FANDOM

Kuchiki ház
Kuchiki-címer
Adatok
Családfő Kuchiki Hana
Ismert tagok Kuchiki Samanuske
Kuchiki Sayuri
Kuchiki Tomoe
Hisagi Karin Kiyoko
Kuchiki Byakuya
Kuchiki Ginrei
Kuchiki Soujun
Kapcsolatok

Az egykori négy nemesi ház egyike, így Seireitei legrégebbi nemesi házai közé tartozik. A Kuchiki - ház felelős Soul Society írásos törvényeinek őrzéséért, valamint szabályainak betartásáért. Egyes felvetések szerint generációk óta ők foglalják el a 6. osztag vezetőségi székeit. Több kapitány is a ház tagjai közül került ki. Két leghíresebb shinigami-juk a ház XXVII. feje Kuchiki Ginrei és utódja, Kuchiki Byakuya.
A ház tagjait hajukban hordott kenseikan-ról lehet felismerni. Ezen fejdíszek mérete, kinézete, mennyisége attól függően változik, milyen rangot tölt be az adott illető. A ház feje, ezen kívül még hordja a nemesi kesztyűt és sálat is.
Kuchiki család saját birtokán él. Az óriási kúriának saját tava van, melyben rengeteg aranyszínű koi úszkál. Az épületek alatt rengeteg titkos átjáró található, melyek biztosítják az egész birtok észrevétlen bejárását. Tulajdonosok zavartalan biztonságáról lila egyenruhás, családi névvel ellátott fejpántot viselő testőrség gondoskodik.

ShunoSzerkesztés

Többi nemesi házhoz hasonlóan a Kuchiki család is rendelkezik birtokokkal. Társadalmi státuszukból és vagyonukból eredendően számtalan nemesi kúria áll tulajdonukban. Ezek közül a leghíresebb, legnagyobb, valamint a mindenkori vezető, valamint szűkebb családja rezidenciájaként szolgál a Shuno (春雨, kellemes nyári eső) nevezetű birtok, melyet az 1600-as évek épített az akkori családfő. Eredetileg tavaszi-nyári időszakban használták, ám Kuchiki Byakuya kényelmi megoldását átvéve, következő családfő már automatikusan állandó lakhelyként jelölte meg, ezzel elkerülve a költözködésekkel járó hosszadalmas tortúrát.
Megközelítőleg maga a telek 270 000 négyzetmétert tesz ki. Rengeteg kisebb-nagyobb kert tarkítja területét. Egész birtokot több, mint két méter magas kőfal, valamint várárok veszi körbe, melyben állandóan lótusz virágzik. Egyetlen, díszes főbejárattal rendelkezik. Másik titkos bejárat létezéséről pusztán a személyzet, valamint a családtagok tudnak. Birtokot a család saját testőrsége védi. Állandó felügyelet alatt tartják az egész birtokot.
Birtok egyetlen modern különlegessége az északi részen található húsz méter hosszú, tíz méter széles medence, néhány csúszdával, mászókával és egyéb fiatalság igényeit megfelelő építménnyel. Jelenlegi családfő unokatestvére kérésére építette az óriási szórakoztató központot. Maga a terület kisebb várfallal van körbe kerítve, senki se zavarhassa az önfeledten lazító fiatalságot.
Néhány száz méterre a vizes szórakozástól külső, szabadtéri táncparkett van kialakítva a lugassal, bokrokkal és virágokkal övezett kert részben. Tovább haladva a keskeny köves úton egyre inkább természetben érezheti magát az érdeklődő. Kelet felé indulva megszaporodnak a fák, míg összefüggő erdővé változik. Közepén mesterségesen kialakított tisztás található. Padok, halastó, bambusz csobogók gondoskodnak a zavartalan pihenésről.
Birtok nyugati területén foglalnak helyet az istállók, karámok, kifutók, versenypályák. Mindenféle állat megtalálható itt, bár elsősorban lovak és kutyák tartására használják. Innen délre fordulva a dojo-k sorakoznak, ahol elméleti és gyakorlati oktatás folytatható, elsősorban harcművészeti és képzőművészeti területen.
Régi, japán stílusban épült fel a ház. Rengeteg szoba és vendégszoba megtalálható benne, elsősorban a család rokonainak és előkelő vendégeinek fenntartva. Épületben hatalmas fő konyha található, valamint több kisebb tálaló és felszolgáló helység. Legnagyobb termet az ebédlő, váróterem, csevegő szobaként használt tér teszi ki, melyet eltolható falak segítségével alakítanak megfelelő méretűre. Család nagy büszkesége a könyvtár, megannyi értékes, régi könyvvel. Hatalmas gyűjteményt halmozott fel a család az évszázadok során, így ide senki sem léphet be engedély nélkül.
További helyiségek a melléképületben található cselédszállások. Valamint a családtagok egyéni igényei alapján kialakított részlegek. Az épület keleti szárnya lett átnyújtva Kuchiki Samanuske-nak, aki saját ízlése alapján, kész szerencsejáték barlangot rendezett be magának. Emberektől szerzett gépeket, játékokat és biliárdasztalt zsúfolt be. Szintén nevéhez fűződik saját részlegének pince helysége, melyet illegális növények termesztésére használ.

CsaládtagokSzerkesztés