FANDOM

Miyazawa Sanju Ren
Sanju (1)
Kanji 宮沢 三拾 蓮
Adatok
Született 1871. augusztus 15.
Kor 143
Faj Shinigami
Nem
Magasság 155 cm
Súly 45 kg
Hajszín cinóber vörös
Szemszín türkizkék
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek lila sál, esernyő, fejdíszek
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Soul Society
Foglalkozás 13. osztag tagja
Partner Rihito, Mizushima Tenkai, Rosui Naoki, Rosui Natsuki, Yato Chifuyu, Miyauchi Ayane Cho
Korábbi partner(ek) Meiou Tokiya, Urufu Mae, Urufu Heisuke
Személyes információk
Rokonok Kibouzukin (Yazawa) Rihito († - apja)
Miyauchi Momoko Yui († - anyja)
Yazawa Souji († - nagypapája)
Kibouzukin Kameko (Sukie) († - nagymamája)
Hino Kagura, Amatsuji Youko, Amatsuji Akira (rokona)
Zanpakutō
Shikai Kirin

Miyazawa Sanju Ren (宮沢 三拾 蓮; nyugatiasan Sanju Miyazawa) Kibouzukin (Yazawa) Rihito és Miyauchi Momoko Yui egyetlen gyermeke, Yazawa Souji 13. osztag ex-kapitánya és Kibouzukin Kameko a hírhedt rukongai banditák vezetőjének unokája. Jelenleg a 13. osztag tisztje és célja híres halálistenné válni.

MegejelenésSzerkesztés

Sanju alkatáról lerí fiatal kora, ugyan edzettsége már megmutatkozik karizmain. 155 centiméter magas, javában növésben lévő tini külsejéhez 45 kiló párosul. Ugyanis állandó mozgékonyságának hála leadja a súlyfelesleget, melyet evésőrületével felszed. Haja cinóber vörös színben pompázik, lapockáig érő göndör fürtjeit általában felkötve hordja, két fejdísz alá igazítva, amiért ki nem állhatja annak kezelhetetlenségét vagy hogyha zavarja a tevékenységében. Szemei türkizkék színűek, melyek szinte világítanak. Shinigami uniformisa leginkább egy cheongsamra hasonlít. Felső része fekete színű, garbós nyakú és ujjatlan, elől és hátul hosszabb egy kicsivel. Ezt a ruhaneműt derekánál egy vastagabb fehér övvel fixálja le. Alsó ruházatként pedig vádlija közepéig érő fekete színű, buggyos végű nadrágot visel. Bokáját és kis részben lábait fehér fásli fedi, míg cipő gyanánt fekete topánkát hord. Két karját felkarja közepétől egészen a csuklójáig húzódó fekete anyagok takarják. Nyakán körbetekerve egy lila színű sálat visel, rajta a Yazawa család jelképével. Zanpakutouját hátán hordja a könnyű elérhetőség miatt, illetve így a fegyvere kevésbé van útban számára az általa végzett mozgásban. Kezében legtöbbször egy esernyő pihen, melyet édesanyjától örökölt. Ha hirtelen ütéseket kell leadnia a kezét, vagy pedig ezt alkalmazza fegyver gyanánt, feleslegesen nem veszi elő lélekölőkardját. 

