FANDOM

Mizushima Seiun
MSeiun
Kanji チズキマヤ
Adatok
Született 09.19.
Kor 87
Faj Shinigami
Nem
Magasság 167 cm
Súly 54 kg
Hajszín Vörös
Szemszín Sötétkék
Bőrszín Fehér
Vércsoport B-
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Mizushima Mizushima-ház
Foglalkozás 4. osztag 5. tisztje
Partner Chiruochiba Airisu
Nekomata Hachirō
Személyes információk
Családi állapot Özvegy
Rokonok Kuchiki Kai (egykori férj)
Kuchiki Tomoe (sógor)
Mizushima Tenkai (báty)
Mizushima Shuuichi (Unokatestvér)
Zanpakutō
Shikai Amahara
Bankai Még nem rendelkezik vele

Mizushima Saeko Seiun (スーウン すべての集, külföldiesen Seiun Saeko Mizushima) a 4. osztag jelenlegi ötödik tisztje, a Mizushima-ház főágában született főnemes Mizushima Setsuko és Kannogi Tetsu gyermekeként, Mizushima Tenkai egyetlen imádott kishúgaként. Gosekiként ő a felelős a Gyógyszerészeti Osztály vezetéséért is, amit rendkívüli módon élvez.

MegjelenésSzerkesztés

Mseiun8

Seiun napjainkban

Seiunnak deréig érő, lágyan hullámos vérvörös színű haja van. Gyakran viseli lófarokba fogva, laza kontyba tűzve vagy kiegyenesített tincseit hagyja szabadon; csupán néhány csattal fogja oldalra a szemébe hulló rakoncátlan tincseket. Szemei sötétkék árnyalatban ragyognak, melyekről néha az a látszat kél, áthajlanak ibolyaszínbe. Tekintetében ott ül a visszafogott hűvösség, s ha valaki nagyon kutakodik, jól elrejtve felfedezheti a szomorúságot is. Bőre hófehér, szinte már sápadtnak nevezhető: nem tarkítja semmiféle anyajegy, vagy szeplő.
167 cm magas, mellyel nem emelkedik ki a tömegből, s ezzel tökéletesen elégedett: nem szeret feltűnést kelteni, szívesebben húzódik meg a háttérben, s teszi a maga dolgát. Emellett magassága előny, nem kell bosszankodnia azon, hogy magassága miatt nem bújhat bele egyetlen magassarkúba sem. Alkata vékony, kecses, jól láthatóan edzett, első pillantásra azt a benyomást keltheti, hogy egy erőteljesebb szellő kettéroppanthatja őt. Vékonysága ellenére sem téveszthető össze egyetlen férfival sem, a kellő helyeken rendelkezik a kellő domborulatokkal. Súlya 54 kg, ami véleménye szerint teljesen tökéletes a magasságához. Amikor nem shinigami egyenruháját hordja, akkor kedveli az emberi világból hozatott kecses, nőies holmikat is, kifejezetten a ruhákat. Ünnepeken, családi ebédeken, nemesi gyűléseken, jelesebb alkalmakon egy-egy díszesebb kimonot ölt magára. Jobbján mindig ott van a család címerével ellátott karkötő, s nyakában is ott látható a kasza alakkal megáldott medál, mely valójában a zanpakutoja- ezt azonban csupán kevesen tudják.

SzemélyiségSzerkesztés

Már gyermekként is jellemző volt rá a visszafogottság, a hűvös távolságtartás- annak ellenére, hogy szíve szerint szertelen, cserfes gyermek lett volna. Származásából adódóan apró tipegő kora óta számtalan magántanár foglalkozott vele, hogy megtanítsák neki mindazt, amit egy magas rangú nemes lányának tudnia illik. Valódi természetét keveseknek mutatja meg, legtöbbször arcán ott ül az udvarias, kedves kifejezés, mely mára mintegy őt védelmező maszkká fejlődött.
Senkivel sem érezteti származását, mindenkivel kissé távolságtartóan, de kedvesen és udvariasan viselkedik-ez alól egyedül a családja a kivétel, akikkel rendkívül közvetlen módon is képes viselkedni. Nem szeretné megmutatni, hogy valójában milyen gyenge, így megfogadta, hogy soha, senki előtt nem fog sírni.
A távolságtartó, kissé leutasító viselkedés nem volt mindig jellemző rá: Férje megbetegedése után elkezdett bezárkózni, s eltaszítani magától az embereket. Miután férje elhunyt és gyermeke is holtan született, elvesztette önmagát és hosszú évekbe telt, hogy a gyászt elkezdje megemészteni. Jellemző rá a rossz hangulat, ami néha úrrá lesz rajta: bár hangoztatja, hogy nem kíván újra férjhez menni; minden vágya egy család, s egy gyermek.

