FANDOM

Kacchan

Raion emberi formája

Sierashi Katsuo zanpakutojának szelleme.

Kaszt: Zanpakutuo szellem

Neme: Férfi

Kinézete: Búbibb, sörényszerű, aranysárga haj, sötétbarna szemek, körülbelül Kacchan-nal egyező magasság. Arcvonásairól egyértelműen tükröződik tapasztalatlan kamasz legény. Testalkata sem egyeztethető össze az állatok királyával. Kisfiúsan nyurga. Első pillantásra az is lehetetlennek tűnik mozogni képes az öltözékeként szolgáló aranyszínű páncélban. Azonban nem esik nehezére száz méteres sprint után ingerülten fejbe vágja tulajdonosát. Egyetlen különlegesség a hátán éktelenkedő bőrelszíneződés, mely egy hatalmas pókot formál. Egész testét borító ruházata miatt nem látható és eddigiek során meg sem mutatta Katsuo-nak. Pusztán egyszer említette létezését.

Jelleme: Állatok királyához hasonlóan indulatos, ingerlékeny, harcias, energikus és kifejezetten makacs. Általában szigorú tekintettel mered maga elé, vagy fogait csikorgatva vicsorog. Ha Katsuo ellenkezik vele, egyszerűen ököllel fejbe kólintja. Veszekedések alkalmával nem nyugszik, míg övé nem lesz az utolsó szó. Az összecsapásokat véresen komolyan veszi és minden támogatást megad gazdájának. Mindezek mellett nem képes levetkőzni korát sem. Tekintve, mindössze három éves bizonyos fokig játékos gyerekként tud viselkedni. Nem képes ellenállni egy-egy fonalgombolyagnak vagy cérnaszálnak. Legyőzhetetlen késztetést érez ujjaival pofozgatni kezdje.
Általában, több kevesebb vita után engedelmeskedik Katsuo-nak. Tiszteli, bár ezt nem hangoztatja. Túlságosan makacs, önfejű és egocentrikus könnyedén beismerje, valaki előtt képes fejet hajtani. Másrészt az idegeire megy gazdája piromán tevékenysége, tekintve fél a tűztől. Valamint rosszul van a zöldség háborútól is, mert csak a húst fogadja el ételnek, így minden mástól grimaszolva hátrál.