, illetve nyakán található három szavas felirat. Művészlélekként hisz a lélekvándorlásban. Óramutató járásával egyezően jobb füle alatt "Born", tarkóján "Live", bal füle alatt, pedig "Die" szavakkal adózik az élet körforgása előtt.
Érdekes módon vágyával ellentétesen, munkahelyén nagy erőkkel próbálja eltakarni tetoválásait. Szigorúan betartja az öltözködésre vonatkozó előírásokat. Visszafogott, lehető legszolidabb ruhákat veszi fel. Előnyben részesíti a hosszú ujjú felsőket, ingeket, kardigánokat, mellényeket, passzosabb nadrágokat. Általában pasztell, drapp, fekete, vagy fehér színeket választja. Viselete egyetlen szokatlan eleme sportcipője. Hosszú munkaideje, állandó rohangászás és közlekedési szokásai miatt, sokkal kényelmesebb bennük létezni.
Munkahelyén kívül visszatér a hóbortosabb, lazább, fiatalosabb, szokatlanabb öltözködéshez. Szívesen aggat magára színes kiegészítőket. Nagyon kedveli a font, csomózott és gumi karkötőket. Nem jön zavarba kilátszódnak tetoválásai. Imád minél több élénk színbe bújni. Teheti folyton van rajta valamilyen minta. Szívesen választ kockás, csíkos, főként pöttyös holmikat.
Művészlélekhez, valamint külföldi származásához mérten kissé különc. Folyékonyan beszél angolul, illetve családja anyagi helyzetének köszönhetően kínai, koreai, vietnami és táj nyelveken is kommunikáció képes. Tanultsága ellenére igencsak ingadozó hangulata. Nagyon könnyen ki lehet billenteni egyensúlyi helyzetéből. Igazi hiperérzékeny személyiség. Lelki leépülés alig észlelhető módon megy nála végbe. Szívére vesz valamit, nem mutatja ki nyíltan. Általában fura szokásaiban csapódnak le hangulati kilengései.
Munka teljesítményével sosem elégedett. Nem érzi kész műveit színvonalasnak, ebből alakult ki destruktív hobbija. Megírt kézirataiból darukat hajtogat, majd a kész madarakat kidobálja az ablakon. Pusztító szórakozása következtében szinte semmilyen dokumentumot nem tartalmaz portfóliója. Egyetlen munkáját sem tartja meg. Kortársaival szemben is szörnyen kritikus. Elsősorban féltékenység beszél belőle. Érzékenyen érinti tehetségtelenebb írók, érdemtelenül kapnak nagyobb figyelmet. Képes megvenni legfrissebb munkájukat, hangosan olvasva bosszankodhasson rajta. Gyakran végzik a megvásárolt példányok szanaszét tépkedve.
Legkedveltebb elfoglaltsága az utópisztikus novellák írása, vagy kósza gondolatainak levésése. Ha ehhez nem lenne kedve, általában több ezer darabos puzzle-el bíbelődik, vagy modellezik. Bármiből képes építkezni és alkotni, amiben fantáziát lát. Abban a pillanatban ihletet kap, képtelen leállni. Egész műalkotásokat teremt néhány asztalon hagyott szemétből, vagy egyéb irodai hulladékból. Legszívesebben barokk épületeket és bútorokat tervez, de szereti a teljes stílus kavalkádokat is. Kizárólag a bauhaus tabu téma nála. Hideg rázza tőle.
Számtalan rossz szokása és hobbijához társul néhány igazán kínos fóbia. Tekintettel arra, eredetileg építésznek készült, némileg ironikus, tériszonnyal, illetve komoly klausztrofóbiával küzd. Étkezésben sem átlagos jelenség. Legkisebb mértékben sem bírja a csípős ételeket. Illatuktól könnyezve csöppen el orra. Elkötelezett vegetáriánus. Nem célja húsevésről és állatok gyilkolásáról kiselőadásokat tartani. Toleráns személyiség, aki elfogadja, sőt tiszteli az önmagukat felvállaló embereket. Követi az aranyszabályt, sosem szól bele mások életvitelébe. Nem meglepő előítéleteket sem kedveli. Elvei közé tartozik, mindent nézz meg többször! Nagy erőkkel igyekszik elkerülni első benyomás alapján könyveljen el másokat.
Munkahelyén és emberek között többnyire vidám oldalát mutatja. Folyamatosan mosolyog, pörög, intézkedik, tervez és energiaitalt nyakal. Állandóan mérgezett egérként szorgoskodik, ám, ha kiürül szervezetéből a koffein, igazi zombivá válik. Emberekkel mindig igyekszik megtalálni a közös hangot. Kompromisszumokra törekszik, gyakran adja fel saját álláspontját a békesség érdekében. Veszekedni nem szeret. Igazából nem tud. Általában, ha felidegesítik, zavarba jön, kellemetlenül érzi magát, automatikusan dadogni kezd.
Sportokban nem jeleskedik. Hamar elfárad és motivációt sem lát az önsanyargatásban. Kizárólag potenciális veszélyforrást lát benne. Kerüli a lehetőséget edzeni kelljen. Számára tökéletesen elegendő mozgás a tollas labda, vagy napi szintű kilométer koptatása görkorijával. Autó hiányában, valamint tömegközlekedés megbízhatatlansága miatt kényszerült két kerékre. Emellett kerékpározni szeret. Több kikapcsolódásra nem lehet rávenni. Szülőhazájában elterjedt szabadtéri sportmánia nála nem öröklődött.
Rémisztően hat rá a fényképezés. Kellemetlen, nyugtalanító érzéssel tölti el a vaku és gép kattanása. Önmagát sem szereti fotókon viszont látni. Amikor teheti kerüli a lehetőséget kép készüljön róla. Ennél jobban, interjúkat gyűlöl adni. Ritkán nyilatkozik a sajtónak. Túlságosan rágörcsöl a feladatra. Éles faggatózásra leblokkol és egyetlen szót sem lehet belőle kihúzni. Munkáiról általában képtelen értelmesen beszélni. Annyira ösztönösen dolgozik, gyakran megfogalmazni sem tudja, miért úgy rajzolt le valamit.