TörténetSzerkesztés

Mseiun3

Seiun gyermekként

Nyolcvanhét évvel ezelőtt, szeptember 19.-én látta meg a napvilágot. Gyermekkoráról vegyes emlékei vannak: Szüleivel kevés időt tölthetett, neveltetésének jelentős részét nevelőnők és magántanárok végezték.
Gyermekkorának minden örömét és keserűségét kiélhette bátyjával, Tenkaial, akivel számtalan csínytevésben vettek részt. Legkedvesebb emlékei a vele eltöltött időről valók, s talán pont ezért Tenkai a legfontosabb élő rokona számára: gondolkozás nélkül áldozná fel érte az életét, ha a helyzet úgy kívánná.

Mseiun8

Hajadonként

Életének évei viszonylag eseménytelenül teltek: Nem akarták sem megölni, sem elrabolni. Idejének nagy részét tanulással, valamint a pusztakezes harcművészetek gyakorlásával töltötte; s miután létrehozta a kertjét, folyamatosan gondozta azt. Néhány hónap múlva rájött, hogy őt rendkívüli módon érdeklik a növények, s a velük való gyógyítás: Gyakran álmodozott róla, hogy orvosként tevékenykedik. Innen származott az ötlete, hogy benyújtja a jelentkezését a Lélektovábbképző Akadémia számára, hátha felvételt nyer.

Mseiun4

Seiun súlyos betegségben elhunyt férje, Kuchiki Kai

Családja tetszését ez azonban nem nyerte el: Seiunt mindig is szigorúbban fogták, mint bátyját. Hosszú éveken át napjai a szüleivel való hadakozástól volt hangos, míg végül apja elé állt egy kompromisszummal: Ha hajlandó feleségül menni a Kuchiki ház egyik leszármazottjához, akkor Shinigamivá válhat. Sosem vágyott férjre, vagy családalapításra, azonban céljai elérésének érdekében beleegezett ebbe. a talákozók Kuchiki Kaial eleinte rendkívül ellenséges hangulatban teltek. Sem a nézeteik, sem a személyiségük nem mutatott hasonló vonásokat, s Seiun lassan ott tartott, hogy kérvényezi a jegyesség felbontását, amikor megtört közöttük a jég.

Mseiun5

Seiun az esküvőjén

Sor került ugyanis Seiun kertjében egy találkozóra, ahol fény derült jellemük talán egyetlen közös vonására: rajongásig szerették a növényeket, s miután hosszú órákon át beszélgettek a gyomnövényektől a gyógynövényekig, megváltozott az őket körülvevő légkör. Szépen, lassan estek szerelembe, s mire sor került az esküvőre, már egyikükben sem élt ellenszenv a másik iránt.

Mseiun6

Terhesen férje oldalán

Hosszú hónapokon, éveken át éltek egymás mellett szeretetben, Seiun kedvtelve figyelte sógora, Kuchiki Tomoe növekedését is, aki megismerkedésükkor még csak egy kisgyermeknek tűnt a szemében. Szívesen játszott vele, szeretett vele időt tölteni: általa szerette meg a gyerekeket, s mikor kiderült, hogy gyermeket vár tudta, hogy jó anya lesz belőle.
Az öröm azonban csak addig tartott, míg Kai betegségének tünetei jelentkezni nem kezdtek: Az orvosok nem tudták meggyógyítani a férfit, akinek életéért hiába küzdöttek hónapokon át. A rá nehezedő tehertől Seiun egyre inkább zárkózott lett, s már csupán azért imádkozott, hogy férje láthassa a lányát, mielőtt meghal. A Sors kegyetlensége azonban közbeszólt: Kai halálának napján nem csupán a szerelmét vesztette el.
A könyvtárba menekült, hogy előtörhessen belőle a görcsös sírás, amikor a hasába nyilalló fájdalom tudatta vele, hogy elkezdődött a szülés. Lányát, Meit sikerült megszülnie, azonban a gyermeket megfojtotta a nyaka köré tekeredett köldökzsinór. Ezután három évig élt teljes elzárkózottságban, nem fogadott látogatókat, s testőrségének tagjait sem tűrte meg maga mellett.

