FANDOM

Mizushima Rena
Idsaydone
Kanji 水嶋冷那
Adatok
Született 1926.05.25
Kor 90
Faj Shinigami
Nem
Magasság 174 cm
Súly 58 kg
Hajszín Hosszú, vörös
Szemszín Sárgás zöld
Bőrszín Fehér
Vércsoport A+
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13

Mizushima-ház

Foglalkozás Shinigami
Személyes információk
Rokonok Mizushima Hanabi - Nővér
Mizushima Shuuichi - Féltestvér, bátty
Mizushima Seiun - Unokahúg
Mizushima Tenkai - Unokabátty
Meiou Tokiya
Meiou Toshizou

Mizushima Rena ( 水嶋冷那) Mizushima Taichi† negyedik-, valamint Uzumi Kaori másodszülött gyermeke; Mizushima Hanabi húga, illetve Mizushima Shuuichi, és Mizushima Hiroshi†  féltestvére. A Mizushima ház főágának tagja.

A 2. osztag rang nélküli tisztje. Az Onmitsukidou Járőralakulatának (警邏隊, keiratai) tagja, annak feladatköreivel rendelkezik.

Kinézet Szerkesztés

Kilencven éves korát külseje igazán meghazudtolja, ugyanis egy ereje teljében lévő huszonéves lány kinézetével rendelkezik. Magas, csinos, testének egyetlen részén sincs felesleges zsírtömeg a mindennapos, célzott edzéseknek hála. Alkata nőies.

Haja bőven a dereka alá ér, hosszú, amire igazán büszke; karmazsin vörös színben pompázik. Hullámostól a szögegyenesig változó a stílusa, amibe Renának nem sok beleszólása van, mondhatni ilyen ügyben önálló életet él hajkoronája.

Íriszei arany árnyalt zöldek, de többnyire fényviszonytól függ, hogy milyennek hatnak. Szempillái hosszúak, azonban, mivel inkább sötét barnás-vöröses színűek, így hosszúk nem feltűnő.   Rena hófehér bőre a szabad levegőn, hosszú, edzéssel töltött idő alatt sokat barnult eredeti színéhez képest. Mostanra a bőre egyáltalán nem érzékeny, könnyen barnul, ellenben ugyanilyen könnyen el is tűnik róla a szín. Ritkán szerzett sebei gyorsan, az esetek nagy részében nyomtalanul gyógyulnak. Szeme színét anyjától, hajáét pedig apai ágról örökölte, mindkettejüktől csak a legszebb külső tulajdonságot, akárcsak nővére.

Álla enyhén hegyes, ezzel az arca gyengéd szívformát zár be. Nincsen nagy orra, inkább mondható piszének.

Rena általánosságban háromféle helyzethez öltözködik. Edzéshez, szabadidőhöz; hivatalos alkalmakhoz, valamint szolgálathoz. Akármelyikről is van szó biztosan piros-bordó, zöld, fekete, a szürke bármelyik árnyalata, drapp, vagy valójában bármilyen sötétebb szín közül lesznek a ruhák. Nagyon ritka, hogy mintásat hordjon.  

Renasmexy

Rena hétköznapi viselete

Rena szabadideje sokszor egybemosódik az edzés idejével, éppen ezért többnyire kényelmes, testhez álló, praktikus ruhákból áll a ruhatárának ezen része. Sporttoppok, rövidnadrágok, atlétatrikók, bicikli-, cicanadrágok. Ehhez teremcipők, edzőcipők párosulnak. Néhány kényelmes pulóver is található itt, valamint egy bordó jogging szett. Természetesen amikor a családi birtokon kívül edz, akkor sokkal kevésbé kirívó darabokat választ.

Hivatalos eseményekre Rena nem saját maga szokta a ruháit választani, hanem néhány cseléd készíti elő számára a ruhadarabokat. Majd, ugyanezek a cselédek segítenek neki felöltözni is. Ezek a darabok sokkal változatosabb színűek, gyakrabban mintásak, nőiesek. Minden olyasmi, amit Rena nem kedvel, azonban az évek során megtanulta úgy viselni őket, hogy ne legyen feltűnő, mennyire nem ez a megszokott viselete.