ForrásokSzerkesztés

  • Kinézet: Makishima Shougo - Psycho-pass; Red Lancer - Fate/Apocrypha
  • Életben való megjelenés: Jo Youngmin - Boyfriend
  • Character theme song: Afromental - Fly away; Tensi love - Fly away; Flyleaf - Broken wings
  • Battle theme song: Infected mushroom - Becoming insane

ÉrdekességekSzerkesztés

Becenév: KomoDee
Születési hely: Új-Zéland, Auckland, Auckland
Kedvenc étel: sült tök, sült alma
Kedvenc ital: frissen facsart gyümölcs és zöldséglevek
Szerencseszám: 21
Kedvenc dráma: Csehov: Sirály
Kedvenc író: William Shakespeare; Umberto Eco; Jacques Derida
Kedvenc könyv: Johann Wolfgang von Goethe - Faust
Kedvenc film: Wong Kar Wai - 2046
Kedvenc szám: Abis - Gangsta
Kedvenc parfüm: Aqua di Gio - Giorgio Armani
Kedvenc állat: ara; rozellapapagáj
Hobbi:zenehallgatás, puzzle, origami, írás, rajzolás, modellezés, kerékpározás, tollas labdázás, Gyűrűk ura nézése, maori tetoválások lesése
Munkahely:Tokyo Media Center, NTV
Foglalkozás: díszlet és jelmeztervezés műsorokhoz, dorama-khoz

