FANDOM

Mizushima Shuuichi
Shuu-0
Kanji 水嶋 修市
Adatok
Született 1259. 07. 22.
Kor 757
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 194 cm
Súly 98 kg
Hajszín Vörös
Szemszín Csokoládé barna
Vércsoport 0-
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Seireitei
Foglalkozás Hadnagy
Korábbi foglalkozás Muhen no keibou
Partner Aikawa Chiyo
Személyes információk
Rokonok Mizushima Juunichi (fia)
Amatsuji Shinobu (fia)
Mizushima Hanabi (féltestvér)
Mizushima Rena (féltestvér)
Mizushima Hyousuke (másod-unokatestvér)
Mizushima Seiun (másod-unokatestvér)
Mizushima Tenkai (másod-unokatestvér)
Meiou Tokiya (másod-unokatestvér)
Meiou Toshizou (másod-unokatestvér)
Zanpakutō
Shikai Museion (Hang nélküli hang)

Mizushima Shuuichi (水嶋 修市, nyugaton Shuuichi Mizushima), a 11. osztag hadnagya, a Mizushima-ház 12. feje.

Megjelenés és JellemSzerkesztés

Magas, alakja nyúlánk, vállai szélesek. Jól kidolgozott izomkötegeit a bő ruhák általában elrejtik, ám ez cseppet sem zavarja, szereti a kényelmes darabokat. Haja hosszú, mély vörös, általában összekötve viseli, hogy ne zavarják kósza tincsei a látását, de a világ minden kincséért le nem vágatná. Arcának vonásai jellegzetesek, szája széles, sokat mosolyog, és szinte állandóan vidámnak tűnik.
A végtelenségig barátságos, és meleg arcát mutatja családja és barátai felé, ami miatt sokan azt feltételezik, nyílt természete esetlenségét, és naivságát bizonyítja, azonban ez koránt sem fedi a valóságot. Kedvessége ellenére is mindenekfelett határozott, és pozitív világszemlélete nem jelenti, hogy kétség nélkül megbízna mindenkiben. Bohém életszemlélete, és múltja miatt link alaknak tűnik, ám kötelességét, és családját mindenek elé helyezi, sokszor önmaga érdekei elé is.
Nem állja meg, hogy egy szerinte vicces mondatot, vagy csínyt ne süssön el, de ha úgy adódik, ezekért vállalja is a felelősséget. Nagy „szerelme” a konyhában való sertepertélés, aminek végeredményét kötelező jelleggel végigkóstoltatja a fellelhető összes családtaggal. Igen gondoskodó jellem, akinek szüksége van rá, mindig számíthat a segítségére, akkor is, ha egyáltalán nem kért előzetesen belőle. Családtagjait valóságos rajongással kezeli, legyenek azok bármilyen távoliak, vagy csak fogadottak, nem számít, mindig kinéz nekik egy alapos ömlengés. Érzéseit nem rejti véka alá, szívesen ölel meg másokat, vagy mondja el, mennyire fontos számára az adott személy, főként női nemet éri megtiszteltetésként eme kiváltság, akik korra való tekintet nélkül számíthatnak különféle bókokra. Természetesen ezek minden esetben a jó ízlés határain belül maradnak, és legtöbb esetben hátsószándékoktól is mentesek.

TörténeteSzerkesztés

Gyerek Shuu

Shuu gyerekként

Mizushima Taichi és Noya Harumi másodszülött fiaként látta meg a napvilágot 1259. július 22.-én. Már kisgyermekként is igen eleven gyermek volt, bátyával szívesen tört borsot rokonai orra alá. A testvérek kapcsolata igen erős volt, ami nem is csoda, hiszen Hiroshi 9, míg Shuuichi csupán 5 éves volt, mikor édesanyjuk elhalálozott. Azután egy ideig a közeli családtagok gondoskodtak a két kisgyermekről, mert Taichi a gyásza alatt nem volt erre alkalmas. Erről az időszakról nem szívesen beszél, jobb szeret a mosolygó, folyton hősies történeteket mesélő apjára emlékezni.
Fiatal éveit a birtok biztonságában töltötte, nevelői szinte egytől egyig beleőszültek abba, hogy megpróbálják a nemesi életre nevelni. Bár nagyapja, Mizushima Hideaki kizárta az öröklésből másodszülött fiát, amiért az nem megfelelő feleséget választott magának, az unokáit nem, így Hiroshi és Shuuichi is bekerült a lehetséges örökösök közé.
A két testvér folyton versengett egymással, bár ez inkább a csínytevésekben, mintsem érdemek felsorakoztatásában merült ki. Sosem maradtak adósai egymásnak, s az évek során jó néhány rokonuk csatlakozott a kis "játékukhoz".
Rakoncátlan viselkedését már csak az tetézte, hogy rendszeresen meglépett az őrzésére kijelölt testőrség elől. Játszópajtásként tekintett rájuk, és szívesebben bújócskázott, vagy fogócskázott velük, vagy tette próbára türelmüket, mintsem egyszerű kíséretként kezelje őket. Talán éppen ezért alakult ki, hogy az Amatsuji-család amolyan büntetésként, vagy fegyelmezési célzattal rendelt ki mellé testőröket.

KépzettségSzerkesztés

Hakuda és shunpo mester, emellett gyakorlott zanpakutou használó, képzetten használja a kidoukat, és forgatja a katanát. Inkább puszta kézzel szeret harcolni, mint fegyverrel, vagy démonmágiával, de a győzelem érdekében mindent képes bevetni.

ZanpakutoSzerkesztés

Shuu Shikai

Museion shikai alakban

Museion fajtáját tekintve hang alapú zanpakutou, feloldás nélkül egy egyszerű katana, fekete, dísztelen sayaban. A shikai parancs elhangzása után két nagy méretű, különleges shuriken alakját veszi fel. Alakja miatt alkalmas arra, hogy akár el is dobja, azonban általában nem szívesen válik meg fegyverétől.

KépességekSzerkesztés

Gihan (Megtévesztés) Museion képessége, hogy felfogja a hangrezgéseket, és elraktározza azokat, majd Shuu parancsára egy adott pillanatban képes visszajátszani ezeket. Ez azt eredményezi, hogy képes egy zajos városban is néma csendet csinálni, bizonyos ható körön belül (ami nagyjából 50 méter), ugyan akkor egy csöndes erdőben akár autók zaját, vagy patadobogást is „lejátszhat”. A képesség minden esetben az ellenfél meglepését, összezavarását szolgálja, a hanghullámok fizikailag nem tesznek kárt benne, ha csak nem érzékeny a füle.

Naminori (Hullámlovaglás) Ez a képesség az ellenfelek és a társak helyváltoztató képességére hat. A hanghullámokat arra használja, hogy a sebességüket növelje, vagy épp ellenkezőleg, csökkentse, ami attól függ, hogy a hullám szembe, vagy vele párhuzamosan halad. (Értelem szerűen párhuzamos haladásnál „gyorsít”, míg ha szembe halad, akkor „lassít” a képesség.)  Számokban ekképpen néz ki:  Csapattárs helyváltoztató képességének pontjai + Shuu zanpakutoura képességre tett pontjainak egyharmada. Ellenfél helyváltoztató képességének pontjai - Shuu zanpakutoura képességre tett pontjainak egyharmada.

IdézetekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés