FANDOM

Mizushima Hyousuke
Hyousukeprofil1
Kanji 水島兵助
Adatok
Született December 09.
Kor 530
Faj Shinigami
Nem férfi
Magasság 192 cm
Súly 82 kg
Hajszín karmazsinvörös
Szemszín aranysárga
Bőrszín fehér
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Lélektovábbképző Akadémia
Mizushima Mizushima-ház
Foglalkozás 12. osztag 6. tisztje
Gén – és reiatsu technológia részleg vezetője
Lélektovábbképző Akadémia Kidou elmélet vendégelőadó
Előző osztag(ok) Kidoushuu Kidoushuu
Partner Yoshida Yoriko
Abukara Ichirouta
Mizushima Hanabi
Amatsuji Youko
Korábbi partner(ek) Aizen Sousuke
Személyes információk
Rokonok Mizushima Seiun (húg)
Mizushima Tenkai (öcs)
Mizushima Shuuichi (unokabáty)
Mizushima Hanabi (unokahúg)
Mizushima Rena (unokahúg)
Zanpakutō
Shikai Fuuryoumaru

Mizushima Hyousuke (水島兵助; nyugatiasan Hyousuke Mizushima) egy shinigami a Gotei 13 szolgálatában. Jelenleg a 12. osztag 6. tisztje, a Gén – és Reiatsu technológia részleg vezetője, illetve vendégelőadó az LTA-n Démonmágia elmélet tantárgyból.

MegjelenésSzerkesztés

Mizushima Hyousuke

Hyousuke teljes harci páncéljában

Hosszúkás, kissé beesett arc, szögletes állal, kidomborodó arccsontokkal és széles orral. Előrenyúló, vastag szemöldök, alatta mélyen ülő, keskeny, aranysárga színű szemekkel. Előremutató áll, melyet ék alakra vágott körszakáll rejt el. Hosszú, karmazsinvörös haja fülei mögé van fésülve és leengedve csaknem térdmagasságig ér. 192 cm magas, vékony, nem túlzottan izmos testalkat, egyenes tartás jellemzi. Shinigami viselete a szokásos, fekete kosodén, hakamán és fehér shitagin kívül kiegészül még alkarvédőkkel és hegyes orrú páncélcsizmákkal, melyet egy felfelé ívelő végű és magasított nyakvédővel rendelkező vállpáncél tesz teljessé, amit vörös ruha csíkok rögzítenek az obit helyettesítő széles fém övhöz. Szolgálatban haját egy páncélja többi darabjához passzoló koronggal copfba fogatja fel feje tetejének hátsó részén.

SzemélyiségSzerkesztés

Összeszedett, megfontolt jellem. Múltjából kifolyólag nehezen bízik meg idegenekben és figyelme nem lankad az esetleges veszélyt kutatva. Kedvességét és gondoskodását néha még családja felé is nehéz kimutatnia, de a maga módján próbál törődni velük. Egyáltalán nem kedveli a harcot, de nem habozik akár elsőként támadnia, ha a helyzet megköveteli. Szívesen és gyakorta alkalmaz mágiát, kardját csak komolyabb veszély esetén rántja elő. A problémákat nem kerülgeti, sosem hátrál meg, főleg ha valakinek a védelme múlik rajta. Harcban a csapásokat inkább erőből védi ki, mintsem kitérjen előle. Általában nyugodt, sodrából nehezen lehet kihozni, de büszkesége miatt a sértegetésre rosszul reagál. Kísérleteibe befeledkezve hajlamos önmagát is elhanyagolni és normális személyiségétől eltérően kockáztatni. Nemesi származását nem hangoztatja és nem is szereti, ha ez emberek csupán ez alapján alakítanak ki képet róla. Az alapvető tiszteletet ugyan úgy elvárja, mint ahogyan ő is tisztelettudóan viselkedik másokkal, ám gyakran önkéntelenül is tanácsokat osztogat, még ha mások nem is kérték a véleményét. Fegyelmezettsége ellenére képes értékelni a humort is, de leginkább csak másokét, mert ő maga ritkán viccel.

