FANDOM

Sachiaru Hiroto
Kururugi-suzaku-mas öccse13b
Kanji 幸有る 洋人
Adatok
Született 1527. 03. 18.
Kor 489 év
Faj Vaizard
Nem férfi
Magasság 181 cm
Súly 65 kg
Hajszín világosbarna
Szemszín zöldes kék
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek brother complex
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Soul Society; Seireitei
Korábbi hovatartozás Emberek Világa
Foglalkozás nincs
Személyes információk
Családi állapot özvegy
Rokonok Fujiwara Ranshin (apa)
Sachiaru Masaki (bátyus)
Teruo Sachiaru (fia)
Zanpakutō
Shikai Anrui

Sachiaru Hiroto (幸有る 洋人, teljes nevén Sachiaru Seishinosuke Hiroto Keishō vagy 幸有る 世子乃助 洋人 軽捷, nyugaton Hiroto Sachiaru) vaizard, Sachiaru Masaki öccse és Fujiwara Ranshin második gyermeke.

Megjelenés és személyiségSzerkesztés

Tinédzser fiú benyomását kelti. Testvéréhez és édesapjához hasonlóan elenyésző mértékben öregedett. Mindössze tizenhat éves suhancnak néz ki.
Vállig érő, borzas, világos barna haja van. Természetes fényben enyhén vöröses. Szemeit édesanyjától örökölte. A zöld és kék közötti határvonalon egyensúlyozik. Bizonyos szögben az egyik, bizonyos fényerősségnél a másik szín érvényesül.
Nyurga, kifejezetten fiús testalkatú. Az izmokból származó nyers erőt kiválóan pótolja hajlékonyságával, amitől mozgása könnyed, gyorsasága pedig kiemelkedő. Harcmodorában, ennek megfelelően fürgeségére hagyatkozik.
Halálakor keletkezett hegek borítják mindenhol testét, melyeket gondosan rejteget a külvilág elől. Nyakát szereti eltakarni kendővel, vagy magasabb szegélyű kimono-val. Többnyire bőrkesztyűt visel, ha kilép az utcára. Az egyetlen heg, amit nehezen tud elrejteni az arca bal oldalán éktelenkedő - járomcsonttól állcsúcsa felé tartó – hosszanti vágás, amit testvére okozott karmaival.
Meglehetősen labilis. Belső lidérce aktív jelenléte miatt folyamatosan ingadozik hangulata. Heves dühkitörésektől szenved. A benne munkálkodó erőtől gyakran ordítozik, üt, rúg, másokat kínoz. Örömét leli az értelmetlen vérrontásban.
Azokban a pillanatokban, amikor teljes mértében ura érzéseinek, meglehetősen kimért, csendes, tisztelettudó szolgálója urának. Ellenkezés nélkül teljesíti szeszélyeit. Nem kérdőjelezi meg döntéseit, hanem azokat legjobb tudása szerint hajtja végre. Tetteiért vállalja a felelősséget. Minden lidércként elkövetett kegyetlenséget beismer, ettől komoly bűntudatban szenved. Emberként sajnálja, lidércként élvezi a mészárlást.
Zavarodottságát fokozza a magány. Nem volt képes feldolgozni testvére elhagyta. Mai napig nem érti, miért ölte meg, miért nem kereste, egyáltalán miért nem szabadította ki. Nem fér fejébe, hogy hagyhatta faképnél, amikor a legnagyobb szüksége lett volna rá. A hiányából keletkező űrt fokozatosan felváltotta a gyűlölet. Céljai között szerepel testvére felkutatása és megölése. Édesapjáról semmit sem sejt.
Azokban a pillanatokban, amikor teljesen ura tudatának egy igazi hisztikirály. Nem csak kinézetében, de jellemében is óriási csetepatékat képes rendezni, ha valami nem úgy alakul, ahogy neki a legjobb. Imád drámaian csüngeni szerettein, hogy megkaphassa a neki kijáró figyelmet és szeretgetést.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Bátyjával ellentétben édesszájú. Imádja a fagylaltot.
  • A barack minden fajtáját szereti.
  • Kedvenc állata a koala.
  • Ki nem állhatja a savanyú dolgokat, mint például a citrom.

