FANDOM

Lluvia Blizniat
Lluvia
Adatok
Született ismeretlen
Kor ~29
Faj Arrancar
Nem
Magasság 148 cm//150 cm
Súly 54 kg//60 kg
Hajszín kék/fekete
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Vércsoport A+
Különleges ismertetőjegyek csillagok a szemeiben
X tetoválás a bal combján
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás 82. arrancar
az Exequias tagja
Partner Eras Vanthor
Hrafn Zuniga
Malvado Estaca
Mai Cabaniz
Quibelez de Saporán
Személyes információk
Rokonok Gemini ("ikertestvére")
Zanpakutō
Resurrección Gemini

Lluvia Blizniat a 82. arrancar és az Exequias tagja.

LluviaSzerkesztés

Egy viszonylag alacsony, 158 centiméter magas, 54 kiló. Vércsoportja A+. Szeme színe kék, mindkét szemében található egy-egy csillag, egy narancssárga a jobb, és egy világos kék a bal szemében. A jobb szemében narancssárga, a bal szemében világoskék. Haja ugyancsak kék, mindig összefogva hordja, ugyanis szarvai meggátolják, hogy kiengedje. Öltözködési stílusát egy az egyben országából meríti. Kínai stílusú ruhákat szeret hordani. Arrancar ruhája is leginkább egy kínai ruhára hasonlít. Egybe-részes, külső rétege fekete, belső fehér, nyakba-akasztós, háta teljesen nyitott, elöl melle alatt két ovális kivágás található. Combja kezdeténél bevágott mindkét oldalon, nem visel alatta rövid nadrágot, így minden rúgásnál kivillan fehér-kék bugyija. Zoknija is fehér- kék vízszintes csíkos, hogy passzoljon a fehérneműjéhez, ehhez az összeállításhoz jár egy fekete balerina cipő szerű lábbeli, ám az esetek nagy többségében ezt nem hordja, inkább mezítláb rohangál.
A hollowlyuk a bal melle alatt található. Az Exequias soraiba való belépéskor megszerzett "X" a bal combján virít.
Miután Szayel elvégezte a beavatkozást, Lluvia jelleme visszatért a gyermekkorihoz. Szereti az aranyos dolgokat, ijedős, kedves, könnyen sírós és retteg egyedül lenni. Szereti a plüssöket és egyéb olyan dolgokat, amiket kislány szerethet. Naivan viselkedik, és mindenkihez barátságosan közeledik. Kissé meggondolatlan és ügyetlen. Könnyen tör el tárgyakat, ezért sokszor megbüntetik. Fél Szayeltől és Azientől is, bár utóbbit tiszteli és hálás neki, amiért arrancarrá tette.

GeminiSzerkesztés

Magasabb és nehezebb Lluviánál a maga 160 centiméterével és 58 kilójával. Erősebb a csontozata és kicsit izmosabb, ezért tér el mindkettő érték. Vércsoportja azonos Lluviáéval. Az öltözéke, mikor megtestesül, teljesen megváltozik Lluviáéhoz képest. Egy térdig érő buggyos fekete nadrág, egy hosszú ujjú, fekete fehér fölső és fekete cipők. Ettől függetlenül Lluvia teljes tükörképe. Copfja, csillagai, és szarva is felcserélődnek.
Ő megőrizte lázadó viselkedését. Mivel mindenre emlékszik, így próbálja megvédeni Lluviát az emlékeitől, minden erejével azon van, hogy boldoggá tegye. Bárkit, aki közeledik Lluvia felé gyanakodva fogad és megpróbál elüldözni. Aki közel kerül Lluviához azt ő mélységesen utálja és megveti. Az egyetlen személy, akivel nem szadizik annyit az Lluvia, bár azért ő is megkapja időnként. Gemininek ilyen sajátos a kifejezésmódja. Teljes szívéből gyűlöli Szayelt és egyik legfontosabb célja, hogy legyőzze. Aizennel azonban szimpatizál, örül, hogy őt szolgálhatja. Hajlamos a gyilkolásra. Gyakran elborul az agya és irányíthatatlanná válik, ilyenkor időnként még Lluvia sem tud vele mit kezdeni.
Egy kis mellékes baromság: Ők ketten kitesznek egy Tsundere karaktert. Mégpedig: Lluvia a dere-dere és Gemini a tsun-tsun. Így ember/arrancar a talpán az, aki kiismeri és elviseli őket.

