FANDOM

Meiou Yuukine
Yuukine
Kanji 勇気ね
Adatok
Született 1916. június 09.
Kor 101 (külső: 14-15)
Faj Shinigami
Nem férfi
Magasság ~160cm
Súly 46kg
Hajszín sötét szőke
Szemszín Heterokrómia (bal: aranybarna; jobb: türkiz)
Bőrszín fehér
Politikai hovatartozás
Foglalkozás Tanuló
Személyes információk
Rokonok Meiou Mikage - Apja
Namba (Yazawa) Kasumi - Anyja
Meiou Ren - ikerbáty
Meiou Setsuna - Báty
Zanpakutō
Shikai Heika

Meiou Yuukine (勇気ね - bátor lélek; nyugatiasan: Yuukine Meiou) Meiou Mikage és Namba (Yazawa) Kasumi legkisebb fia, Meiou Ren ikeröccse. A Lélektovábbképző Akadémia diákja.

Küllem Szerkesztés

Cirka egy-hatvan, talán hatvanöt. Nem a legmagasabb ifjonc a környéken, de hát ha ez van, akkor ez van. Vállig érő szőke haját, ami nyílván nem az volt eredetileg, gyakran hordja összefonva. Ezzel is már rendesen elüt az átlagtól, de ami még felismerhetővé teszi, az családjának jellegzetessége, az eltérő szemszín. Mármint nem másoktól tér el, hanem a sajátjától. Ugyanis jobb szeme kék, bal pedig aranybarna. Arcán itt-ott megjelennek szeplők, főleg az orrnyergén. Száz életéve ellenére egészen fiatalos, olyan tizennégy-öt évesnek látszódik. Ennek ellenére fejlett izomzata van, főleg a kardforgatáshoz szükséges izmai tűnnek ki jobban, karban, mellben, és lábban erős. Lábát nem csak struktúrált kardharchoz, de futáshoz is rendkívül jól használja. Elsősorban a tradícionális kenjutsu irányokat preferálja, de nem áll ellen a kendo és az iaido vonzásának sem. Öltözködésre kitekintve: Yuukine kedveli a kényelmes, szabad ruhákat. Shihakushou-t csak akkor húz, ha feltétlen kell, és ez az akadémiai éveiben elég jelentős időt tesz ki. Kedveli a kékeket, szürkéket, esetleg néhány fehér darabot. Egy haorit felhúzna, mondjuk kapitányit, de ez lehetetlen a számára, tekintve, hogy nem kapitány. Zanpakutouját annak szokásos helyén tartja. 

Jellem Szerkesztés

Lusta. Nem teljesen pontos ez az állítás. Nem lusta, csak nehezen veszi rá magát arra, hogy hasznosat csináljon. Kivéve olyan dolgokra, amiket szeret. Például szeret gyakorolni, fejleszteni a képességeit, javítgatni a tudásán, igazítani a mozdulatain, polírozni a struktúráját. Röviden gyakorolni... Ezen kívül többnyire ikertestvérével, Rennel elütni az idejét. Ritkán edzenek együtt, de olyankor egy leszámolásról beszélünk. Tipikus animés jelenet. A fél világ elpusztul, de legalább a környékük. Minek fognák vissza magukat? Az nem is gyakorlás lényegében. Egyébként pont ezért nem edzenek együtt. Veszélyesek a környezetükre. Amivel viszont gyakrabban foglalkoznak, az a világ bosszantása. Mindenkit előszeretettel zavarnak legfontosabb tevékenységükben is, és ebben mindig együtt munkálkodnak. Nem fordul elő olyan, hogy egyedül, azaz külön-külön tennének ilyet. Előszeretettel zavarják meg idősebb bátyjuk nyugalmát, de, mint tudjuk, a család a első, tehát mindenki a családon belül kapja első körben a törődést, és utána jön a családon kívül eső emberek halmaza. Kitérve csak Yuukinére, alapvetően egy nagyon összetett lény. Egyszerre mondanám okosnak, és butának. Utóbbi valószínüleg a viselkedése miatt. Talán ami a legjobban lefedi, az a ravasz, de nem negatív értelemben. Talán... kreatív? Nehéz körülírni. Fontos értékek számára a család, és a barátai. És a kötelezettségeit is komolyan veszi, habár hanyagnak tűnik, mikor a legfontosabb pillanatban olyan, mintha nem figyelne. Képtelen a komolyságának a kimutatására, és épp ezért tartják lustának, és szétszórtnak. Például: Képes őrködés alatt elaludni, egy fontos megbeszélés alatt a körülötte repülő bogarakat csodálni, vagy a lehulló leveleket elkapdosni, miközben egy lidérc ellen harcol. Persze eközben száz százalékig odafigyel a feladatára, csak a komolyságát, mint mondtam, nem tudja kimutatni.