Előző életeSzerkesztés

A Módosított lélekként hibernált fiú eredetileg az hindu hős Karna-ként látta meg a napvilágot. Tragikus halálát követően lett Ninurta-Ra’im-Zerim egyik fegyvere. Hófehér, albínó páva alakváltóként született újjá Anzu fiaként, aki Nergal (Ninurta édesapja) fegyvere.
Ishtar ármánykodását követően fegyvertársa Draeil ölte meg. Lelke a földön ragadt, melyet egy akkor ismeretlen faj talált meg. Az anyagtalan (fizikális test) nélküli lélek testét hozzácsatolták egy kezdetleges gépi testhez. Ennek következtében lett belőle az Urahara Kisuke által készített módosított lélek.
Az akkori technológia nem tartott még ott, hogy ténylegesen életben tudják tartani, ezért hibernálták, míg el nem érkezik a megfelelő idő, amikor fennakadások nélkül lesznek képesek üzemeltetni a gépi testében. Erre pontosan 26 évvel ezelőtt került sor. A furcsa lények, mint kiderült technopaták, valamilyen oknál fogva ezt az időpontot választották arra, hogy felébresszék.
A felcseperedését követően folyamatosan kereste a kapcsolatot fegyver mesteréhez Ninurta-Ra’im-Zerim-hez, de azok után halálával megszakadt a kötelék közöttük, képtelen volt elérni. Egészen mostanáig reménykedett benne, valahogy újra találkozhatnak.