TörténeteSzerkesztés

EmberkéntSzerkesztés

HollowkéntSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

  • Kardforgató: Nem kiemelkedő kardforgató az arrancarok körében, de sokat gyakorol és megpróbál minél jobbá válni.
  • Pusztakezes harcos: Egyik nagy erőssége a puszta kézzel való harcolás. Az arrancarok között is kiemelkedik, mind tudásában, mint kreativitásában ezen a téren. A Resurrecionja aktiválásakor fegyvere eltűnik, így erős rúgásaira és ökleire hagyatkozni. Lélekenergiáját is előszeretettel használja föl, hogy felerősítse támadásait.
  • Sonido: A másik nagy erőssége a sebessége. Szüksége is van rá a pusztakezes harchoz. Ez a két képesség remekül kiegészíti egymást, ugyan úgy mint a kardforgatást és a resurrecionját is. Gyakran támaszkodik erre a képességére, meneküléskor és támadáskor egyaránt hasznos készség.
  • Hierro: Harcmodora megköveteli az erős hierro birtoklását, mivel resureccion alakban ő felel a védelemért. Jelenleg még nem olyan erős, mint amilyennek lennie kéne, de sokat gyakorol, hogy megerősödjön a páncélzata.
  • Hollow képességek: Gyengeségei közé tartozik a mágia használata. Mivel mindig is erejére és reflexeire hagyatkozott a harcban. Nem szívesen használja és nem is érdeklődik különösebben a mágia iránt.
  • Hollow feletti reflexek: Harcstílusa megköveteli az azonnali helyzet felismerést, és a gyors reagálást egyaránt. Így kialakult az átlagosnál gyorsabb helyzetfelismerés, melynek segítségével gyorsan tud taktikát váltani vagy kitalálni.
  • Pontok:
  3 pont fegyveres harc
  6 pont pusztakezes harc (+1 pont)
  1 pont hollow képességek
  6 pont sonido
  4 pont resurrección 
  3 pont hierro (+1 pont)

Egyéni képességekSzerkesztés

Előéleténél fogva két egyedi képességgel is rendelkezik, melyek mind a képzelt ikertestvéréhez Geminihez köthetők.

  • Személyiség váltás: Ebben az esetben, csak a személyiségük változik meg, a harcstílusuk és a különböző erőnlétük nem. Ahhoz, hogy ez a szimpla személyiségcsere megtörténjen, nem szükséges, mindkettőjük akarata. Egyedül úgy lehet megakadályozni, ha valamelyikük a karakterváltás ellen van, és sikerül leuralnia a másikat. (Tehát, például Lluviát megbántja valaki és elszomorodik, ekkor Gemini ha akar felszínre tud törni. Ha mondjuk Gemini gonoszkodik valakivel és Lluvia helyet szeretne cserélni, ám Gemini ezt nem hagyja, csak akkor cserélhetnek helyet, ha Lluviának sikerül leuralnia Geminit). Ezt a képességet, mivel semmi „különös” nincs benne korlátlanul használhatják.
  • Teljes test-lélek csere: Annak ellenére, hogy Gemininek nincs létező teste, a resu megidézésekor, mégis egy kis változáson megy keresztül Lluviához képest. Az izomzata kötöttebb, nagyobb erő kifejtésére alkalmas és edzettebb, ez ugyan nem látszik kívülről, csak ha összehasonlítják a két lány ütését. Mivel ez a technika kimerítő, ezért napjában csak háromszor használható. (Tehát Lluvia -> Gemini -> Lluvia - > Gemini vagy Gemini-> Lluvia ->Gemini->Lluvia) Ha már kimerítették a limitet, akkor kénytelenek annak a testében maradni, akinél megállt a „kör”. Ha ez megtörténik, fél napig a jellemüket sem változtathatják meg. Ha Geminninél áll meg a sor, akkor a resu nem használható.