ForrásokSzerkesztés

  • Avataralany: Kururugi Suzaku - Code Geass

MegjegyzésSzerkesztés

Amíg a bleach.frpg.hu oldalon nincs elfogadva, addig nincs érvényben a játéktéren!

KépességekSzerkesztés

ZanpakutōSzerkesztés

A fegyver neve Anrui (néma könny, 暗涙). Teljesen megegyezik kinézetében az emberi életében kapott tachi-jával. Édesapja kovácsoltatta neki és lélekként ennek hasonmása született meg lelkéből.
Fegyverét a hátára erősítve hordja. Derekára van vízszintesen fektetve. Gyakran megtévesztheti vele ellenségeit, amikor köpenyt visel.

  • Típus: víz

ShikaiSzerkesztés

"Ochiro!" (Hullj!) parancs elhangzását követően lélekenergia (reiatsu,レイアツ) szabadul fel. Kinézetében egy vékony, egyenes pengéjű, víz felületeként áttetsző, pehelykönnyű kard.
Testvéréhez hasonlóan kardforgatás az erőssége, ezért zanpakutō-ja is ezt hivatott támogatni. A kard pengéje vízből áll. Szilárdságát befolyásolhatja a vízmolekulák penge mentén történő mozgatásával. Tehát a támadási felületen hirtelen keményebb lehet a kard ellenállása. Ennek ellentéteként, viccelheti meg ellenfelét azzal, hogy átesik fegyvere sajátján, ha onnan arrébb parancsolja a molekulákat.
A környező vízfelületekből minimálisan növelheti a penge hosszát, vagy szélességét. Értelemszerűen hirtelen 5 méteres lándzsát nem képes belőle fabrikálni.

  • Támadások:
    • Keikan (Hegyi patak, 渓澗): A penge hossza az alap képességgel ellentétesen hirtelen nyúlik több métert. Maximálisan 3 méterre ér el, de pár másodpercen belül eltűnik. Hossza mellett formája is alakítható – például duplázható a penge, kisebb kampók állhatnak ki belőle, vagy több felé ágazhat -.
    • Kakou (Tölcsértorkolat, 河口): A penge nem hosszában, hanem széltében formálható. Kisebb pajzsként használható, de maximálisan akkora méretűre nyújtható, amekkora a kardforgató.

ResureccionSzerkesztés

  • Név: Serpiente marina (Vízi sikló)
  • Fajta: víz
  • Kinézet: Végtagjai hosszú, kékesen vibráló, pikkelyesen rétegeződő csont karmokban végződnek. Gerince mentén pajzsként fut végig a hátúszóként meredező csontréteg és alkot földön tekergőző farkat. Lábai megrövidülnek és állatiasan megvastagodnak. Fogai tűhegyesekké válnak. Fejéből két agancsszerű csont ágaskodik ki. Pupillája ragadozóhoz méltóan hasítottá válik, míg szeme élénk kéken dereng.
    • Passzív képesség: Képes a levegőben tartózkodni és mozogni sonido használata nélkül, vagy épp annak tempóját növelheti, mivel felhasználja saját teste és környezete vízkészletét. Mindet talpaiba fókuszálja.
    • Shinigami örökség: Shikai fegyverét képes megidézni a testében lévő vízből, mely rendelkezik az eredeti zanpakutō tulajdonságaival. (Értelemszerűen az első nagyban függ a levegő páratartalmától – sivatagban előbb szárad ki, mint, hogy egyet pislogna -, valamint saját teste vízkészletét se élheti fel!)
  • Támadások:
    • Cascada (Vízesés): Nagy mennyiségű víz borítja el a csatateret 200 méteres körzetben, vagy felhasználhatja saját vízkészlete feltöltésére, esetleg függőleges falat készíthet belőle maga előtt.
      • Az első esetben a területen belül képes a víz alá bukni és eltűnni benne. Szabadon mozog alatta és sem árnyék, sem lélekenergia nem árulkodik tartózkodási helyéről.
      • Második esetben visszaidézheti shinigami fegyverét.
      • Harmadik esetben használhatja pajzsként, vagy apró, tűhegyes nyilakat, dobótőröket, lándzsákat idézhet belőle – maximálisan 10 db -. A megidézett fegyvereket használhatja egyesével is közelharcban.