Rinaaya
Rina
Kanji 利奈綾
Adatok
Született február 29.
Kor ~1200
Faj boszorkány
Nem
Magasság 130-140 cm
Súly 35-40 kg
Hajszín változó
Szemszín változó
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek aranysárga pillangók
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek Világa
Insignis Reliquia
Korábbi hovatartozás Hueco Mundo
Foglalkozás szabadúszó pszichopata
Személyes információk
Családi állapot egyedülálló
Különleges képességek
Képesség Eien no Mahou

Külső és jellem

Bár akármilyen külsőt képes felvenni, nagyon ritkán tér el egy bizonyos archetípustól. Nagyon alacsony, 140 centiméternél nem magasabb, ártatlanságot sugárzó 13-14 éves kislány képében szeret mutatkozni leggyakrabban. Öltözködésében viktoriánus korabeli illetve XX. század eleji stílust követ. Minden általa kedvelt testhez tartoznak mágikus tárgyak, így hol egy aranyszínű bot, hol egy nagyméretű, fekete kasza, hol egy pipa, hol pedig az Index Librorum Prohibitorum van a kezében. Ez utóbbi annyiban különbözik a katolikus Tiltott Könyvek Jegyzékétől, hogy segítségével több tízezer valódi grimoire idézhető meg, melyek mind-mind különféle mágikus erővel bírnak.

Mások szenvedésében leli örömét, imád kínozni, ha lehet minél brutálisabb és fájdalmasabb módszerekkel. És ha esetleg belehalna az áldozat... hát szimplán feltámasztja és kezdi elölről, amíg meg nem unja. Mindig saját érdekei alapján cselekszik, és azzal köt szövetséget akitől a legnagyobb hasznot reméli. Azonban sosem hajlandó alárendeltséget mutatni, arrogáns természete nem engedi, hogy bárki előtt megalázkodjon, mi több, ha teheti, mindig kimutatja felsőbbrendűségét. Elegáns és finom hölgyként rendkívül kényes a külsejére, mindig ápoltnak és tisztának akar tűnni, hiába fröcsög körülötte igen gyakran az a bizonyos vörös testnedv.

Fajáról

Rinaaya nem hagyományos értelemben vett boszorkány, hiszen nem emberi lény és hatalma is sokkal nagyobb, mint a mágia földi helytartóinak. Varázslatainak forrása az Örök Mágia (Eien no Mahou), egy olyan rendkívül ritka és erős mágiaág, melyet csupán 3-4 entitás képes használni az univerzumban. Az Örök Mágia isteni erőkkel ruházza fel használóját és örök életet adományoz neki, ám viszonylag gyorsan kimeríti használója varázserejét. Az Eien no Mahout űző boszorkányok kötelesek bizonyos hagyományokat követni annak érdekében, hogy a mágiaág fennmaradhasson, mivel csupán nagyon kevés potenciális varázsló születik egy évszázadban, és többségük végül alkalmatlannak bizonyul. Minden boszorkány fő feladata megkeresni az utódját, ám ahhoz, hogy valaki ezt a mágiát gyakorolhassa, kimagasló tehetség és varázserő szükséges, a sikeres beavatáshoz pedig hosszú és kockázatos út vezet. A mesternek előbb fel kell ébresztenie tanítványában a mágikus erőt, majd egy bizonyos szintre kell emelnie azt a varázslótanoncban. A második követelmény a kötelékek elvágása, a fiatal boszorkányt csakis a mesteréhez fűzhetik pozitív érzelmek a végső rituálé előtt. Az utolsó akadály pedig maga a beavatási szertartás, melynek során a mester egy mágikus pecsétet helyez el tanítványán, majd megöli. Ha a lélek újjászületik, hozzájut az Örök Mágia forrásához, és hozzákezdhet annak gyakorlásához. A tanonc azonban még itt is elbukhat: 200 éve van rá, hogy instabil varázserejét megszilárdítsa egy másik mágiahasználó erejének elvételével, aki a hagyományok alapján csakis a mestere lehet. Ha ezalatt a két évszázad alatt nem tudja túlszárnyalni tanítóját, és megölni őt, a saját hatalma emészti el. De ha sikeresen veszi ezt az akadályt is, akkor mesterré válik, és innentől kezdve keresnie kell utódját. Ennek a körforgásnak a fenntartásán kívül Az Örök Boszorkákra kevés szabály vonatkozik, ezek közül a két legfontosabb az, hogy egyszerre csupán egy tanítványuk lehet, illetve az, hogy ha idő előtt pusztítják el őket, akkor haláluk pillanatában kötelesek megidézni egy varázslatot, amely minden lélekrészecskéjüket és annak lenyomatát megsemmisíti, így megakadályozva, hogy az értékes tudás és hatalom illetéktelen kezekbe kerüljön.

