FANDOM

Rosui Natsuki
15790
Adatok
Faj Shinigami
Nem lány
Magasság 108 cm
Súly 18 kg
Hajszín szőke hosszú
Szemszín zöld
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek Kettő van belőle (Naoki)
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Korábbi hovatartozás Lélektovábbképző Akadémia
Foglalkozás Kalózlovag- Kisasszony
Korábbi foglalkozás Tanuló
Előző osztag(ok) 10 10. osztag
Személyes információk
Rokonok 'Kaa~san - Anya

Nao~chi - ikertesó
Suzi~chan - Húgocska
Taki~chan - Onii~chan
Kacchan - Onii~chan
Chicchan - Onee~chan
Masaki bácsi - mumusűző lovagszamuráj bácsi Ev-ben Apa!
AoNao Néni - Fő mumusüző
Tokki bácsik - belőlük is kettő van, Natsuki szereti őket is SS~ben Apuk (mivel nem tudja őket megkülönböztetni, mind a ketten xD)
Kuchiki Hana Hana Anyu!
Gyerek Egylet
Cica
hai

Zanpakutō
Shikai Mamorigami

KinézetSzerkesztés

Natsuki megszólalásig hasonlított Ikertestvérére Naokira. Mind a ketten szőke hajúak, és zöld szeműek. Az egyetlen különbség talán közöttük küllemre, hogy míg Naokinak rövid, fiús hajacskája volt, Natsuki hosszú hajjal büszkélkedhet. 108 cm magas, 18 kilós, küllemre körülbelül hat éves forma kislány. Általában szereti a szép, de kényelmes ruhácskákat, és kislány létére, nem csak az élén, világos színek fedezhetők fel a ruhatárában. Mióta volt a baleset a pecséttel, azóta ez a hasonlóság megváltozott. Mivel Naoki megnőtt, és már egy tizenéves tini küllemével rendelkezik, Natsu viszont továbbra is hat évesnek néz ki, így már inkább néz ki a húgának, mint az ikernővérének, noha pár perccel ő az idősebb. Ellenben meglepően hasonlítanak egymással a hugocskájával, Suzy~channal. Egyre sűrűbben hiszik azt rájuk, hogy ők az ikrek, noha Suzy~channak picit talán világosabb szőke a hajacskája, és a szemecskéi is vöröses barnák, mint Apunak, és nem zöldek, mint Anyunak és Natsunak.

JellemSzerkesztés

Nem lehet tudni pontosan, hogy inkább Kuudere karakter, vagy Dandere. Mindenesetre szeret olvasni, szinte folyamatosan eszik, noha ez nem látszik meg rajta. Ritkán beszél, hisz Nao~chan szavak nélkül is érti. Jóval többet gondol, mint amit kimond. Csendessége, és az elfojtott kisugárzásának hála, a figyelmetlenek nem feltétlen veszik észre, ha ő is ott ácsorog. Amikor beszél, olyankor se erőlteti a mimikáját túl. Mondhatni a pókerarca a mindennapjai velejárója, ahogy a kissé monoton hanghordozás is. Mindennél jobban szereti a családját.  Szeret zenélni. Egyik sűrűn alkalmazott érzelem kifejezése, hogy az épp fogyasztott nassolni valóból az illető szájába csempész egy falatot. Ilyenkor nem szabad megijedni, szimplán a szimpátiáját fejezi ki ezzel.

Történet Szerkesztés

Már születésük története is kalandosra sikeredett. Édesanyjuk, nem tudva, hogy már kismama, egy küldetésen volt, amikor találkozott az Earl nevű fekete sárkánnyal. Mai napig rejtély, hogy pontosan mi okból, de a várandós nőt egy furcsa sárkánymágiának tette ki, talán kísérleti célból. Minden esetre az ikrek, ugyanis a nő ikreket hordozott a szíve alatt, meglepően korán érkeztek, és ha ez még nem adott volna aggodalomra okot, miután megszülettek, igen gyorsan kezdtek el nőni. Egy nap alatt annyit nőtt a testük, mint más gyermekek egy év alatt nőnek. Az értelmük is természetellenes tempóban fejlődött, igyekezve tartani a testükkel az iramot. Végül a hatodik napra egy kidou pecsét került a gyerekekre (Natsuki ezért is néz ki hat évesnek) ami elfojtotta a testükbe került sárkány mágiát, megakadályozva ezzel a további gyors ütemű növekedést. A shinigami lét iránt is komoly tehetséget mutattak, ugyanis hat naposan elérték lélekenergia szintben is azt a mennyiséget, amivel már jelentkezhettek az Akadémiára. Amit aztán becsülettel ki is jártak mind a ketten. A 13. osztaghoz kerültek, ahol rövid időn belül közösen elfoglalhatták a hadnagyi széket.

Testvéri szeretettel gondol Sierashi Katsuo~ra akire a bátyjaként referál, és előszeretettel keresi a társaságát, vagyis igen sűrűn fellelhető a hetedik osztag területén. Ennek köszönhetően egyre jobban felengedett a kezdeti igen erős szégyenlősségéből az osztag többi tagja előtt is, és egyre sűrűbben keresi fel őket is, vagy hagy nekik is pici édességes csomagocskákat, szimplán kedveskedésből valamerre az osztag területén, ahol úgy sejti, egészen biztosan meg fogják találni.