Karna (i.e 3203. 11. 01 -i.e 3162. 09. 14)Szerkesztés

Legelső életében Dambodbhava, vagyis sahasra kavacha, vagyis "one with thousands armors" nevezetű démon volt. Surya híveként állandóan imádkozott az isten kegyéért, hogy hallgassa meg kérését. A napisten nem tagadhatta meg követője szavait, így felkereste a démont. Dambodbhava örök életet kért magának, de ezt nem teljesíthette. A rafinált férfi ekkor találta ki, hogy akkor ezer páncélt kér a testére! Akkor hal csak meg, ha az összeset leveri róla egyetlen harcos. Ám, ennek buktatója, hogy egyetlen páncél leütése halált okozott. Surya tisztában volt a turpissággal, azonban nem tagadhatta meg a híve kérését. Teljesítette az óhaját, mely következtében Dambodbhava-nak hamarosan fejébe szállt a dicsőség.
Érthető módon nem talált legyőzőre, így pökhendivé, dölyfössé, beképzeltté vált. Úgy érezte, nem eshet baja, míg össze nem találkozott az ikrekkel. Az erdőben lakó Nara és Naraya (később Arjuna és Krishna) egymást váltva ütötték le róla a páncélokat. Míg az egyik testvér harcolt, addig a másik imádkozott, így fel tudta támasztani a meghalt testvérét, majd felváltotta a csatatéren. A csapatmunkájuknak köszönhetően egyetlen páncél maradt csak a rémes démonon. Tudta közeleg a vég, ezért Surya-tól kért segítséget, akit éppen ekkor szólított Kunti. A napisten látva a lehetőséget új esélyt adott a démonnak.
Kunti kíváncsiságból szólította a napistent tizenhét éves korában, hajadon, szűz lányként. A jóslat értelmében, hogy férjétől majd nem lehet gyereke a szentek segítségét kérte, akiktől egy mantra-t kapott. A segítségével kérhette az istenektől ejtsék teherbe. Ennek eredményeként szólította Surya-t, akinek kötelessége volt engedelmeskedni a mantra akaratának. Így született meg közös fiúk, Karna, aki eredetileg Dambodbhava volt. Ennek hozománya, hogy a fiú testét nem bőr, hanem a megmaradt egyetlen páncél borította.
A fiatal lány nem kockáztatta meg fattyút neveljen, ezért fogta a csecsemőt kosárba tette, majd sorsára hagyta. A folyón keresztül úszott a síró gyermek, míg egy szegény házaspár rá nem akadt. Radha fogathajtóként kereste kenyerét, míg felesége Adhiratha a ház körüli teendőket látta el. A derék szülők becsülettel gondját viselték, amiért Karna élete végéig hálával, szeretettel gondolt rájuk. Bárki kérdezte, mindig őket nevezte meg szüleiként. Akkoriban Vasusena-nak, vagy Redhaya-nak hívták. Az ő kérésükre vette el későbbi feleségét, Vrushali-t, akitől tíz gyermeke született.
Származása miatt elkergette mestere Parshuram, hiszen kizárólag brahmanokat taníthatott és Karna-ról kiderült, szegény sora ellenére harcos kaszthoz tartozik. A mesternek elmesélte történetét, aki szimpátiát érzett iránta. Tovább ugyan nem taníthatta, de neki adta a Vijaja lándzsát.
Élete akkor vett fordulatot, amikor találkozott Duryodhana-val. A férfi látta benne az esélyt, hogy megfékezhesse riválisait a pandavákat. Örökbe fogadta és megtette Anga királyának. A rangjánál fogva részt vehetett egy versenyen, ahol Draupadi kezét nyerhette el a győztes. A próbát megnyerte, ám az előkelő hölgy visszautasította alacsony származása miatt. Közben a felháborodott pandavák kirobbantottak egy viszályt a királyok között. Karna a barátját védte, ezzel megpecsételve sorsát. A harcok közepette érte a hír, hogy legkisebb gyermekét Sudama-t nyílvessző találta el és haldoklik. Mindent félbe hagyott, ám a fiút nem tudta megmenteni. A kicsi kezei között halt meg. Azok után tudomására jutott, hogy az íjat egy pandava, méghozzá Arjuna lőtte ki elöntötte agyát a bosszúvágy. Megfogadta megöli a férfit és egész családját a túlvilágra küldi.