ResurrecciónSzerkesztés

Llluuuu
  • Neve: Gemini
  • Parancsa: Arawaredete Gemini! //Jelenj meg (kérlek) Gemini!//
  • Resurrección: Lluvia kinézete és ruhája nem változik. Egyetlen eltérés a szarván vehető észre, ugyanis kettő szarva helyett egy látható, ami méretében és formájában nem változik. Azonban megjelenik egy másik lány, akit tökéletesen olyan mintha a tükörbe nézne. Ez a lány Gemini az ő fiktív ikerhúha, tökéletes tükröződésének másolata. Eltérés csak az öltözékükben mutatkozik. Gemini ruhája fiús, pontosabban egy férfi öltözék. Áll egy térdnadrágból és egy könyökig érő kabátkából. ennek gyakorlati haszna van, a támadáshoz jobb, rúgásoknál megfelelően takar, és ha minimálisan is, de megvéd a külső sérülésektől. Lluvia megengedheti magának az elegánsabb ruhát, mivel ő nem ugrál, szökken össze-vissza, ő adja a biztos talajt, a lendületet és a védekezésért felel.

Támadások: Elég rendhagyó a fegyvere, ugyanis az alapképességen kívül nincs más ereje. Alap képesség és forma: Resuban materializálódik gemini alakja, gyakorlatilag egy tükrözött klón. Nincs önálló teste, ezért llulunak és neki mindig fogniuk kell egymás kezét (lehet ez bal-jobb, jobb-jobb, vagy bal-bal kéz is és harc közben válthatók). Ha nem érintkeznek akár egy pillanatig is a kard visszaváltozik és nem lehet használni, mivel Gemini nem rendelkezik testel, Lluvia lélekenergiája és a kard anyaga segítségével jelenhet csak meg teljes valójában, ha ez a két „összetevő” nem érintkezik megszűnik a test (akár a konnektor és a lámpa). Mivel teljes másolata Lluviának, ezért az összes képességével is rendelkezik, az LP és a statpontokkal is, így amíg a resu aktív túlerőbe kerülhetnek és egy náluk kétszer erősebbel szemben is. Szinkrontámadásokat használnak, Lluvia a védekező míg Gemini a támadó posztját tölti be. a magyarázat igen könnyű. Az egyik, hogy Gemini teste nem olyan stabil mint Lluviáé, így pedig megvédhető a sérülésektől amik rövidítik a megidézés hosszát. A máik a különböző mentalitásuk. Gemini támadó típus, kiáll magáért és elég agresszív, ingerlehető és ösztönösebb, kettejük közül benne maradt meg jobban a hollow-adjucas lét. Míg Lluvia, annak ellenére, hogy ijedős, tisztafejjel tud gondolkodni, ha valamelyikük veszélybe kerül, és a támadás nagyon távol áll tőle. Gemini megjelenése után 5 percig szabadon mozoghatnak korlátozás nélkül, utána szinttől függően bizonyos időközönként, büntetést szenved el. Láncok jelennek meg a testén különböző helyeken, ezzel megvédve Lluviát lélekenergiája teljes elvesztésétől és a haláltól. Mivel a fegyver folyamatosan szívja Lluvia erejét, amolyan parazitakén élősködik rajta, így érdeke, hogy a gazdáját ne ölje meg. A láncok megjelenésével rákényszeríti a használóját, hogy mielőtt teljesen elfogyna az ereje, oldja fel a resrrecciónt.

  • Első lánc: a bal kezüket láncolja össze meggátolva a kezek váltogatását, de nem olyan szorosan hogy ne tudják elengedni egymás kezét, szóval szétcsúszhat attól még. A láncok nem akadályozzák egymást abban, hogy a másik két kezüket megfogják, csak a láncok nem engedik őket eltávolodni öt centiméternél jobban.
  • Második lánc: ez a mellkasukra csavarodik meggátolva őket a rendes eltávolodásban egymástól
  • Harmadik lánc: ez a bal lábukra csavarodik teljesen össze így azzal a lábbal a támadás nehézkessé válik, illetve lehetetlenné.
  • Negyedik lánc: a szabad kezeiket láncolja hozzá a testükhöz.
  • Ötödik lánc: végül a nyakukra csavarodik, ellehetetlenítve a légzést.

Pontos adatok:

  • 1. szint: büntetés nélküli lét 5 perc, 30másodpercenként megjelenő láncok
  • 2. szint: büntetés nélkül 10 perc, 1 perces láncok
  • 4. szint: büntetés nélkül 30 perc, 10 perces

Minél több pont van a resun annál összehangoltabbak a támadásaik, tehát annál nehezebb kivédeni őket.
Mivel szinkrontámadásokat használ/nak, minden harmadik resurreccion pont után, 1 hierro és 1 pusztakezes harc pont jár. Maximum +4 hierrot és +5 pusztakezes harcot adhat.