FANDOM

Raimaru Minashaku
Mina1
Kanji 雷丸 ミナシャク
Adatok
Született Szeptember 18.
Kor 28
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 187 cm
Súly 95 kg
Hajszín Szőke
Szemszín Barna
Bőrszín világos
Vércsoport A-
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13, Soul Society
Foglalkozás Fukutaichou
Előző osztag(ok) 6 6. osztag
Személyes információk
Zanpakutō
Shikai Rairyuu (雷龍)
Bankai Mouresu na Rairyuu(猛烈な雷龍)

Raimaru Minashaku a 6. osztag volt hatodik tisztje, jelenleg a 8. osztag hadnagya.

187 cm magas, izmos testfelépítésű, gyermekies arcú férfi. A haja érthetetlen okokból fehér, de nem tetszett neki soha, úgyhogy hajfestéket segítségül hívva szőkévé varázsolta. Kezén és testén számtalan kisebb-nagyobb heg van már. A szeme barna, sugárzik belőle az életerő. Amikor nincs szolgálatban, gyakran csak lustul otthon, vagy fejleszti magát az edzőteremben, esetleg Seireitei utcáin korzózik. Segítőkész, kedves jelleme közvetlenséggel párosul - a hivatalos személyekkel való kommunikációt ide nem értve - , aminek hála könnyen barátkozik. Mások érdekeit a legtöbbször a magáé elé helyezi, szolgálaton kívül és belül is. Gyermekies viselkedésének hála - amit igyekszik minél inkább hátrahagyni, a kíváncsisága azonban még a régi - , a kisebbekkel is könnyen szót ért. Olykor vannak felelőtlen ötletei, vagy döntései, ezeket is igyekszik ritkítani, mert pontosan tudja, hogy már nagy felelősséggel tartozik sok ember miatt, ehhez, és a posztjának megfelelő betöltéséhez segítséget sem rest kérni.

Két fő célja van: Lemosni magáról a szennyet, amit korábban kent magára rossz döntéseivel, és meggyőzni a többieket, hogy igenis érdemes hadnagy és shinigami, valamint  családot alapítani.

TörténetSzerkesztés

EmberkéntSzerkesztés

Szegény, hajléktalan családból származott. Az apja alkoholista volt, ezt az anyja nehezen keresett pénzéből finanszírozta. Az apa Minashakut és édesanyját is nagyon gyakran verte, őket okolta, amiért utcára jutottak, pedig ő itta el az összes pénzüket, érthetetlen, hogy miért maradt vele a barátnője. Öt éves volt, mikor az anyja belehalt egy betegségbe, így Minashaku egyedül maradt, mint célpont arra, hogy verjék, valamint arra, hogy dolgoztassák, ezt kis is használta apja: rengeteg fizikai munkát végeztetett vele. Ezt öt évig tűrte, aztán végül megszökött: egy idős nő fogadta be, akinek ételért és szállásért cserébe mindenben segített. Ez nem maradhatott így sokáig, a gyermek Minashaku egy nap arra ért haza a vásárlásból, hogy az idős nő maradványai darabokban fekszenek a padlón. Próbált bejelentést tenni a rendőrségen, de még csak meg se hallgatták. Ő akarta felkutatni a tettest, azonban ezt nem tudta megtenni, lévén nem volt most már ennivalója. Mindenféle iskolázottság híján lopásra kényszerült, valamint arra, hogy a csatornarendszerben éljen. Nem volt rögtön profi tolvaj, nagyon sokszor kellett menekülnie a rendfenntartók elől, de eközben is sokat fejlődött állóképessége, gyorsasága, izomzata, ügyessége és reflexei, miközben folyamatosan nőtt a tapasztalata abban, hogyan bújjon el, vagy meneküljön akár háztetőkön, falakon át.

Ezzel párhuzamosan kezdett el nőni a lélekenergiája valaminek a hatására. Fokozatosan látta egyre jobban a lelkeket, és néha a Hollowokat is. Egy alkalommal megérzett egy lidércet, és épp arra ért oda, hogy az harcol egy Shinigamival. Hirtelen ötlettől vezérelve elterelte a szörny figyelmét, amíg a fekete kimonós harcos megölte. Ugyan az a teremtmény eltűnt, de másodpercekkel később egy másik hátulról átszúrta. Ezek után a halálisten azonnal átküldte a másvilágra.

LélekkéntSzerkesztés

Ahogy odaért Rukongai Kusajishi kerületébe, azonnal verekedésbe keveredett. Ott győzött, azonban összetalálkozott egy kopasz shinigamival, aki szintúgy kihívta. Tőle csúfos vereséget szenvedett, azonban ajánlására jelentkezett a Lélektovábbképző Akadémiára, ahova fel is vették.

Az AkadémiánSzerkesztés

Nagyon összebarátkozott egy másik diákkal, azonban ő eltűnt valami oknál fogva. Volt ott egy oktató, aki nagyon türelmesen segített neki, annak ellenére, hogy Minashaku nagyon türelmetlen természetű volt. Ezt meghálálva ő mindent megtett, hogy büszkévé tegye azt a tanárt, és ez hellyel-közzel sikerült is. A Zanpakutoujával viszonylag későn ismerkedett meg, és mint utóbb kiderült, nem is osztotta meg vele az igazi formáját. Azonban megosztotta vele, hogy hogy kell a shikait feloldani, így bekerülhetett a Gotei 13 kötelékébe.

KépességekSzerkesztés

Mindenből igyekszik a legjobbat nyújtani, ezt még csak a Kidou területén nem sikerült kimutatnia. A lélekölőjével is többet foglalkozik, célja a Bankai megszerzése.

