FANDOM

Masachika Ryouji
Date-basara
Kanji 壮力 竜児
Adatok
Született 1811. 05. 12.
Kor 202
Faj Vaizard
Nem férfi
Magasság 187 cm
Súly 70 kg
Hajszín barna
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek szemkötő
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Karakura Town
Cimer Daitenshi
Masachika-ház
Korábbi hovatartozás Soul Society
Gotei 13
Foglalkozás Tenshi
Előző osztag(ok) 11 11. osztag
2 2. osztag
10 10. osztag
Partner Sierashi Yuusuke
Masachika Ryuutarou
Kurai Szadame
Korábbi partner(ek) Shiroichi Anao
Keisuke Isami
Kagami Ritsu
Sierashi Katsuo
Sierashi Masaru
Rosui Kagehime
Személyes információk
Rokonok Masachika Ryuutarou (fia)
Zanpakutō
Shikai Jigoku Doragon

Masachika Ryōji (壮力 竜児, vagy nyugatiasan Ryouji Masachika) a Daitenshi nevű szervezet tagja és Masachika Ryuutarou édesapja.

Külsejét tekintve magas, izmos, kidolgozott testű. Hosszú zongorázó ujjai vannak, ez előnyére válik a kártyázásnál, pontosabban válna, ha nem lenne ostoba és balszerencsés és a harcnál sem jelent számára hátrányt. Arcán általában olyan kifejezés ül, mintha citromot nyelt volna, de ha egyszer elkezd mosolyogni, azt egy jó ideig biztosan nem hagyja abba. Barna szemei mindig vidámságot tükröznek, még ha próbál komoly is lenni. Hosszú, barna frufruja állandóan a szemébe lóg, de ez őt egyáltalán nem zavarja, sőt van olyan is, mikor direkt a homlokára fésüli. Jobb szemét szemkötő takarja, mivel egy régi „baleset” miatt arra a szemére megvakult.

Vaizarddá válása után visszafogta magát a kicsapongó, önpusztító tevékenységek terén, de azért maradt önmaga. Valamivel megkomolyodott, természetesen azért elég sokaknak csapja a szelet, de többet foglalkozik a családjával, főleg hogy megérezte, milyen majdnem elveszíteni valakit, akit szeret. Mindezek ellenére, főleg az ismerőseivel visszahúzódóbb, távolságtartóbb lett, nem akarja akaratlanul is bántani őket, mivel vaizarddá válása óta gyakran vannak agresszív kitörései. Névmemóriája változatlanul borzalmas, szóval a „te”-kre és hülye becenevekre fel!

TörténetSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

ZanpakutōSzerkesztés

Jigoku Doragon (Pokolsárkány) alap kinézetében hétköznapi katana. Egyszerű sötétbordó saya-val és aranykeresztvassal. Díszként a markolat szolgál, mely sárkányfejet formál.

  • Shikai: Kuitsukuse Jigoku Doragon! (Emészd el Pokolsárkány!) parancsot követően kaszává alakul.
    • Tüzes lánctenger (Enentaru Umi no Kusari): Az áldozat mind a négy végtagját egy-egy, a földből előnyúló, lángoló lánc köti le, ezáltal megbénítva őt, majd azokon keresztül a tűz átterjed az áldozat testére, nem épp kellemes élményben részesítve az ellenfelet.
    • Lángcsóvák védelmező ölelése (Honoh no Yougo Aiyou): Ryouji teste lángolni kezd, azonban ez semmiféle fájdalmat nem okoz neki, sem sérülést. Minden porcikáját körülveszi a tűz, ez által megvédve őt a gyengébb kidouktól, illetve fizikai támadásoktól, valamint ha az ellenfél hozzáér ehhez a „páncélhoz” egy gyengébb égési sérülés éri (az égés mértéke a két fél lélekenergia különbségétől függ, Ryoujinál erősebb ellenfelet nem sebez meg).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Zanjutsu - - - - - - - - - - - - - - - -
Hakuda - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kidō ¤ ¤ - - - - - - - - - - - - - - -
Shunpo - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zanpakutō - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Maszkhasználat - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zanpakutō lelkeSzerkesztés

Név: Jigoku Doragon (Pokolsárkány)
Nem: férfi
Megjelenés: Vérszomjas sárkány.
Jellem:Egy pszichopata őrült, aki csak a gyilkolásra és kínzásra tud gondolni. Erőszakos és csak ritkán lehet vele értelmesen beszélni, a kegyelem szót nem ismeri. Nem taktikázik, általában fejjel megy a falnak, de mégis igyekszik vigyázni Ryoujira, mintha nem is a zanpakutouja, hanem a bátyja lenne. Veszekedéseik eddig is gyakoriak voltak, azonban egy ideje alig beszélnek, egyáltalán nem bírják ki egymást.
Belső világ: Hatalmas barlang mélye. Mindent ellep a tűzforró láva. Csarnok közepén trónol Doragon.