Mágia és ereklyelista

Az Eien no Mahou minden használójának másmilyen erőt adományoz, Rinaaya a valóságot képes kis mértékben torzítani, befolyásolni. Bár a hatalma a materiális világ felett így is jelentős, csupán egy kis részét képes megmozgatni annak az erőnek, ami rendelkezésére állna, ha ismerné mágiája forrását. Korlátai megakadályozzák, hogy egy tekintélyes méretű épületnél nagyobb területet érintsenek varázslatai, ám ezen a léptéken belül hatalmának csupán a saját kreativitása és fantáziája szabhat határt. Varázserejének kapacitása, azaz mágiapontjainak (MP) száma a Különleges Képesség képzettségének négyszerese. Minden varázslatának ára van, ha elfogy az MP-je, akkor varázserejének visszatöltődéséig nem képes mágiáját használni, mi több, súlyos sérülések esetén fizikai formáját sem képes fenntartani. Elhasznált varázserejéből óránként öt pontot nyer vissza, alaktalan formában ez az érték óránként 25-re nő.

Valóság torzítása: Képességének három fő felhasználási módja van, ezek egyike a környezete eltorzítása. Minél komplikáltabb és nagyobb a változtatás, annál több energiájába és idejébe kerül azt végrehajtani. Egy ajtó eltüntetése például nem kerül több időbe fél percnél, ám ha szökésbiztossá akar tenni egy helyiséget, akkor már szüksége van néhány percre ennek megteremtéséhez. Hatalma tetőfokán képes egy jelentősebb méretű, csapdákkal teli labirintust létrehozni, ám ennek előkészítése hosszú órákba, akár napokba is kerülhet, és fenntartására rá kell áldoznia minden csepp koncentrációját, így ő maga harcolni nem képes addig, amíg aktív a csapdája. Néhány torzítás költsége alant, viszonyításképpen:

  • Ajtó vagy ablak lezárása - 2 pont
  • Helyiség vagy kisebb, egyszintes épület szökésbiztossá tétele - 3-5 pont mérettől függően
  • Fizikának ellentmondó torzítások - legalább 6 pont
  • Csapdákkal teli labirintus - legalább 20 pont mérettől és a csapdák számától függően

Teremtés: Erejével anyagot teremthet a semmiből, így tárgyakat, fegyvereket kreálhat csupán egy intéssel, feltéve ha ismeri az adott dolgot (például autót nem tud teremteni, mert nem tudja hogyan működik). Nem képes azonban hús-vér, élő-lélegző, önálló tudattal rendelkező teremtményeket alkotni, valamint a tárgyak mérete sem haladhatja meg a KK-képzettségre tett pontok számát, méterben számolva. Mágiával átitatott, varázserővel felruházott eszközök teremtésére is képtelen, minden általa teremtett tárgy közönséges... úgymond. Képes azonban gondolataival irányítani az általa létrehozott eszközöket, így bábukat, gólemeket és egyéb ehhez hasonló humanoid alakú, de élettelen kreatúrákat készíthet. Néhány fegyver illetve tárgy költsége alant viszonyításképpen:

  • Egyszerű fegyverek (kés, tőr, kard, íj, stb.) - 1-4 pont (mennyiségtől függően)
  • Bonyolultabb fegyverek (különleges mechanizmusú pengés fegyverek, lőfegyverek, stb.) - 3-6 pont (mennyiségtől függően)
  • Mágikus lőfegyverek, melyek golyó és lőpor helyett lélekenergiával működnek. 4 mágiapontba az egyszerű darabok kerülnek (pisztoly, puska, etc.), az ennél nagyobb erejű fegyverek 5-6 MP-t vesznek el. Használatukhoz elemi gyűrű is szükséges, így akár elemi lövedékeket is lehet velük használni, anélkül viszont nem működnek.
  • Maquahuitl, a történelemben létező legélesebb pengéjű, azték, fakardra hasonlító fegyver, melynek két oldalába obszidiánból faragott prizmás pengék vannak ágyazva. Súlya és mérete miatt nehezebb vele harcolni, mint egy katanával. - 4 pont
  • Mérgezett pengékkel ellátott humanoid fabábu - 3 pont /darab
  • Óriás kőgólem - 3 pont/darab
  • Élethűnek tűnő, sérülésre felrobbanó bábu - 6 pont/darab

