FANDOM

Reiatsu (霊圧, Lélekerő) a fizikai megvalósulása egy személy Reiryoku (霊力, Lélekenergia) kiengedésének. A legtöbb Shinigami, Arrancar, Quincy és Bounto képes irányítani a reiatsu kiengedésüket.

Reiatsu vagy ReiryokuSzerkesztés

A különbség a lélekenergia és a lélekerő között a következő: A Reiryoku az az energia mennyiség, ami egy személy testében vagy lelkében megtalálható, amíg a Reiatsu az az erő, amit egy személy Reiryoku-ja kifejt a környezetére.

Reiatsu színekSzerkesztés

Különböző léleknek különböző színű a reiatsuja és ez nem attól függ, hogy melyik karszthoz tartozik az illető, inkább a tulajdonos személyíségétől függ, milyen színben is materializálódik a lélekereje.

Reiatsu típusokSzerkesztés

Normál típusSzerkesztés

A legtöbb személy ezzel a fajta lélekerővel rendelkezik, ebben nincs semmi különleges, leszámítva az egyedi színét. A legtöbb Hollow, Shinigami, Quincy és Ember ezzel a típussal rendelkezik.

Kettős típusSzerkesztés

Az összes Vaizard és Arrancar is ezzel a típussal rendelkezik, mivel mindkét faj rendelkezik Shinigami és Hollow lélekerővel. Míg a Vaizardok lélekereje jobban hasonlít a Shinigamikéra, addig az Arrancaroké a Lídércekére.

Elemi típusSzerkesztés

Néhány személy, akik valamilyen elemi képességekkel rendelkeznek, képesek kibocsátani ugyanilyen elemű lélekerőt, anélkül, hogy aktiválnák a Zanpakutōjukat vagy használnák a képességeiket.