FANDOM

Nara Hiroyuki
NaraH
Kanji 奈良博之
Adatok
Született 10. 04.
Kor 148
Faj Shinigami?
Nem férfi
Magasság 195 cm
Súly 87 kg
Hajszín fehér
Szemszín zöld
Bőrszín fehér
Vércsoport A
Különleges ismertetőjegyek köpeny
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Rukongai
Korábbi hovatartozás Lélektovábbképző Akadémia
Partner Yukimura Kaito
Korábbi partner(ek) Nara Shiratori
Személyes információk
Rokonok Nara Shiratori (öccs)
Különleges képességek
Képesség Suishōchō

Nara Hiroyuki (奈良博之, Hiroyuki Nara) a rossz fiú A vér kötelez című küldetésben.

TörténeteSzerkesztés

Naracsalád

Boldog család

Észak Rukongai 4-es kerületében, Tenrōkiban élt édesanyjával és öccsével egy kis házban viszonylag jó körülmények között. Hiroyuki nagyon szeretett a többi gyerekkel játszani, akik a közelben laktak, de sokszor haza kellett mennie, hogy foglalkozzon az öccsével. Néha őt is kirángatta a szabadba és elvitte magával, amikor barátaival találkozott. Néhányan közülök azonban ennek nem örültek és piszkálni kezdték a kis Shiratorit, amit Hiroyuki nem nézett jó szemmel és mindig a segítségére sietett. Eljött viszont az a nap, amikor édesanyja betegsége egyre súlyosabbra kezdett fordulni, majd végül egy mosollyal az arcán meghalt. Hiroyuki próbálta erősnek mutatni magát, öccse érdekében, de őt is nagyon megviselte.

A vér kötelezSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

ZanpakutōSzerkesztés

  • Normál alak
  • Shikai forma

Suishōchō (水晶蝶, Kristály Lepke): Normál alakban nem hétköznapi kinézete van, mivel pengéje fekete és élénél apró, vörös lángnyelvek figyelhetőek meg. Markolata fekete és vörös csíkos, markolatvédője kerek és fekete, tokja pedig szintén fekete színben tündököl.

  • Shikai: Suishōchō a "Henjiro" (変じろ, Változz) parancsszóra alakul át shikai formájába. A katana ebben az alakban egy kétélű karddá változik át, aminek pengéje kristályosan csillog. A markolatvédő közepén megfigyelhető egy kék kristály, ami a különleges képesség alapján változtatja a színét.
  • A kard az illúzió típusúak közé sorolható, azon belül is az elemi illúzió típusú, így különleges képessége is erre alapszik. Képes a penge csillogását kihasználva egy vékony illúzió réteget vonni a kard köré, aminek hatására elhitetheti ellenfelével, hogy a penge éppen ég, az elektromosságtól szikrázik, víz csordogál rajta, stb.. A használó képes még arra is, hogy az illúzió réteget kiterjessze egy egyenes vonalban, amivel távolsági támadás hatását keltheti. Bár az illúziók, ha be is találnak, nem okoznak magukban sérülést az áldozatnak, azonban ezt egy belerejtett egyazon elemű kidouval elérhetjük. Hiroyuki legszívesebben a tűz elemet használja támadásaihoz.