Alakváltás: Hatalmának utolsó fő aspektusa saját testének módosítását foglalja magába. Képes külsejét saját kénye-kedve szerint megváltoztatni, egészen a szemszín vagy a hajszín változtatásától kezdve a teljes alakváltásig, sőt, akár rendellenes torzításokra is képes, mint extra karok növesztése. Képes bárkinek a külsejét lemásolni akit lát, ám viselkedést, emlékeket, mozdulatokat nem tud utánozni, így legfeljebb csak pszichológiai hadviselésre alkalmas a képessége, megtévesztésre nem nagyon. Szintén képtelen megváltoztatni ezeket az alapul szolgáló testeket olyan mértékben, hogy azok felismerhetetlenné váljanak, azaz teljesen új alakot nem tud formázni.
Jelenleg körülbelül 8-10 testet használ attól függően, hogy éppen mit csinál, hol tartózkodik és kikkel találkozik, ezeknek körülbelül a felét viszont csak nagyon különleges alkalmakkor ölti magára. Mindegyik test átment egy évekig tartó átalakítási folyamaton, hogy ne kelljen a saját ízlésének megfelelően módosítania őket minden alkalommal, amikor felveszi őket. Ezen testei különlegessége továbbá, hogy létfontosságú szervei nem ott vannak, ahol lenniük kéne, valamint bizonyos feleslegesnek ítélt szervek is hiányoznak róluk. Ha ezektől az alakoktól eltérőt ölt magára bizonyos okokból, jóval sebezhetőbbé válik.

  • Külső részleges megváltoztatása - 1 pont
  • Külső teljes megváltoztatása - 2 pont
  • Testének kismértékű rendellenes elváltoztatása (egy extra végtagig) - 3 pont
  • Testének nagymértékű rendellenes elváltoztatása - 5 pont

Egyéb varázslatok: Mágiaágának van még néhány jellemzője, melyek a fenti kategóriákba nem férnek be, de minden Örökmágusra vonatkoznak. Ezek többnyire nem kerülnek semmi varázserőbe.

  • Helyváltoztatás - Rinaaya teste apró, aranysárga lepkékre bomlik, ha viszonylag nagyobb távolságokat akar megtenni rövid idő alatt. A képesség teleportáláshoz hasonló, ám azzal ellentétben nem pillanatszerű. Mivel a lepkék testté formálódása eltart néhány pillanatig és kifejezetten látványos, nem alkalmas arra, hogy meglephető legyen vele egy ellenfél, így nem hasonlatos a shunpóhoz vagy sonidóhoz sem. Alaktalan formában a gyógyulása is gyorsabb, akár más számára halálos sérülésekből is képes kigyógyulni, ám ehhez akár hetek is kellhetnek és ezalatt nem tud szilárd formát ölteni, se varázsolni.
  • Saját mágia semmissé tétele - Ha a boszorkány a mágiájával létrehozott eszközzel sérülést okozott valakinek, vagy netán megölte, a hatás egy puszta intéssel visszavonható. Ugyanígy, az eltorzított környezet visszaállítása vagy a létrehozott eszközök megsemmisítése is lehetséges egy pillanat, vagy legfeljebb percek alatt.
  • Tárgyak másolása - A túlságosan bonyolult eszközöket egy körülbelül két percig tartó ige segítségével Rinaaya képes lemásolni. Ezeket a tárgyakat korlátlan mennyiségben elő tudja hívni a varázslat befejezésével (persze a varázserő limite él), akkor is, ha a működésüket nem érti vagy mágikus erővel rendelkeznek. Így is vannak azonban olyan ereklyék, amik túlságosan bonyolultak vagy erősek ahhoz, hogy lemásolhassa őket, ezek közé tartoznak a zanpakutouk és egyéb más kaszthoz kötött tárgyak is.
  • Pillangók - Rinaaya nyers varázsereje aranysárga lepkék képében testesül meg. Ezek a pillangók szabadon irányíthatóak, segítségükkel a boszorkány akár kémkedhet is, de legfőbb tulajdonságuk a belőlük létrehozható erős pajzs, mely a becsapódó támadás erejéhez idomul (annyi MP-t fogyaszt, ahány pontos a támadás erőssége), valamint az, hogy érintésük elviselhetetlen fájdalmat okoz.