Mseiun9

Seiun lány kutyája, Mashumaro (Pillecukor)

Miután úgy érezte, képes lesz elviselni az emberek tekintetét, felvételét kérte az egyik osztaghoz, s miután beosztották a Yonbantaihoz, megismerkedett kapitányával, Chiruochiba Airisuval, akit nagyon megkedvelt már első találkozásuk alkalmával. Már ekkor beszervezte a vanília Fan Egyletbe, s egy későbbi alkalommal megismertette a tagokkal, amikor az Okashi édességboltba látogattak.
Hadnagyával való megismerkedése előléptetése napjához köthető: ekkor kötött ismeretséget Kuchiki Samanuskeval is, akihez egy vajúdó ebet vitt be, mert képtelen volt sorsára hagyni. Az Állatorvoslási Osztályon találta hadnagyát is, aki rövid úton felvilágosította áthelyezéséről és gratulál az előléptetéséhez.
A vajúdó kutyának vette magához később az egyik kölykét, aki mindenhová követi és a Pillecukor (Mashumaro) nevet kapta. Seiun számára olyan az állat, mint egy gyerek és úgy is bánik vele: rendkívüli módon elkényezteti, csak és kizárólag a legínyencebb falatokat adja neki, valamint testőrségének egyik tagja kiképezi az állatot.

KépességekSzerkesztés

Seiun járatos a kardforgatásban, de leginkább a pusztakezes harcművészetekben és a démonmágiában remekel. Nem volt még gyakran alkalma éles helyzetekben használni az erejét, így kissé tapasztalatlannak nevezhető. Fontosnak tartotta azt, hogy képes legyen az önvédelemre, így az ezzel kapcsolatos harcművészeteket lelkesen gyakorolja. Hosszú évek gyakorlata tette rendkívül jó szakáccsá, s szabadidejében szereti ezt a képességét minél jobbra tökéletesíteni.

ZanpakutōSzerkesztés

Amahara (テンドウテツブン, Amahara): Lélekölője alapállapotban egy aprócska, kasza formájú medál, mely egy apró ezüstláncon függ a nyakában. A kaszán három penge van. A fegyver/medál teljes egészében fekete színű.