TörténetSzerkesztés

Hyousuke körülbelül 530 éve született Seireiteiben a Mizushima-ház tagjaként. Kezdeti tréfás és gyerekes viselkedését 30 éves kora körül hagyta maga mögött. Először magántanárok segítségével, majd az Akadmámiára való beíratkozással gyarapította tapasztalatait és fejlesztette képességeit. Már diák évei alatt nagy tehetséget mutatott a démonmágia iránt, és az elméleti tantárgyakat is kifogástalanul teljesítette, a fegyveres és pusztakezes harcművészet nem volt az erőssége. A képzés elvégeztével bár nem ébresztette fel zanpakutou szellemét, felvételt nyert a Kidoushuuba. Békés szolgálati éveit a quincyk kiírtására tett rendelet zavarta meg csupán. A háború alatt járt először az Emberek Világában is. A harcokban közvetlenül nem vett részt, csupán erőterek emelésével, pecsétek feltörésével és egyéb, a Kidoushuuhoz kapcsolódó feladatokkal nyújtott háttértámogatást. Az évek során kiemelkedő érdeklődése alakult ki a reishi és reiryoku szerkezetét és mibenlétét illetően. A mágiában szerzett tapasztalataiból kiindulva magán kutatásba fogott, hogy kifejlesszen egy, a lélekrészecskék elemzésére alkalmas eszközt. Kísérleteinek köszönhetően került kapcsolatba Aizen Sousukeval, az 5. osztag akkori hadnagyával, kivel a hamar közös munkába kezdtek nem csak az elemzés, de részecskék manipulálása terén is. Egy idő Hyousuke gyanítani kezdte Aizen valódi indétékait és elhatározta, hogy megállítja a veszélyes tudományokba keveredő shinigamit, ám egy terve végül kudarcba fulladt és hamis vádakkal a Központi Földalatti Börtönbe került. Az ott töltött idő alatt sikerült megismernie Zanpakutou szellemét. Ártatlanságának tisztázására és szabadon bocsájtására körülbelül 120 év múltán került sor.[1] Újrakezdve munkáját a Gotei 13-nál, a 12. osztaghoz osztották be. Ezen felül jelentkezett a családja felügyeletében lévő Akadémiába is, mint kisegítő Kidou elmélet oktató.

FelszerelésSzerkesztés

A 12. osztag tagjaként felszerelésének alapvető részét képezi egy holokommunikátor, melyen keresztül kommunikálni és információt tud cserélni az osztag többi tagjával. Ezen felül mindig megtalálható nála egy reiatsu összegyűjtésére és tárolására alkalmas edény, követő tűk, amikkel képes megjelölni specifikus élőlényeket vagy személyeket, illetve a súlyos sérülések gyógyítására néhény adag húsfoltozó szérummal és egy nyakpánttal, mely reiatsuját képes a hollowokéhoz hasonlóvá alakítani. Ezen felül rendelkezik még olyan amulettekkel is, melyek képesek egy időre megnövelni fizikai teljesítőképességét és varázslatainak erejét.

Képességek és erősségekSzerkesztés

Már fiatal kora óta mindig is jobban teljesített a shinigamik elméleteisebb képzettségeiben, így repertoárjának fő profilját a kidouk képezik. Ezen felül, bár nem számottevően, de elegendő gyakorlattal rendelkezik a fegyverforgatásban is.

ZanpakutouSzerkesztés

Fuuryoumaru: (封霊丸, magyarul Lepecsételt Lélek) Alap kinézete egy nodachi, melynek pengéje három shaku, markolata másfél shaku hosszú. (1 shaku = 30,3 cm) A keresztvas egy összetekeredő kígyó alakjára hasonlít. Hyousuke a kardot a tok két végére erősített kantáron hordja, a vállán átvetve.

