FANDOM

Leonardo Ludenberg
Leo
Kanji レオナルド・ルーデンベルク
Adatok
Született 08. 24.
Kor ?
Faj Bounto
Nem férfi
Magasság 160 cm
Súly 50 kg
Hajszín Világoskék
Szemszín Világoskék
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek Sál
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek Világa
Korábbi hovatartozás Soul Society
Személyes információk
Különleges képességek
Báb Sonia

Leonardo Ludenberg (レオナルド・ルーデンベルク, Reonarudo Rūdenberuku) egy Karakura Townban élő bounto.

Leo Teljes

Alacsony testalkatú 15-16 évesnek kinéző egyén, enyhén izmos testtel. Világoskék haja és szeme van, haja rövid és általában normálisan áll, kivéve, ha elaludja. Arca különböző pontjain olykor-olykor látható egy-egy ragtapasz, az esések okozta sebek miatt. Öltözékére általában a sportos jellemző, bár nem azért mert sportol, hanem mert az a kényelmes. Elengedhetetlen tartozéka öltözetének a médiumként szolgáló sálja, amit télen-nyáron visel. Végül, de nem utolsó sorban, a kezében mindig egy üveg vagy hasonló folyadék tárolására szolgáló eszköz.

Nem szeret beszélni, inkább megtartja magának a mondandóját, ezért kerüli is mások társaságát. Ha viszont valaki odajön hozzá beszélgetni, akkor meghallgatja, még ha nem is nagyon érdekli, amit mondanak neki. Azonban amint lehetőséget lát rá, hogy meglépjem valahova, azonnal megteszi, hogy megszabaduljon a társaságtól. Csöndes természete ellenére viszont könnyen felhívja magára a figyelmet váratlan eséseivel. Legtöbbször nagyon bele van merülve gondolataiba, így nem nézi, hova lép és megtörténik a baj, bár saját lábában is könnyedén megbotlik. Harc közben ez nem sűrűn szokott előfordulni, akkor erre is szokott figyelni, nehogy az életébe kerüljön egy-egy esése.

TörténetSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

BábSzerkesztés

Sonia

Sonia

Sonia (ソニア, Sonia) Leo víz típusú bábja. Amikor a báb nincs megidézve egy halvány zöld sál, amit Leo a nyakában hord. Megtalálható rajta a bountok jele, bár normál körülmények között ez nem látszik, mivel a nyaka felé néz a sál ezen oldala. A báb aktiválásaikor viszont felvillan a jel és kívül is látszik. Aktiválás után Sonia egy Shonisaurus/ember hibrid, aki képes a levegőben is úgy úszni, mintha vízben lenne. Ez a teste köré feszülő lélekenergia rétegnek köszönheti, ami képes a levegőben tartani a testét.

Hullám generálás: Víz teremtő képességével hullámokat tud létrehozni, amit ellenfelei támadására szokott használni. Tudja irányítani a hullámok irányít, így akár váratlanul is érheti az ellenfelet, hogy kanyarodik a támadás. Viszont támadásával nem tud igazán súlyos sérüléseket okozni.
Védő vízburok: Sonia igazi ereje a védekezésben rejlik, ez a képessége sokkal erősebb, mint támadása. Ha az ellenfél távolról próbál támadni, akkor Sonia csak védőburka egy részét mutatja meg, hogy az ellenfél ne jöjjön rá igazi képességére. A technika egésze csak akkor mutatkozik meg, ha az ellenfél közvetlenül próbálja megtámadni Soniát, vagyis látszólag áttöri a vízburkot, akkor a vízburok mögött lévő tömény áthatatlan lélekenergiába kerül. Az ellenfél mozgása itt nagyon lelassul és könnyű célponttá válhat akármilyen támadásnak.
SoniaLegyezo

Sonia legyező formája

Legyező forma: Sonia képes felvenni egy legyező formáját, amivel Leo könnyedén tudja használni Sonia képességeit. A legyezőt összecsukva, akár közelharci fegyvernek is lehet használni, mivel rendelkezik egy kisebb pengével.
  • Vízbörtön: Ha az ellenfelet elég hullám találja el, akkor Leo be tudja zárni egy vízbörtönbe áldozatát, aki ha nem szabadul ki elég gyorsan könnyedén megfulladhat a sok víztől.
Leoegyesült

Leo Soniával egyesült formájában

Bábbal egyesült forma: Leo, miután egyesült Soniával, új páncélszerű öltözetet kap alkar védőkkel. Haja kék színű lesz, egy-két szál hosszabb is lesz, eredeti hajszínére pedig két-három tincs emlékeztet. Leo ebben a formában kedvére tudja létrehozni és manipulálni a vizet.