MSeiun2

Amahara shikai formája

  • Shikai: a Zanpakutō nevének elhangzása után a medált tartó lánc leoldódik Saeko nyakáról. A kasza megnagyobbodik, hossza eléri a 170 cm-t is, a lánc pedig a végére tekeredik.
  • Gaden no Amahara (アワイテ, Amahara kertje): Képes létrehozni egy 50*30*50 m-es mezőt. Ebben a mezőben kedve szerint képes létrehozni növényeket, azokat manipulálni. Alapjaiban véve kinézetre egy trópusi őserdő és egy virágoskert keveréke. Fő látványossága azonban egy három méter magasságú fa, melyen különböző színű virágok helyezkednek el. Ezekből a virágokból ugyanolyan színű virágport képes a levegőbe juttatni, mint amilyen színű a virág, s ezek eltérő hatással vannak az áldozat szervezetére. Kék színű virágpor: lelassítja a reakcióidőt. Sárga színű virágpor: elálmosít. Piros színű virágpor: zavart okoz a vérkeringésben. Fehér színű virágpor: önellenes gondolatokat ébreszt az ellenfélben. Lila színű virágpor: regenerálja a fizikai sérüléseket. Zanpakutuo hatóereje pontokra osztva:• Kék színű virágpor: Zanpakutuo pontonként 1 mp-et képes lassítani a reakcióidőt. Tehát 1 pont esetében 1 mp, 2 pont esetén 2 mp… 24 pont esetében 24 mp. • Sárga színű virágpor: 4 pontonként képes erősíteni a virágpor hatását. 1 pont: Nyomottságot érez az ellenfél. 5 pont: A nyomottság mellé kedvtelenség társul. 10 pont: Enyhe fáradtságot érez. 15 pont: Az ellenfél erősödő szédüléssel, bizonytalansággal járó fáradtságot érez. 20 pont: Az ellenfél képtelen úrrá lenni a rajta úrrá lévő ólomsúlyú fáradtságon és elbóbiskol. 24 pont: Az ellenfél mély álomba merül, melyből rendkívül nehezen ébreszthető. • Piros színű virágpor: 1 pont: Szinte nem is érzékelhető, de képes emelni minimálisan a pulzusszámot. (3-4-el.) 5 pont: Képes lesz minimálisan csökkenteni a pulzusszámot. 10 pont: A systole és dyastole minimális befolyásolása. 15 pont: A véráramlás irányának minimális befolyásolása, feltartása. 20 pont: Képes lesz asystolét, tachycardiát előidézni. 24 pont: Már nem csupán a véráramlást képes befolyásolni, hanem a szív izomzatát, ezen belül is a billentyűk mozgását. Tehát: Képes AMIt előidézni, vagy fibrillációt. • Fehér színű virágpor:1 pont: Enyhébb rossz kedvet ébreszt. 5 pont: Levertség, szomorúság- esetlegesen az illető eszébe juthatnak szomorúbb emlékek. 10 pont: Csapongó kedv, egyik pillanatban nevetni lenne képes, másikban sírni. 15 pont: Oldhatatlan, depresszív kedv lesz az áldozaton úrrá. 20 pont: Az ellenfél képtelen lesz kizárni fejéből az öngyilkossággal kapcsolatos gondolatokat. 24 pont: Olyan mértékben erősíti fel az önellenes gondolatokat, hogy az illető képes pánikrohamot kapni. • Lila színű virágpor: 1 pont: felületi sérülések gyógyítását kezdi el, de nem gyógyítja fel teljesen. 5 pont: a felületi sérüléseket begyógyítja, helyükön a lassan leeső varr marad. 10 pont: savak, gyógyszerek által okozta megbetegedések, sérülések regenerálása minimálisan: éppen csak annyira, hogy a gyógyító részleghez kerülésig túlélje az illető. 15 pont: belső sérülések gyógyítása 20 pont:Esetlegesen elvesztett vérmennyiség pótlása, nem maximálisan- csak az életben maradáshoz minimálisan elég mennyiséget pótolja. 24 pont: Törések, elvesztett végtagok sérült felületeinek begyógyítása. -> Ezek a technikák időigényesek. Minél súlyosabb a sérülés, annál tovább tart felgyógyítani.
  • Dansusumire (ランプイバラ, Ibolyák tánca): Ennek a támadásnak az alkalmazásánál ugyanúgy létrehozza azt a mezőt, mint amit a Gaden no Amahara nevű támadás során létrehoz. Ugyanúgy képes növényeket létrehozni, manipulálni. A kert egészében a képesség nevének elhangzása után az egész mező (50x30x50 m) területén gyönyörű ibolyavirágok kezdenek el hullani lefelé. Ezek a virágok a megidéző akarata szerint összeállíthatók 25 cm átmérőjű gömbökké, akaratával irányíthatók, s felrobbanthatók. Különlegessége, hogy a virágok szirmai szemmel láthatatlanul rezegnek, ezáltal elképesztően élessé válnak, Seiun lélekenergiájából regenerálódnak, s a szirmok az ellenség testére tapadnak, így mélyítik a vágást. Minél súlyosabb sérüléseket okoz Seiun, a megidézett növényzeten előbb rügyek, majd bimbók, később gyönyörű virágok jelennek meg, melyek el is hervadnak-, mintha a sérülésekből szivárgó vércsöppekből táplálkozna a növényzet.

Belső világ: Szerkesztés

Mseiun1

A belső világ

Szólnak mendemondák egy kertről, melyben minden egykor létezett, létező és majdan létezni fogó növény megtalálható. Ha ez a kert létezik, akkor annak valós, pontos mását képezi Seiun zanpakutojának belső világa.

Mseiun10

A Zanpakuto szelleme

Az örökké napfényes, meleg levegőjű, végeláthatatlan mezőn édes illat terjeng a virágok keveredő illatának köszönhetően: Ezen a helyen él a kard szelleme is, akit mindig máshol lehet megtalálni. Csöndes, kimért teremtmény, aki gyengének tartja gazdáját.