Történet Szerkesztés

Zanpakutou Szerkesztés

Neve: Heika // Felség

Fajtája: Szél

Shikai parancsa: Jishinasai, Heika. // Uralkodj (kérlek), Felség

Zanpakutou szellem kinézete: Parancsoló, komoly, és méltóság teljes megjelenése van. Heika egy durván száznyolcvan centi magas, hosszú, fekete hajjal megáldott izmos testalkatú férfi. Ruházatra hasonlót preferál, mint Yuukine, de az övén látszik, hogy mennyire odafigyel az összetételre. Uralkodói jellegű ruhákat hord, amolyan törzsinek mondhatóakat. Mintha egy indián törzsfőnök lenne. Szerencsére tollakat nem hord. 

Jelleme: Olyan, mint egy kedves nagypapa, egy százéves nagymester, és egy szigorú apa keveréke. És ezt mind kiengedi Yuukinére egyszerre. Ő tanítja harcolni attól a a perctől kezdve, hogy kapcsolatot tudtak teremteni. Közben támogatja, és segíti is. Tudatosan nem hagyja, hogy használója előhívhassa, mert még nem elég erős hozzá, ám erről a fiú semmit sem tud. Ebben látszik meg a szigorú és a kedves személyisége is. 

Shikai kinézete: Eléggé szokatlan külsőt ölt a kard a parancs szavak elhangzása után. Egy katana méretű, tsuba, vagy keresztvas nélküli kard lesz, egyenetlen, de ugyanakkor áramvonalas felülettel. A fegyver használható egykezes kardként vagy katanaként is. Kis ellenállása nagyon jól összehangolódik súlyával is, alig üti az egy kilogrammot. 

Elzárt kinézete: Hétköznapi katana, tsuba nélkül, kék markolattal. Yuukine bal oldalán tartja.

Képességek:

Kuuchuu Sanketsu // Lég folytás A technika lényegében manipulálja a levegő területi oxigén összetételét. Növelheti, vagy csökkentheti azt, ezzel különböző hatásokat előidézve az ellenfele szervezetében. Ha az oxigén tartalom növekszik a levegőben, az érintett felek a következő hatást érzékelhetik: szédelgés, látás romlása, fül csöngése, idegesség, összezavartság. Környezeti változás pedig az oxigén fokozott gyúlékonysága. Ha az oxigén csökken, az érintetteket szintén szédelgés foghatja el, majd az alapvető élet funkciók folyamatos leállása, ájulás, és végső soron halál. A képesség használata annál jobban fárasztó, minél nagyobb százalékban másítja meg a képesség a levegő oxigén tartalmát. A technika használatakor Yuukinének választania kell egy célpontot: Ez vagy önmaga, vagy egy kiválasztott ellenfél. Amennyiben önmagát választja, a techinka rádiusza nagyobb lesz (1.5x).

Pontozás:

Zanpakutou képzettség pontonként a rádiusz fél méterrel nő, kezdő értéke 1 méter. Illetve a levegő oxigéntartalma pontonként -2%; +2%. kezdő értéke 10%.