Egyenruha Gif

Egyenruhájának fazonja

Szolgálati ruháján nem túl régen változtatott. Amelynek így felsőrésze egy testhez álló, mellkas előtt végig csatolós, az Emberek világában leginkább az ázsiai területeken hordott felsőkhöz hasonlatos darab. Egészen a vállig szűk, ahonnan is a felkar irányába kibővül. A könyöktől lefelé az egész ismételten hozzásimul. Ez alatt szokott nagyon gyakran több kilós súlyokat rejtegetni Rena, edzés gyanánt. Csípő magasságban egy világos zöld övet hord. Nadrágja ugyanezt a sémát követi. A combokon valamivel bővebb, míg a térdtől lefelé egészen a bokájáig nagyon feszes rá. Itt úgyszintén szokott súlyokat tartani. Cipője sem a megszokott shinigami viselet, hanem egy tradicionális kínai lábbeli, általában zokni nélkül. Sokkal puhább anyagból készült ez, mint a japán tabi, éppen ezért minimálisra csökkenti a léptek zajait, ami miatt Rena igazán kedveli.

Személyiség Szerkesztés

....

Történet Szerkesztés

Korai évei Szerkesztés

Rena a kiírtnál kicsivel korábban jött világra, egy meleg májusi estén. Anyja vajúdása a korai szülés ellenére sokáig húzódott, majdhogy nem más dátumot kellett az anyakönyvi kivonatra írni, azonban még sikerült éjfél előtt túlesni az egészen.

Renababa

Mizushima Rena, a tűz elemű tigris évében született. Már csecsemőként is erős volt, azonnal felsírt, mire anyja a megnyugodva a hosszas vajúdástól kimerülten elaludt. Alig másfél éves korában a család hatalmas veszteséggel kellett, hogy megküzdjön. Édesapja megbetegedett, állapota napról napra romlott, és bár az orvosok mindent megtettek érte, mégis hamarosan elhunyt. Anyja majdhogy beleőrült a Mizushima Taichi halálába, mindazonáltal ebből az apró Rena semmit sem érzékelt még igazán. Rena ekkor még totyogós volt csak, beszélni is alig volt képes, nem pedig, hogy felfogja mi történik körülötte.

Fiatal Rena

Rena a tréningje kezdetén

Kiképzés Szerkesztés

Az eseménytelen évek során Rena gyorsan fejlődött, hamar megmutatkozott a hatalmas mozgásigénye, a kifogyhatatlan energiája, amely sokszor okozott fejtörést a testőrségnek, s az éppen aktuális gyermekfelvigyázóknak: ugyanúgy a gyorsan váltakozó dadusnak, vagy Uzumi Takeshinek, a nagyapjának. Ez utóbbi vetette fel Kaorinak, hogy talán ideje volna Renát oktatni, ezalatt persze nem az Amatsuji testőrség féle kiképzést értette, amit korábban a lánya csinált majdnem teljesen végig. Nem is sokkal később bemutatták Renának az első hakuda oktatóját, aki valamivel korábban vonult félre az Akadémiai oktatástól. Mondván, hogy egyetlen rakoncátlan kislánnyal elbír, elvállalta a feladatot, azonban nem bírta tovább egy hétnél, mivel nem állt módjában fenyítést alkalmazni egy főnemesi sarjon. Erre Kaori és édesapja úgy döntött, hogy amíg oktatási jelleggel kerül "megfenyítésre" Rena, addig szemethúnynak felette. Erre azonban nem volt szükség, ugyanis a következő oktató felkeltette Rena érdeklődését, és bár eleinte puszta kíváncsiságból nem okozott problémát a magánórák során, hamarosan megmutatkozott valódi tehetsége is a pusztakezes harcstílusok iránt, aminek hála végre megbékélt a tréning ötletével is, anyja legnagyobb örömére.

Ugyan ez az egész úgy hat, mintha kényszerítve lett volna, a későbbiekben Rena saját maga ment elé az edzésnek, keresett fel oktatót egy-egy konkrét harcstílushoz, annak elemeihez. Akár az Emberek Világába is átkéreszkedett, ha azzal előrébb jutott.

A helyzet azonban korántsem volt ilyen rózsás azok számára, akik Renának fegyverforgatást próbáltak tanítani. Legtöbbjük ideje elment arra, hogy megtalálja Renát, aki az esetek legnagyobb részében éppen a fegyver nélküli harcmodort gyakorolta. Ezek az oktatók nagyon hamar lettek cserélgetve ilyen-olyan kifogással, hol Kaori vagy Rena, hol pedig az oktató részéről. (A semmitől) Nagyobb hangsúlyt majd csak akkor volt hajlandó belefektetni a képesség fejlesztésébe, amikor a kapott Asauchijából végül kialakult a saját Zanpakutouja.

