FANDOM

Amaya zanpu

Otaki emberi formája

Amaya Ureshii zanpakutojának szelleme.

Kaszt: Zanpakutuo szellem

Neme:

Kinézete: Szemei kékek, néha ezüstösen csillognak. Hosszú, szalaggal összekötött, barna haja majd földig ér. Fejdíszt visel, melyen apró csengettyűk szoktak csörögni. Kezében rizspapír ernyőt tart. Ruhája sötétzöld, vörös és arany színű, gazdagon díszített yukata.
Alkatra kecses, vékony, igazi törékeny virágszál. Mozgása finom, légiesen könnyed. Mozdulatai, gesztusai kimértek, elegánsak, igazán nőiesek, de semmi esetre sem kihívóak. Egész lénye a harmóniát sugározza. Hangja és hanglejtése mindig nyugtatóan hat.

Jelleme: Többnyire szótlan, békés és higgadt. Általában csendesen sétál a hatalmas vízesés környékén. Kedvenc elfoglaltsága, hogy kiáll a belső világban található hídra és órákon át hallgatja a természet hangjait. Nehezen hozható ki sodrából, mert az évtizedek alatt megszokta Amaya szeleburdi viselkedését és megtalálva gyengéjét, saját hasznára fordította. Elérte egykor gyerekként csintalankodó gazdája, ne játszópajtásként gondoljon rá, hanem idősebb testvérként. Ennek hála, mai napig remek harmónia uralkodik közöttük. Végighallgatja és tanácsokkal látja el kamaszkorú tulajdonosát. Biztos pont az életében, akire mindig számíthat.