ZanpakutōSzerkesztés

Shikai
Típusa: villám
  • Neve: Rairyuu/Villámsárkány (雷龍)
  • Parancsa: Todorokase/Dübörögj (轟かせ)
  • Kinézete: A kard meghajlik egy kicsit, hogy könnyebben ki lehessen húzni a hüvelyéből. Ugyanis sok más karddal ellentétben Rairyuu nem veszti el hüvelyét, hogy Shikaiban is el lehessen tenni, és ezért felveszi a kard alakját. A tok kék lesz, a felső résznél külön ki van alakítva egy fogásra alkalmas hely, a tok pedig nagyon kemény, ezért van olyan, hogy néha csak benne hagyom a kardom a tokjában, és azzal mérek erős, de tompa ütéseket az ellenfélre.
  • Támadások, képességek:
  1. Kyuushuu/roham (急襲): Előretörés közben a kardommal gyorsan előreszúrok, ezzel egy apró feszültséget vezetek az ellenfél testébe így a fizikai erejét csökkentem, és az illetőnek természetesen sebzést is okozok.
  2. Kaminari Kusarinoko/villámló láncfűrész (雷鎖鋸): Egy alig észrevehető aurát keltek a kardom körül, ami így olyan lesz, mint egy Seele Schneider: csupán 500 rezgésszint/másodperccel marad el mögötte. Ez az aura villámból van, és az érintett felületen zanpu szint-ben a két cm-rel jut a bőr alá, ami bőr irritációt, kellemetlenségeket és izombénulást okoz, 7 zanpu pont felett pedig már égési sérüléseket is.
  3. Ikazuchi Makihige/Villám inda (雷巻きひげ): A technika nevének kimondása közben előre kell tartani a kardot, aminek a végéből a név kimondásának befejeztével egy villám csap ki, amit irányíthatok. Olyan lesz, mint egy ostor. Minden második zanpakuto pont + 1 kioldási sebesség, ami maximum 12 pont érték. Minden ötödik zanpakutora tett pont egy újabb szár létrehozását teszi lehetővé; ami egyénileg létrehozható. Minden második zanpakuto pont után + 1 méter hatótávolság. Miután az ostor elválik a zanpakutotól, minden ponton + 2 másodpercig fejti ki hatását, majd semmivé lesz.
Bankai
  • Név: Mouresu na Rairyuu/Dühöngő Villámsárkány (猛烈な雷龍)
  • Kinézet: A zanpakutou egy recézett, villám alakú karddá alakul. Kétélű, a vércsatorna helyén szintén egy villám alakú kivágás van. A Keresztvas széttárt sárkány szárnyakra emlékeztet, oldalt két-két kisebb, középen pedig egy nagy kék ékkő található, a markolatgomb pedig szintén egy kék ékkő.
Támadások, képességek:
Név: Kaminari Denka/Elektromos töltet (雷電荷)
Leírás: A forgató lélekenergiájából generál elektromosságot, és azt elraktározza, azt, hogy mennyire van tele, a villám és az ékkövek jelzik: Minél töltöttebb, annál fényesebben ragyognak. Három dolgot lehet csinálni az elraktározott elektromossággal, mindegyikhez parancsszó kapcsolódik:
  • Muchi/Ostor (鞭): Az elektromosság kivezetődik a kard hegyéből, irányítható ostorszár lesz belőle, ami érintéskor villámként viselkedik.
  • Hasaki/Penge (刃先): Az energia kivezethető a pengére, fájdalmassá téve az érintést, mintha elektromosságba nyúltunk volna.
  • Taihou/Ágyú (大砲): A markolatgombból a felgyülemlett elektromos energia kilőhető egy villámként. Gyengébb ellenfelek esetén harmadfokú égési sérülések is történhetnek, esetleg szívleállás. Egyenlő erejű ellenfél számára olyan hatása van, mint a villámcsapásnak, izomrángás, izomgörcs, másodfokú égési sérülések léphetnek fel, Erősebb ellenfelek számára kellemetlenül zsibbadó érzés jut elsőfokú égési sérülések mellett. Kidou pajzs esetén, ha zanpakutoun több pont van, mint az ellenfélnek kidoun (zanpakutou képességből jövő pajzs esetén a zanpakutou pontok kerülnek összehasonlításra) akkor áttöri a pajzsot, ellenkező esetben levédi. Azonos pontszám esetén a támadás semlegesítődik, de a pajzs összetörik.
Az első két képességből vissza lehet hívni a tárolóba az energiát, a harmadik viszont elhasznál mindent. Bankaionként háromszor lehet feltölteni a kardot.
Név: Hikari Raigyoku/Szikrázó Villámgömb (光雷玉)
Leírás: Egy kézilabda méretű villámgömb jelenik meg a pengén. Mint egy parittyával, el lehet hajítani. Aktiváláskor megáll, és elkezd fél másodperc múlva villámokat szórni arra, akinek érzékeli a lélekenergiáját, attól függetlenül, hogy az milyen. Zanpakutou pontonként kettőt tud összesen kilőni kihunyás előtt, ugyanazt a célpontot nem célozza meg két másodpercen belül kétszer. A villámok gyengébb elemi villámok, de így is alkalmasak a gyengébbek megsütésére, ha nem óvatosak, az erősebbeknek is okozhatnak kellemetlenségeket, vagy akár sérülést is. Négy zanpakutou pontonként lő ki még egyet pluszban (tehát 15 pontnál egy sorozatban hármat lő ki, 16-nál már egyszerre négyet). Zanpakutou pontonként egy méterrel növekszik a maximum sugár, a sorozatok másodpercenként követik egymást, egy sorozatban egyszerre csapnak ki a villámok. Ha nincs elég célpont a hatókörben, akkor csak annyit lő ki, amennyi célpont van, a maradék nem tolódik át másik sorozatba.