Változások szeleSzerkesztés

Rena a tréningje ideje alatt, amikor alkalma adódott szemmel követte a nővére és anyja közötti nézeteltéréseket. A kisebb nagyobb vitákat, azt, ahogy Hanabit annak ellenére kényszeríti anyja ugyanarra a tréningre - mint Renát magát-, hogy azt akarná, vagy képes lenne végigcsinálni. Rena számára a Napnál is világosabb volt, hogy Hanabi mihez ért, mire lehetne képes, ha az anyja nem próbálna meg vele szembe menni, csak azért, mert úgy gondolja, a döntései hibátlanok. Azonban Rena akárhányszor futott neki annak, hogy beszéljen az anyjával Hanabi érdekében, valahogy mindig megfutamodott, keresett kifogást. Hanabit próbálta támogatni úgy, ahogy csak tőle kitelt, próbált Hanabi testőrei helyett is testőre lenni. Gyerekes gondolat volt tőle, hogy nála jobban senki sem képes megvédeni a nővérét.

Ezzel egy időben az anyjukat a nemesség tagjai meggyőzték arról, hogy mint a legnagyobb támogatója a Lélektovábbképző Akadémiának, sokan nem nézik jó szemmel, ha a saját gyermekei nem járnak oda, legfőképpen Renát nézték rossz szemmel, aki magánoktatás keretein belül sokkal nagyobb léptékben fejlődött, mint egy átlagos akadémista, ennek persze nem kellett volna köztudottnak lennie. Renának nem lett volna kötelező a Lélektovábbképző Akadémiát kijárnia, lévén shinigamik gyermeke volt, azonban a támasztott elvárások mégis azt sugallták, hogy előbb vagy utóbb kénytelen lesz rá.

Végül Rena beadta a derekát, azzal a feltétellel, hogy minimálisan kell benn tartózkodnia, amennyiben sikeresen vizsgázik.

Képességek Szerkesztés

Hakuda - Profi közelharcos. Rena lételeme a pusztakezes harcmodor, egészen gyermekkora óta erre specializálódott. Testét kifinomultan képes hasznosítani, kihasználni rugalmasságát, könnyed súlyát. Elérte azt a szintet, ahol nem kell tartania attól, mekkora és milyen nemű az ellenfele, egyedül annak képzettségére kell nagyobb figyelmet szentelnie. Karjain és lábain lassan egész nap rajta tartja a több tíz kilós súlyokat, így terhelés által növelve az erőnlétét.

Kokutan Kou

Hadou 44: Kokutan Kou

Shunpo - Tehetséges. Rena kis távon, kis területen belül képes magából kihozni a maximumot, amire szüksége van. A lábain lévő súllyal valamelyest ezt a képességét is folyamatosan edzi, azonban az üteme jóval elmarad más képzettségek mellett, révén Rena külön hangsúlyt nem fektet rá.

Kidou - Gyorsan fejlődő kidou használó. Újonnan Rena figyelme a reiryokuja finomhangolására összpontosul. Hosszas órákat képes lélekenergia áramoltatásával tölteni, aminek lassan, de biztosan érik befelé a gyümölcse. Ezen meditációval töltött órák során, a koncentrációja, a figyelme is szinte fényéveket fejlődött, s egyre kevésbé esik nehezére hosszabb kidou idézés pontos elsajátítása.

Fegyverforgatás - Alulképzett fegyverforgató. Érdeklődés hiányában ebbe a képességbe egyáltalán nem fektetett ezidáig energiát. Főleg azóta szán rá időt, hogy mégis értsen hozzá egy picikét, amióta a zanpakutoujával kénytelen bánni.

Zanpakutou - Tapasztalt zanpakutou használó. A Lélekölő szellemével való nehézségek ellenére könnyedén sajátította el annak képességeit, azokat nagyobb erőfeszítés nélkül képes használni. Zanpakutoujának Tessa nevű shikai képességét beépítette a közelharci mozdulatsoraiba, így az leginkább úgy funkcionál, mint a karja meghosszabbítása.