Fuuryoumaru shikai

Fuuryoumaru shikai alakja

Shikai: Az aktiváláshoz szükséges parancs: Mahou o sube nasai! (Urald a varázst [kérlek]!) Ennek elhangzása után a kardot markolattal belecsúsztatva a tokba egy leginkább katakama yarira emlékeztető fegyverré alakul át. Egyik végén egy két shaku hosszú, középen félig hasított penge található egy fél shakus oldalpengével és hét-hét darab vörösen izzó rúnával díszítve a penge lapjának mindkét oldalán. A bot másik végén egy feltekeredett kígyó dísz található, mely a feje előtt egy csaknem teljes, szabályos görbületet ír le, melyben egy mágikus kör pörög állandóan. A fegyver teljes hossza shikai állapotban hat shaku.
  • Jashisen: (蛇視線, magyarul Kígyó tekintet) Fuuryoumaru első és egyben támogató képessége. A bot végén található mágikus körön átnézve Hyousuke képes a környezetében található, szabad szemmel láthatatlan mágiát is látni, mint pl. erőterek, avagy optikai illúziók. Ebben a nézetben mindent és mindenkit az őket felépítő lélekrészecskék színében lát. Képes szemre elkülöníteni egyes személyek reiatsuját, igen nagy pontossággal megkülönböztetve azt. Minél több lélekrészecskét tartalmaz egy tárgy, illetve minél erősebb egy adott illető, annál tisztábban látja, akár falon keresztül is. A kevés, vagy lélekenergiát egyáltalán nem tartalmazó dolgok (pl. az emberek világát felépítő anyag nagy része) láthatatlan a használó számára.
  • Bushi no Seiiki : (武士の聖域, magyarul Harcos Menedéke) Ez a képesség már inkább védelmi célokat szolgál. A fegyver pengéjét használva, ha megvág valamit, vagy beledöfi valamely felületbe, Hyousuke képes az adott területet és az afölötti légteret az uralma alá vonni egy sarokpont elhelyezésével, melyet egy vörösen világító mágikus kör megjelenése jelez a talajon. Egy sarokpont lehelyezésekor a pengén lévő egyik rúna elhalványul. A lerakott sarokpontok egyenes vonalban összekötve a közöttük lévő területre is kifejtik hatásukat. Egy sarokpont csak egy kör alakú területet fed le. Két pont között egy falként vagy ösvényként funkcionáló egyenes jön létre, még három pont már egy háromszög alakú területen képes kifejteni a hatását. A kijelölt területen érezhető lesz Fuuryoumaru reiatsuja, mely az idegenként érzékelt reiatsut megtámadja, ezzel semlegesítve vagy legyengítve más, lélekenergia alapú képességeket. A pengén a megfelelő rúnát megérintve az adott területi pont semlegesíthető és újra felhasználható. A maximálisnál több pont elhelyezése a legrégebbi megszűnésével jár együtt. Alap esetben Hyousuke reiatsuján kívül mindenki máséra idegenként tekint, ezzel esetlegesen akadályozva a szövetségesek képességeit is. Ennek feloldásához az illetőt meg kell harapnia a bot végén lévő kígyófejnek, hogy ezután azt szövetségesként ismerje fel. Az első pont által kijelölt terület sugara kezdetben másfél méter, majd az ezután lerakottaknak nincs önálló területe, csupán a meglévő területet bővítik addig a pontig. A képesség hatáskörében képes minden reiatsu alapú képességet csökkenteni. Gyengébb ellenfél ellen alkalmazva a technikája teljesen megsemmisül a területre érve, vagy létre sem jön, ha az illető a területen belül tartózkodva akarja használni.

HivatkozásokSzerkesztés

  1. http://bleach.frpg.hu/index.php/topic,1083.msg10352.html#msg10352