Megsértette szóban Arjuna-t. Szajhának nevezte feleségét Draupadi-t, aki ezért szintén megfogadta megöli. Később Krishna-val folytatott beszélgetése alkalmával, ahol a férfi felajánlotta vegye el Draupadi-t, bevallotta, hogy megbánta, így nevezte a nőt, de már nem vonhatta vissza, ahogy már arra sem méltó elvehesse. Annak ellenére sem, hogy a jóslat alapján - az lesz a férfi, aki mind az öt férfi erényt birtokolja -ő volt az egyetlen, aki megfelelt a kritériumoknak.
A kölcsönös eskütételt követően lett Duryodhana tábornoka. Vezetésével kíméletlen hódító hadjáratba kezdett. A leigázottaknak egyetlen választásuk volt. Behódolnak barátjának, vagy meghalnak. Vishnu segítségével, így lett a világ ura Duryodhana. Ennyivel azonban nem elégedett meg, mindent akart, főként a pandavák halálát. Karna figyelmeztette, de hűsége töretlen maradt a férfi iránt, így tovább segítette.
A háború kezdeténél megtagadta a harcokat. Brishma tudta kicsoda és megtiltotta neki, hogy a családjára emeljen kezet. Karna teljesítette a kérését. Vezetőként egészen a tizenhetedik napig maradt távol a harcoktól. A férfi halálát követően ragadt fegyvert és kezdődtek a cselszövések, minél hamarabb megszabadulhassanak tőle. Először Indra lendült akcióba. Öregemberként látogatta meg Karna-t, akit előzőleg apja, Surya figyelmeztetett a közelgő veszélyre. Azonban Karna tartotta magát az elveihez, hogy háza mindig nyitva áll, főként az éhezők előtt. Beengedte az álruhás Indra-t, aki teljesen megdöbbent. A kérésére Karna levágta saját páncélját és fülbevalóját - megnyúzta magát - és átadta neki. Ezzel oda lett a sebezhetetlensége. Indra-t annyira mélyen érintette az önfeláldozása, hogy kérte fogadjon el tőle valamit cserébe. Karna megtagadta, de az istenek és apja, Surya utasítására elvette a felkínált Shakti-t (bármilyen ellenséget legyőz), melyet egyszer használhatott. Egyes feljegyzések szerint ekkor kapta Indra-tól a Karna nevet.
Ezt követően Kunti kereste fel, aki elmesélte neki, hogy a testvérei ellen harcol. Arra kérte adja fel. Szavait apja, Surya is megerősítette. Karna ugyan összezavarodott, de barátját nem hagyta cserben. Visszautasította anyja kérését. Kunti azonban kicsikart tőle egy ígéretet: egyetlen pandavát sem öl meg. Ehhez Krishna még hozzáfűzte, hogy Arjuna ellen nem használhat kétszer egyetlen szent fegyvert sem.
Ezeket követően Krishna még elintézte bűbájt bocsássanak rá, ami miatt nem képes a szent fegyvereit használni, majd olyan ellenfelet küldött ellene, aki ellen kénytelen volt használni a Shakti-t. A végső csatában, pedig rávette Arjuna-t, ne tartsa be a harctéri etikettet, vagyis küzdjön tisztességtelenül. Ennek köszönhetően megölte Karna-t.
Halálát követően Kunti beismerte az igazságot és az életben maradt pandavák harcolni kezdtek a testvérük testéért Duryodhana-val. Végül nem jártak sikerrel. Barátja helyezte örök nyugalomra. Felesége, pedig megmérgezte önmagát. Összes gyermeke meghalt a csatatéren. Kizárólag Vrishakethu élte túl, akit a pandavák fogadtak örökbe.