SzemélyiségSzerkesztés

Sanju első látásra egy kifinomult úrihölgynek látszik, de ezt az állítást viselkedésével hamar megcáfolja. Modora ugyanis távol áll a jólneveltségtől, roppant szemtelen a Rukongaiban ráragadt dolgok okán, ilyen például a beszéde. Az idősebbeknek nem adja meg a kellő tiszteletet, nyelvét mintha felvágták volna, igencsak érdekes dolgokat képes megjegyezni, melyek nem kimondottan társaságba illőek. Beszédére jellemző még a hadarás és a tegeződés, illetve mások megszólításánál (ha ismeretében áll az illető neve), általában kiragad belőle egy részletet és furcsa artikulációval ejti ki azt.
Rendkívül harcias, enyhén hiperaktívnak mondható, a verekedés és kötekedés gyakran energiái lekötésére szolgál. Sokszor, ha valamit nem tud szavakkal megoldani, akkor az erőszakos megoldást választja és nem jellemző rá a finomkodás.
Sanjutól távol áll a türelmesség, jellemzően, ha valami nem köti le, arra nem koncentrál túl sokáig és hamar elkalandozik róla a figyelme. Viszont rendkívül imádja a meséket, a különböző múltbéli történeteket, ha valami, hát ezek igazán képesek lekötni őt. Ilyenkor még a nyughatatlansága is kámforrá válik. Szívesen hallgatja végig ugyanazt a történetet százszor is, ha tetszésére van. Illetve Sanju nehezen ébredő kategóriába tartozik, de ágyba zavarni még komplikáltabb, viszont ha egyszer kialussza magát és felébred, akkor nem képes megmaradni egy helyben.
Sanju könnyen sértődik meg és hamar felingerelhető megjegyzésekkel, számára nem tetsző tettekkel, amire védekezésként harapóssá válik hangulata (szó szerint). De gyakori megnyilvánulása csupán szeretetből is másokat megharapdálni, ez afféle üdvözlési mód nála. Emellett jellemző még rá a váratlan, erőteljes jobbegyenes leadása, hogyha se az ernyő, sem pedig más fegyver nincs a keze ügyében. Ezt hihetetlenül nagy precizitással képes kivitelezi, általában nem téveszt célt.
Rukongaiban töltött idő megedzette, gyakran orozza el mások tárcáját vagy egyéb értékes ingóságát, amellyel később ételt vehet, vagy a szegényebbeknek adhatja. Ő ezt nem nevezi lopásnak, számára ez magától értetődő tett a Seireiteien kívüli farkastörvények miatt.
Sanju nagy állatbarát, még a legapróbb bogárnak se lenne képes ártani, szívén viseli mindegyik életét. Megeteti őket, ha éhesek, gondoskodik róluk, ha betegek. Illetve hobbiból gyűjti a különböző érdekes formájú rovarokat, kavicsokat, falevelet és egyéb természetben megtalálható érdekességeket, melyek megtetszenek neki.
Sanju eléggé édesszájú, főleg a mogyoró ízesítésű vagy a savanyú dolgok a kedvencei. Emiatt gyakran látni őt a szájában mogyorós csokoládéval, esetleg savanyúcukros nyalókával. De nem mond nemet más ételekre sem. Igazi bélpoklok, méretének fejadagjának többszörösét képes elfogyasztani, szinte telhetetlen. S mióta Seireiteibe került és megismerkedett a teák felhozatalával, azóta ezeknek is nagy rajongója. 

TörténetSzerkesztés

KapcsolatokSzerkesztés

ZANPAKUTOUSzerkesztés

Kirin (麒麟; Csi-lin) egy tűz alapú lélekölőkard. Alapállapotában egy uchigatana fehér színű tokba bújtatva, melyet aranyozott pillangókra emlékeztető sorminta tarkítja. A fegyver markolata a pengét védő tokkal ellentétben fekete színben pompázik. Keresztvasa, hasonlóan a kard tokján látható mintához, pillangóra emlékeztető formája van.

  • Shikai: Amakudattekure, Kirin! (アまくだってくれ, 麒麟!;Szállj alá az égből {kérlek}, Csi-lin!) parancsszóra aktiválódik.

Lélekölőkardja feloldásához szükséges, hogy a pengét háborítatlanul a tokjában tartsa. Ugyanis, amint kimondta a parancsszót a kardról „leolvad” a tok, mely Sanju kezéről felkúszva az olvad anyag fehér színű samurai karpáncélként materializálódik mindkét karján egészen a válláig. Illetve a lábain egészen a térdéig is samuraiokra jellemző lábpáncélzat jelenik meg. A fehér páncéllapokon a mintázat aranyozott, akárcsak a fegyver feloldatlan állapotában pengét fedő tokon látható díszítés.

