FANDOM

Miwa Kyoko
Icipici
Kanji 美鏡
Adatok
Kor 19
Faj Shinigami
Nem
Magasság 166 cm
Súly nempublikusˇ^ˇ
Hajszín Derékig érő, szőke
Szemszín Vörös
Bőrszín Hamvas fehér
Vércsoport B+
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Korábbi hovatartozás Lélektovábbképző Akadémia
Foglalkozás Shinigami
Korábbi foglalkozás Akadémista
Személyes információk
Zanpakutō
Shikai "Someyo, Nijimeka!"
Miwa Kyoko (美鏡) a 9. osztag 9. tisztjeként szolgálja a Gotei Juusantait.

Kyoko viszonylag fiatalon halt meg és került át Soul Societybe, így egész könnyen alkalmazkodott az új környezethez. Nem kesergett a korábbi életéért, sőt, azonnal célokat tűzött ki maga elé. Maximalizmusa kifizetődőnek látszott idő előtt, ugyanis nem csak hogy akadémistaként is részt vehetett küldetéseken, még egy évvel a szükségesnél hamarabb is tehette le a Lélektovábbképző Akadémián a vizsgát, melyet követően hivatalosan shinigamivá válhatott.  

Jellem, megjelenésSzerkesztés

SzemélyiségeSzerkesztés

Kyoko személyisége az Akadémián töltött öt év alatt sokat változott, fejlődött. Még mindig gyerekes néha, azonban sokkal komolyabbá vált, mondhatni megpróbált felnőni a feladatokhoz, amivel a shinigami lét jár. Gyerekessége leginkább a figyelem igényében mutatkozik meg, sokszor érzi magát fontosabbnak, mint amilyen valójában, avagy gondolja azt, hogy ő a figyelem középpontja, pedig nem. Ilyenkor általában összezavarodik, előtör belőle a velejéig maximalista, aki teljesíteni akar de mégsem tud. Ha nincs rivaldafényben, akkor viszont brillírozik. 

Gyermeki énje továbbá abban mutatkozik meg, hogy Kyoko meglehetősen türelmetlen, néhanapján izgága és hiperaktív is, amire szerencsére egyre kevésbé kerül sor.

Kicsit szeleburdi, kupis ha a saját környezetéről van szó, könnyen elveszít bármit. Ez másfelől úgy nyilvánul meg, hogy könnyen elvesződik saját maga is. Nagyon rosszul tud tájékozódni, ezért számára nincs olyan, hogy időben elindulás. Valahol emiatt főleg Kyoko igazán pontatlan. A határidőket általában éppen betartja, azt is azóta, mióta tiszti rangot kapott.

Egyáltalán nem buta lány. Ha valamire elszánja magát, akkor az esetek legnagyobb részében az sikerül is számára, legyen ez elméleti vagy gyakorlati tudás. Az utóbbi nehézkesebben megy megfelelő motiváció hiányában.

Könnyen válik rideggé, tárgyilagossá őt nem közvetlenül érintő dolgokban. Erre legjobb példaként szolgált az első kiküldetése az Emberek Világába, mikor szemrebbenés nélkül viselte a zombik nem különösebben kellemes látványát. Ez persze az imént esetben nem volt hátrányos tulajdonság, mégsem büszke rá túlzottan. Ugyanezen okból kifolyólag Kyoko nem nevezhető az empatikusság mintapéldányának még akkor sem, ha számára sem ismeretlen ez a képesség.

Kyoko ahogy komolyodik, egyre tisztábban lát magával kapcsolatban. Ha bármilyen hibát észrevesz magán, azt nem köntörtfalazza tovább, ellenben elsődlegessé válik számára kijavítani a azokat, feltéve, hogy tud rájuk megoldást találni.

KüllemeSzerkesztés

Kyoko sokat nyúlt az elmúlt néhány év során. Alakja sokat nőiesedett, teltebbé vált a szükséges helyeken. Külsejének főbb jellemzői nem változtak: még mindig, sőt egyre hosszabb szőke haja van; szem színe szintúgy vörös maradt. Bőre alig barnult köszönhetően a kevés szabadban töltött időnek meg a kevés szabadidőnek, melyet egyébként magának osztott be ilyen módon. A rendszeres és kitartó magánedzéseinek hála az erőnléte is csak pozitív irányba fejlődött, testén nem túl szembetűnően, de felfedezni vélhető némi izomtömeg.