FANDOM

Nakano Kanade
Kanade
Kanji 中野 日奏
Adatok
Született 07.19.
Kor 17
Faj Quincy
Nem
Magasság 150 cm
Súly 46 cm
Hajszín fekete
Szemszín kék (barna kontaktlencsét hord)
Bőrszín fehér
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek kiköpött mása Nakano Azusának, a K-ON című anime egyik szereplőjének
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Quincy
Emberek világa
Foglalkozás diák
énekes idol
Partner You Raiden
Személyes információk
Rokonok You Raiden (unokafivére)
Különleges képességek
Képesség íj és nyíl idézés

Nakano Kanade (中野 日奏, nyugatiasan Kanade Nakano) a Karakura High School másodikos diákja, énekes idol és nem utolsósorban quincy.

Megjelenés és jellemSzerkesztés

Átlagosan idegesítő tinilány, erős érzelmi kilengésekkel. Alapvetően életvidám és tele van energiával, ám valamikor látszólag indokolatlanul elmegy minden életkedve, és hozzá se lehet szólni, különben kicsapja a hisztit. Kissé mocskos a szája, főleg ha megbántva érzi magát. Bár nem látszik rajta, de olykor-olykor meglepően felelősségteljes, tisztában van azzal, hogy magas lélekenergiája miatt lidércek célpontja lehet és emiatt feladatának érzi, hogy képes legyen megvédeni a családját és a barátait a hollow-támadásoktól, noha mindent megtesz azért, hogy ne legyen dolga ezekkel a lényekkel. Elvakult otaku, szobája láttán bármely hozzá hasonló érdeklődésű ember elismerően füttyentene, egy átlagember számára pedig úgy néz ki, mint valami szentély. Számtalan mangája, light novelje, figurája, anime DVD-je és zenéje van, ízlése elég változatos, a shounenektől kezdve a misztikus horrorokon keresztül a slice of life-típusú vígjátékokig sok mindent megnéz, de a zenei animéket különösen kedveli. Bármit képes megtenni azért, amit meg akar szerezni, rajongása már-már beteges az általa választott személyek, tárgyak, vagy akár fiktív alakok iránt és ez a rajongás ki tud alakulni akár egyik pillanatról a másikra is. Ennek köszönheti azt is, hogy külsőre megdöbbentő hasonlóságot mutat a K-ON című anime egyik szereplőjével, Nakano Azusával. Példaképe iránti rajongása odáig fajult, hogy amellett hogy ugyanolyan frizurát hord, mint kedvence, súlyát minden körülmények között igyekszik 46 kilón tartani, vett egy ugyanolyan gitárt, mint amilyen neki van, és még egy barna kontaktlencsét is beszerzett, hogy az egyébként eltérő szemszínük is stimmeljen az egyező magasság (150 cm) és vezetéknév mellé. Azonban a teljes hasonlóságot hiába szeretné, nem tudja elérni, mivel mellei láthatóan nagyobbak, mint Azusáé, és emiatt éppen eléggé utálja testi adottságait. Ugyan jó feje van, de az iskolában csak közepes jegyei vannak, mivel tanulásra csak minimális időt fordít (de azt legalább nem az utolsó pillanatban teszi). Rendkívül elkényeztetett lány, csak akkor hajlandó saját maga megtenni valamit, ha végképp nincs rá esély, hogy megcsinálják helyette. Azonban szabadidős tevékenységei közben hajlamos túlhajtani magát, amit gyenge szervezete nem igazán tolerál, és emiatt sokszor betegeskedik.

ElőtörténetSzerkesztés

...hamarosan...

Erők és KépességekSzerkesztés

Magas reiatsu: Születése óta jóval magasabb az átlagosnál a lélekenergiája, ezért mióta az eszét tudja, látja a lelkeket, lidérceket és halálisteneket. Képes a hollowokat viszonylag távolról is megérezni, így elkerülni őket amikor csak teheti. Tehetséges a lélekenergia manipulálásában is, erős és stabil az íj és a nyilak, amiket megidéz, illetve ügyesen használja az olyan quincy eszközöket, mint a Seele Schneider és a gintou is.

Kiváló íjász: 12 éves kora óta tanulja az íjászatot iskolai klubtevékenységként is a quincy edzések mellett, így mára már igen képzettnek tekinthető, már elérte a sandan rangot kyuudouban.

Atletikus testalkat: 100 méteren verhetetlen a Karakura High School diákjai körében, de gyenge szervezete miatt erőnléte sem jó, emiatt csak sprintben tudja kamatoztatni nagy futósebességét.

IdézetekSzerkesztés

  • Szió Raiden, ha nem ismernél fel, Kanade vagyok, tudod, az unokahúgod. Összevesztem anyámmal, szóval pár napig nálad fogom magam meghúzni. Beengedsz? Kösziiii!