Ereklyék és mágikus fegyverek

Rinaaya számos mágikus ereklyét tudhat magáénak. Az alant található lista azokat a varázstárgyakat is tartalmazza, melyeket jelenleg nem tud használni ilyen-olyan okból kifolyólag. Az MP-érték az előhívásukhoz szükséges pontmennyiséget takarja. Használatuk szintje az Ereklyepontoktól függ, erejük a kidoukéhoz hasonló rendszeren alapul.

  • 2 MP - Yogasa: Egy fekete köpeny, mely egy zsebdimenzió bejárataként szolgál. Végtelen mennyiségű és méretű tárgy tárolható benne, ám élőlények nem. Rinaaya számára is lemásolhatatlan ereklyék és tekercsek tárolására használja többnyire.
  • 4 MP - Elemi gyűrűk: Ezekkel a gyűrűkkel képes Rinaaya egyszerű elemi varázslatokat is használni, úgy mint energiagömbök, gyenge pajzsok. A gyűrű viselésekor a használó lélekenergiája fuzionál a gyűrű erejével, saját képességük nincs azon túl, hogy lehetővé teszik az elemek használatát. Viselésük szükséges néhány másik ereklye használatához is. Jelenleg a boszorkány a tűz, a jég és a void (nyers lélekenergia) gyűrűjét birtokolja.
  • 5 MP - Seigi no Iya: Egy pár apró, atlantiszi ezüst fülbevaló, viselése közben meg tudja mondani a használója, hogy igazat mondanak-e neki.
  • 8 MP - Seigi no Me: Ennek az atlantiszi eredetű ereklyének két formája van. Az egyik egy aranyszínű monokli, a másik pedig egy aranyszínű szemeket adó kontaktlencse. Viseletével ki lehet szűrni a szemen keresztül ható illúziókat, érzékcsalódásokat.
  • változó - Gleipnir: A lánc, mely olyan vékony és olyan könnyű, mint a selyem, mégis eltéphetetlen. Skandináv eredetű ereklye, mely az ellenfél köré tekeredik és fogva tartja azt. Olyan erős, ahány MP-t Rinaaya felhasznál a létrehozásához. Minimum 3 pont szükségeltetik hozzá, legfeljebb pedig 16 pont használható fel rá, de maximum az ereklyeképzettség pontjainak száma.
  • 6 MP - Kusanagi: A legendás japán katana, melynek suhintásai szélrohamokat képes megidézni. A szélgyűrű hiányában jelenleg nem használható.
  • 6 MP - Dyrnwyn: A Brit-szigetek tizenhárom kincse közé tartozó mágikus kard, melynek a teljes pengéje lángokban áll, így nem csak vág, hanem éget is. Szükséges használatához a tűzgyűrű.
  • 11 MP - Gaé Bulg: Egy kelta eredetű lándzsa, mely célpontjába behatolva harminc horgot ereszt ki magából, komoly roncsolást okozva a találati pontban, és még annál is nagyobbat, míg kihúzzák azt.
  • 12 MP - Dánsleif: A skandináv eredetű mitikus kard ereje az, hogy az általa ejtett sérülések nem gyógyulnak be (így a véralvadást is megakadályozza), hacsak használója azt nem akarja, vagy a kard el nem tűnik/pusztul. 12 pontnál magasabb szintű gyógyító technikák hathatnak.
  • 12 MP - Gungnir: Odin mágikus lándzsája, melyet ha elhajítanak, kitérni előle csak az erejével egyenlő, vagy annál magasabb helyváltoztató képességgel lehet, és csak az erejével megegyező vagy nagyobb erejű pajzs képes blokkolni.
  • Ereklyepontok száma - Mjölnir: Thor mágikus kalapácsa, mely elpusztíthatatlan és mindig visszatér a használója kezébe, ha eldobják. Hatalma akkora, mint a viselője ereje, így ereje az ereklyehasználat pontjainak számával egyenlő.
  • Ereklyepontok száma - Fragarach: Istenek által kovácsolt kard a kelta mitológiából, mely képes páncélokat vagy pajzsokat átvágni. Akár többet is, de legfeljebb akkora értékben, ahány pontba az idézése került.
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.