Namru (i.e 3162.09.14 - 0)Szerkesztés

Halálát követően édesapja Surya színe elé került. Fel akarta emelni fiát az istenek közé. Karna nem találta erre méltónak magát. Ekkor érkezett hozzájuk Ninurta-Ra’im-Zerim. A háború istenének felkeltette az érdeklődését Karna élettörténete, ezért meglátogatta a hindu panteont, miután értesült haláláról.
Akkoriban fegyvereket keresett magának, vagyis felkínálta Karna-nak a lehetőséget egy új életre. A fiú elfogadta a lehetőséget, így újjá született a panteon egyik tagjának rokonaként. A választott Anzu lett, Ninurta-Ra’im-Zerim édesapjának, Nergal-nak fegyvere, aki nem mellékesen viharmadárként ténykedett. Ennek következményeként Karna maga is madár alakváltóként látta meg a napvilágot. Hófehér, albínó páva lett, aki a Namru (ragyogás) nevet kapta. Előző életére egészen tizenéves koráig nem emlékezett.
Teljes jogú családtagként cseperedett fel az istenek között. A fegyver, vagyis szolgáló rangja ellenére mindenki rokonként kezelte. Saját fegyvermestere pedig fiaként tekintett rá. Emiatt vélekedik úgy Namru, hogy van egy édesapja: Anzu és van egy apja: Ninurta-Ra’im-Zerim. Megszólításban is különbséget tesz közöttük, de mindkettőjüket vér szerint szülőjeként szereti, akikért bármire hajlandó. Fegyverként a Suhgurim (ellenség elpusztítója, aki a bűnösöket megsemmisíti) nevet birtokolja. Kizárólag a mestere ismeri és használhatja. Ha ezen a nevén szólítja, automatikusan megjelenik mellette, akár ember, akár fegyver alakjában.
A vérségi kötelék értelmében mindenhova követni akarta mesterét, így az útjaira rend szerint elkísérte őt és testvéreit (többi fegyvert) egyaránt. Szívesen látott világot, valamint örült, ha a testvérei, vagy apja segítségére lehetett. (lásd: Ninurta-Ra’im-Zerim adatlapja)
Pontosan százhetvenhét évvel újjászületését követően, fülébe jutott, hogy az előző életében ismert Draupadi a férjei társaságával útra keltek. Céljuk a halhatatlanság, vagyis istenek birodalmának elérése volt. A kétségekkel teli nő elsőként esett el. Mélybe zuhant és halálát lelte.
Namru-t megmagyarázhatatlan érzések kötötték a nőhöz. Ugyan visszautasította származása miatt, amikor elnyerte kezét és nyíltan szajhának nevezte, ám valahol a lelke mélyén tisztelte és kifejezetten kedvelte a nőt. A halála híre felkavarta. Úgy érezte nem engedheti a túlvilágon ragadjon, vagy szenvedésekkel teli életben szülessen újjá. Először és azóta is utoljára fordult apjához kéréssel. Azt szerette volna, ha Draupadi újjászületését nem akadályozzák meg, de közöttük, mint fegyver kap esélyt egy szebb életre. Apja beleegyezett, így került hozzájuk Draeil-ként.
Annak köszönhetően ismerték egymást előző életükből, kapcsolatuk fegyverként is szoros volt. Kölcsönösen szerették egymást, így könnyű célpontot szolgáltattak apjuk ellenségének. Ishtar hamar kitalálta, mivel okozhat igazán nagy fájdalmat. Draeil-t megbabonázta és beédesgette gondolatai közé, hogy van mód visszakapja királynői dicsőségét, szépségét, életét. Addig mérgezte a fegyver tudatát, míg engedelmeskedett a nyomásnak.
Namru, ahogy tudomást szerzett róla, rögtön utána indult. Kivételesen nem kért engedélyt, nem szólt róla apjának. Haza akarta hozni testvérét, mielőtt nagyobb baj történne. Egészen a Földig követte, ahol már Draeil nem volt önmaga. Mindössze bábja volt az istennőnek. Sarokba akarta szorítani, ezért felajánlotta, ha a szolgálatába áll, elengedi Draeil-t. Namru visszautasította, amivel aláírta a halálos ítéletüket. A kegyetlen istennő ellene uszította fegyvertársát.
Képtelen volt bántani a testvérét. Védekezett, míg tudott, ám az istennő erejével megtámogatott fegyver sokkal erősebb volt nála. Nem tudta elkerülni, hogy megölje. Az utolsó tiszta pillanatában még hallotta Draeil sírva súgja a fülébe ezt kellett tennie, hogy ne vihesse magával Ishtar.
Testvére önfeláldozása nem engedte megbékélhessen. Halálát követően Surya színe elé került, de újfent elutasította. Nem csatlakozott az istenek világához. Helyette arra kérte, engedje vissza a lelkét a Földre. Valahogy vissza akart térni az apjához. Bízott benne, hogy a keresésére indul és a megszűnt kötelék ellenére is rátalál.
Földre kerülését követően azonban hiába szólította apját az összes létező nevén. Hiába kereste a hozzá vezető utat, süket fülekre talált. Céltalanul bolyongó lélekké vált, akin kezdtek jelentkezni a lidércé alakulás jelei. Ekkor különös lények találtak rá. Elvitték magukkal. Nem beszéltek, mindent gondolati úton mondtak el neki. Elmondták, hogy adnak neki testet, mert, így nem maradhat. Arra is felhívták a figyelmét ezt még előtte nem próbálták ki. Figyelmeztették a kockázatokra, lehet szétzúzzák a lelkét.
Vállalta a kockázatot, aminek következtében gépiesített, emberi, élő testet kapott. Ebbe csatolták bele lelkét. A két világból származó anyag azonban nem akart szinkronba kerülni. Félő volt megsérül a lelke, ezért a lények azt tanácsolták, hogy hibernálják, míg rátalálnak a megoldásra.
Namru nem gondolta ez a pihenés több ezer, pontosan 1991 évig fog tartani. Két teljesen emberi kinézetű lény ébresztette fel. A gépi programozása elnyomta a saját gondolatait. Később beavatták, ezt saját érdekében tették. Fokozatosan akarták, hogy szembesüljön az igazi életével. Ennél fogva, huszonnégy éven keresztül nem emlékezett múltjára. Utána, azonban újra neki látott, hogy minden követ megmozgasson apja elérésére. Elhagyta a hazájának hitt Új-Zélandot. A lehető legtöbb országot próbálta bejárni. Az egyik kitérője alkalmával keveredett Japánba, ahol érdekes feljegyzéseket talált. Ezek után döntött úgy, huzamosabb időre telepszik le a szigetországban. Szabadidejében pedig hódol kedvenc időtöltésnek a tanulásnak és művészeteknek.

DanielSzerkesztés