Sanjut a shikai feloldása után vörös lángok veszik körbe, melyek a kardból indulnak ki. Az őt körülölelő lángok egyfajta összetett passzív képesség részei. Hogyha valaki érintkezik a lángokkal, azt kérdés nélkül megégetik. Tehát nincs tekintettel barátra vagy ellenségre. Sanju minél képzettebb a zanpakutou használatban, annál komolyabb égési sérüléseket képes ejteni mindazokon, akik érintkeznek a lélekölőkardja által idézett tűzzel.
1-8 pontig: elsőfokú égési sérülés,
9-18 pontig: másodfokú égési sérülés,
19-20 pontig: harmadfokú égési sérülés okozására képesek a lángok.
Mindemellett Sanju teste ellenálló a tűzzel szemben, ez a shikaiban őt körülölelő tűz miatt is előnyös számára. Azonban nem csak a lélekölőkardjának feloldása által generált lángoktól óvja meg ez a képesség, hanem más tűz alapú behatásoktól is. Minél több pontja van zanpakutou használatán, annál ellenállóbb a tűzzel szemben. (Például: Sanjunak van 3 pont zanpakutouján, de 2 pontos tűz képességgel támadják, akkor nem tud kárt ejteni benne.)
Ez a képesség lélekölőkardja feloldása nélkül is aktív, ugyanakkor ebben az esetben nem olyan erős, mint a fegyver feloldott állapotában. Így csak fele annyit véd. Vagyis Sanju 4 pontos zanpakutou használata esetében úgy kell számolni, mintha „2 pont” lenne a képzettségén, és ez alapján képes megóvni őt lélekölőkardja a tűz alapú behatásoktól. Tehát 24-es zanpakutou használat esetén, feloldás nélkül maximum 12-pontos technikákig képes megóvni őt lélekölőkardja a tűztől. Illetve ez a képessége nem óvja meg őt azon tüzek mellékhatásától, amelyek az égetés mellett erejüket megfűszerezik valami kiegészítő technikával, például fagyasztanak, savat gerjesztenek, stb.

  • Technikák:
  • Awasette anata no teikoku (あわせって 貴方 の 帝国; Egyesítsd hatalmadat): Sanju zanpakutouja markolatának végét hozzá kell érintenie egy élőlény homlokának közepére, mintha éppen lelket temetne vele. Sanju általában Rihiton alkalmazza ezt a képességét, de valójában bármiféle más élőlényen is képes bevetni a technikát. Egyetlen feltétele a képességnek, hogy tudatában kell lennie annak, hogy az adott élőlény (mely lehet akár egy élő személy is), beleegyezik-e a „változásba”. Hogyha nem, a képesség nem fejt ki semmiféle hatást, tehát erőszakos módon nem formázhat át senkit sem kirinné. 
    Miután elhangzott a parancsszó a „rituáléval” együtt, az adott élőlény egy kirin alakját ölti magára. Sörénye ezüstös színű lesz, teste narancsvörös a tigrisre emlékeztető fekete csíkozással tarkítva. Hátán és hasán elszórtan pikkelyek fémes színben húzódnak végig. Lóra emlékeztető arca van, homlokán hajlított penge szarvként türemkedik ki két füle között. Lábai patában végződnek, illetve hosszú oroszlánfarka dús ezüstös sörényben záródik le. Testét égető lángok veszik körül.
    Az uchigatana feketés láng kíséretében megnő, hogy így megkönnyítse forgatójának a harcot és akár a kirin hátáról is tudjon támadásokat mérni ellenségeire.
    Egy érdekesség, hogy a kirin nem a földön jár, hanem pár centivel „lebeg” felette. Ehhez a mozgásához tulajdonképpen reishit használ fel. Emiatt, ha lélekenergia mentes közegben tartózkodnak, akkor kénytelen a földön járva közlekedni. Ugyanakkor ezzel a kiegészítéssel képes vele megerőltetés nélkül a levegőben is sétálni, mintha csak repülne, illetve a víz felszínén sem süllyed el. A kirin mozgása gyorsabb, mint Sanju shunpoja (zanpakutoura és shunpora tett pontok összegével megegyező sebesség kivitelezésére képes). De ez függ a terheléstől is, aminek ki van téve a lény, általában maximum három felnőtt embert bír el. 
    A kirin önállóan tud gondolkodni, viselkedése sokban hasonlít a képességgel felruházott élőlényével, annyival megfűszerezve, hogy céljának tekinti Sanju megóvását.
    Sanju ezen technikája nagy erőket emészt fel tőle, a képesség lejárta után a shikai feloldása is megszűnik, ezért bölcsen kell eljárnia vele.
× Fennmaradási ideje a lélekölőkard használatból számolandó:
  • 2 zanpakutou pont: 1 kör
  • 4 zanpakutou pont: 2 kör
  • 6 zanpakutou pont: 3 kör
  • 8 zanpakutou pont: 4 kör
  • 10 zanpakutou pont: 5 kör
  • 12 zanpakutou pont: 6 kör
  • 13 zanpakutou pont: 7 kör
  • 14 zanpakutou pont: 8 kör […]

Zanpakutou szellemeSzerkesztés

Belső VilágaSzerkesztés